Lancer90 Опубліковано: 12 лютого Автор Скарга Поширити Опубліковано: 12 лютого Скинув бампер щоб добре роздивитися що там і до чого, заліз під машину, я прифігів....балку коротше просто розірвало... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
космич Опубліковано: 12 лютого Скарга Поширити Опубліковано: 12 лютого И рвало её очень долго. 1 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Lancer90 Опубліковано: 12 лютого Автор Скарга Поширити Опубліковано: 12 лютого "29 хвилин тому, космич сказав:" И рвало её очень долго. Треба частіше під машину лазити) Але стільки як навалило снігу, сплошна грязь то не сильно і залізеш. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
FROZTEN Опубліковано: 12 лютого Скарга Поширити Опубліковано: 12 лютого Жесть, воно ж би там стукало і стукало довго довго. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Lancer90 Опубліковано: 12 лютого Автор Скарга Поширити Опубліковано: 12 лютого "Щойно, FROZTEN сказав:" Жесть, воно ж би там стукало і стукало довго довго. Так от коли застукало ніби стійка розкрутилася, поліз роздивлятися. Зараз такі ями по місту що і Форд з перебраною підвіскою стукає капець. Вже їде мені б/в балка непогана, буду грунтувати-фарбувати і ставити. Чи є сенс цю балку варити я не впевнений, прямо по живому порвано 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
космич Опубліковано: 13 лютого Скарга Поширити Опубліковано: 13 лютого Варится всё прекрасно. Только варить надо капитально. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Lancer90 Опубліковано: 13 лютого Автор Скарга Поширити Опубліковано: 13 лютого "1 годину тому, космич сказав:" Варится всё прекрасно. Только варить надо капитально. Значить буду робити ще запасну балку, зараз ніякі запчастини не зайві) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
космич Опубліковано: 13 лютого Скарга Поширити Опубліковано: 13 лютого Рвёт её почти всегда в одних и тех же местах. Усилить эти места металом потолще, проварить швы и усилить крепёжные отверстия. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Lancer90 Опубліковано: 13 лютого Автор Скарга Поширити Опубліковано: 13 лютого "11 хвилин тому, космич сказав:" Рвёт её почти всегда в одних и тех же местах. Усилить эти места металом потолще, проварить швы и усилить крепёжные отверстия. Треба щоб у сварщика був вільний час і натхнення) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Lancer90 Опубліковано: 18 лютого Автор Скарга Поширити Опубліковано: 18 лютого Балка на місці: зачищена, погрунтована, пофарбована, мовількою заповнена. На диво сам все зняв і поставив, єдине що намахався поки мотором в подушки попав. Тест драйв показав - з новою балкою стало набагато веселіше. Стару, щоправда напевно доведеться в метал відправити...дуже посипалася всередині, метал став дуже тонким. Шкода, але час бере своє. 2 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Gagai Опубліковано: 18 лютого Скарга Поширити Опубліковано: 18 лютого Мовилем зря, нужно было отработкой трансмиссии залить. Мовиль со временем сохнет и трещинами идёт. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Lancer90 Опубліковано: 18 лютого Автор Скарга Поширити Опубліковано: 18 лютого "23 хвилини тому, Gagai сказав:" Мовилем зря, нужно было отработкой трансмиссии залить. Мовиль со временем сохнет и трещинами идёт. Та я і так облився ним весь) Можна бути ще і отработку залити з часом, заткнути всі отвори і хай плюхається там) Все ж краще ніж геть нічого Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
scor.p Опубліковано: 18 лютого Скарга Поширити Опубліковано: 18 лютого 38 минут назад, Gagai сказал: Мовилем зря, нужно было отработкой трансмиссии залить. очень вредный совет если тачка не на полиуретане. на подвеске не мбс резина. 1 3 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Gagai Опубліковано: 20 лютого Скарга Поширити Опубліковано: 20 лютого Ничего резине не будет. Крепления рычагов находятся выше, чем нижняя точка балки. Остатки масла будут стекать в нижнюю точку. Полностью закупоривать балку не рекомендую - должен конденсат и попавшая влага (балка не идеально герметична) бултыхаться внутри и делать своё пакостное дело. Отработанное масло загустить можно пушсалом, главное не переусердствовать, а то выйдет мовиль. Я не диванный эксперт, поэтому вредных советов пытаюсь не давать. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
scor.p Опубліковано: 20 лютого Скарга Поширити Опубліковано: 20 лютого 1 час назад, Gagai сказал: Ничего резине не будет. Крепления рычагов находятся выше, чем нижняя точка балки. Остатки масла будут стекать в нижнюю точку. Полностью закупоривать балку не рекомендую - должен конденсат и попавшая влага (балка не идеально герметична) бултыхаться внутри и делать своё пакостное дело. Отработанное масло загустить можно пушсалом, главное не переусердствовать, а то выйдет мовиль. Я не диванный эксперт, поэтому вредных советов пытаюсь не давать. ну окей. а я на диване(41я балка под уфу валяется уже 10 лет на чердаке) внимательно заслушаю экспертное мнение насчет масла внутри балки и дренажных дырочек вот прям около подушек стаба. и не забываем, что балку порвало не в нижних точках, а немного выше. как-раз неподалеку от крепления стабилизатора. это значит, что масло туда и надо лить. зы. отчасти по этим-же причинам и крепления задней балки неплохо гниют. т.к даже делая правильный антикор просто нельзя там все нафик запушсалить вокруг сайлентов балки. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
космич Опубліковано: 20 лютого Скарга Поширити Опубліковано: 20 лютого Там не сало надо, а металл покрепче. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
FROZTEN Опубліковано: 20 лютого Скарга Поширити Опубліковано: 20 лютого Якщо вже так переживати за збереження балки, то треба розполовинювати її по зварних точках, вичищати всередині, антикорити по технології (грунти, фарби, розпилюємі герметики тощо) і зварювати взад. Все інше то так. Шось чуть попшикати краще чим нічого, але всеодно зогниє рано чи пізно як не крути. Особливо якщо за її станом не дивитись. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Lancer90 Опубліковано: 20 лютого Автор Скарга Поширити Опубліковано: 20 лютого Братство москвічеводів, дефектовка балки дала розуміння що там нічого всередині не було або все що було висохло нафіг. Права частина в місці кріплення стаба перетворилася на окрему деталь і відірвалася. Пошатавши вправо-вліво всю балку яка лишилася я почув тільки шелест іржі яка осипалася всередині. Висипав на землю десь кілограм) напевно варити без шансів, воно все проржавіло. Думаю все ж з мовількою краще ніж без нічого. Дренажні отвори чисті, витікало знатно. Думаю не проблема через якийсь час повторити "1 хвилину тому, FROZTEN сказав:" Якщо вже так переживати за збереження балки, то треба розполовинювати її по зварних точках, вичищати всередині, антикорити по технології (грунти, фарби, розпилюємі герметики тощо) і зварювати взад. Все інше то так. Шось чуть попшикати краще чим нічого, але всеодно зогниє рано чи пізно як не крути. Особливо якщо за її станом не дивитись. От і я так подумав, тим паче влітку планую трохи антикором помазати-побризкати все) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
scor.p Опубліковано: 20 лютого Скарга Поширити Опубліковано: 20 лютого 9 минут назад, космич сказал: Там не сало надо, а металл покрепче. возможно там как и рулевая колонка с педальным узлом, сделана относительно тонкая и отчасти сминаемая (разрываемая) конструкция в угоду контролируемых деформаций в целях безопасности. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Lancer90 Опубліковано: 20 лютого Автор Скарга Поширити Опубліковано: 20 лютого "3 хвилини тому, scor.p сказав:" возможно там как и рулевая колонка с педальным узлом, сделана отчасти сминаемая (разрываемая) конструкция в угоду контролируемых деформаций в целях безопасности. Там думаю просто роки беруть своє) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Gagai Опубліковано: 20 лютого Скарга Поширити Опубліковано: 20 лютого "24 хвилини тому, scor.p сказав:" и не забываем, что балку порвало не в нижних точках, а немного выше. как-раз неподалеку от крепления стабилизатора. это значит, что масло туда и надо лить. зы. отчасти по этим-же причинам и крепления задней балки неплохо гниют. т.к даже делая правильный антикор просто нельзя там все нафик запушсалить вокруг сайлентов балки. Любой жидкий антикор в итоге большей частью спускается вниз (закон гравитации блин), а всё остальное остаётся покрыто тонкой плёнкой, т.к. от температуры двигателя всё равно эта жижа нагревается и в итоге добавляется лишняя текучесть, которая и нахрен никому была не нужна. Поэтому машины, которые в пороги было от души налито всякой ерунды, по началу в жару текут через дренажные отверстия, которые за счёт прилипшей пыли забиваются. После этого образовавшийся конденсат скапливается и болтается по порогам вымывая всю масляную красоту. За свою жизнь поварил не мало авто - на хлебушек зарабатывал и делал сам ошибки, которые потом через 10 лет сам же и устранял. Поэтому и делюсь своим опытом, чтобы другие на эти грабли не наступали. Чтобы не быть голословным вот пример на своей машине вырезано полностью днище с внутренними подкрылками и кобылками, остались лонжероны и средние стойки дверей. При этом задние крылья остались на месте. Если можешь указать где тут находится диван буду рад. Антикор, то делается внутри - балки гниют не снаружи. 2 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
scor.p Опубліковано: 20 лютого Скарга Поширити Опубліковано: 20 лютого 1 час назад, Gagai сказал: Если можешь указать где тут находится диван буду рад. да фик с тем диваном. чо по балке? масло внутрь льем или нет? были сказаны конкретные слова что если в балку налить масла то резине на стабилизаторе ничего не будет. я говорю что через дренажное отверстие оно вытечет ровно на резинку стаба и будет ей плохо. и последующим резинкам тоже, пока масло не перестанет выделяться оттудава. зы. насчет кузовни тоже могу много рассказать. причем как сохранять кузовню, а не переваривать. но не хочу разводить полемику. 2 часа назад, Lancer90 сказал: Там думаю просто роки беруть своє) а убитые дороги забирают последнее )) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Lancer90 Опубліковано: 21 лютого Автор Скарга Поширити Опубліковано: 21 лютого "{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, scor.p сказав:" а убитые дороги забирают последнее )) У нас місцями ідеально рівна дорога, тут раз - яма по коліна)))) На одній із крупних доріг навіть ставили водії інсталяцію з шин з табличкою: "да залатайте ви вже цю срану яму!" До речі, після цього залатали))) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Gagai Опубліковано: 21 лютого Скарга Поширити Опубліковано: 21 лютого Хрен с теми диванами, если без пивка с рыбкой. Я думаю дренажку возле резинок можно на время заглушить резиновой заглушкой или пластилином. А после лета, когда вся жижа лишняя уже будет внизу, открыть и со спокойной душой по поводу всегнеющей балки хлебнуть пивка. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Lancer90 Опубліковано: 21 лютого Автор Скарга Поширити Опубліковано: 21 лютого А от пиво з рибкою актуально завжди) Потепління на носі... Хочеться тараньки і пшеничного холодного пива...і щоб ніхто мозок не виносив)))) 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз