Street Racer Опубліковано: 4 травня 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 4 травня 2012 Мотор 1.5 дефорс, пробіг близько 162тис. Проблема в тому що останнім часом було чути стуки з головки, десь біля 3-4го циліндру а саме : на холостих дзвінки короткочасні стуки та нестабільна робота двигуна при набиранні обертів стук пропадає, при скиданні обертів чути сильний рокот там само підказали крутити клапана, відрегулював всі зазори по книжці все те саме, потім підказали звернути увагу на вироботку на нажимних пятачках і притерти ідеально ту поверхю що тисне по клапану. притер їх на наждаку, поставив їх, виставив знову теплові зазори але ті стуки так і лишились. Пішов знову питати бувалих власників москвичів, сказали дивись осьовий люфт розподільного валу. можливо це все із за цього. Ось повикручував з всіх коромисл ругулювальні болтики, повитягав пятачки, вибрав таке положення розподвалу щоб всі клапани були ослаблені повністю, опробував на люфт то осьовий десь приблизно 2мм. Скільки допускається найбільший люфт цей? Що ви скажете про ці стуки? яка причина і що саме робити? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
AZLK-2140 Опубліковано: 4 травня 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 4 травня 2012 Если завтра свободен, позвони мне я посмотрю, что у тебя там точно. Видео снял бы на фотик, как я...так легче сказать или понять что у тебя там! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
SergefanAMI Опубліковано: 4 травня 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 4 травня 2012 2мм ето очень дофига, допустимый кажись 0.15 на глаз чтоль замерял? щупом попробуй! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Street Racer Опубліковано: 4 травня 2012 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 4 травня 2012 Если завтра свободен, позвони мне я посмотрю, что у тебя там точно. Видео снял бы на фотик, как я...так легче сказать или понять что у тебя там! та думаю свободний буду от тіки не знаю саме коли. ОК, наберу, подивишся. 2мм ето очень дофига, допустимый кажись 0.15 на глаз чтоль замерял? щупом попробуй! та він легенько від руки вперед-назад ходить. прикладав свердло на 1.5мм до передньої опори і видно по шийці валу як ходить. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
SergefanAMI Опубліковано: 4 травня 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 4 травня 2012 ну 2мм. это много у меня 0.18 и стучит норм. я думаю что на 2.0 у тебя там колокол... для начала щупом попробуй! звук со времинем постепенно начал нарастать или резко? а давление какое на хх и оборотах? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Street Racer Опубліковано: 4 травня 2012 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 4 травня 2012 ну заміряю точніше щупом, але підкажіть як саме куди прикладати чи пихати його щоб точно виміряти той осьовий люфт? звук рєзко став до цього проїздив нормально як тачку купив десь 1500км та стук там несильно, ненада прям колокол Давлєніє 2 на холостих, 4 на оборотах, це на холодну, на гарячу 0, але з оборотами росте. але кажуть шо то датчик добрий такий рідний, тре туда втулити масляний манометр механічний тоді точно буде. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Victor Опубліковано: 4 травня 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 4 травня 2012 Если стук звонкий металлический, типа стрекот -- зазоры в клапанах. Если глухой, как будто деревяшкой стучат -- выработка постелей распредвала в голове. Сопровождается падением давления масла на горячем, лечится только завтуливанием головы и шлифом распредвала, либо вообще заменой головы на новую (стоит она новая как недорогой Москвич). Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Street Racer Опубліковано: 4 травня 2012 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 4 травня 2012 ну глухого стуку немає. тіки дзвонкий на малих оборотах, і при спаданні на ХХ з великих оборотів рокот. значить діло в зазорах мабуть, але шо робити з великим осьовим люфтом РВ? втикав в інеті шо і міняють сам розпрєдвал, ставляють якісь ремонтні шайби, міняють задню упорну кришку. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
AZLK-2140 Опубліковано: 4 травня 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 4 травня 2012 2мм ето очень дофига, допустимый кажись 0.15 на глаз чтоль замерял? щупом попробуй! Допустимый 0,11мм. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Street Racer Опубліковано: 5 травня 2012 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 5 травня 2012 Допустимый 0,11мм. це ти про люфт у постєлях радіальний, а не про осьовий сказав! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
AZLK-2140 Опубліковано: 5 травня 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 5 травня 2012 це ти про люфт у постєлях радіальний, а не про осьовий сказав! Я что то подул ты про этот люфт, в постелях. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
AZLK-2140 Опубліковано: 5 травня 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 5 травня 2012 По мануалу пишет так вот: Номинал это ( ширина канавки под фланец в распредвале - 0,048мм.) - (толщина флянца - 0,040мм.) и того осевой зазор будет равен = (0,008мм. номинал) (Это я так понял, могу ошибаться если что поправите! ) Допустимый зазор 0,35мм, не больше! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Street Racer Опубліковано: 5 травня 2012 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 5 травня 2012 Ось зняв кришки і зірку розпредвалу, відкрутив ті 2 болти шо тримають той фланець упорний розпрєдвалу то фланець той взагалі поломаний і викрошений метал з нього був. короче капець чомусь настав йому. це й мабуть ті всі обломки знизу в подоні валяються. зняв з якоїсь гбц розмороженої на металоломі той флянець з маленькою вироботкою з одного боку та й поставив собі його до плоскості гбц другим боком, тобто вироботкою назовні. люфту осьового майже немає, ну точно менш норми. Завтра рано регулірну клапана, дозберу мотор і побачу шо буде. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Street Racer Опубліковано: 7 травня 2012 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 7 травня 2012 Після заміни фланця упорного і регуліровки клапанів стук пропав, все нормально! Дякую за ваші поради. тему видаляйте. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
leon Опубліковано: 8 травня 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 8 травня 2012 пусть остается другим будет что почитать. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Street Racer Опубліковано: 15 травня 2012 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 15 травня 2012 Не хочу створювати іншу подібну тему тому напишу тут. знов стукає двіжок, при чому до цього робив нормально і різко почав стукати. Стуки чути тільки на холостих та на малих обертах колінвалу. Шо на холодну шо на гарячу. Стуки глухі, короткі. мотору важко крутитись, на холостих, його наче шось давить. До цього ж іде гул і сильна вібрація по всій машині і навіть в салоні як сидиш від роботи двигуна на малих оборотах. Коли даси газу стуки пропадають, а при спадані оборотів появляються. на гарячу й на холодну димить з глушака і каплі води видуває. В четвер погляне машину наш одноклубник. але що це може бути? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
leon Опубліковано: 16 травня 2012 Скарга Поширити Опубліковано: 16 травня 2012 как проверить, такими шагами: первый - поочередно отключать цилиндры и на каком перестанет стучать без нагрузки значит в нем и есть причина; второй - можно проверить давление масла (при падении может стучать РВ); третий - слить масло и осмотреть его если в масле присутствует металл цвет желтый либо серый - то это желтый разбило втулку поршневого пальца, серый материал вкладыша или поршня, четвертый - дымление из глушителя показывает на плохую работу колец - замерить компрессию; последний - вскрытие покажет - разборка и дефектовка деталей двигателя, замеры КВ . еще осмотри подушки двигателя бывает, что они разрушаются и на оборотах ХХ двиг стучит по деталям подвески, а отдает в кузов, вот вам и гул при работе. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Chevalier Опубліковано: 1 березня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 1 березня 2013 разобрался в причине? у меня недавно точно такое же началось. может подскажешь что это? Не хочу створювати іншу подібну тему тому напишу тут. знов стукає двіжок, при чому до цього робив нормально і різко почав стукати. Стуки чути тільки на холостих та на малих обертах колінвалу. Шо на холодну шо на гарячу. Стуки глухі, короткі. мотору важко крутитись, на холостих, його наче шось давить. До цього ж іде гул і сильна вібрація по всій машині і навіть в салоні як сидиш від роботи двигуна на малих оборотах. Коли даси газу стуки пропадають, а при спадані оборотів появляються. на гарячу й на холодну димить з глушака і каплі води видуває. В четвер погляне машину наш одноклубник. але що це може бути? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Виталий-Херсон Опубліковано: 2 березня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 2 березня 2013 разобрался в причине? у меня недавно точно такое же началось. может подскажешь что это? У меня было подобное: набор оборотов стука нет, едиш на стабильных - стучит, сбрасываешь - разрывает двиг. Причина этого провернуло вкладыш шатуна. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
DOOMatik Опубліковано: 6 березня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 6 березня 2013 Всім здоров! В мене також є стуки в районі 3-4 циліндра. Стуки глухі, є на холодному і гарячому моторі, вони однакові на ХХ і коли даєш газу, їх частота відповідно до оборотів. Додаткова інформ.: патрубок до ВУТ знімав і закривав дирку на колекторі пальцем - звук ставав слабшим але був далі; раз коли викручував свічки(позичені на деякий час) помітив що свічка в 4ц. чиста а в інших чорні; тиск масла не знаю; трамблєр новий, свічки NGK BPR7ES нові. З чого почати? Куди дивитися щоб визначити що це? Буду вдячний за будь-яку допомогу! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Vitalik Опубліковано: 6 березня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 6 березня 2013 Заведи хай трохи поробить эсли полностю холодна потом затяни подсос шоб був на 1000об.хв,и витягуй свечниэ провода на робочем двигатели с каждого целиндра по очереди ,якщо звук хоть якось зминиця абож зникне то значить поршнева либо вкладиши,канешно провирить краще на гарячу просто я нечув звук може эго вже колоть треба шоб спасти хоть шось эсли там серэзне,но в любом случаэ заводь и роби як я кажу.эсли так то покаже зразу,а потом будем балакать дали,Дерзай! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
DOOMatik Опубліковано: 7 березня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 7 березня 2013 Сьогодні заводив, робив як ти казав: прогрів, скинув підсос і на ХХ витягував дроти по одному. Змін в роботі не почув або майже не почув, мотор трошки гірше працював, коли давав газу то ним трохи кидало на початку. Ще дещо забув додати - мотор працює не дуже рівномірно ще через те що погано виставлене запалювання, але сьогодні на робочому відпустив трамблєр і крутив в різні боки. Коли за год.стрілкою ставало набагато гірше (майже глохнув) а якщо проти год.стр. обороти піднімалися і аж потім майже глохнув. Коли крутив стук не мінявся і не зникав, і чесно кажучи йому якось було по**** чи 5град вліво чи вправо.(може просто на слух не сприйняв) Вот звук, за погану якість сорі. SM_A0008.mp3 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Vitalik Опубліковано: 8 березня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 8 березня 2013 Ну тошо трамблером то понятно пизне глохне.а раннэ набираэ обороти.стук а це невидноситця-карб.абож запалювання.А нащет стука знимай тепер розпредвал и девись як вин в постели себе веде ,як вироботка там э чи нема,а перед цим подергай рокера-коромисла клапанив чи великий зазор.ну це врядли скорше розпредвал.А мотор в тебе там який? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Perpetuum_Дракон Опубліковано: 8 березня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 8 березня 2013 в моем случае стук тоже вродь как от ГБЦ исходил...мудрили-крутили-слушали - к головке придраться негде.. поочередное отключение цилиндров тоже ничего не дало - стук не уходил.. в итоге выкрутили все свечи и маслали стартером - стук пропал... но появились проблемы - потянуты все шейки КВ были. еще чучуть и двиг клинонул бы. причина была в масле - полусинь начала отмывать все сопли. при этом давление масла в норме было Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
DOOMatik Опубліковано: 8 березня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 8 березня 2013 Дякую за поради. Буду дивитися розпредвал і зазори клапанів, тільки знайду когось хто в цьому розуміється. Є на гаражах один дядько який має 40-ий мос і мотор свій перебирав колись через день,(йому це тіпа як два пальці об....) але щось він в нього не дуже працює. Як його знайду буду робити. Мотор 1.5 УЗАМ. Заливав в нього 15В40 (масло міняв часто, оскільки їздив не багато а за той час встиг 2 рази зачепити піддон і приходилось його знімати клеїти і лити нове). причина была в масле - полусинь начала отмывать все сопли. при этом давление масла в норме было Тобто заміна масла вирішила проблему? Отмывать все сопли - это как понимать? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз