Перейти до вмісту

Симптоми хвороби і її лікування


Гість Scorpion

Recommended Posts

Зібрав сьогодні мотор, моторчик чудово завівся, но страшний свист спортив всю картіну: з-під жиговського фільтра шурувала струя масла!!! і почувся писк в області маховика чи десь із тої сторони. Я заглушив мотор, заново прикрутив фільтра, долив масла бо до щупа не доставало і знов завів. масло не побігло, а от писк пропав спустя секунд 15. Замість нього в тепер чується ритмічний стук! Питання:

1) могло за такий короткий час гризонуть вкладиші (вал шліфований і вкладиші нові)?

2) шо регуліровать нада коли на обертах близько 3000 різко пускаєш газ, то поки падають оберти двигуна - стук, а коли набирає стабільних обертів такого немає

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Свист - то мабуть не змазав маслом задній сальник КВ коли складав мотор.

Про стук важко так відповісти по описаних симптомах.

Та в мене подібне також є. Я довго шукав де стукає, також після ремонту, та так і не знайшов.

Забив в результаті. Думаю що насправді торохтить розподвал, бо я йому нічого не робив.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Можеш вешатса, стук распредвала и шатуные вкладъшы, и подогнутый масло приемник, я также лохонулся, 3 раза снимал двиг и нифига ненашел, а на последний увидил када поддон ставил, маслоприемник подсасывал воздух, в итоге погрызло голову и шат вкладышы, и фильтр у тебя пиздатый, я при такихже симпромах проездил 5 тыщ. И шас разбарахолил.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

сьогодні на стоянці зранку заводив і мене чекав "приємний сюрприз". Тільки завів - одразу з-під резинки фільтра вигнало масло! Тутже заглушив. Зняв фільтра, а в ньому уплотняюще кільце конусної форми і в посадочном місці на фільтри канавка під нього круглої форми (полукруг якшо в розрізі) і кільце там ніфіга не тримається!!! Купив нового фільтра, долив масла, завів - все гуд! Одним словом благодаря хреновому фільтру прийдеться перебирать заново мотор! Як думаєте, до вихідних докатаюсь?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Scorpion, я конечно извиняюсь что вопрос не втему, а чё ты по русски не пишеш??? Сразу поясню, я не против "рідної мови", просто зачем писать по украински если ты им плохо владееш.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

S@K, хоть не в тему та відповім. Володію я українською мовою дуже добре, але вже не раз на форумах було таке, шо чисту українську мову люди зрозуміти не можуть, тому деякі слова я і вживаю із російської. Уяви якби я замість суржикового "подшипнік" написав би "кулькоколивальник" чи замість "клапан" - "хлюпак", адже саме так ці слова і перекладаються! Але це все оффтоп! Тут є більш актуальні проблеми

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Scorpion писал(а):
"клапан" - "хлюпак",


:) та не гони.., хлюпак это с той же оперы, что и залупівка и другие диалекты.
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Розібрав я сьогодні свій мотор. Ваші припущення щодо вкладишів (як в принципі і мої) виявились невірними! Вони трошки почали притиратись, але ні температурного посиніння ні надмірного зносу чи задірів не було. Поршня до клапанів не достають, та й доставать не можуть бо головка не пиляна і у ній все стандартне. Розпредвал рік тому завтуляний, до цього ремонту і після цих стуків має однаковий люфт (практично немає). Єдиний мінус - трохи слабуваті втулки в шатунах. В мене була поршнева група на 1,5 під 76-й бензин. Я взяв такі ж поршня під 92-й, нові кільця і пальці і посадив це все на старі втулки (сіло ніби без люфтів) і на ті ж гільзи, виработки на них практично не було. Я не можу повірить шо такий малий люфт у втулках може давать такий грохот! Ось пишу і згадав, требуде завтра мікрометром промірять вала, може шліфовщик прослабив. Підскажіть, де ще може бути стук. Да, цеп, шестерні ГРМ і масляного насосу теж нові.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

У меня после притирки головы наблюдалось клацанье клапанов, потом правда прошло...надо точно знать откуда стук.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Блин, накрути редукционный клапан чтоб не выдавливало.

Похожая беда у меня. И есть. Такие же симптомы. Тоже появилось почти с момента капиталки, тоже только когда газ сбрасываешь. Правда, стучек несильный. Грешу на полукольца (люфт есть). Пока проехал 20 тыс - ничего не поменялось. Хотя вру, с полгода как стали падать оброты при выжиме сцепы. Всё никак не соберусь сделать.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Голова дето год назад була капітально відремонтована (завтуляний вал, поміняні і притерті клапана...) і до ремонта компресія була 8-9, так шо на голову грішить не приходиться. А редукційний клапан ні при чому! У всьому винний бракований фільтр!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Неспіша зібрав заново свій движок. Замінив лише втулки шатунів, решта в чудовому стані (тільки почало притиратись). Завівся чудово, але стук лишився. Коли почав регулювати запалення і перевів його на більш пізнє - стук пропав, але заводиться гірше, на раннє - заводиться добре, але з"являється легенький стук. В чому може бути проблема?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Спробуй поборотися з детонацією: запалення, марка бензу, карбюратор (суміш). Хтозна чим і допомогти . (

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Детонацию когда глушишь?!?!? Это как? Мож имел ввиду калильное зажигание?

Ты определись, это стуки детонационные или таки железки стучат? В любом случае не голова, раз от зажигания зависит. Попробуй поотключать поочереди свечи.

Полукольца точно без люфта?

SERGEYVFS, По-моему бедная смесь горит быстрее и детонация больше.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Еше вариант- метки и натяжытель цепи. И неисключено и то што опережение зажыгания неработает.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

По порядку:

В мене солєкс і БСЗ і випередження працює нормально.

Ну детонація може і як калильне запалення, цей термін прочитав перший раз. Коли мотор заглив, а воно там потихеньку продовжує калатать ним.

Полукільця 100% без люфта, місце під них прошліфоване на валу і підігнані ремонтні полукільця.

Стоп! Я поставив поршня під 92-й і ним заправляюсь. Якшо цей бенз хреновий то мають пальці тарабаніть?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Поршней под 92 не бывает, а были под этилированный 93. Он ближе к 95. У меня на 92 гремит. Но вообще должно решаться углом.

И да, р/вал по метке один в один? А то поставил как-то на ползуба не помню в какую сторону, месяц не мог зажигание накрутить чтоб и ехала и не детонировала, стоит до газа костнуться.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...