Victor Опубліковано: 13 травня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 13 травня 2017 Нижние шаровые должны сниматься не стандартным жигулёвским съёмником шаровых (он как правило бесполезен), а специальным москвичёвским съёмником-распоркой, вставляемым между торцами верхней и нижней шаровых. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
McPherson Опубліковано: 13 травня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 13 травня 2017 ні на одному сервісі, шарові зйомниками не знімають. в 90% випадків це марна справа. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Alex_Dp Опубліковано: 13 травня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 13 травня 2017 +1 к словам Виктора и всё снимается элементарно,ну или молотком гасить по поворотному кулаку там где в него палец входит,но это уже прошлый век. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
chaika Опубліковано: 13 травня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 13 травня 2017 В 02.03.2017 в 20:18, Остап сказал: Фото опитування Варіанти відповідей: 1. Я знаю де є гумка під лючок в нормальному стані (скиньте посилання); 2. Я завалив це все герметиком (скиньте посилання); 3. Купи 2140 з нормальною гумкою; 4. Я знаю від чого підходить (скажіть будь ласка від чого) і ще варіант Ех, загубив фотку, там лючок заваений. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 14 травня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 14 травня 2017 Отже, шарову ми нижню все таки зняли, тим зйомником що на фото. На наступний день ввечері, коли вже зняли з моєї машини, і з донора ступицю з супортом. =) Потім довго проводили дефектацію, думали =) Розповідати багато...звідти треба було взяти гальмівний диск, звідти ступицю (на правому колесі я брав з донора, бо в моїй підшипник просто бовтався вже), звідти щиток захисний....та й супорт в мене чогось не працював....але виникла одна невелика проблемка....ми не могли з ступиці донора відкрутити один, останній х-болт! А через нього не могли відкрутити один з болтів який скріплює частини супорта. Та й нас вже чекала вечеря і поїздка на вечірній драг....хіба нижню шарову замінили =)))) 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 16 травня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 16 травня 2017 Всім доброї ночі. Так як ми не могли відкрутити х - болт, на наступний день приїхала "важка артилерія", і майже повний склад робочої групи нашого клубу на допомогу. =) + мені ще потрібно було приварити нове кріплення гальмівного шлангу.... Три рази приварювали арматуру до болта, і вона відривалась, а останній тріснула. Поки ми не відрізали його зовсім. А потім я побачив чудо - причину з якої мене при гальмуванні заносило вправо. До вашої уваги мій супорт 0_о : То ж я вирішив що потрібно перебирати супорт з донора..... А далі в нас була вечеря......тому що ми святкували день народження нашого славетного міста Львова. І нічна поїздка додому.....за секунду до: "Блін, завжди хотів цю фігню збити". =) Такі ось пироги з сметаною. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 21 травня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 21 травня 2017 Хто колись бачив такі амортизатори "індійські"? Заодно такі поставив на машину собі. =) Далі перебрав супорт з донора: - спочатку вимив їх декілька раз хімією для мийки моторів і кип'ятком, висушив - далі промив, та добре змастив циліндри і поршні гальмівною рідиною, встановив попередньо змащені тією ж рідиною манжети і поршні - потім встановлюємо і ретельно заправляємо пильники в поршень (тут мені здалось що краще пильник і місце посадки його на поршень також змащувати гальмівної, а також зручніше і надійніше заправляти його коли поршні десь на половину виходять з циліндрів) - далі встановлюємо кільця, заняття дуже веселе як виявилось. Особливо коли кільця нові. Поршеньки на місці! Ходять щільно. Запихаються рукою. Компресія є хороша =) Перед з'єднанням двох половин супорта, не забудьте поставити нові, або не загублені ущільнюючі колечка каналів.... Якщо не враховувати, що при встановленні одного з нових кілець попало в око пару грам гальмівної, то від збирання супорта отримав задоволення. Всім дякую за увагу. 3 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Seryk Опубліковано: 21 травня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 21 травня 2017 У Львові на дорогу бетон льють замість асфальту? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 26 травня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 26 травня 2017 Я взагалі не цікавився їхніми високими технологіями....але як не забуду - зроблю фото результату. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 31 травня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 31 травня 2017 Тепер в мене нові підшипники ступиць по всій машині =))) Чесно кажучи отримав задоволення від встановлення. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
leon Опубліковано: 1 червня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 1 червня 2017 теперь главное чтобы новые з/ч еще и качественными оказались. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 14 жовтня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 14 жовтня 2017 ПРОДАНО =( Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
dimasldo Опубліковано: 14 жовтня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 14 жовтня 2017 2 минуты назад, Остап сказал: ПРОДАНО =( продал машинку зачем? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 14 жовтня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 14 жовтня 2017 Ремонт кузова дорого обійшовся б. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
dimasldo Опубліковано: 14 жовтня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 14 жовтня 2017 28 минут назад, Остап сказал: Ремонт кузова дорого обійшовся б. Шо там нужно ремонтировать то было? с виду машинка борая даже очень поддомкратник задний ушол? можно было самостоятельно бюджетненько отремонтировать. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 14 жовтня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 14 жовтня 2017 В мене була така "мрія"...попасти нормально в ремонт кузова, але не дуже...=)))) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
dimasldo Опубліковано: 14 жовтня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 14 жовтня 2017 шо теперь в замен планируешь покупать? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 14 жовтня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 14 жовтня 2017 Та от не знаю.....думаю... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
dimasldo Опубліковано: 14 жовтня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 14 жовтня 2017 за сколько продал если не секрет? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 14 жовтня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 14 жовтня 2017 200 без мотора, коробки і ше багато чого....чи не багато... 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
D.Vader Опубліковано: 14 жовтня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 14 жовтня 2017 Смотрю на все эти продажи хороших кузовов в принципе и понимаю, что мое терпение и сила воли безграничны 2 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 11 квітня 2018 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 11 квітня 2018 Що ж, клубні. Містера Гріна вже немає в живих, та його душа жива й досі. Історію реінкарнації читайте тут: Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз