Перейти до вмісту

2141 "Полный Сток"


FROZTEN

Recommended Posts

Потрохи обкатую, потрохи налаштовую. Ще поки не поставив датчик температури, все думаю зробити "перехідник" для нього, щоб поставити замість заглушки в колекторі.

Також провалилась чудова ідея прикрутити датчик детонації на місце, де по штату прикручується мінус на двигун, там хтось ще до мене зірвав різьбу, криво розсверлив і не зміг нормально її нарізати, тому треба думати щось інше.

З мінусів поки:

-Гремить задній підшипник первинного валу в КПП.

-Синхронізатор 3ї передачі не подає признаків життя.

-Нижні втулки задніх амортизаторів акустично вимагають заміни.

Ну і всяке ще по дрібницях.

P.S. Якщо у когось, мало-лі, завалявся десь моноінжектор від VW Golf 3 - готовий придбати. :)

IMG_20240328_113746.thumb.jpg.84da8ac0598df74d23ff716bce39a4b5.jpg

IMG_20240328_121136.thumb.jpg.aad0867dba5da3fb012d1978ee3072b2.jpg

45454-1.thumb.png.36fa2935d7ae33cede0e7139cde4ede9.png

  • Like 2
  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • Відповіді 85
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Найкращі автори в цій темі

Опубликовані зображення

Диски просто бомба.

А с номером кузова проблемы. Это оно ржавое или просто грязное?

  • Like 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"11 хвилин тому, космич сказав:"

Это оно ржавое или просто грязное?

То мовіль. :)

  • Like 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Мовиль это нормально. А то я на своём довёл номер до нечитаемости)) думал хана ему.

  • Like 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Дуже гарно на цих дисках, полички наполіровані...ммм

Треба собі на літо перевзуватися)))

  • Like 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Рано ещё. До пасхи ещё морозы могут быть.

  • Like 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В 29.03.2024 в 23:15, космич сказал:

Рано ещё. До пасхи ещё морозы могут быть.

фигассе вы маньяки. сейчас можно ездить только на условной зимке(когда резина дубовая)...

на нормальной зимке при +15 уже как на льду ездишь... я недели 2(или даже 3) назад переобулся. и намордник с решетки радиатора снял. ибо вентиляторы почти постоянно молотили...

  • Like 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

С моей ездой)), максимум 70 км/ч, ничего, никуда, не плавает. Я уже месяц не могу 700 км накатать))) масло надо поменять)).

Переобувание это строго индивидуально. От климата больше зависит. У нас днём может быть +15, а к ночи до нуля упасть.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, scor.p сказав:"

фигассе вы маньяки. сейчас можно ездить только на условной зимке(когда резина дубовая)...

на нормальной зимке при +15 уже как на льду ездишь... я недели 2(или даже 3) назад переобулся. и намордник с решетки радиатора снял. ибо вентиляторы почти постоянно молотили...

В мене тоже вентилятори молотять, хрен знає що ще зняти))) всю решотку може)))

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"46 хвилин тому, Lancer90 сказав:"

всю решотку може

Решітки "нового зразку" сильно душать потік повітря. Плюс в кооперативних бамперах отвори з сторони радіатора або відсутні, або їх в 4 рази меньше ніж у заводських.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"7 хвилин тому, FROZTEN сказав:"

Решітки "нового зразку" сильно душать потік повітря. Плюс в кооперативних бамперах отвори з сторони радіатора або відсутні, або їх в 4 рази меньше ніж у заводських.

Тобто на зиму варто нового зразка, на літо старого зразка?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"6 хвилин тому, Lancer90 сказав:"

на зиму варто нового зразка, на літо старого зразка

Можна і так сказати. :) 

Хоча з нашими то теперішніми зимами))

  • Like 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"13 хвилини тому, FROZTEN сказав:"

Можна і так сказати. :) 

Хоча з нашими то теперішніми зимами))

Треба шукати в кого сперти решітку старого зразка)

Хоча в Рівному москвичів на пальцях порахувати))))

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В мене е така. Навряд я колись захочу її встановити. Можу подарувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"13 хвилини тому, космич сказав:"

В мене е така. Навряд я колись захочу її встановити. Можу подарувати.

Заберу за пиво чи за сік) чи ще за щось)

Пиши в пп

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Через нову пошту такий подарунок буде рази в два три дорожчий за купівлю новой решітки на місці... 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, lexx2next сказав:"

два три дорожчий

Ціна таких решіток Б.В. в не самому хорошому стані зараз 400-500грн середня, а доставка НП самий максимум то до 200грн обійдеться)))

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"10 хвилин тому, FROZTEN сказав:"

Ціна таких решіток Б.В. в не самому хорошому стані зараз 400-500грн середня, а доставка НП самий максимум то до 200грн обійдеться)))

А ще з додатком часом промокод якийсь може прийти. Мені одного разу так посилка прийшла з Запоріжжя зі знижкою 40%, взагалі мало не 50 гривень вийшло)

  • Like 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"39 хвилин тому, MADCAT сказав:"

именно от Гольфа

Взагалі будь який ВАГовський піде. Вони всі плюс мінус однакові, в кріпленні і розположенні трубок паливних різниця.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Забудьте про моноинжекторы. Запчастей на них новых нет. Оборудования для правильной диагностики уже нет. С забитым инжектором будете пытаться настроить мотор, а потом капиталка. Люди на старых машинах с мониками мучаются и не знают куда податься чтобы нашли причину почему не едет, а вы на чужеродный мотор хотите поставить изношенный до предела моник и заставить его работать правильно.

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"48 хвилин тому, Gagai сказав:"

Забудьте про моноинжекторы. Запчастей на них новых нет. Оборудования для правильной диагностики уже нет. С забитым инжектором будете пытаться настроить мотор, а потом капиталка. Люди на старых машинах с мониками мучаются и не знают куда податься чтобы нашли причину почему не едет, а вы на чужеродный мотор хотите поставить изношенный до предела моник и заставить его работать правильно.

В товариша п'ять років тому була А6 С4 на КЕ джетроніку...і вже тоді в Рівному тільки один мужик за таке брався робити. Закінчила Ауді на карбі, на якому їздить по цей день)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Разница по материалам и работе моно и полного инжектора не большая, поэтому если уж делать, то нормальный инжектор. Тем более уже максимально у нас на форуме всё описали и испробовали.

Реперный диск, насос, топливопровод, катушка зажигания нужны в обоих вариантах. В монике переходная плита на место карба - в полном инже переходная плита под впускной, ну и по желанию под дроссель ваз, хотя можно и на фордовском. Проводка с мозгами у каждого своя, но в обоих вариантах нужно её прокладывать и подключать. Форсунки на полном инже ставь, что найдёшь - в прошивке можно подправить - в монике только она и нихрена с её параметрами толком не сделаешь. Датчик положения дросельной заслонки у каждой системы свой, но он есть в обоих случаях. Лямда зонд аналогично, остаётся РХХ, но на монике тоже встречается свой прибамбас. Только на монике если полетело что-то то покупать взамен иди на разборку, а на инже в любой автомагазин.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"38 хвилин тому, Lancer90 сказав:"

В товариша п'ять років тому була А6 С4 на КЕ джетроніку...і вже тоді в Рівному тільки один мужик за таке брався робити. Закінчила Ауді на карбі, на якому їздить по цей день)

А мотронік поставити не можна було? Карб це останній відстій, щоб двигун запрацював більш менш на всих режимах карб без спец обладнання налаштувати просто неможливо, та ще і на інородному движку!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"3 хвилини тому, KSV сказав:"

А мотронік поставити не можна було? Карб це останній відстій, щоб двигун запрацював більш менш на всих режимах карб без спец обладнання налаштувати просто неможливо, та ще і на інородному движку!

А то вже його головняк, йому всі казали поставити 2.6 або 2.8 мотор, вони не такі геморойні, в нього 2.0 був.

@FROZTEN, вибачай за оффтоп)))

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз

×
×
  • Створити...