Перейти до вмісту

21412 Камри


Kondit

Recommended Posts

7 часов назад, dimasldo сказал:

например?

Ну как-то вот оно не нравится мне, нет такого оборота масла возле днища поддона, как без нее, там активнее всякие отложения скапливаются

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

46 минут назад, Miha сказал:

Ты имеешь ввиду, чистое то, куда ты смог добраться?) А коленвал? А маслоканалы все? Да, часть говен остается на сетке, часть говен остается в фильтре. А остальное, мелкое и самое сильноналипающее говно течет дальше. И забивает там все! В моих узамах из коленвала я так и не смог нормально вычистить говно (ну, не особо пытался, но я к тому, что это не так и легко). В голове этих говен куча была!

Дааа, я теж надовго запам"ятав як чистив колінвали. В деяких навіть висвердлював сведлом в дрелі оті відкладення. Але будь він той колінвал хоч 100500 раз забитий, а тиск од цього не впаде. Навіть підніметься насправді),  бо витрата масла зменшиться. Манометр показує тиск масла до основної магістралі, од якої вже потім мажеться і КВ і головка.

Як можливі варіанти - "дохлий" манометр чи чим ти там міряєш, десь олизаний привод маслонасоса - або шліци в латунній шестерні, або прокручується вал у ведучій шестерні маслонасоса, або вал ведучий опустився вниз і не достає до шліців привода. Може таки шось з фільтром, може десь під перехідником маслофільтра шось з прокладкою не те, чі може шо забилося, з такими то гінами. Ну шоб маслозаборник до блока не був прикручений я думаю ти перевіряв.

Ну хз шо ще.

робить приспособу для прокачки масла дреллю і покроково дивитися звідки тече а звідки вже ні. Приспособа робиться з любого б.у. привода трампльора, просто спилять на наждаку чі болгаркю зуби латунної шестерні шоб тіки середина лишилась, вставляєш на місце, і дреллю з вставленим чимсь тіпа викрутки корутиш проти годинникової стрілки.

Варантів мабуть ще масса, якшо шо - звони, поговоримо.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Трамблер крутиться, машина заводиться. Масло в канали заливав, насос не сухий. Рриспособа вже є, тиску нема. Прийомник прикручений. Перехідник маслофільтра знімав, поставив на місце. Фільтри міняв. Масло з кріплення фільтра  не йде. Манометр робочий, вчора міряли на волзі, датчик лампочки робочий.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Те що машина заводится негарантуе що маслонасос крутиця...заміни привід трамплера........

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Приводом дімстає до вала, все там нормально.

Скинув "новий" мотор. Поршня до речі дефорсові. Зняв кришку, подув у канал, закривши насос і вихід на фільтр- десь сифонить коло переднього сальники.

Новенький в каналах блока і входу масла не було, на виході в фільтр- проводка була трохи грязна.

Почав перебирати "старий" мотор. 1 і 4 цпг- ідеальні, тільки на4му 1 кільце лопнуло. , на 2 полопались кільця зовсім, і поламали перегородки між кільцями, на 3 стерся жаровий пояс, мабуть колись прихватило було кільце. Гільзи всі ок, без поясків навіть і палива цями не відчуваються борозди чи задири.

Продам цпг- в зборі - гільза, поршень, кільця, втулки. Стан- пробігло 7 тис км.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Трохи сифонить може, бо там є дірочка з якої масло сцикає на цеп ГРМ. Ну на тиск воно ролі не грає

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

12 часа назад, Kondit сказал:

Масло з кріплення фільтра  не йде

Вот это уже результат!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Це не результат( це було ще на тому тижні. А зараз насос крутиться а тиску нема зовсім, ні грама ні півграма. Зовсім маслом і не плюне, даже як заллєш В нього 200г мастила. Кришки з шестерня та міняв, редукційний зажатий, прмитий і замінений. Масло заливав через вхід фільтра, крутив дрелькою через зрізані шестерня. Підключив мехманометр. Ноль повний.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

писец как интересно. как такое может быть. а шестерни в насосе точно две? а маслозаборник точно прикручен? за редукционник я вообще молчу, бо уже всех достал. шестерёнчатый насос может не качать только если он сухой. значит или масло к нему не доходит или сливается через редукционник в поддон

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Є. Прикручений. Точно дві. Не знаю як воно може не доходити. Псіханути і передню кришку під заміну.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

попробуй выкрутить редукционник и покрути насос. оттуда должно сразу побежать масло

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

А может нету прокладки  между заборником маслонасоса и блоком? Недавно вспомнил о ее существовании. Причем в наборе прокладок ее нет. Пришлось заказывать из Харькова.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

8 минут назад, Антон 2125 сказал:

А может нету прокладки  между заборником маслонасоса и блоком? Недавно вспомнил о ее существовании. Причем в наборе прокладок ее нет. Пришлось заказывать из Харькова.

таке також батько колись розказував, після капіталки не було тиску, виявилось дещо вигнутий флянець заборника і він тягнув повітря а не масло

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Жостко. Да, в комплектах их нету, но можно ж и самому вырезать, а не заказывать в Киев из Харькова. Даже если нету паронита то из любой другой прокладки бОльшего размера.

У Андрея есть, он в телефон говорил.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Так я заказывал  там не только прокладки.Все равно надо проверить лейку, может где-то подсос воздуха.  И как там шестерни насоса с крышкой?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Прокладка есть, хорошая паронитовая, зажата окейно.

Лейка стоит норм, вопрос что давление само пропало, поддон не гнул. 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

слышал страшилку, что бывает проворачивается вал в шестерне насоса(там где он запресовывается), кстати можно почистить чем-то типа спицы, приемное отверстие в насосе то что сверху между шестернями. Может кусок герметика попал.

маслонасос.jpg

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Да и попробуй люминяку погнуть.

Шестерню с валом менял, не помогло,

А там ещё не ковырял, только со стороны фильтра.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

чисто шо пороблено, если что есть левые сверла, для обломаных болтов

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

его цепью збило. видно след от цепи. если нацепить всё на место и посмотреть сверху вдоль цепи, цепь упирается в дно успокоителя. или я ошибаюсь? я уже штуки четыре такие устанавливал. на трёх моторах обошлось напильником, немного подточил и всё становится ровно. а вот на моём моторе мне пришлось варить под него переходную площадку, потому, что он оттягивал цепь в сторону. при нормальной натяжке цепи его бы однозначно оторвало. 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...