Перейти до вмісту

Зчеплення. Одна з рідких несправностей


Гість Mord

Recommended Posts

Історія розпочалась 3 роки тому. Якось ремонтуючи двиг, батько вирішив переклепати накладки на ведомому диску щеплення. Після закінчення ремонтно-відновлювальних робіт, мене як самого меншого new_smile.gif відправив під машину це все діло збирати. Після виїзду з гаража, я замітив, що щеплення стало робити, якось плавніше ніж завжди. Обкатавши машину поїхали до рідні (30 км) на півдорозі щеплення пропало. В результаті вийшов з ладу вижимний (розлетівся на мальнькі шматочки графіт). Після заміни вижимного машина проїхала ще 300 км і було залишена до кращих часів в гаражі. Після закінчення університету, я забрав машину їздити на роботу. Батько порекомендував замінити корзіну - мов, стара, вироблена, по місту мучиться будеш. Була, в результаті куплена корзина "Начало" (так кантора називалась). Щеплення раз в місяць по-любому лазив регулювати, вело з страшною силою. Я за минулий рік відкатав 10 тис. На початку зими загнав машину капіталити і, коли розібрав щеплення побачив слідуючу картину: вижимний собі спокійнно прокручується в корпусі, а тіло саме майже без зносу. Подумав - фігню всяку роблять, а не вижимні. Після капіталки щеплення взагалі можна казати не було. Перебирав головний, робочий по декілька раз, воздух з системи виганяв, шток зробив довший - ніяких змін. В минулий понеділок все стало зрозуміло - "повело" ведомий диск. Переглянув книжку по москвичі. Там така несправність згадується, але приписка - таке буває дуже рідко. На вигляд він нічим не відрізняєтися від нормального - але, гад, при роботі "виляє" і не дає змоги нормально вимкнути щеплення. Більш всього, що його скривило під час наклепки нових фрикційних накладок. Зрозуміло, вижимний, зтерся до корпусу, від постійного підводу. Диск щеплення я-то знайшов, а з вижимним прийшлось попрацювати. Чув, що можна сам графіт перевернути і запресувати іншою стороною. Так спробував і зробити. Намастив корпус маслом і потихеньку молотком і тисками запресував. Потім переглянув книжку по москвичі. Там така несправність згадується, але приписка - таке буває дуже рідко. До речі, коли знімаєте кардан, ОБОВ"ЯЗКОВО перевіряйте стан граверів. Часто вони стають не пружинними шайбами, а просто шайбами і ніяк не тримають гайку від самовільного викручування. І ще одне - не замінюйте карданні болти на звичайні - метал не той - звийчанні розірве (на карданних хрест вибитий, так як і на кріплені супортів передніх дискових гальм.).

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Выжимной можно купить роликовый, а в кардане болты каленые стоят, обозначаются меткой Х на шляпке.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Неисправность сия - не редкая, а оч даже популярная, особенно с конца 80-тых начала 90-тых годов. Когда достать норм запчасти на машину было вообще невозможно, вот и лепили туда усякое что нинаесть говно.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Один раз можно повесить при установке коробку на первичный вал удачно и поиметь погнутый ведомый диск. По-идее должна была быть хорошая вибрация при трогании.

Конечно роликовый выжимной и забыть навсегда что это такое

Я поставил болты на кардан от ТАЗа с капроновыми (неоткручивающимися) гайками.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Dr. Livesey писал(а):
Я поставил болты на кардан от ТАЗа с капроновыми (неоткручивающимися) гайками.

Ти маєш на увазі самоконтрящі гайки?

Підскажіть на рахунок ролікового вижимного. Бачив сіє чудо, да стремно брати. Не знаю як довго виходить.
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Сегодня, кстати узнавал про выжимные, какие у нас есть в продаже... Барыги кажуть что АТ - рулез... (и даже дают на него гарантию 1 год) - такого я еще не встречал однако... Выжимной без графита, только сталь... Если б они еще и гарантию на неубитую корзину при таком выжимном давали... Народ, у кого в гаражных недрах есть старый советский? (Может есть?)... свистните плиз... ибо дюже надо.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

я юзаю роликовый - все ок...

еще каленые болтики имеют цифру 8,8 вместо 5,8. А еще шаг 1 или 1,25 и затягивать с усилием до 3 кг, а не до одури, я так сорвал не один каленый болт с гайкой.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Mord писал(а):
... Чув, що можна сам графіт перевернути і запресувати іншою стороною. Так спробував і зробити. Намастив корпус маслом і потихеньку молотком і тисками запресував...

Если перепресовывать на холодную, как ты написал, провернется вкорпусе.ИМХО.
Делал так. Нагревал корпус на газу (пока спичка от него начнет зажигаться), а графит в морозилку на полчаса. И в тиска входит "как по маслу". Толь новый, а не старый переворачивать.
Выжимной с подшипником купил, но не поставил. Не внушил доверия. Графит нормально ходит до замены диска.
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

А можно фото, как хоть роликовый выглядит? А то мой , как мне доказывали, супер-пупер, на четвертой тысяче уже посвистывает

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Діло в тому, що на слідуючий день дуже потрібно було до хрещеника їхати (кум би вбив) от і пришлось з 7 вечора до пів 12 загорять під машиною - ями не маю new_down.gif . Після такого "ремонту" вже пройшов 800 км (в основному городський режим "став-рушив") і проблем не бачу . ПОКИ що. А вижимний собі придбав роликовий. Барига знайомий порекомендував за 65 грн "кращий", бо за 55 страшно його навіть в руки взяти. Завтра фото викину. Каже, що його беруть власники "ДжонДірів" на комбайни. Типу розсверлюють отвори і стає як рідний. Ще говорив, що по 5 сезонів виходжує.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

у меня роликовый уже лет 5 катается как ВАЗ кпп поставил ... проблем небыло .. сча и корзина и ведомый от ВАЗ стоят полёт нормальный

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ребята, ставте роликовый и не партесь. Лично я на нём прошел 12тык и замечаний неимею, а скоко на нём ездил бывший хозяин машины вообще неивесно. Всем кто практикует графитовые советую - просверлите в обойме с противоположной стороны 3 отрерстия, а в графите нарежте резьбу примерно м4, и закрепите это всё винтами (ес-но что б винты по длинне не выступали за край обоймы), это гарантия что графиит не провернётся даже при самой плохой его установке.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 3 роки потому...

І як корзина фірми Начяло ?? Скільки відходила вже? як себе поводить? В мене треба міняти - незнаю яка брати. В мене КПП Полонез - диск щеплення від жигулів. Може то поставити жигулівську корзину - хто підкаже варіанти?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

У меня начало уже тыс 20 нормально.Сцепление намного легче выжимаеться чем с родной советской выжималось!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...