Гість Torero Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Повезло тебе)))) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Tolik2402 Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 У меня К126-Н стоит продуваю обычно сверху топливные каналы. С расходом конечно не оптимальный вариант но 10 л на 1оо км. вкладывался. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість Torero Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Это если за ветром))) Сам на таком ездил, теперь не нарадуюсь новым Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Balon4ik Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Torero писал(а): Это если за ветром)))Сам на таком ездил, теперь не нарадуюсь новым это кому как. у мя на сороковом стоит копеешный а на Ижыку 126 . так я разницы не замечаю. Если его настроить норм и норм ездить то это оч даже норм карб..... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість AnageN Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 В мене є два питання. 1. Найшов два карбюратори на поличках, обидва К-126Н, но - в одному карбі сантиметри 4-5 під написом К-126Н вибито круглий штамп з цифрою 3 або буквою З, пофарбований цей штампік в червоний колір. Візуально різниці більше не замітив. Що це означає? 2. Почитав про "поведення" плоскостей. Скажіть, як в домашніх умовах перевірити ті "площини", бо з вигляду ті карби вже юзані, і стоїть питання чи варто їх почистити і зберегти на майбутнє, чи викинути. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість AnageN Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Які деталі в ремкомплекті К-126Н на 412 масік відрізняються від деталей ремкомплекту К-126Н на 408? Жиклери? Не підкажете як знімаються заслонки? І чи вони взагалі знімаються? Тобто гвинтики я відкрутив, але вісь не хоче вибиватись при легеньких ударах, а грубу силу використовувати боюсь. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
S@K Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 AnageN, заслонки впринцыпе неразборные. Дело в том что потом вернуть прилегание заслонок к стенкам практически невозможно. Я тоже по молодости поснимал заслонки, даже вернул потом наместо, но расход увеличился примерно вдвое (вобщем карб умер). Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Tolik2402 Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Насколько я знаю то в 408 стоит К126П. Отличаються жиклерами. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Bess Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 AnageN писал(а): 2. Почитав про "поведення" плоскостей. Скажіть, як в домашніх умовах перевірити ті "площини", бо з вигляду ті карби вже юзані, і стоїть питання чи варто їх почистити і зберегти на майбутнє, чи викинути. Проверить плоскости можно штангельциркулем. Прикладываешь его линейку и смотришь зазоры. Подгонять эти плоскости не так просто, так как мешают некоторые детали карбюратора. Сохранять на будущее? Разве что как историю Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
lordorel Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 S@K писал(а): AnageN, заслонки впринцыпе неразборные. Дело в том что потом вернуть прилегание заслонок к стенкам практически невозможно. Я тоже по молодости поснимал заслонки, даже вернул потом наместо, но расход увеличился примерно вдвое (вобщем карб умер). фигня только винты нормально высверлить и потом подобрать другие, затягивать винты в карбе Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Bess Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Только на К126 в этой процедуре нет смыла. Разве что по приколу, из любопытства. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
S@K Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Ничё не фигня, Я по опыту говорю. Дросельная заслонка - есть вещь неразборная (так в азбуке сказано) и лазить туда неопытному человеку не то что нерекомендуется, а запрещено. Конечно есть умельцы которые снимают и доробатывают но итог потом такой как у меня. А винты высверливать - не тебе меня учить. Я по професии - сборщик-клёпальщик уже лет как 10, так что давай небудем..... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
lordorel Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 если ты решил что я эту фотку просто так выкинул, то в моей подписи мой гараж зайди посмотри, всё делал сам. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
S@K Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Я всё тоже делаю сам. Я совет дал человеку неопытному. Куда можна лезть, а куда нельзя. Короче - давай жить дружно, а то я чувствую, конфликтом пахнет............................................. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
lordorel Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 дану я спокойный Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
GreenMile Опубліковано: 23 липня 2010 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Заслонку лучше лишний раз не трогать, особенно без опыта. Она то разборная, но во время разборки можно повредить как и заслонку так и ось заслонок, ее чуть поведет, а ты даж на глаз это не заметишь, а потом проблемы - почему у меня ХХ нету нормального. Жаль вы не видели, как папка Гарри менял кулачек на солекске, как он откручивал гайку, чтобы избавить ось от нагрузки. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Dr. Livesey Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Ой, чет глобальное. Тут не только система хх/переходная. Смотри уровень, подачу, ГТЖ. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
DVA Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 разбирай и чисть, заодно проверишь работоспособность всех систем. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
SERGEYVFS Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 какой карб ,пересмотри все мембраны, походу какаято пробита и жыклер хх забит. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
GreenMile Опубліковано: 23 липня 2010 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Для начала напишик акой карб, а потом думать будем. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Fuckel Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 главный топливный жиклер 1-й камеры не пашет, забило наверное. Или что то ещё связанное с подачей бензина. Если газ в пол, то едет только на 2-й камере. Тип карба пох. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Dr. Livesey Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Fuckel, +1. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість Jimmi_Neitron Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 SERG MARTIN писал(а): Солекс-спорт 2108 Ну этим всё сказано.Поставьте нормальный стоковый карб и не извращайтесь. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
motorist Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Чтобы тему не создавать,напишу тут свою проблему.Короче когда заглушил мотор, и увидел такую картину на карбе, между двумя половинами как показано на фото, идуть бульбашки, и я понял что тут нечисто.Как решить эту проблему??? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Ozzy Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 кинь горящую спичку и беги беги))) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз