D.Vader Опубліковано: 2 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 2 травня 2019 12 часа назад, McPherson сказал: но я буду переходить обратно на родную систему кстати да, я тоже хочу, но я где-то провтыкал свой стакан. Тоже не нравится. Переходил на жигофильтор исключительно по незнанию того, что фильтрующие элементы до сих пор выпускаются Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
.... Опубліковано: 2 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 2 травня 2019 Вставлю я 5 копеек. Никогда не имел проблем с фильтрами. Оригинальный фильтр ман может стоять 100гр с копейками. А вот не оригинал стоят на половину дешевле. Просто не добросовестные продавцы, продают не оригинал под видом оригинала! Есть массу деталей по которых можно отличить подделку. Другое дело что не каждый об этом знает. Хотите не дорого и оригинал? Берите Wixx проверенные фильтра и очень хорошего качества. Я их пилил болгаркой как и манн. Скажу ничем не хуже сделаны. То что сейчас продается на москвич - стоит 15гривен) Качество не ахти. Я уже поменял штуки 3 манов и 2 викса. Никогда не имел проблем ни с лампой ни с давлением. Лучше всего по лампе у меня работал Викс)) Манн тушит дольше, НО НА МГНОВЕНИЕ. Хотя тушение лампы - а именно её время ни как не говорит о качестве фильтра. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
chaika Опубліковано: 2 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 2 травня 2019 Да, хттел сказать по родным то что выше уже скащали - выбирайте чтоб внутри была не сетка из вытяжки, а трубка с отверстиями , и тлющить не будет. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
yurrenko Опубліковано: 3 травня 2019 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 3 травня 2019 Усім привіт! Дякую за те, що не полінувались розписати свої думки і позицію стосовно моїх питань. Це допомогло мені прийняти остаточне рішення. Буду таки переходити на ВАЗ-фільтр. Процес експлуатації покаже, чи виправдають себе затрати. Рідний стакан не викидатиму, тому в будь-який час можна повернутись до початкового варіанту. І це радує. Хочу ще сказати, що мені дуже важливо чути вашу позицію і аргументи, поради і рекомендації, а особливо коли ви даєте поради стосовно конкретного виробника, моделі, модифікації, цін, характеристик, надійності і т.д. тих чи інших деталей. Причиною цього є те, що я писав ще у першому абзаці свого гаража. Нажаль, я проживаю у невеликому місті, де немає авторинків. Є декілька металевих вагончиків, де продають автотовари, які є ходовими не в плані якості, а в плані низької ціни, щоб люди більше купляли. Я коли приходжу до продавців, начитавшись Форуму чи певної літератури, то від їхньої реакції і відповідей на мої питання складається враження, що я якийсь бовдур і говорю про неіснуючі речі. Чому виходить так, що коли я прихожу як покупець, щоб дати виручку продавцю…я відчуваю на собі його погляд, мовляв «чого ти до мене прийшов»? Таке маємо сьогодення, коли більшість людей хочуть чим менше працювати, а грошей мати побільше. Це призводить до обмеженості як в професійних навичках, так і людських цінностях. У нашому місті є багато майстрів але чи не всі відмовляють у ремонті Москалика, говорячи « я що маю тут цілий день біля нього возитися і час свій витрачати? Я за цей час три іномарки обслужу…». Я твердо дійшов висновку, що поки сам не докладеш зусиль і не зробиш все так як має бути…то діла до тих пір не буде! Тому дякую Вам, доброзичливі друзі! ) Таких як Ви – мало! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
witjock Опубліковано: 3 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 3 травня 2019 1 час назад, yurrenko сказал: Нажаль, я проживаю у невеликому місті, де немає авторинків. Є декілька металевих вагончиків, де продають автотовари, які є ходовими не в плані якості, а в плані низької ціни, щоб люди більше купляли. Если не в курсе-советую покупать в интернет-магазинах,этот знают все https://detali.zp.ua/ низкие цены и часть суммы за доставку,оплачивает магазин 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
D.Vader Опубліковано: 3 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 3 травня 2019 1 час назад, yurrenko сказал: я що маю тут цілий день біля нього возитися і час свій витрачати? Я за цей час три іномарки обслужу… Отговорка. Просто не умеют Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
McPherson Опубліковано: 3 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 3 травня 2019 1 час назад, yurrenko сказал: я проживаю у невеликому місті А ви з якого міста ? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
yurrenko Опубліковано: 3 травня 2019 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 3 травня 2019 2 часа назад, witjock сказал: https://detali.zp.ua/ Дякую. Збирав комплект БСЗ в цьому магазині... 1 час назад, McPherson сказал: А ви з якого міста ? м.Самбір, Львівська обл. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
McPherson Опубліковано: 3 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 3 травня 2019 23 минуты назад, yurrenko сказал: м.Самбір, Львівська обл. майже земляки )) якщо буде щось потрібно по запчастинах - пишіть, буду радий Вам допомогти. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
yurrenko Опубліковано: 3 травня 2019 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 3 травня 2019 1 минуту назад, McPherson сказал: майже земляки )) якщо буде щось потрібно по запчастинах - пишіть, буду радий Вам допомогти. Дякую! Приємно! ) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
yurrenko Опубліковано: 4 травня 2019 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 4 травня 2019 Вчора допомагали по господарству одному хорошому дяді, і він в нагрузку дав деталі для Москалика і задні фари! Скажіть, люди добрі, чи придатний стан цих деталей для користування? І що це? ))) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
D.Vader Опубліковано: 4 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 4 травня 2019 Ого Корзина крутая. Дифференциал вообще с уазика вроде Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
yurrenko Опубліковано: 5 травня 2019 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 5 травня 2019 Тросиковий привід на карбюратор ОЗОН Усім привіт! Минулого тижня розібрався з піднятими темами на рахунок бензо- та маслофільтрів. Сьогодні-завтра зроблю замовлення і буду чекати на доставку деталей. За цей же ж час підварили внутрішню укріплюючу панель капота по центру біля «вуха» замка, запустили герметик. Правда роботи з герметиком провели неакуратно (це ж всього на всього Москвич, та ще й під капотом))), прийдеться зчищати зайве. Відповідно після зварювання прийшлось дещо відрегулювати замок. Тепер кришка щільно дотягується і закривається. Також відновив задню полку Москалика, закріпив задній ремінь безпеки та колонки. Замінив старі вигорілі повторювачі поворотів та плафони задніх фар. Була відпіскоструєна радіаторна решітка. Залишиться її вирівняти і пофарбувати. Фото закину з понеділка. Наступну проблему, яку хочеться вирішити і вдосконалити – це педаль акселератора. А саме, встановити тросикову систему. Додаю фото: Закиньте, будь ласка, посилання на статтю, інструкцію, бесіду по цій темі. Бажано, щоб було доступно і конкретно описаний процес. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
McPherson Опубліковано: 5 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 5 травня 2019 Ось ссилка, як я робив тросовий привід на солекс.https://www.drive2.ru/l/7250120/ для грамотної установки вам необхідно знайти сектор під трос на озон, я знаю що є такі. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
yurrenko Опубліковано: 10 травня 2019 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 10 травня 2019 Усім привіт! Вчора для мене був досить продуктивний день в плані роботи з Москаликом. Нарешті я знайшов можливість розкласти в салоні і в багажнику все на свої місця. А також поробив деякі фото. Зарядився позитивною енергією! Ще в 2013 році, коли дідусь передав у спадок Москвич, першим ділом що я вирішив зробити, так це хоча б якусь шумоізоляцію, встановити центральний замок та поміняти радіо на магнітолу. В той час я ще глибоко не вникав у теоретичні основи, тому пішов у магазин, де продають переважно ВАЗ деталі і купив рулонний войлок з бітумним шаром. Заводська шумоізоляція була але вже у «важкому» стані. Це було щось на зразок білого войлоку зі сторони підлоги, а зі сторони салону також якийсь смолянистий шар з плівкою. Це все пішло у смітник! Вже не пригадаю скільки часу у мене зайняли роботи з войлоком, але було цікаво. Я намагався покрити якомога більшу площу. Стелити вирішив за прикладом заводської ізоляції – донизу войлок, а догори бітум. В результаті застелив шумоізоляцією: · Багажник · Фанерна перегородка (салон-багажник) · Задня полка, під заднім сидінням та спинкою · Підлога ззаду · Підлога спереду, центральний тунель і під сидіннями · Чотири дверки (лист войлоку під картами) Усю шумоізоляцію 1-2 рази на рік просушую і вітрю на сонці. Паралельно велися роботи з встановлення центрального замку (зробив на три пасажирські дверки, виведена кнопка відкр./закр.; водійська дверка закривається і відкривається лише ключем). Замінили радіо на автомагнітолу Pioneer MVH-150UB та врізали у задню полку дві колонки Pioneer TS-G1323i. Весною минулого року вирішив поставити інерційні ремені безпеки. На перед пішли від ВАЗ-2109, а задній від ВАЗ-2107. Для монтажу передніх приварили укріпляючу пластину з гайкою в середню стійку. Фото не маю. Все підійшло ідеально. Єдине що ремінь до верхнього вуха прийшлось перекрутити, бо у ВАЗі ремені знаходяться у стійках і обернені. Щодо заднього ременю, то тут простіше. Хотів саме посередині, для фіксації дитячого крісла. Також минулого року було зроблено: Заміну блоку запобіжників Заміну ламп у передніх фарах на Заміну клаксону на Встановлено ущільнювач від ВАЗ по периметру багажного та моторного відділень · Проведено підсвітку моторного та багажного відділень · Замінено рідну колонку і встановлена 4-та в ногах переднього пасажира Замінено крильчатку на 6-ти лопастну · Замінено кнопку плафонів освітлення салону, лампочки LED · Замінено лампи на LED у передніх і задніх габаритах, задньому ході, підсвітці номера На початку травня цього року зробив з фанери основу під задню полку, а також замінив її обшивку. Замінив старі вигорілі повторювачі поворотів (знайшов на базарі залишки по 40 грн. за штуку). Також замінив плафони задніх фар на «нульові» стокові (дісталися недавно безкоштовно разом з іншими деталями) крім заднього ходу. Москалик зимував розібраним і з величезним безладом! Вчора встиг привести в порядок салон, багажник, помив коврики та виправ чохли на сидіння. Не все закінчив але їздити стало приємніше). Сьогодні прийшло замовлення з Деталі ЗП. Буду міняти бензошланги і встановлювати бензофільтр. Також буду думати як переробити педаль газу під трос… 2 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Alexey Опубліковано: 11 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 11 травня 2019 Добре попрацював! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
McPherson Опубліковано: 11 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 11 травня 2019 7 часов назад, yurrenko сказал: Також буду думати як переробити педаль газу під трос… я вам скидав ссилку вище, дивились ? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
yurrenko Опубліковано: 11 травня 2019 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 11 травня 2019 2 минуты назад, McPherson сказал: я вам скидав ссилку вище, дивились ? так, дивився. Дякую! Візьму цю інфу за основу. Роботи буду починати точно після 25 травня, щоб машина була на ходу, бо планую поїздку до Львова. Хочеться побільше інформації зібрати за цей час і розглянути різні варіанти. Є ідея щоб тягнути трос не від педалі, а від тяги під капотом... Ще на Драйві знайшов статтю як велотрос використали. Та й таке то... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
McPherson Опубліковано: 11 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 11 травня 2019 5 минут назад, yurrenko сказал: так, дивився. Дякую! Візьму цю інфу за основу. Роботи буду починати точно після 25 травня, щоб машина була на ходу, бо планую поїздку до Львова. Хочеться побільше інформації зібрати за цей час і розглянути різні варіанти. Є ідея щоб тягнути трос не від педалі, а від тяги під капотом... Ще на Драйві знайшов статтю як велотрос використали. Та й таке то... ну, я переходив на трос тільки тому що ставив новий карбюратор, шкода було його колхозити і переробляти під тяги. а так я вважаю що воно не потрібно, рідна система працює ідеально. Якщо є люфти - їх легко можна усунути, або просто поставити новий комплект тяг, я колись бачив нові в продажі. 2 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
D.Vader Опубліковано: 11 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 11 травня 2019 1 час назад, McPherson сказал: рідна система працює ідеально У меня кронштейн тяги в салоне гнется на полсантиметра, это не алло Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
.... Опубліковано: 11 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 11 травня 2019 1 час назад, McPherson сказал: рідна система працює ідеально. На драйві багато хто переробляє на трос, і каже шо педаль краще реагує. Сміх та й годі))) Трос ввели на авто не для якості тиснення на педаль, а для полегшення і зручності підключення карбюратора. То му що технічно поставити тяги в деякому випадку просто не обґрунтовано і технічно ускладнено. Тому там використовують трос. В москвіча тяги роблять просто бездоганно! Нема взагалі смислу переходити на трос. Нічого крім геморою з установкою це не дасть! Друге коли ставити солекси, наприклад 53, там уже треба робити на тросах, тяги уже не логічно. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
tommy412 Опубліковано: 11 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 11 травня 2019 Если делать трос, то только напрямую от педали. Весь тот триппер с подключением троса к тяге под капотом, это никуда не годится. Так делают только потому что сложновато завести трос через моторный щит. 2 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
yurrenko Опубліковано: 12 травня 2019 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 12 травня 2019 В 11.05.2019 в 09:48, McPherson сказал: ну, я переходив на трос тільки тому що ставив новий карбюратор тепер у мене зароджується ідея заміни карбюратора))) Зараз стоїть . Виправдають себе витрати на покупку Солекс??? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
.... Опубліковано: 12 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 12 травня 2019 У мене теж стоїть 2107, але дороблений. Їде ну просто супер. Солекс краще, але знову таки не всі моделі. Деякі неможна просто так поставити без доробок, просто так вони їхати "нормально" не будуть! Але якщо у вас все добре працює то можете кататись. Ну а якщо є фінанси і можливість, і вам це потрібно) тоді я би радив ставити 53. Він самий оптимальний, і його не потрібно доробляти. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
w-126 Опубліковано: 12 травня 2019 Скарга Поширити Опубліковано: 12 травня 2019 19 часов назад, tommy412 сказал: Так делают только потому что сложновато завести трос через моторный щит. Да , в верхней части моторного щита как бы " двойное дно" , но и это не преграда. Если иметь ввиду трос газа типа "зубильный" , то первая и вторая стенка рассверливается под упорную резинку (это большой диаметр) В салоне трос крепится при помощи U- образной вилки , которая входит в прорезь упорной резинки. Со стороны моторного отсека , трос уплотняется при помощи разрезной двубортной резинки , используемой при прокладке жгута проводов к фарам , поворотникам. Педаль газа скопирована с зубильной или классической дли инжевого движка. Мотор после такой переделки лошадок не добавляет , но трогание становится более приятным .К этому быстро привыкаешь. В сток приводе газа , тяжело привыкнуть к вечно болтающемуся "вертолету".И прихватывал сваркой и на болты брал - время проходит и результат тот же - люфты , скрипы. 36 минут назад, yurrenko сказал: Виправдають себе витрати на покупку Солекс??? Если замена только ради замены , то ощутимого прихода не будет. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз