Перейти до вмісту

Машина на лето. М412ИЭ.


KSV

Recommended Posts

З крайньої записі пройшло більше року. Після Нового Року активна експлуатація москвича скінчилася, так як доробив та поставив на хід двадцятьвосьму. Що робити з москвичом ще не вирішив, дві старі машини це реально накладно, але, важке та грязне возить москвич, двадцять три мішки з піском та щебенем - даже не замітив! А ось задницю возить - це уже на БМВ. Та її періодично потрібно ремонтувати і буде стояти ,а їздити потрібно, так що москаль поки що катається.

Ну і по москвичу - глушак розсипався повністю, куліса як в ікарусу (чесно - то вона мене уже достала - 1000км і її нема!), і саме зле - щеплення, воно покинуло чат повністю, і я уже розумів, якщо зараз нічого не робити, то коробку я добью, особливо третю передачу.

Купив нову (зі слів продавана) корзину, а реально б/в, візуально з не великим пробігом.
І вчора почав усе знімати, глушак розпався на три частини не дочекавшись поки я його відкручу.  Варити уже просто неможливо!

IMG-20241012-194427.jpg

Далі черга за вижимним, я його ставив новим тисяч три назад, вроді і нічого:

IMG-20241012-155201.jpg

Але є нюанси:

IMG-20241012-155215.jpg

Був новий корпус і окремо графіт, який не залазив у цей корпус! Переконливо попросив токарним - допомогло. Сіда туго, і додатково поадив на епоксидку.

IMG-20241012-164816.jpg

Результат:

IMG-20241012-165957.jpg

Диск після того як зняв:

IMG-20241012-155137.jpg

IMG-20241012-155144.jpg

Через це і питав як мінять сальник, але одмивши диск зрозумів що масла там майже немає (попадає не з під заднього сальника) і вирішив не заморачуватися.

IMG-20241012-183729.jpg

Довго вибирав який ставити, але вирішив що буде новий, хоча мені він і не подобається. А на старому уже доволі великий ізнос, і сильно бовтаються майже усі пружини.

Сальник редуктора підтікає, хоча йому теж пару тисяч.

IMG-20241012-184550.jpg

На сьогодні достатньо, завтра з ранку куплю глушник і збирати (корзину, диск та кулісу уже поставив).

ПС Сайт чогось ссилки на картинки не хоче перетворювати в картинки! Так як було раніше.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • Відповіді 1,6k
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Найкращі автори в цій темі

  • KSV

    KSV 618 публікацій

  • D.Vader

    D.Vader 293 публікації

  • fiks 1

    fiks 1 163 публікації

  • FG

    FG 85 публікацій

Опубликовані зображення

"{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, KSV сказав:"

доробив та поставив на хід двадцятьвосьму

е28 це уже прямо музейний експонат)) Додав би сюди також, цікаво.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"В 13.10.2024 в 13:56, FROZTEN сказав:"

е28 це уже прямо музейний експонат)) Додав би сюди також, цікаво.

У неї є два БЖ, на третій в мене сили не хватить, якщо цікаво - кину ссилку ПП.

Купив глушник, трішки б/в, але стан гарний, зато якість зовсім ніяка!!! Для зрівняння - старий та новий:

IMG-20241013-165108.jpg

Розібрався що за масло на диску щеплення - з КПП, трішки підтіка, хоча я підшипник, вал, та сальник ставив нові!!! Відмив графіт:

IMG-20241013-131028.jpg

А дальше все зібрав, фоткати нема чого, все як і в усих. При зборці лопнула трубка щеплення, перевальцював, а знімав РЦЩ тому що посадка під стопор на феноксі погана і кільце злітає та стає в паз пильника - достало, болгаркою трішки розширив та заглибив паз, вискакувати не повинно. А потім відрегулював щеплення, прокачав, завів та поїхав, аж не привично що при ввімкненні першої/задньої машина не стрибає, а куліса не має "ікаруса" (не на довго). 
Надіюсь продовження буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, KSV сказав:"

якщо цікаво - кину ссилку ПП.

Скинь)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

По фото-чтоб их вставлять картинкой:

Заходим на Postimg, выбрираем нужное фото, нажимаем на кнопку "Поделиться", выбираем вторую строку-"Прямая ссылка" и копируем ссылку отуда

На форуме нажимаем на кнопку "Вставити медіа",  вібираем-"Зображення за посиланням", вставляем туда скопированую ссылку, и нажимем на кнопку. 
Изображения подправил

 

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Раньше бы увидел, что у тебя с глушаком проблема, то свой бы с нержавейки предложил вместе со штанами и резонатором - всё с нержи.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Стопорне кільце робочого циліндра зчеплення в мене спадало теж, але через те, що саме кільце гівняне було, мабуть.

То я просто його вушки зтягнув тонким дротом і зв'язав. 

 

  • Like 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Ось глянув у тебе як зношується вижимний. І знову ти наступаєш на ті ж граблі. Це я маю на увазі що може скоро знову відклеятися графіт і прокручуватиметься і стиратиметься об свій корпус. Я колись описував як зробити надійніше. Я засверлював і закріпляв гвинтами на М5. З одного боку один гвинт, а з другого два. Нарізав різьбу та ще й на епоксідку додатково. Один гвинт, тому що за вилку зачіпатиметься два, а з іншого нема вилки. І після цього такі вижимні ходять добре. Я тільки графітні ставлю, бо всякі шарико ролики розбивають і зношують опорну пяту корзини. 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

IMG-20241110-093246.jpg

Працює на благо гаража. 

"В 05.11.2024 в 20:33, FG сказав:"

І після цього такі вижимні ходять добре. 

Не знаю. Підозрюю що мені вижимні убивала корзина. 

Графіт дуже туго сідав в корпус, а ще я його залив епоксидкою, час покаже як довго виходить, хоча я на ньому уже катаюсь не багато, тільки щоб возити груз. А там може розберу на поварку і не факт що назад соберу!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз

×
×
  • Створити...