Перейти до вмісту

ГТЦ дисковых и барабанных тормозов.


Recommended Posts

нет

 

Неправда !!!

 

Отличаются поршеньками, т.к. разные камеры вытеснения. Более того, они и маркированы по разному:  ГТЦ под барабаны маркировался заводом чёрным пластиковым хомутом по центру корпуса между штуцерами бачка.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

фото доказательств 

 

Окрываем совдеповский букварь по 2140 и внимательно читаем ...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Меня самого этот вопрос мучает. :)

Для доказательств - надо разобрать один ГТЦ, который стоял на машине точно с дисковыми тормозами :) (у меня такой дома лежит)

 

Victor мне продал ГТЦ и у меня был ГТЦ - оказались одинаковыми. Фото по запросу :)

 

Так же есть устная информация, что в барабанных тормозах соотношение 1:1 в дисковых соотношение 1.5:1.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

фото доказательств 

 

Внимательно читаем:

 

post-10446-0-04132700-1392218832_thumb.jpg

 

Про маркировку пластиковым хомутом надо искать, писал журнад "За Рулём" в 80'ых годах.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

в п.2 указано, что  ГТЦ не взаимозаменяемые из-за разных осевых размеров поршней второй камеры!

и так-же сказано, что нельзя применять РТЦ и ГТЦ от дисковых в ТС с барабанными и наоборот. 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Так какая в ГТЦ и рабочих ТЦ разных моделей разница , кто имеет полную информацию ?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Так какая в ГТЦ и рабочих ТЦ разных моделей разница , кто имеет полную информацию ?

 

 

в п.2 указано, что  ГТЦ не взаимозаменяемые из-за разных осевых размеров поршней второй камеры!

 

Что не ясно?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Невзаимозаменяемы это ясно , но как их различить  (маркировка )  и где это написано ?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Невзаимозаменяемы это ясно , но как их различить  (маркировка )  и где это написано ?

 

Под барабаны маркируется пластиковым хомутом поперёк корпуса между штуцерами.  Новых их уже не найти  --  давно не выпускают, т.к. АЗЛК прекратил ставить барабаны на передок ещё в первой половине 80'ых.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

У меня на родном барабанном ГТЦ было 2 штуцера под тормозные трубки, а на дисковом 3. Разбирал я их, это вся разница которую увидел.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 11 років потому...
"В 12.02.2014 в 17:28, Victor сказав:"

 

Внимательно читаем:

 

post-10446-0-04132700-1392218832_thumb.jpg

Читаємо самий нижній абзац !

І що ж робити ,якщо задні гальмівні циліндри діаметром 25 мм. ( під барабанні гальма по колу )  не випускаються вже давно ?! 

В мене як раз такий випадок , що чотирі барабани по колу ,передні циліндри в асортименті є , і діаметр як раз той,що повинен бути - 25 мм ! А от задні ,вибачте вже випускають валово з діаметром 22 мм . Дідовий запас манжет Ф-25 вже зкінчився , оригінальних теж вже не знайти , робоча поверхня циліндрів та поршеньків з різьбою вже зношена та у раковинах , так що від безвиході доведеться встановлювати нові циліндри Ф-22 , як і усі москвичеводи ,і ні хто не замислюється про вірну роботу гальм. 

Мій вакумний вже непридатним став ,тепер замість нього трійник . ( рідна система гальм М-412 з барабанами по-колу ,вакумний окремий зі сторони вип.колектору ,без "чаклуна"  ).

Що тепер зміниться ,якщо встановлю задні циліндри Ф-22 ? Дякую .

 

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

3 часа назад, Roller сказал:

Що тепер зміниться ,якщо встановлю задні циліндри Ф-22 ? Дякую .

Я думаю ты этого не заметишь, по ремкомплектам, точнее по манжета могу посмотреть, что у меня осталось, могу отдать, бо лежит без дела.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

@Roller

Беглое гугленье говорит что у УАЗа тормозные цилиндры 25мм, по фото-похожи на наши, они не подходят?

https://techbaza.ua/ua/p1936606162-tsilindr-tormoznoj-zadnij.html

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"В 06.03.2025 в 10:49, Roller сказав:"

Читаємо самий нижній абзац !

І що ж робити ,якщо задні гальмівні циліндри діаметром 25 мм. ( під барабанні гальма по колу )  не випускаються вже давно ?! 

В мене як раз такий випадок , що чотирі барабани по колу ,передні циліндри в асортименті є , і діаметр як раз той,що повинен бути - 25 мм ! А от задні ,вибачте вже випускають валово з діаметром 22 мм . Дідовий запас манжет Ф-25 вже зкінчився , оригінальних теж вже не знайти , робоча поверхня циліндрів та поршеньків з різьбою вже зношена та у раковинах , так що від безвиході доведеться встановлювати нові циліндри Ф-22 , як і усі москвичеводи ,і ні хто не замислюється про вірну роботу гальм. 

Мій вакумний вже непридатним став ,тепер замість нього трійник . ( рідна система гальм М-412 з барабанами по-колу ,вакумний окремий зі сторони вип.колектору ,без "чаклуна"  ).

Що тепер зміниться ,якщо встановлю задні циліндри Ф-22 ? Дякую .

 

Я бы подумал о том, чтобы перейти на передние дисковые двухконтурные тормоза и нормальный вакуумный усилитель -- так и надёжнее, и безопаснее чем старая одноконтурная система ...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

УАЗ циліндри Ф-25 мм 

Різьблення з іншим кроком  - М12*1,25 ( проти 412-х   М12*1 )

Посадковий діаметр на гальмівному щиті більший у діаметрі, та посадкові отвори видно що приблизно інші , .thumb.jpg.c405e6b65d24b2e4e5d2a26010b74865.jpg ( наші 412,2140 та 2141 - 34 мм ) - 

 Виступ від щита точно вищій ,бо там більші колодки

 Можна тільки манжети спробувати ...

 

IMG_20250308_221423.jpg

IMG_20250308_221449.jpg

У Москвича відстань між отворами кріплення приблизно 32мм.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Барабанні гальма мене цілком влаштовують ,тим більш деякі моделі ,наприклад  21406 комплектуватись вакумником з правої (водійської сторони) у комплекті з барабанами .

Переходити на дискові двоконтурні немає бажання та фінансів ,бо це замінити треба ще поворотні кулаки під дискові , супорти ще , шланги та головний циліндр +вакумний підсилювач ,не враховуючи трубки , перехідники та "чаклун" та сигнальний пристрой..

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, Roller сказав:"

тим більш деякі моделі ,наприклад  21406 комплектуватись вакумником з правої (водійської сторони) у комплекті з барабанами

Водительская сторона -- левая, а не правая.

На правой сороне ставился гидровакуумный, а не вакуумный усилитель, и шёл он на моделях 408 / 412 до 1974'го года.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...