McPherson Опубліковано: 12 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 12 травня 2019 1 час назад, yurrenko сказал: тепер у мене зароджується ідея заміни карбюратора))) Зараз стоїть . Виправдають себе витрати на покупку Солекс??? ну, у вас зараз стоїть китаєць, це не дуже добре. Солекс ставити однозначно варто, я відчув різницю в порівнянні з Озоном, розхід став менше, краща динаміка. У мене 21053, судячи по відгуках це оптимальний варіант для Узама 1.5. Але врахуйте на майбутнє, якщо плануєте їздити, то по любому будете ставити газ, а на газу не важливо який карбюратор, можливо тоді не варто зараз витрачатись на новий карбюратор. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
27-й Опубліковано: 12 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 12 травня 2019 В 11.05.2019 в 01:47, yurrenko сказал: рулонний войлок після першої зими, я думаю, будете його викидати. Набеться влаги та буде воняти. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
FG Опубліковано: 12 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 12 травня 2019 Треба б було перевернуто його класти, вниз смоляним. Дивитися, щоб волога не попадала, якщо попаде то сушити частіше. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
.... Опубліковано: 12 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 12 травня 2019 8 часов назад, McPherson сказал: ну, у вас зараз стоїть китаєць, це не дуже добре. Хотя 100% китай робе) Китай не страшно, коли все працює Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
yurrenko Опубліковано: 12 травня 2019 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 12 травня 2019 (змінено) 10 часов назад, 27-й сказал: після першої зими, я думаю, будете його викидати. Набеться влаги та буде воняти. Всі роботи були зроблені влітку 2013 року. Проблем ще не виявив. Єдине місце де мокріє і воняє, то це під педалями. Але це по тій причині, що якимось чином у сильний дощ вода туди затікає. Ще не виявив всі місця протікання. Було, що затікало по дроті контролю поворотів на крилі, по тросику вентиляційної кришки перед лобовим, а також з кріплення двірників і жиклерів. Недавно знову водичка з'явилась... але тут можливий варіант, що трішки попав під дощ і не було контролю поворотів на кузові... якраз на базарі підбирав нові лампи. Змінено 12 травня 2019 користувачем yurrenko обрахувався) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
yurrenko Опубліковано: 21 травня 2019 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 21 травня 2019 Недавно замінив бачок омивача скла. По рекомендаціям замовив бачок від Ниви. Але по кріпленню трішки не підійшов, паз чуть-чуть завузький був. Коли садив бачок на кріплення, то не розрахував сили і бачок в місці кріплення пошкодився. В результаті на базарі підібрали бачок, який ідеально сів на місце. (мабуть, бачок від ВАЗ. точно не знаю) Не знаю чи з заміною бачка з моторчиком пов'язана наступна проблемка: при активації омивання скла моторчик починає працювати але НЕ зупиняється!!! Приходиться глушити машину. Допоможіть знайти схему підключення системи приводу двірників, перемикача режимів роботи двірників. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
GreenMile Опубліковано: 21 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 21 травня 2019 Скорее всего реле залипает, ну или БУС неисправен (19, 21 на схеме). 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
KSV Опубліковано: 21 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 21 травня 2019 8 часов назад, yurrenko сказал: при активації омивання скла моторчик починає працювати але НЕ зупиняється!!! Он и не должен останавливаться после нажатия! Принцип работы: после нажатия кнопки омывайки начинает работать двиг омывателя и дворники, после второго маха дворников останавливается омыватель, а дворники еще делают один мах. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
yurrenko Опубліковано: 21 травня 2019 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 21 травня 2019 49 минут назад, KSV сказал: второго маха дворников останавливается омыватель, а дворники еще делают один мах. Ні двірники, ні омивач скла не зупиняються і працюють безперебійно... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
D.Vader Опубліковано: 21 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 21 травня 2019 БУС выбросить и поставить реле стеклоочистителя от 2108 старого образца. Проводку переделать Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
FG Опубліковано: 21 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 21 травня 2019 Наблюдал такое явление у себя на 412-м. А если кратковременно выключаю зажигание и включаю, то работа омывателя останавливается. Если дворники включены, то они продолжают работать. В общем только омыватель глючит, но не постоянно. Ещё не разбирался в причине. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
yurrenko Опубліковано: 23 травня 2019 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 23 травня 2019 Почали розбиратись з проблемою роботи IV режиму роботи склоочисників з омиванням скла струменем води. Проблема полягала в тому, що після натискання на перемикач склоочисників включався моторчик омивача і моторчик склоочисників але після другого повного ходу двірників не вимикався моторчик омивача, а також не зупинялися і самі двірники. Реле і сам перемикач режимів перевірили. Вони справні. Зняв БУС-1. На мікросхемі замінили конденсатори, а також пропаяли контакти самих пластинок вхідних контактів. Робота IV режиму не змінилася. Не поступає команди на реле, щоб вимкнути моторчики. ПРОБЛЕМА такої нестабільної роботи склоочисників криється у герконі. Так як рух електричних контактів якого керується магнітним полем, то ми взяли магніт і багатократно підводили його до геркону. Після цього підключили БУС-1 і ……… IV режим роботи склоочисників працює як книжка пише! Після другого ходу вимикається омивач скла, а двірники лягають у початкову позицію після третього свого ходу. Ще залишалося трохи часу і вирішив я поставити бензофільтр, так як їздив деякий час без нього, бо майстер його взагалі зняв, бо бензонасос важкувато качав бензин))) ні, щоб розібратись чому бензонасос так працює і ліквідувати несправність, так простіше зняти бензофільтр!!! )) Я категорично не хотів ставити фільтр перед самим бензонасосом, в цьому місці фільтр у безпосередній близькості до двигуна і паливо піддається високій температурі. На Форумі бачив як ставили фільтри біля бачка омивача скла. Вирішив так зробити але результатом роботи не задоволений! Потрібно його підняти максимально можливо вище. Час почав підганяти, роботи потрібно було завершувати тому залишив так як є на фото. При можливості потрібно буде все доробити. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
D.Vader Опубліковано: 23 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 23 травня 2019 34 минуты назад, yurrenko сказал: На Форумі бачив як ставили фільтри біля бачка омивача скла Убери оттуда и поставь возле карбюратора 35 минут назад, yurrenko сказал: ПРОБЛЕМА такої нестабільної роботи склоочисників криється у герконі Где там геркон? У тебя вот на эту катушку, которая на первом фото слева вверху платы, не идет напряжение, потому геркон и не срабатывает Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
KSV Опубліковано: 23 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 23 травня 2019 8 минут назад, D.Vader сказал: Где там геркон? Этот вопрос я вообще не понял!!!! Вы прекрасно знаете что такое геркон и где он! Сами это сказали!: 8 минут назад, D.Vader сказал: У тебя вот на эту катушку, которая на первом фото слева вверху платы Это и есть геркон внутри катушки, там контакты или окислились, или подгорели, проведя тысячу раз магнитом возле геркона им "прохлопали" эту тысячу раз, и контакт появился и бус заработал, но это не на долго, месяц, год (как повезет) и геркон умрет, его легче было перепаять. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
D.Vader Опубліковано: 23 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 23 травня 2019 12 минуты назад, KSV сказал: Это и есть геркон внутри катушки, там контакты или окислились, или подгорели, проведя тысячу раз магнитом возле геркона им "прохлопали" эту тысячу раз, и контакт появился и бус заработал, но это не на долго, месяц, год (как повезет) и геркон умрет, его легче было перепаять. Я ж так и сказал, что катушка вокруг геркона не срабатывает Еще раз. БУС - устаревшее устройство на нестабильных радиокомпонентах, проще его заменить реле паузы. И при необходимости выкидывать и ставить новое Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
yurrenko Опубліковано: 24 травня 2019 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 24 травня 2019 20 часов назад, KSV сказал: его легче было перепаять Ми знайшли пару герконів для заміни, які вже деякий час не були ніде задіяні. І з ними була така ж історія! Вони просто не спрацьовували поки сотий раз не проклацали магнітом. Висновок: геркон ненадійна і нестабільна штука. Думали чим замінити геркон але як виявилось це не так просто, бо є свої нюанси і принципи роботи схеми. Ми вирішили, що недоцільно влазити далі в схему, бо мені завтра в дорогу і потрібні справні двірники. Вейдер дав пораду викинути БУС і поставити реле склоочисників від 2108 старого зразка. Буду ще вивчати це питання але однозначно треба буде міняти БУС ! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
KSV Опубліковано: 24 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 24 травня 2019 45 минут назад, yurrenko сказал: Вейдер дав пораду викинути БУС і поставити реле склоочисників від 2108 старого зразка. Буду ще вивчати це питання але однозначно треба буде міняти БУС ! Подкину идею для размышления: вроде с новой славуты (спрошу откуда сотрудник покупал), реле программируемое! Вещь нереально практичная, в дороге в зависимости от интенсивности дождя можно двумя нажатиями подрулевого рычажка запрограммировать задержку дворников от 0,5 до 30 секунд (в цифрах могу ошибаться!), с его слов очень удобно в пути. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
D.Vader Опубліковано: 24 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 24 травня 2019 2 минуты назад, KSV сказал: реле программируемое Неудобно. Проще вхерячить переменниый резистор куда-нибудь рядом с рычажком и радоваться. Или подрулевые лайнус с регулятором Реле именно старого образца - на новом есть контроль парковки, без физической переделки стеклоочистителя оно работать не будет Впрочем, я покупал именного нового, и оно таки оказалось внутри старого! Дорожка не подпаяна к микросхеме Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
KSV Опубліковано: 24 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 24 травня 2019 Только что, D.Vader сказал: Неудобно. Очень удобно! Только надо рычажок с третьим положением откидывающийся автоматически . К примеру - очень мелкий дождь, нажимаю на рычаг - мах дворников, через 6 сек стекло достаточно увлажнилось, нажимаю еще раз - опять мах дворников и далее они сами машут с интервалом 6 сек. Ну и к этому еще два положения - быстро и медленно. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
D.Vader Опубліковано: 24 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 24 травня 2019 2 минуты назад, KSV сказал: Только надо рычажок с третьим положением откидывающийся автоматически подрулевой рх-300, там кстати и кольцо чувствительности датчика дождя есть. 800 грн можно найти Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
FG Опубліковано: 24 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 24 травня 2019 22 часа назад, yurrenko сказал: ПРОБЛЕМА такої нестабільної роботи склоочисників криється у герконі. Добре, що вияснили, причину. Як буду розбиратися у своєму БУС, то зразу ж заміню геркон. Подібний геркон у мене є. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
yurrenko Опубліковано: 24 травня 2019 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 24 травня 2019 12 минуты назад, FG сказал: то зразу ж заміню геркон. Подібний геркон у мене є Не впенений, що заміна геркона на геркон на всі 100% вирішить проблему. 1 час назад, yurrenko сказал: Ми знайшли пару герконів для заміни, які вже деякий час не були ніде задіяні. І з ними була така ж історія! Вони просто не спрацьовували поки сотий раз не проклацали магнітом. Висновок: геркон ненадійна і нестабільна штука. Думали чим замінити геркон але як виявилось це не так просто, бо є свої нюанси і принципи роботи схеми. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Bion Опубліковано: 25 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 25 травня 2019 Так там наверно дело не в герконе - катушка сама по себе является неслабым элекромагнитом. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
KSV Опубліковано: 25 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 25 травня 2019 1 час назад, Bion сказал: катушка сама по себе является неслабым элекромагнитом. Именно по этому принципу геркон и работает! Если не будет приходить ток на катушку - геркон никогда и не будет работать. ТС, я советовал не найти другие б/у и перепаять! А купить новый!!! Себе в БМВ на БСК плату управления перепаивал, попутно перепаял все герконы (некоторые уже выделывались), за 5 лет ни одного сбоя! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
D.Vader Опубліковано: 25 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 25 травня 2019 37 минут назад, KSV сказал: попутно перепаял все герконы А там где герконы? Там же просто панелька с кнопкой и светодиодами Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз