Перейти до вмісту

Комбінація ИЖ 2125 79р


Recommended Posts

Два роки вже катаю на своєму комбіку, та все ніяк не складалось завести гараж. А тут цікавий в мене трапився ремонт, який хотілось описати. Але оскільки він був проведений "на колєнкє" я так і не наважився написати в технічний розділ)

Так от. ИЖ 2125 комбі, 79 року випуску, дістався мені у 2017, я другий господар. Треба сказати, що до нього в мене було вже два москвича і я взагалі не збирався купляти ще один. Але так трапилося, що дружина уграла наш автомобіль об бетонний паркан до стану металобрухту. То ж я став навідуватися на місцевий ринок вживаних авто. І одного разу побачив москвич, ручки холодильник - все як я люблю. Позаглядав - кузов у гарному стані. Заводиться, їде, що ще можна очікувати від старенького москалика. Стало шкода, що його куплять бариги, та будуть таскати на ньому мішки з цементом. Корочше, я повагався, витягнув всі гроші, що були в мене в гаманці при собі і купив дідугана.

IMG_20190813_074551.thumb.jpg.4960be06893b42cdff4ec22741ae3ed6.jpgIMG_20190710_114321.thumb.jpg.44999d8cf6c3ebf66b38b6efa5ec7b43.jpg

Так як досвід у мене вже є, після покупки авто одразу було загнане в бокс до знайомих і зроблена ревізія ходової, щепленя, гальмівної, встановлено дискові гальма з 2140, ВУТ ВАЗ 2110, ГТЦ ВАЗ 2108, заміна помпи омивача вітрового скла на моторчик, встановлення блоку запобіжників та імплантація аварійки, імплантація на задні сидіння задніх інерційних ременів безпеки від ЗАЗ Таврія.
Пізніше був капремонт ГБЦ як підготовка до встановлення газу і саме встановлення газу. Потім капремонт КПП, капремонт редуктора заднього моста, заміна всіх підшипників в ходовій, капремонт суппортів, заміна рульової трапеції з волго пальцями, заміна радіатора, шумка моторного щита, тонелю та підлоги.

IMG_20190813_074649.thumb.jpg.fcc1e2be0cc1c86a3c75e7dac6d4985a.jpgIMG_20190813_074730.thumb.jpg.e03167789e82447f2694485f06bd50c2.jpg

До слова, радіоприймач при покупці був в авто і повністю робочий, інколи слухаємо радіо)

  • Upvote 3
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • Відповіді 92
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Про ремонт. Деякий час тому в мене почалися проблеми з заведенням двигуна зранку. Він став заводитися тяжко, на трьох, а то і на двох циліндрах. Складно прогріватися. Я їжджу на газу, тож я подумав, що може бути все що завгодно і вирішив почати з заміни свічок. До того ж свічки в мене стояли хоч і NGK, але я сумнівався в їх орігінальності. При покупці в двигуні стояли BOSCH, їх я і повернув назад і нібито стало краще. Але через декілька днів ситуація повторилась.
Потім я помітив, що в розширювальний бачок з радіатора ідуть бульбашки. До слова, я це помітив коли в радіаторі вже майже не було ОЖ і авто не хотіло їхати.
Наступного дня двигун взагалі не хотів крутитися і я зрозумів, що в циліндрі ОЖ - так і було.

Вскриття показало пробій прокладки в першому циріндрі. Але судячи з прокладки - дивно чому тільки в першому.

IMG_20190810_120305.thumb.jpg.898a38b18a6270b0e6c8d64056590e7a.jpgIMG_20190810_201126.thumb.jpg.45340ec0b544f1cbcfb0117e2d049c09.jpgIMG_20190810_201210.thumb.jpg.083bb48eb435b7aa8bbde556caafa0ee.jpg

Що сталося з прокладкою фото не передає, я такого ще не бачив. В ГБЦ величезні раковини, хоча голова була фрезерована і пройшла всього рік і 30 тис км.
Плюс до того, прокладка виявилась на циліндри 85. Як я цього не помітив при зборці не розумію.
Голова потребувала фрезерування, але авто мені портібне щодня, то ж я вирішив шліфанути їїї сам. Взяв великий рівний брусок, дрібну наждачку і повільно, акуратно почав шліфувати. Ось фото раковини 1 циліндра в процесі шліфовки.
IMG_20190810_130158.thumb.jpg.70a93e04d17adee3e454cb08791e43b8.jpg

Коли з ГБЦ дійшов до задовільного результату перейшов до гільз. З них треба було видалити кільця нагару які утворилися через великі отвори старої прокладки. Знову брусок поменше і наждачка. Ось що вийшло.
IMG_20190810_140731.thumb.jpg.82a4fe8cde46b2a6103105e5060f4483.jpg

На гільзі другого циліндра задири. Я чомусь теж їх не пам'ятаю при зборці голови минулого разу :(
Якшо подивитися на прокладку на перших фото, то видно, що на 3 і 4 циліндрах перекос прижимної поверхні. Як воно ще не прогоріло в тому місці і як це виправити я поки не знаю.

А тепер два головних питання:

Яку ОЖ порадите лити, щоб не сталося подібного, що в мене?

І що це таке? 
 IMG_20190810_120439.thumb.jpg.d6f4c8e72b60c3df3db4c96584edabc3.jpg
Це випало звідкись з ГБЦ, коли я її зняв і крутив в руках. Звідки точно це випало і як воно там опинилось я не знаю:crazy:

22 часа назад, Orig1nal сказал:

как с алюминиевым радиатором?

він стоїть тільки два тижні. Хочу відреставрувати рідний і повернути назад. Рідний потік по верхньому патрубку.

 

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Похоже на клапан-седло термостата

Что лить ?Что не налей хоть тосол хоть воду будет есть аллюминий .

Я разбавляю тосол литром воды потому как одна вода плохо ,а чистый тосол ещё хуже.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

А Вы попробуйте залить не тосол, который перестали выпускать почти тридцать лет назад, а концентрат антифриза красного цвета, и вдруг окажется что ничто и ничего не разъедает!

  • Upvote 2
  • Downvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Теж думав, що клапан термотата. Я до нього не ліз, бо він працює справно.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Продовжую "тюнинг на коленке".

Встановлення і підключення ЕБН. Насос MAGNETI MARELLI mam00009, обіцяний тиск 0,2 бар, продуктивність 65 л/год. По параметрам наближено до рідного мех бензонасоса.
Встановив ось так

 IMG_20190826_134745.thumb.jpg.309355c059d6e870c56783f483e2145d.jpg

Хотів робити обратку на нього, купив і переробив ГАЗовський паливозабірник. Але навіть з жиклером 150 на обратці насос погано качає до карбюратора, тож поки стоїть без обратки.
Спершу насос прикріпив горизонтально і пару раз зіткнувся з повітрям в насосі. При тому, що стоять паливні клапани до і після насосу, повітря все одно якось в ньому з'являється. Зараз закріпив вертикально - місця мало, шланги мало не перегинаються - поки навіть при наявності повітря в насосі він його викачує.
Я знаю, що такі насоси краще втановлювати на рівні палива в баку. Бачив відео, як роблять короба, герметизують їх, щоб поставити насос на вулиці, ще й на днищі. Якщо ідея з вертикальним положенням дасть збій і мені доведеться таке робити.

Електрична схема підключення, дякуючи допомозі форумчанам, така схема

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

6 часов назад, Антон Чаукін сказал:

Але навіть з жиклером 150 на обратці насос погано качає до карбюратора,

А как обратка реализована на карбе? Без обратки ЭБН будет плохо и он может заработать крест.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

На карбі немає обратки. Обратка була через трійник на шланзі.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

17 минут назад, Антон Чаукін сказал:

Обратка була через трійник на шланзі.

Прямо перед карбом? или за насосом в багажнике?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

7 минут назад, KSV сказал:

Прямо перед карбом? или за насосом в багажнике?

в багажнику, не хотів тягнути ще одну бензомагістраль через все авто.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

9 минут назад, Антон Чаукін сказал:

в багажнику,

Вот по этому и:

19 часов назад, Антон Чаукін сказал:

Але навіть з жиклером 150 на обратці насос погано качає до карбюратора

НАДО! обратку тянуть до карба (максимально близко ко входу в карб), тогда и в жиклере не будет необходимости!

И:

19 часов назад, Антон Чаукін сказал:

тож поки стоїть без обратки.

в такой конфигурации насос умрет очень быстро! Если хочется правильной работы насоса и жалко денег потраченых на него - максимально быстро прокладывайте магистраль обратки к карбу!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

1 час назад, KSV сказал:

тогда и в жиклере не будет необходимости!

У "Солекса", если мне склероз не изменяет, проходное сечение штуцера обратки - 0,8 мм. ;) Это в самом карбе.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В 27.08.2019 в 14:42, Антон Чаукін сказал:

Але навіть з жиклером 150 на обратці насос погано качає до карбюратора,

Плохо качает он по другой причине. Это роторно-шиберный насос, для нормальной работы он должен стоять ниже уровня бензобака и не дальше чем 30 (кажись) см от бака. В силу своей конструкции он не может засасывать бензин на сухую, точнее может, но крайне плохо, этот насос работает на нагнетание, на всасывание почти не работает. При этом он еще и быстро изнашивается. а ты его поднял над уровнем бензина, так он никогда нормально работать не будет.

В насосе всегда должен стоять бензин для его нормальной работы. Перенести его под днище, на уровень дна бензобака, тогда он будет работать нормально.

Был у меня такой насос, намучался я с ним, пока не нашел мануал по ним.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В 27.08.2019 в 14:42, Антон Чаукін сказал:

переробив ГАЗовський паливозабірник

Как именно переделал?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

20 часов назад, GreenMile сказал:

Плохо качает он по другой причине.

Я перевіряв з насосом повним бензином, він стоїть у мене прямо біля бензобака, на фото видно. Обратку підключив через трійник одразу після насоса в багажному відділені. При такій конфігурації з жиклером 150 в магістралі обратки до карбюратора доходить дуже слабий натиск, основний потік палива іде через обратку.

20 часов назад, D.Vader сказал:

Как именно переделал?

Зняв фільтруючу сітку, обрізав приймальну трубку на глибину бака, знизу приймальної трубки просверлив декілька отворів і одягнув фільтруючу сітку з москвичовського паливозабірника)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

2 часа назад, Антон Чаукін сказал:

Зняв фільтруючу сітку

А, то есть топливозаборник уже с обраткой???

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

21 минуту назад, D.Vader сказал:

А, то есть топливозаборник уже с обраткой???

Ну естественно. В том и смысл такого заборника.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

4 часа назад, D.Vader сказал:

А, то есть топливозаборник уже с обраткой???

И артикул его, вроде как, 33104-1104012 (не, 2705-1104012).

По отверстиям подходит он идеально, но вот выходы немного не так, как хотелось бы, расположены.

 

fe7584es-1920.jpg

Змінено користувачем john
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Этот комби там практически каждый будний  день можно встретить. Бывает и я под соседним домом своего оставляю 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Потрапляння повітря в електро бензонасос мені вже набридло і я вирішив перенести його в рівень бака. Плюс проклав магістраль обратки.
Насос підключив на нову трубку, а по старій пустив обратку.

На днищі на болт бака зі сторони редуктора накрутив кутову пластину і до неї прикріпив бензонасос. Контакти залив термоклеєм.
IMG_20190922_170022.thumb.jpg.1bb16992b243ec85263e1398b28ab109.jpg
Перед насосом та на обратці стоять зворотні клапана. Також в обратку вкручений жиклер 230.
IMG_20190922_185710.thumb.jpg.e33517bd82cdf50170da87076b5009cd.jpg

Завів, протестив - все працює. Зранку поїхав на роботу, вирішив перевірити перехід з газу на бенз і знову та ж проблема - повітря в бензонасосі.
Складно уявити, як насос заповіртюється. Якщо автомобіль просто стоїть, то проблем з закачуванням бензину немає. А після поїздки завжди повітря в насосі. Так було і раніше, але я думав, що це питання вирішиться якщо опустити насос.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...