Гість rikz007 Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 На машині полізла дрібна ржавчина (розміром 2-20мм), яка псує вигляд. Для загального ремонтку кузова зараз не вистачає ні часу, ні коштів. Найближчий планується років через 5. Було вирішено проблемні місця зачистити і локально пофарбувати. Після зачищень получилося наступне: Чим можна це *лядство грунтувати/фарбувати, яка ще потрібна обробка і чи поможе це реально, чи "як мертвому примочки"??? Хочу почути розумні думки і поради від досвідчених... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
chaika Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Я не досвідчений. Тільки вчора почав різати кузов щоб варити. але бачу що якщо дірки наскрізні то мабуть делям в них капець і їх треба міняти ціляком. або ж накладати латки, наварювати і ще якийсь час послужить. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Bess Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Варить надо, это уже явно не мелкая ржавчина. Есле нет желания варить, можешь под сеточку зашпатлевать это дело, если элемент не несет нагрузки. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
halkroman Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Лучше варить, но если нет возможности или желания, можно заделать шпаклевкой с добавкой стекловолокна. Fiber называется, это самая дешовая. Есть еще подороже, шпаклевка+отвердитель+стекловолокно идет отдельно в комплекте, перед употреблением все смешивается Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
staL Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 варить варить и варить. работы на день. после грунта обязательно нитрокраска, так как грунт пропускает кислород. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Bess Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Значит грунт плохой. Если хороший, то нехрена он не пропускает! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Igorek Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Bess, грунт изначально предназначен для лучшей адгезии краски с металлом. А не для того, чтоб ты погрунтовал и так дальше и катался. rikz007, це вже не дрiбна ржавчина - це вже гниль! Причому жравчина ця полiзла з нутрощiв - тобто навколо цих дiрок вже весь метал при смертi! Вирiзать i накладувать латки! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Alex_BC Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 можно дырки стеклотканню и ебоксидкой ликвидировать, а потом шпаклевать и красить Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Igorek Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Ну да, на годик хватит. Такой вариант катит, если авто на продажу делается. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Bess Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Igorek писал(а): Bess, грунт изначально предназначен для лучшей адгезии краски с металлом. А не для того, чтоб ты погрунтовал и так дальше и катался. Да, согласен, для этого в нем присутсвуют специально предназначеные для этих целей компоненты. Но многие умудряются кататся по несколько лет и все нормально. Кузовщина покрытая черным, заводским грунтом по несколько лет лежит на складах и тоже все нормально. Главное хорошо от ржавчины обработать, очень хорошо. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Alex_BC Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Я насколько знаю, ты ебоксидку хер от метала отдерешь! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Bess Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Эпоксидку да. Но стеклоткань с эпоксидкой, на метале плохо держится, отслаивается. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
S@K Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 rikz007, знакомая ситуация, у меня к сожелению тоже самое . Выход тут только один - тчательно зачищаем,подвариваем, обрабатываем антикором, ну а дальше соотвественно грунт и краска. И тут немаловажно обработка не только наружной поверхности но и внутренней. Не стесняйся этого делать. Да, машина будет похожа на леопарда, но ты спасёш её от полного ржавения до лучших времён, в нашей с тобой ситуации другого выхода просто нет. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Alex_BC Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 У меня на краску ложыли ебоксидную смолу, потом шар стекловолокна, и ебоксидка еще раз, и нормально держыться и ржавчины теперь не видать Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
staL Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Bess писал(а): Igorek писал(а): Bess, грунт изначально предназначен для лучшей адгезии краски с металлом. А не для того, чтоб ты погрунтовал и так дальше и катался. Да, согласен, для этого в нем присутсвуют специально предназначеные для этих целей компоненты. Но многие умудряются кататся по несколько лет и все нормально. Кузовщина покрытая черным, заводским грунтом по несколько лет лежит на складах и тоже все нормально. Главное хорошо от ржавчины обработать, очень хорошо. черный грунт на продаваемой кузовщине - только для транспортировки - его надо счищать и ложить нормальный грунт. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість rikz007 Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 До компа добрався аж вечером, і тоді і прочитав всі поради. За день обробив перетворювачем ржі, погрунтував. То, що там гниляк - 100%. Але нормально варитися (а скоріш мінятися повністю) буде не раніше наступного літа. Проблемні місця -- задні арки і пороги. Надіюсь, що дотягне. Дякую за поради, думаю не мені одному згодяться)) P.S. А як правильно фарбувати, шоб не залишалося слідів від пензля, як організувати перехід (локальне підфарбовування), і взагалі, щоб норм виглядало? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Alex_BC Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 А колір у твоєї фарби співпадає з теперішнім кольором машини? Якщо так, то кращим рішенням є -- задути (локально) компресором, та потім відшліфувати райони нанесення нової фарби та відполірувати(краще весь автомобіль) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість rikz007 Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Не факт. То що білий, то точно, а який він буде в "натурі" хз. Для задувки компресором що потрібно? Реально це зробити самому (при розумному бюджеті)? Чи легше знайти Когось, хто цим займається?? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Dr. Livesey Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 На лицо коррозия изнутри. Дырки - это сквозняки вылезшие, но поверь мне, там везде сплошная гниль. Мелкие дырочки можно зашпаклевать снаружи простой шпаклевкой и покрасить из баллончика, но если не зачистить/замазать/залить изнутри (остановить коррозию) через полгода - год дырка будет в кулак + появятся новые рядом. Цвет у тебя скорее всего "Сафари", продаются баллончики и с грунтом белым и с такой краской. Покупай и крась, не ломай голову. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Alex_BC Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Да, я согласен, про балончики и забыл совсем, а сам чуть не всю машыну перекрасил))))))) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Ursus Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Ну в таком случае, надо скорей начинать откладывать деньги на кузовщину новую. У самого такие места есть в задних крыльях, пока кисточной подкрасил но летом думаю подварить это дело. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
vano_412 Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Пацаны если есть фото вложите кто как варил задние крылья или залатали места в задних крыльях если есть фот то можно пожалуйста? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
MADCAT Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Люди, подскажите вот переднияя стойка моя На это место можно латку наварить, или надо всю крышу менять? С другой стороны тоже самое.... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
SSK Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 MADCAT писал(а): Люди, подскажите вот переднияя стойка мояНа это место можно латку наварить, или надо всю крышу менять? С другой стороны тоже самое.... Здеся латки не помогут, к сожалению, да и работа получится очень щепетильная, а потому и дороговато выйдет (если делать до путя). Как по мне, то лучше новий дах тулить. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
zammatay Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Да латку куда угодно можно засандалить , вопрос сколько всё єто продержится? там если расчистить мож и стойки не останется... так шо крышу может не к чему вари будет Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз