Перейти до вмісту

Машина на лето. М412ИЭ.


KSV

Recommended Posts

З крайньої записі пройшло більше року. Після Нового Року активна експлуатація москвича скінчилася, так як доробив та поставив на хід двадцятьвосьму. Що робити з москвичом ще не вирішив, дві старі машини це реально накладно, але, важке та грязне возить москвич, двадцять три мішки з піском та щебенем - даже не замітив! А ось задницю возить - це уже на БМВ. Та її періодично потрібно ремонтувати і буде стояти ,а їздити потрібно, так що москаль поки що катається.

Ну і по москвичу - глушак розсипався повністю, куліса як в ікарусу (чесно - то вона мене уже достала - 1000км і її нема!), і саме зле - щеплення, воно покинуло чат повністю, і я уже розумів, якщо зараз нічого не робити, то коробку я добью, особливо третю передачу.

Купив нову (зі слів продавана) корзину, а реально б/в, візуально з не великим пробігом.
І вчора почав усе знімати, глушак розпався на три частини не дочекавшись поки я його відкручу.  Варити уже просто неможливо!

IMG-20241012-194427.jpg

Далі черга за вижимним, я його ставив новим тисяч три назад, вроді і нічого:

IMG-20241012-155201.jpg

Але є нюанси:

IMG-20241012-155215.jpg

Був новий корпус і окремо графіт, який не залазив у цей корпус! Переконливо попросив токарним - допомогло. Сіда туго, і додатково поадив на епоксидку.

IMG-20241012-164816.jpg

Результат:

IMG-20241012-165957.jpg

Диск після того як зняв:

IMG-20241012-155137.jpg

IMG-20241012-155144.jpg

Через це і питав як мінять сальник, але одмивши диск зрозумів що масла там майже немає (попадає не з під заднього сальника) і вирішив не заморачуватися.

IMG-20241012-183729.jpg

Довго вибирав який ставити, але вирішив що буде новий, хоча мені він і не подобається. А на старому уже доволі великий ізнос, і сильно бовтаються майже усі пружини.

Сальник редуктора підтікає, хоча йому теж пару тисяч.

IMG-20241012-184550.jpg

На сьогодні достатньо, завтра з ранку куплю глушник і збирати (корзину, диск та кулісу уже поставив).

ПС Сайт чогось ссилки на картинки не хоче перетворювати в картинки! Так як було раніше.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • Відповіді 1,6k
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Найкращі автори в цій темі

  • KSV

    KSV 619 публікацій

  • D.Vader

    D.Vader 293 публікації

  • fiks 1

    fiks 1 163 публікації

  • FG

    FG 87 публікацій

Опубликовані зображення

"{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, KSV сказав:"

доробив та поставив на хід двадцятьвосьму

е28 це уже прямо музейний експонат)) Додав би сюди також, цікаво.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"В 13.10.2024 в 13:56, FROZTEN сказав:"

е28 це уже прямо музейний експонат)) Додав би сюди також, цікаво.

У неї є два БЖ, на третій в мене сили не хватить, якщо цікаво - кину ссилку ПП.

Купив глушник, трішки б/в, але стан гарний, зато якість зовсім ніяка!!! Для зрівняння - старий та новий:

IMG-20241013-165108.jpg

Розібрався що за масло на диску щеплення - з КПП, трішки підтіка, хоча я підшипник, вал, та сальник ставив нові!!! Відмив графіт:

IMG-20241013-131028.jpg

А дальше все зібрав, фоткати нема чого, все як і в усих. При зборці лопнула трубка щеплення, перевальцював, а знімав РЦЩ тому що посадка під стопор на феноксі погана і кільце злітає та стає в паз пильника - достало, болгаркою трішки розширив та заглибив паз, вискакувати не повинно. А потім відрегулював щеплення, прокачав, завів та поїхав, аж не привично що при ввімкненні першої/задньої машина не стрибає, а куліса не має "ікаруса" (не на довго). 
Надіюсь продовження буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, KSV сказав:"

якщо цікаво - кину ссилку ПП.

Скинь)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

По фото-чтоб их вставлять картинкой:

Заходим на Postimg, выбрираем нужное фото, нажимаем на кнопку "Поделиться", выбираем вторую строку-"Прямая ссылка" и копируем ссылку отуда

На форуме нажимаем на кнопку "Вставити медіа",  вібираем-"Зображення за посиланням", вставляем туда скопированую ссылку, и нажимем на кнопку. 
Изображения подправил

 

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Раньше бы увидел, что у тебя с глушаком проблема, то свой бы с нержавейки предложил вместе со штанами и резонатором - всё с нержи.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Стопорне кільце робочого циліндра зчеплення в мене спадало теж, але через те, що саме кільце гівняне було, мабуть.

То я просто його вушки зтягнув тонким дротом і зв'язав. 

 

  • Like 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Ось глянув у тебе як зношується вижимний. І знову ти наступаєш на ті ж граблі. Це я маю на увазі що може скоро знову відклеятися графіт і прокручуватиметься і стиратиметься об свій корпус. Я колись описував як зробити надійніше. Я засверлював і закріпляв гвинтами на М5. З одного боку один гвинт, а з другого два. Нарізав різьбу та ще й на епоксідку додатково. Один гвинт, тому що за вилку зачіпатиметься два, а з іншого нема вилки. І після цього такі вижимні ходять добре. Я тільки графітні ставлю, бо всякі шарико ролики розбивають і зношують опорну пяту корзини. 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

IMG-20241110-093246.jpg

Працює на благо гаража. 

"В 05.11.2024 в 20:33, FG сказав:"

І після цього такі вижимні ходять добре. 

Не знаю. Підозрюю що мені вижимні убивала корзина. 

Графіт дуже туго сідав в корпус, а ще я його залив епоксидкою, час покаже як довго виходить, хоча я на ньому уже катаюсь не багато, тільки щоб возити груз. А там може розберу на поварку і не факт що назад соберу!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В советские времена выжимной точили из графита и в нагретый корпус выжимного садили без всяких эпоксидок. Эпоксидка при температуре разрушается.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Тут я писав про вижимний графітовий. Я розповів про більш надійне закріплення графіта з допомогою гвинтів. Епоксідкою намазати додатково різьбу гвинтів, щоб не відкрутилися. А не мав на увазі клеяти графіт на епоксідку. Він сидить туго в корпусі і хай сидить, не вибиваємо. Може сидить не туго, ось для цього потрібно засверлити і вкрутити гвинти. І це всьо. Хоча пробував мій синок садити і графіт в обойму на епоксидку, графіт уже був зрушений і трохи поробив, але ще цілий. Посадив на епоксидку, а ось не знаю чи в роботі цей вижимний чи ще чекає свого часу на поличці. Епоксидка якась крута, у спарених двох шприцах, фірми М..., не памятаю далі. 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Епоксидка Манол. Клеяний вижимний уже в роботі, він ще укріплений гвинтами. 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Только поговорили о графитовом выжимном и тут же москвич автозапчасть предлагает у нас на сайте сылку на их выжмной - шпионят за нами бизнесмены😊

  • Like 1
  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 3 тижні потому...
"В 16.10.2024 в 19:44, Gagai сказав:"

Раньше бы увидел, что у тебя с глушаком проблема, то свой бы с нержавейки предложил вместе со штанами и резонатором - всё с нержи.

    Випускний тракт (штани, резонатор, та глушник) з нержавійки я таки купив! Думав хай лежить на прозапас, може колись і поставлю, але коли отримав, та потримав в руках - якість з якою його зробили я зацінив! Усе саморобне, є даже термо прослойка з асбесту! І тоді мені його захотілося поставити! 
    Так як штани та резонатор були одним цілим, як я розумію для економіі місця їх розрізали, я зварювати не захотів і придбав на деталях зп самий дорогий з`єднувач з ваз 08, його якість порадувала, надіюсь років на 10-15 вистачить! А частину штанів на ширину з`єднувача вирізав, по щасливому збігу на тій частині була гайка під лямбду, яку потрібно було чимсь закрити, але я її зрізав та поклав в дальній ящик, на всяк пожарний!

IMG_20241124_152249.jpg

IMG_20241124_152254.jpg

IMG_20241207_122142.jpg

     Дальше собираю на машині тракт та прихватую з`єднувач.

IMG_20241207_124200.jpg

IMG_20241207_124221.jpg

    Потім знімаю резонатор та штани і досконально обварюю.

IMG_20241207_132349.jpg

    Збираю до кучі.

IMG_20241207_135824.jpg

     Все відмінно, усим задоволений, але є одно "но", фото не передає, але глушник дуже низько, нижче редуктора моста, тобто - кліренс поменшав і замітно! Систему підняв максимально вверх, там відстані до кузову буквально міліметри! Як я розумію ця проблема була не тільки у мене, а і раніше, так як був удар глушником і його заварювали, тепер прийдеться дивитися де їдеш не тільки на бмв, а і на москвичу!

      А ще пів року назад (а може і рік) Родіон прислав мені вакуум на відкривання другої камери мого ТЛДЕ, я його шукав дуже довго, але так і не зміг знайти, а коли перестав експлуатувати москвича як авто на кожний день - знайшов! Тому встановлюю тільки зараз. 
       Мій карб доволі таки сильно багатить, эксперименте з жикльорами не допомагають, розхід тримається в рамках- місто 14, трасса - 10, якби і багато, але машина заводиться ідеально в любу температуру, і їду в потоці на рівні іно! А загрузивши прицеп тонною грузу я їду і не відчуваю!!! Щоб зменшити розхід Родіон прислав ще і середню частину з більшими диффузорами, та низ карба під вакуум другої камери.

IMG_20241124_152206.jpg

IMG_20241124_152159.jpg

      Але середня частина оказалася сильно врізана (відсутні деякі вакууми), а нижня частина має ще менші діаметри дифузорів, тому я забив на розхід і залишив усе своє, тільки поставив вакуум та вісь заслінки другої камери, так як приводи зислінок пневмо та механіки відрізняються!

       Проїхався, підстроїв карб, динаміка сподобалася, не потрібно педаллю газу ловити той момент коли відкривається друга камера, і тому на розгоні москаль не давиться повітрям, а їде доволі таки бодро! 

       Дальше, паливні шланги на бензонасос з заза:

IMG_20241124_152220.jpg

      Мені здається ще поїздять! (мало мені горівшої бмв, та і москаль горів не так давно!

      Замінив на другі, якість не ахті, іменно із-за такого шланга загорілась бмв, потрібно буде замінит на нормальний (яких уже не існує! Максимум на рік!!!)

ПС З новим глушаком ще не їздив, так як тільки сьогодні його зібрав.

ППС Ліг хостинг картинок пост імаг, тому фото закинув на перший що видав гугл, може і він скоро ляже!

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

У меня диски 14-е, поэтому нормально стояла выхлопная система, а глушак помял, когда дома через ж\д рельсы напрямую переезжал, но там другого выхода не было. Сечас с СААБа стоит, так он ещё больше - по лесу ездил с блокировкой всё нормалёк, даже не поцарапал. Так что не переживай всё нормально у тебя будет. Конец штанов обязательно закрепи к движку или кпп. До установки инжектора ездил только на карбе Озон, хотя перепробовал кучу, но Озон правильно сделан - в нём вторая камера открывается когда это нужно мотору, а не от фонаря и размера тапка.  На 1,7 моторе при поездке в Крым и там по почти всему побережью (ещё в 12-и году) средний расход вышел 7,5 литров. 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз

×
×
  • Створити...