nikvtim18

Перше авто ИЖ 412 028

61 сообщение в этой теме

Всім привіт. Завів рік тому собі "Москвича". Чому саме "Москвич"- точно сказати не можу. Скажу лише що за свою ціну це чудовий апарат.

Що маємо зі зроблених робіт:

-Двигун відкапіталений, ще не закінчена обкатка;

-Просажено ГБЦ;

-Встановлено безконтактне запалювання;

-Кузов оброблений, обезшумлений;

-Встановлено нове щеплення;

-Нанесений шар антигравію;

-Встановлені нові полуосі;

-Встановлені штампи R14+ закриті хромовані гайки;

-Повністю нова оптика;

-Встановлено ГБО 2 покоління Томасет.

Що хочу доробити і які є косяки:

-Тече рульовий редуктор(бокова гайка, за якою знаходиться підшипник);

-Переробити акустику(динаміки в дверних картах якось мені не імпонують);

-Розточити канали ГБЦ;

-Можливо встановити торпедо від 2140 SL;

-Перепрокласти проводку;

-Встановити "аварійку"(кнопку я поставив, а от з реле якісь непонятки);

-Замінити руль на оригінал;

-Встановити безінерційні паси безпеки.

От якось так. Фото прикріплюю, правда камера не вірно передає колір, бо кузов ближче до жовтого ніж до бежевого.

Буду радий почути критику і поради)

20170816165344.jpg

20170816165412.jpg

20170816165310.jpg

20170816165519.jpg

4

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Хороший ижык :ok:лелей его!

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

рулевой редуктор и электрика на первом месте! ибо без аккустики,расточенных каналов,безинерционных ремней машина способна ехать. Руль очень удобный,поставишь родную "куринную косточку" почувствуешь разницу

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
6 минут назад, NEPTUN сказал:

рулевой редуктор и электрика на первом месте! ибо без аккустики,расточенных каналов,безинерционных ремней машина способна ехать. Руль очень удобный,поставишь родную "куринную косточку" почувствуешь разницу

Рульовий на тижні знову буду перебирати. А руль має один великий мінус- сама резина відклеїлась від металевої основи. І дуже сильно пачкає руки і одяг.

А електрика то більше моя "хотілка". Все працює, але вся проводка паяна-поскручувана...Помаленьку роблю косу на заводських роз'ємах.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, NEPTUN сказал:

Руль очень удобный,поставишь родную "куринную косточку" почувствуешь разницу

На любителя. Я свой выкинул и не жалею. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

хороший экземпляр :ok:поздравляю с прибытием и открытием своего гаража!

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Мои поздравления! С кнопкой аварийки у меня тоже возникли сложности, в итоге пришлось сделать что бы аварийка работала только при включенном замке зажигания. Если не ошибаюсь (уже прошло просто время), нужно ставить другое реле, что бы было "как у людей".

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Дякую всім за відгуки. З "аварійкою" буду розбиратись. Рульовий ніби зробив.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Гарний аппарат.

А від чого дзеркала та штампи?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
35 минут назад, john сказал:

 

А від чого дзеркала та штампи?

Дзеркала не знаю, знайшов на розборці, а штампи мазда якась.R14

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А з аварійкою шо? Це ж пазній, вона там має бути за замовчанням. Перевір контакт на десятому запобіжникові - мені колись допомогло )

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
48 минут назад, john сказал:

А з аварійкою шо? Це ж пазній, вона там має бути за замовчанням. Перевір контакт на десятому запобіжникові - мені колись допомогло )

Мені не допомогло. Горить лампочка в кнопці, але не працює.Раніше якось працювало, але не адекватно.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 16.08.2017 в 18:13, nikvtim18 сказал:

-Встановлено нове щеплення;

Якщо Ви бажаэте комфорту, то гарно було би присобачити на педаль сервопружину з ВАЗу. Я встановив, кайфую. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, fiks 1 сказал:

Якщо Ви бажаэте комфорту, то гарно було би присобачити  сервопружину з ВАЗу. Я встановив, кайфую. 

Якщо можна, більш детально що то таке і який має ефект?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, fiks 1 сказал:

гарно було би присобачити на педаль сервопружину з ВАЗу. Я встановив, кайфую

Теж послухаю. Го фотачькі!

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

По ходу педалi щеплення сервопружина все сильнiше спростовуэ зростаюче зусилля спротиву пружин щеплення. Эфект в тому, шо найтяжчэ зусилля на педалi э спочатку, далi-все легше, приэмно стартувати, в пiску розгойдувати машину, по ямах...Роботу сервопружини можно уявити собi з класичного малюнка . Пружину треба брати з розборки автоВАЗ, там остаточно зъясуэться, як вона функцiонуэ.

Я, iнсталюючи стервопружину в москалика, фото не робив ( з деяких причин), загалом можу сказати, що це не просто ( навiть купив зварювальний апарат), але воно того варте ( i апарат тепер э :))

29 минут назад, D.Vader сказал:

Теж послухаю. Го фотачькі!

Пiсля вiдомоi iсторii з iнсталяцiэю ВАЗоВУТ i ГТЦ, i, зрозумiвши, що детальна iнфа на форумi не э обовъязковою, я не завдавався метою фотографувати i коментувати...в кожного э свiй шлях. Фото готового варiанту дам, але пiзнiше, бо завтра вранцi вiдъiзжаю на водосховище.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Зрозуміло, дуже дякую за пораду.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Лазив під машину- почала потіти прокладка поддону картера. Мене очікує веселий процес її заміни. Поки не критично, але треба мати на увазі. Ой дарма я пожлобився на коркову...  Я так розумію, що треба буде тягнути двигун. Думаю що обкатку докатаю, а далі і ГБЦ підтягнути треба, і поддон помию. Дуже не хочу, але буду садити на герметик.

Рульвий зробив, перебрав, відмив, встановив нові сальники. Відрегулював.

Перепроклав задню частину проводки. Лишишилось доробити перід+ концевики на дверях мертві. Це сумно. 

А отак у мене зроблений автозвук. Голова вкорячена попереднім власником так, що рідна шахта дуже покалічена. Передні динаміки встановлені в порізані карти. Тут або шукати живі карти, або якось окультурнювати цей колхоз.

 

20170818124402.jpg

20170818124415.jpg

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Если что, то есть комплект дверных карт Москвич 412 / 2125 / 408 бежевые. Состояние хорошее, карты ровные. Есть протёртость под проставкой ручки стеклоподъёмника.

Цена  --  300 грн. за комплект.
DSC08252.JPG  DSC08253.JPG   DSC08254.JPG  DSC08255.JPG
 
DSC08256.JPG
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Дякую за пропозицію.

Є дурне питання- може потіти прокладка поддона ізза того, що рівень масла вищий на 1 см? І її обов'язково міняти чи можна обійтись?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Нет, от этого потеть не может. Ты для начала попробуй её подтянуть, там где это возможно. В для замены прийдётся открутить подушки и высоченько так вывесить двигатель.

Болты поддона под отвёртку шлицевую? Если соберёшься всё-таки менять, то меняй и на обычные или под внутренний шестигранник.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
38 минут назад, tommy412 сказал:

Нет, от этого потеть не может. Ты для начала попробуй её подтянуть, там где это возможно. В для замены прийдётся открутить подушки и высоченько так вывесить двигатель.

Болты поддона под отвёртку шлицевую? Если соберёшься всё-таки менять, то меняй и на обычные или под внутренний шестигранник.

Болти тільки 3штуки під викрутку. Потіє в одному місці- правий кут коло кожуха щеплення. В усіх інших місцях сухо. Може її чимось обмастити ззовні(герметиком)? Щоб точно не текло.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

От такий руль вихопив сьогодні. В подарунок карб ДААЗ 2140. Живенкий. Буду відновлювати і заміню китайця. Пішов читати як його обслуговувати:book:

20170821201748.jpg

20170821201729.jpg

20170821221913.jpg

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Такий рулик насправді досить зручний і на класиці виглядає вельми органічно. )

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Кермо на 2140 дійсно в сто раз зручніше

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас