Перейти до вмісту

Перше авто ИЖ 412 028


nikvtim18

Recommended Posts

Встановив кермо. Мені особисто зручніше ніж було. Нічого руки не пачкає, гума не тягнеться і не прокручується. 

Почав клоцати стартер. Ну і якось в'яло крутити. Поставив акум на зарядку- вже три години бере 5 ампер. Здається я попав на новий акумулятор...

Друге фото- "Москвич на дачі"

20170824113441.jpg

20170825130704.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • Відповіді 63
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Найкращі автори в цій темі

Опубликовані зображення

21 час назад, leon сказал:

Проверь массу движка и кузова.

Провірив. Все добре. Акум почав дуже сильно сідати, хоча генератор в нормі.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Маю ось таку проблему. Були два сколи фарби на авто. Ну і супутні вмятини. Витягнув, вишпаклював, задув- а тон не попав зовсім. Відполірував- краще не стало. Дуже помітно. Як можна приховати дефект?Не маю я коштів повністю фарбувати два капоти(студент я), та і фарба дивна на ньому... Може якісь наклейки зробити?

20170827141128.jpg

20170827141144.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В 25.08.2017 в 13:13, nikvtim18 сказал:

Почав клоцати стартер. Ну і якось в'яло крутити. Поставив акум на зарядку- вже три години бере 5 ампер. Здається я попав на новий акумулятор...

Не торопитесь. Сначала проциклуйте его или автоматом, кот есть теперь во многих зарядных устройствах, или вручную . Вручную лучше всего примерно в таком режиме: - 15-30 мин заряд, 3-5 мин разряд на лампу ближнего света, и так  в течение 1-2 суток. 

Однозначно нужна ревизия стартера, кот. должна начинаться с замера пускового тока тока при прокрутке двигателя. Мощные амперметры есть у автоэлектриков и у продавцов аккумуляторов. Потребление оным завышенного тока указывает на то, что в первую очередь нужно заняться стартером. Самая распространённая ошибка ( и у меня недавнось была тоже ) в том, что кидаютца сразу на акум ( менять на новый ), потом на продавца, что он подсунул фуфлыжный акум, ну и т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В 17.08.2017 в 20:55, fiks 1 сказал:

Фото готового варiанту дам, але пiзнiше, бо завтра вранцi вiдъiзжаю на водосховище.

Отодвинута ось педали от кузова на 5 см. , удлиннён соотв. шток толкателя цилиндра сцепления, укорочен рычаг педали сцепления. К рычагу педали  приварена консоль с роликом, за которую зацепляется обводная скоба сервопружины 

Фото0568.jpg

Фото0569.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Давненько не писав. Акум таки здох. Коротнув. Було весело заводити його з кривого стартера під університетом:crazy: Благо моторчик свіжовідкапіталений і завівся з першого тичка. Стартер мені перевірили, там все добре. Новий акум "шестисотка" з гарантією і безкоштовним обслуговуванням кожних 6 місяців.

Багажник пофарбував. Зовсім трошечки відрізняється від кузова, якщо не сказати, то й не помічають.

Замовив електробензонасос. Зима скоро, на газу вже не схоче заводитись. А підкачувати вручну у -20 я не хочу. Планую ставити його під бак.

Сьогодні поїду купляти вібру для моторного відсіку. Стара полізла клаптями і відпадає. +хочу зашумити по-новому двері.

Готуюсь ставити ДААЗ 2140 замість китайця. Ніби все впорядку з ним, хотів би почути якісь способи доопрацювання даного апарату.

За сервопружину я думаю. Уже знайшов таку.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Положение сервопружины относительно оси рычага педали в состоянии выжатого сцепления

Фото0571.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Всім доброго дня) Давненько не писав. Машинка поступово доробляється, доводиться. За минулий час було встановлено електробензонасос, новий карб, доробляється проводка. Електронасос сильно спрощує життя, особливо зараз у холодну погоду.

Із поганого- помирає вакуумний підсилювач гальм. Щось розшипівся і мотор стало підтрушувати, педаль гальм стала твердішою. Маю запасний, але як провірити чи робочий я не знаю.

Додаю фото

20170929180630.jpg

IMG_20171022_191600.jpg

IMG_20171022_191629.jpg

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Всім вітання!

Потрібна консультація. Почала відкричватись водійська дверка сама по собі. Найчастіше на дорожніх нерівностях. Замок не чіпав, зазор рівний, уплотнителі рідні... Можливо хтось стикався. Що це може бути?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Похоже на то, что лопнула пружина храповика ...   А закрывается как?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

18 минут назад, fiks 1 сказал:

Похоже на то, что лопнула пружина храповика ...   А закрывается как?

Закривається так як завжди, легенько, без зусиль. Інколи дверка вікривається не повністю, на один хлопок. Буває рідко, але дуже неприємно...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

На случай если вдруг окажется что причина в замке  --  у меня есть поздние ижевские замки.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

7 минут назад, Victor сказал:

На случай если вдруг окажется что причина в замке  --  у меня есть поздние ижевские замки.

А багажника замка часом нет?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

14 минуты назад, dima-kharkov сказал:

А багажника замка часом нет?

К сожалению, нет ... :(

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

3 часа назад, nikvtim18 сказал:

Закривається так як завжди, легенько, без зусиль. Інколи дверка вікривається не повністю, на один хлопок. Буває рідко, але дуже неприємно...

Если не лопнула пружинка, то лёгкое закрывание с тихим клацанием указывает на очень слабую ту же пружинку , что вкупе с тугим ходом ( предположим )  храповика приводит к тому, что зуб собачки ненадёжно входит между зубъями звездочки. Нужно снимать и смотреть.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В 28.10.2017 в 21:02, nikvtim18 сказал:

Маю запасний, але як провірити чи робочий я не знаю.

Думаю, что проще всего поставить на машину, потом проверять, или регулировать, методики давно есть в Нете

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Вакуумний поміняв? 

Щоб перевірити, підключити шланг від старого до нового і заведи машину, і понатискай. 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

5 часов назад, Kondit сказал:

Вакуумний поміняв? 

Проблема була в резиновому кільці між корпусом вакуумника і гальмівним циліндром. Замінив на товстіше кільце, все стало добре

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 3 місяці потому...

Всім привіт)

Давно не писав. Москвич живий, навіть здорови:crazy:й. Я закінчив таки роботи по проводці. Стало набагато краще. Закинув нові лампи в фари, "Філіпс" з старих запасів. Дуже задоволений, світло приємне, не таке холодне, якось комфортніше стало ввечері кататися.

З поломок- потекла кришка помпи, пробило прокладочку. Виправив швиденько, поставив нову на герметик "Віктор Реінз".

З гарних новин маю те, що таки назбирав кошти на фарбування. Стою в черзі, чекаю свого часу. Буде без 235. Буду ставити повністю всі нові уплотнителі дверей, вікон та багажника.

Також за минулий період я (по своїх мірках) досить багато накатав пробігу, бував у Києві. Що дивує, середній розхід газу разом з київським циклом і трасою менше 9 літрів. Я дуже задоволений)

Фото мене і москвича під Києвом в додачу)

IMG_20180111_064516.jpg

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 5 тижнів потому...
  • 1 місяць потому...

Всім привіт) Давненько не писав. Авто ще в покрасці, скоро будуть задувати. Мав забрати ще в неділю но в маляра компресор вмер. Косяків по кузова більше не вилізло, навіть під ущільнювачами вікон все ціле. Додаю фото нинішнього стану

IMG_20180610_184249.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

ну и хорошо, что дождался очереди :)

сколько стоит у вас покраска авто?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз

×
×
  • Створити...