Антон Чаукін

Комбінація ИЖ 2125 79р

7 сообщений в этой теме

Два роки вже катаю на своєму комбіку, та все ніяк не складалось завести гараж. А тут цікавий в мене трапився ремонт, який хотілось описати. Але оскільки він був проведений "на колєнкє" я так і не наважився написати в технічний розділ)

Так от. ИЖ 2125 комбі, 79 року випуску, дістався мені у 2017, я другий господар. Треба сказати, що до нього в мене було вже два москвича і я взагалі не збирався купляти ще один. Але так трапилося, що дружина уграла наш автомобіль об бетонний паркан до стану металобрухту. То ж я став навідуватися на місцевий ринок вживаних авто. І одного разу побачив москвич, ручки холодильник - все як я люблю. Позаглядав - кузов у гарному стані. Заводиться, їде, що ще можна очікувати від старенького москалика. Стало шкода, що його куплять бариги, та будуть таскати на ньому мішки з цементом. Корочше, я повагався, витягнув всі гроші, що були в мене в гаманці при собі і купив дідугана.

IMG_20190813_074551.thumb.jpg.4960be06893b42cdff4ec22741ae3ed6.jpgIMG_20190710_114321.thumb.jpg.44999d8cf6c3ebf66b38b6efa5ec7b43.jpg

Так як досвід у мене вже є, після покупки авто одразу було загнане в бокс до знайомих і зроблена ревізія ходової, щепленя, гальмівної, встановлено дискові гальма з 2140, ВУТ ВАЗ 2110, ГТЦ ВАЗ 2108, заміна помпи омивача вітрового скла на моторчик, встановлення блоку запобіжників та імплантація аварійки, імплантація на задні сидіння задніх інерційних ременів безпеки від ЗАЗ Таврія.
Пізніше був капремонт ГБЦ як підготовка до встановлення газу і саме встановлення газу. Потім капремонт КПП, капремонт редуктора заднього моста, заміна всіх підшипників в ходовій, капремонт суппортів, заміна рульової трапеції з волго пальцями, заміна радіатора, шумка моторного щита, тонелю та підлоги.

IMG_20190813_074649.thumb.jpg.fcc1e2be0cc1c86a3c75e7dac6d4985a.jpgIMG_20190813_074730.thumb.jpg.e03167789e82447f2694485f06bd50c2.jpg

До слова, радіоприймач при покупці був в авто і повністю робочий, інколи слухаємо радіо)

3

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

как с алюминиевым радиатором?

2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Про ремонт. Деякий час тому в мене почалися проблеми з заведенням двигуна зранку. Він став заводитися тяжко, на трьох, а то і на двох циліндрах. Складно прогріватися. Я їжджу на газу, тож я подумав, що може бути все що завгодно і вирішив почати з заміни свічок. До того ж свічки в мене стояли хоч і NGK, але я сумнівався в їх орігінальності. При покупці в двигуні стояли BOSCH, їх я і повернув назад і нібито стало краще. Але через декілька днів ситуація повторилась.
Потім я помітив, що в розширювальний бачок з радіатора ідуть бульбашки. До слова, я це помітив коли в радіаторі вже майже не було ОЖ і авто не хотіло їхати.
Наступного дня двигун взагалі не хотів крутитися і я зрозумів, що в циліндрі ОЖ - так і було.

Вскриття показало пробій прокладки в першому циріндрі. Але судячи з прокладки - дивно чому тільки в першому.

IMG_20190810_120305.thumb.jpg.898a38b18a6270b0e6c8d64056590e7a.jpgIMG_20190810_201126.thumb.jpg.45340ec0b544f1cbcfb0117e2d049c09.jpgIMG_20190810_201210.thumb.jpg.083bb48eb435b7aa8bbde556caafa0ee.jpg

Що сталося з прокладкою фото не передає, я такого ще не бачив. В ГБЦ величезні раковини, хоча голова була фрезерована і пройшла всього рік і 30 тис км.
Плюс до того, прокладка виявилась на циліндри 85. Як я цього не помітив при зборці не розумію.
Голова потребувала фрезерування, але авто мені портібне щодня, то ж я вирішив шліфанути їїї сам. Взяв великий рівний брусок, дрібну наждачку і повільно, акуратно почав шліфувати. Ось фото раковини 1 циліндра в процесі шліфовки.
IMG_20190810_130158.thumb.jpg.70a93e04d17adee3e454cb08791e43b8.jpg

Коли з ГБЦ дійшов до задовільного результату перейшов до гільз. З них треба було видалити кільця нагару які утворилися через великі отвори старої прокладки. Знову брусок поменше і наждачка. Ось що вийшло.
IMG_20190810_140731.thumb.jpg.82a4fe8cde46b2a6103105e5060f4483.jpg

На гільзі другого циліндра задири. Я чомусь теж їх не пам'ятаю при зборці голови минулого разу :(
Якшо подивитися на прокладку на перших фото, то видно, що на 3 і 4 циліндрах перекос прижимної поверхні. Як воно ще не прогоріло в тому місці і як це виправити я поки не знаю.

А тепер два головних питання:

Яку ОЖ порадите лити, щоб не сталося подібного, що в мене?

І що це таке? 
 IMG_20190810_120439.thumb.jpg.d6f4c8e72b60c3df3db4c96584edabc3.jpg
Це випало звідкись з ГБЦ, коли я її зняв і крутив в руках. Звідки точно це випало і як воно там опинилось я не знаю:crazy:

22 часа назад, Orig1nal сказал:

как с алюминиевым радиатором?

він стоїть тільки два тижні. Хочу відреставрувати рідний і повернути назад. Рідний потік по верхньому патрубку.

 

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Похоже на клапан-седло термостата

Что лить ?Что не налей хоть тосол хоть воду будет есть аллюминий .

Я разбавляю тосол литром воды потому как одна вода плохо ,а чистый тосол ещё хуже.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А Вы попробуйте залить не тосол, который перестали выпускать почти тридцать лет назад, а концентрат антифриза красного цвета, и вдруг окажется что ничто и ничего не разъедает!

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Теж думав, що клапан термотата. Я до нього не ліз, бо він працює справно.

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Год назад залил антифриз G-11 зеленый. Все норм. И не дорого!

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас