Перейти до вмісту

21412 Камри


Kondit

Recommended Posts

Я месяц назад ездил в Борисполь через Днепр, Царичанка, Кобеляки, Решетиловка. В Полтавской обл. есть не очень хороший участок дороги, но больших ям нет.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Пам'ятаю що царичанка кобеляки була хрінова ненька, а так все зроблено

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

З'явився нова хрінька, не можу виявити шо це.

Як заводити на гарячу, починає свистіти під капотом, секунди 2...3, як дам газку то проходить.

Вроді все намісці, куди дивитись?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

55 минут назад, Kondit сказал:

Вроді все намісці, куди дивитись?

Дивись ремінь генератора.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В 21.07.2018 в 16:22, mosalek сказал:

Я месяц назад ездил в Борисполь через Днепр, Царичанка, Кобеляки, Решетиловка. В Полтавской обл. есть не очень хороший участок дороги, но больших ям нет.

Яка царичанка і кобеляки, там дороги нема і небуло ніколи, я думаю і не буде. Полава, Красноград, Дніпро, Запоріжжя- Всю дорогу з києва по односторонкі з ідеальним асвальтом аж за полтаву, потім 50км по звичайній дорозі але без фур до краснограда там на заправкі потрібно не провтикати і переїхати на односторонку і далі до запоріжжя односторонка. Довше від попереднього маршрута на 50км, але швидше на 30хв мінімум.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Когда последний раз там ездил? Типа от Полтавы до Краснограда дорога хорошая?

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ну, по часу +30хв і +50км по відстані. Гугол каже. Плюсом може бути то, що це траса Е105, і вона багатосмугова, а не на 2 смуги як дорога Т0412

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Буду їхати на Мелітополь 4. 08, а в середині місяця- назад.  Можна буде в суботу пересіктися

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

10 часов назад, mosalek сказал:

Когда последний раз там ездил? Типа от Полтавы до Краснограда дорога хорошая?

В мене кум не далеко від кобеляк живе, два раза в рік регулярно, останній в березні. Там почали ще й мости робити, можна залипнути на пів години на переїзді у Бутенках, останній раз 20хв повзли через перехрестя з трасой полтава-кременчук. Місць від решетилівки до кобеляк де потрібно відтормажуватися до повної зупинки придостатньо. До того ж ніби то як всі хто їзде з лубен на азовське море всі їдуть через полтаву-красноград. Знайомий від завода мотор січ періодично їздять то автобусом то машиною на запоріжжя, також тудою. Сам же там був два роки назад, дорога краща чим через кобиляки.  

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

О дякую. Бо завжди трясся по колдобинах коло царичанка , й колеса там лишав. Рік назад там був.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Всім привіт!

Проскочив Запоріжжя вночі, тому нікого не будив)). Зараз в Мелітополі.

Вилізла проблема: роздуває шланги що йдуть до термостату. І гріється мотор під нагрузкою.  Дме на 4 і 5 швидкості, при 80-90 та 90-120 відповідно, швидше не їхав. По датчику при цьому стрілка впевнено повзе до червоної зони. 

Це по харківській трасі таке конкретно вилізло. При чому перші 50 км все ок, стрілка була в середині білої зони. Потім 2-3 хв - і вже майже червона. Як скинути швидкість , перейти на нижчу, чи просто накатом - іде до норми. Далі- все по нову.

Карлсон при цьому працює нормально і по датчику, і напряму. Але щось не справляється. Направляючий пластик спереду є. 

Змінив прокладку під гбц. Там наче все норм. Обжимав вже 2 рази.

Радіатор новий.

Сьогодні поміняв вже й помпу, бо думав що слаба циркуляція ож. І лопнув патрубок малого кола((. 

Кришка бачка тиск держить, стоїть ланісівська кришка з бачком. При перегрівання починає свистіти парою. Міняв на нову- не помогає.

Зараз залита чиста вода дистильована.

Завтра буду міняти термос, мо поможе. Думаю вже городити верхній термостат від 412 мотора , куплю в Мелітополі чи з отправкою новою поштою. 

Підкажіть що робити. Бо ще треба хоча б до Києва дотягнути. 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

22 минуты назад, Kondit сказал:

Всім привіт!

Проскочив Запоріжжя вночі, тому нікого не будив)). Зараз в Мелітополі.

Вилізла проблема: роздуває шланги що йдуть до термостату. І гріється мотор під нагрузкою.  Дме на 4 і 5 швидкості, при 80-90 та 90-120 відповідно, швидше не їхав. По датчику при цьому стрілка впевнено повзе до червоної зони. 

Це по харківській трасі таке конкретно вилізло. При чому перші 50 км все ок, стрілка була в середині білої зони. Потім 2-3 хв - і вже майже червона. Як скинути швидкість , перейти на нижчу, чи просто накатом - іде до норми. Далі- все по нову.

Карлсон при цьому працює нормально і по датчику, і напряму. Але щось не справляється. Направляючий пластик спереду є. 

Змінив прокладку під гбц. Там наче все норм. Обжимав вже 2 рази.

Радіатор новий.

Сьогодні поміняв вже й помпу, бо думав що слаба циркуляція ож. І лопнув патрубок малого кола((. 

Кришка бачка тиск держить, стоїть ланісівська кришка з бачком. При перегрівання починає свистіти парою. Міняв на нову- не помогає.

Зараз залита чиста вода дистильована.

Завтра буду міняти термос, мо поможе. Думаю вже городити верхній термостат від 412 мотора , куплю в Мелітополі чи з отправкою новою поштою. 

Підкажіть що робити. Бо ще треба хоча б до Києва дотягнути. 

 

возможно клинит термостат, недостаточно пропускает жидкость на большой круг, двиг закипает, клапан в крышке на слишком большое давление вероятно раз порвало рукав. Как вариант -радиатор. Нужно пробовать рукой на нагрев по всей площади радиатора.. При завоздушивании обычно вентилятор не срабатывает

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Просверлите в верхней чашке термостата дырочку в половину спичечной головки. Перестанет клинить. Помогает всем.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Нижний термостат на узам вещь вообще непредсказуемая. Можно купить уже изначально нерабочий. Так что идеальный вариант - переделать на верхний термостат и купить хорошую вставку.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Раздувает патрубки...а часом пароотводящий не закупорен ли? ну и термос может выпендриваться,у меня когда-то такое было патрубки надулись,постучал по термосу-поехал дальше,может клинит паскуда такая

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Поміняв сьогодні термос, був на заміну запасний робочий. Старий був вернет, наче не заклинений, не продувається в закритому стані 

І що? 

Нажаль, нічого. Хвилин 10-15 їзди на 4-5 передачі і все, стрілка за пару мм від червоної зони.

Що робити і куди далі копати?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

крутни трохи в пізніше трампльор. Може стати гірще їхати, особливо знизу, ну додому доїдеш.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

А ты когда прокладку менял на гильзы не глянул? может какая-то уже в один уровень с блоком и трохе подтравливает в систему охлаждения?

Вова говорит трамлер крутнуть... но до этого же было все нормально? или ты крутил трамлер?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В 09.08.2018 в 18:43, Kondit сказал:

Поміняв сьогодні термос, був на заміну запасний робочий. Старий був вернет, наче не заклинений, не продувається в закритому стані 

І що? 

Нажаль, нічого. Хвилин 10-15 їзди на 4-5 передачі і все, стрілка за пару мм від червоної зони.

Що робити і куди далі копати?

при прогреве  вентилятор включается вовремя? При прохождении середины шкалы показометра? Или когда двиг уже кипит? Или выкидает жидкость еще до сработки вентилятора? Радиатор гарячий по всей площади?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...