Alexeich Опубліковано: 29 жовтня 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 29 жовтня 2015 опять лепят ваз, да и еще за 700 гривен.. капец А у тебя есть возможность помочь с установкой от ино?...Чё ты вечно недоволен? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
x6tance Опубліковано: 29 жовтня 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 29 жовтня 2015 Возможность зайти в интернет и пару разу клацнуть мышкой,что бы купить? давай помогу установка от ино требует лиш напильника - тут уже сам разберешься. Я недоволен тем,что наши москвичеводы упертые и лепят то, что кто то один показал и все как бараны идут по его способу. Но ведь есть еще другие варианты, без сварки, которая просто отпугивает от переделки, я и сам не ставил ничего пока не нашел отличный вариант от форда. 70 грн на разборке за две опоры+упорные шайбы и гайки. и 700 грн за вазо опоры, разница есть? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Miha Опубліковано: 29 жовтня 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 29 жовтня 2015 Лично я согласен с тобой только частично. Первые скорпио выпускались до 1993 года. Значит, самая молодая заводская опора будет возрастом 22 года. А для резины это большой срок, даже для самой мегаимпортной. (Безусловно она в миллион раз лучше, чем новодельное говно для москвича). А цена за вазоопоры озвучена, скорее всего, за новые и не последнего качества. Например, эти: https://detali.zp.ua/catalog/5559-opora_verhnjaja_stojki_2110_sjevi_safari_2sht/ Цена указана за пару. Если посмотреть на цену новых опор для скорпио, то получится столько же. А лепят то, что гугл сказал) Что первой ссылкой в поиске нашел, то и купил) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Alexeich Опубліковано: 29 жовтня 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 29 жовтня 2015 Новые "Сэви эесперт" 330 или 340 за одну.Много моих знакомых ездят и не жалуются. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
soomker Опубліковано: 29 жовтня 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 29 жовтня 2015 Я езжу на опорах "СЭВИ", ничего плохого сказать не могу, полет отличный. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
LAN_ART Опубліковано: 29 жовтня 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 29 жовтня 2015 Меня и полиэдр вполне не напрягает, только в комплекте с подшипниками шариковыми, тогда у него железо не рвет стойкой, а так такой же полет, и не надо ничего пилить и платить лишние деньги Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Де Даас Опубліковано: 29 жовтня 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 29 жовтня 2015 Лично я согласен с тобой только частично. Первые скорпио выпускались до 1993 года. Значит, самая молодая заводская опора будет возрастом 22 года. А для резины это большой срок, даже для самой мегаимпортной. (Безусловно она в миллион раз лучше, чем новодельное говно для москвича). А цена за вазоопоры озвучена, скорее всего, за новые и не последнего качества. Например, эти: https://detali.zp.ua/catalog/5559-opora_verhnjaja_stojki_2110_sjevi_safari_2sht/ Цена указана за пару. Если посмотреть на цену новых опор для скорпио, то получится столько же. А лепят то, что гугл сказал) Что первой ссылкой в поиске нашел, то и купил) Только лучше восьмерочные, от десяточных морда задирается. 2 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
rocknroll man Опубліковано: 30 жовтня 2015 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 30 жовтня 2015 Хлопці, не сорьтесь, рокнролл вам Знаю про якість, і що краще ставити теж знаю. АЛЕ. Враховуючи, що дістався хороший кузов, з мертвою ходовкою, та підкаподкою, котру треба доводити до розуму - по бюджету більше не протягну. Ітак дружина дивиться скоса, хоч і полюбляє москвичи. Я зроблю, і буду відкладати на улучшайзінг. Що було зроблено вчора. Фото папізже 1)Покрито корито кислотним грунтом, потім герметик поліур. ну, і мовіль. Правда якійсь жовтенький 2) Замена задніх підшипників. ФАГ. 3) зроблена система подвода, ура, працює ручник. 4) замена стоєк, опорників, відбийніків(розмолотило), графіток 5) замена всіх резинок по ходовке. правда один сайлент залишив старий, бо новий таке говніще, що при запресовці просто обойма в гармошку 6)шарові нові трек. забивШРБ по нехочу 7)наконєчнікі нові - аналогічно, сухі блін. 8) підшипники перед ФАГ 9) рейка - знята, перебрана, відрегульована - забита змазка. 10)Кермо блін, от як завжди. всі продав по 100грн, поїхав купив за 350 . Бо моє в трріщинах сьогодні продовженя балета. Враженя попередні, бо перший раз з другом москвича ремонтуємо - змішані. З одного боку, все розумно, продумано, всюди легко підлізти. З іншого, наче випустили з конвейра заготовку. Поясню чому. Пишу так, як до мене, піідкреслюю туди ніхто не лазив. ми з другом перші, хто торкався обслуговування Болти всі змащені, легко відкручуюються, амінь, але половина просто незатянуті!. Половина без шайб-гроверів. рейка просто суха, ті 2 грама не враховуються, шарові сухі, ні грама змазки не знайшов, померли, вочевідь, одразу. з завода, Сзаду улибнуло одна ступиця, кришку знімаєшь солідол аж випадає. А підшипник закритий, то. а з іншої сторони.. сухо все блистить Так можно до безкінечності писати. продовжу ввечірі Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
lexx2next Опубліковано: 30 жовтня 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 30 жовтня 2015 У меня жена тоже искоса смотрела на все траты на машину. Пока не села на переднее сиденье с ногой в гипсе , не применяя регулировок сиденья. И не испытывая никаких неудобств. Теперь вообще , что потратил на машину , это как "святое", это как член семьи, Ну разумеется без излишеств ,и фанатизма. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
rocknroll man Опубліковано: 5 листопада 2015 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 5 листопада 2015 Друг, Саня поспішає на допомогу. Просто обожнює москвічі пару ніштяков. Обробив нішу. Спочатку грунт кислотний . Потім герметік поліуретан для швів. Потім мовіля. , ну, і взяв войшлок, пропитав мовілем, поклав. Щоб балону тепліше було. подарували в богр с"емнік. довелось вигадувати Андрха Andrews5537, карбів, допомагав чим міг - привели до живого стану солекс, поставили газ. Боїться брати після мене слухавку.. от чому. Хлопець, Ричі, з характером виявився, прям без двух рук музикант . в неділю поставили газ, налаштували. 10-та вечора. Час їхати додому. попращався з Андрюхою, і погнав. Раптом хрясь,! під капотом. Думаю, камінець, втомлений, влом зупинятись. по рабочій їду - бачу пар з-під капота. О! пріплив. дзвоню Андрюхє - рятуй. А сам від віччаю, ну блін, тільки купив, тиждень під машиною без перерви, і от таке!, відкриваю капот... Бачка нема. розірвало. Діагноз підтвердив андрюха - прокладке капець. , ну, віттянули, шо робить, на сто-работу.(хто їздить біля Альбатросу, той довго буди бачити шлейф від тосола :). І так. Поцієнт більше мертвий - гільзи просажені в хлам. А їздити треба. Тож зажав як міг голову , буду збирати потроху норм. двиг. Отак. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Алексеевич. Опубліковано: 5 листопада 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 5 листопада 2015 Если блок старый, может просто под гильзы медные кольца не поставили. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
rocknroll man Опубліковано: 5 листопада 2015 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 5 листопада 2015 лежитть 331 рідний. буду його реанімувати. думаю що 331 краще , ніж 412. що скажете? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
NEPTUN Опубліковано: 5 листопада 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 5 листопада 2015 На 331 блоке крышка железная под выпускным коллектором есть? прикрученная к блоку болтами Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Санек2141 Опубліковано: 6 листопада 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 6 листопада 2015 У меня 2 331 блока и оба без лючка водяной рубашки .То на 412 лючок ты ошибся На 331 блоке крышка железная под выпускным коллектором есть? прикрученная к блоку болтами Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Тимоха Опубліковано: 6 листопада 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 6 листопада 2015 У меня 2 331 блока и оба без лючка водяной рубашки .То на 412 лючок ты ошибся нет. Есть ранние 331е блоки, они идут с лючком. Сам лично видел не единожды. Так же как и 412е блоки есть без лючка. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
LAN_ART Опубліковано: 6 листопада 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 6 листопада 2015 какая нафик разница какой блок, этот лючек и был и не был и не мешает он никому, раз перекрутить на нерж болтики и не парится. Качество блока определяеться геометрией и состоянием плоскостей, а не индексом и наличием/отсутствием лючка под коллектором. Лучшие блоки это мясные, и они все 412 и шо??? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
NEPTUN Опубліковано: 6 листопада 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 6 листопада 2015 Тогда разницы нет! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
x6tance Опубліковано: 6 листопада 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 6 листопада 2015 разница только в посадке гильз - с кольцами и без них, и в перегородках Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
LAN_ART Опубліковано: 6 листопада 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 6 листопада 2015 это новый блок для безколец, мог быть без колец, хоженный уже надо мерять крутить и думать, бывает и туда надо кольца подпихать... поэтому я и написал, блок для постройки не по индексу надо выбирать или лючку, а по состоянию, бывают блоки в которых колено не крутиться даже если его просто положить в постели на вкладыши, вот так вот ведет. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
rocknroll man Опубліковано: 14 листопада 2015 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 14 листопада 2015 Ну, зажухали мене. а по факту поки що наступне. Поки мій річі "ригає" маслом, та двигун тихо швидко помирає . Розібрав рідний. Як в тієї прикрої історії. "Що сталось з "Курском?"" "она утонула"(С) . Так і тут. він помер. От що треба було робити для цього - хз. Питання для Вас, шановні. Блок 331. Поршня теж. А голова 412.... Як так? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Kondit Опубліковано: 14 листопада 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 14 листопада 2015 вот это проворот! маркування гбц дивись, може там универсальна або з 1,7 башня. поршня не било клапанами? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
leon Опубліковано: 14 листопада 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 14 листопада 2015 фото головы со стороны КС и донышки поршней. коментить сложно стук мотора от многих причин, сетку маслоприемника фото Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Санек2141 Опубліковано: 14 листопада 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 14 листопада 2015 Его что без масла завели???? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
scor.p Опубліковано: 14 листопада 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 14 листопада 2015 Питання для Вас, шановні. Блок 331. Поршня теж. А голова 412.... Як так? я его слепила из того что было (с) Его что без масла завели???? може маслоприёмник забило... или ещё какой канал масляный. и его не просто завели, на нём без масла ехали Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
NEPTUN Опубліковано: 14 листопада 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 14 листопада 2015 На одной из фоток видно маслоподающее отверстие,оно сухое,да и весь КВ сухой здается в него воопче масло не давило. Сколько там искалеченных шеек? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз