Перейти до вмісту

Іно вихлопна на москвіч!


Recommended Posts

Я от подумав, а що коли взяти резонатор і вихлопну від якоїсь "тихої"  машини, іномарки, і переварити їх на москвічовські труби? Наскільки це буде ефективно? Хто що про це знає, поділіться будьласка!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

На Кадет вже наварили резонатор, він задихався. Можна експереметувати, але тихіше наврядчи буде. Працювати повинно.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

На Кадет вже наварили резонатор, він задихався. Можна експереметувати, але тихіше наврядчи буде. Працювати повинно.

Так треба ставити вів авто за більшим обэмом -- наприклад за того ж опеля, тільки 2.0

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Да вставить можно с чего угодно :blush: . Только надо ли!? Наши резонаторы и глушители на старенькое ино ставят, потому что дешевле!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Все дуже добре працює - і різниця, що небо і земля.

У мене на всіх машинах глушники та резонатори від іно з розборкию

Інфа та фото є в стврому російському клубі на моїй сторінці.

Я купляв все що з трубами більше 45 мм. та від авто з двигунами біля 2.0.

Ціна за глушник або резонатор на автошроті в Київі в Чабанах - 100 - 150 грн.

Самий тихий та зручний глушник - від Мазда Кседос ( у мене на білому 21412 - ставив без ніякої переварки, 50 труба вдяглась зверху на нашу 45-ту ) - до речі, такий же по вигляду глушник стоїть на дуже багатьох японках.

На князі стоїть новій резонатор від якогось ОПЕЛЯ - у нас на СТО його викинули так я к відломилась його довга труба.

Наші елементи вихлопу не живуть більше двох зим.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Залізяки на вихлоп краще напитувати в знайомих на СТО, краще фірменних.

Та часто викидають гарантійку або норм. деталі випуску в яких поламались труби.

Ще.

З'єднання при конструюванні по новій своєї випускної системи краще зразу робити на т. з. ЯБЛУКУ - вони в вигляді ремкомплектів продаються на всих ринках по 35 грн. Таке з'єднання дуже легко розбирається.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 3 місяці потому...

Есть еще один вариант интересный, в Днепре вродь есть фирма которая проектирует и разрабатывает выхлопные системы... Как штатные так и нестандартные из материалов по желанию заказчика. Так может вот оно ЧУДО и не нужно лепить с забугорных машин :D

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В киеве тоже валом таких фирм - и трубы у них есть и элементы все и изгибы повороты гофры.

И цыфры за это все астрономические - на уровне стоимости самого москвича. 

С их стандартных элементов насчитали мне 350 у.е. за выпуск без коллектора.

Я когда то заежал по крайней нужде трещину заварить - так шов у них - 100 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

У меня на желтом, 2140, стоял резонатор от 2141, а щас на 2141 разорвало глушитель, так ставлю  от 2140, трубу что выходит вверх обрезал, оставил сантиметра 3, сам глушитель перевернул и приварил ухо.

может завтра поставлю, будет труба дуть в землю)).

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

у меня вобще - резонатор родной а глушитель с ГАЗ 53 перевареный :claping: по сути весь шум на 41м в основном поглащает резонатор если чесно :claping:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

та вот пару днейпоездил с разорванным глушителем, то так бы не сказал)).

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

та вот пару днейпоездил с разорванным глушителем, то так бы не сказал)).

Просто если сильно не крутить, то звук как бы и не меняется :lucky: ГАЗовский глушитель ничто иное как прямоток (корпус, в нем пара перегородок вертикальных на которых держится трубка из решотки, но если посмотрент на него в торец - его видно насквозь через центральное отверстие) при его установке звук практически не изменился, разве что сталь чуточку ниже :D
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Как то так. Слепил из того что было под рукой. Не единого хомута. Сниматься если будет то болгаркой- чик и снял :blush: . Только полуавтомат нужен, и немного времени.

22501411ab669a1b657edc0f52d669c2.jpg

07ef1c924257031190cf380d08c61e05.jpg

4957a070fa2b7e8e734d4592d60d9962.jpg

83dddbdeb69754f588a8aac704a2ac31.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 місяці потому...

кому тиху машинку,а кому спорт варіант...

можна якийсь прямоток на Москалика запхати??? (але не на замовлення)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

На москвичь всё стаёт практически без переделок, у меня выхлопная хонда аккорд, или лексус р-икс, забыл уже нанпизах тихо, давить тапку- басовито

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

у меня банка vw passat b4.. чтоб тише намного, я б не сказал..

но басовитей однозначно..

ставил из-за оригинальной ввареной насадки хромированой)

post-10212-0-82892600-1324083035_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 10 місяців потому...

Не густо инфы. Так действительно ли банка больше должна быть?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

у нас основной звук от резонатора ... его надо первым делом под замену ... на ТКМ от 09-10 практикуют полным ходом и вроде довольны

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Этот отстой? Не может подороже и есть неплохие, но по фото видно, что отстой.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Искал в Ростове стеклоткань, так продавцы даж не знают что это))) У нас на Барабашова ее полно... Вобщем, взял стеклохолст, буду обматывать выпуск им, а поверх алюминиевой фольгой, ибо резонатор у нас шибко звонкий. Думаю, может пропитать чем стекло, чтоб металл под ним не ржавел... Что посоветуете?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Меряли от от мицик супорро стает на место родного, даже вигиб вокруг моста повторяет, толко надо новые дырки в кузове под подвесы просверлить по месту

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

У них не забери, так они уже и померяют. Вы бы запечетлили. Или может уже и поставили?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...