Перейти до вмісту

2141 "Полный Сток"


FROZTEN

Recommended Posts

"{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, Gagai сказав:"

в полном инже переходная плита под впускной

На 2141 не встає фордовський ресівер. Так то би само собою, зробити перехідну пластину і балдіти.

З тим що встає на 41 по висоті, а це волговським (змз 4062) дуже багато танців з бубном - в мене немає такого аргонщика, який зможе таку деталь нормально зробити і не запороти (там помимо просто відрізати-приварити ще й гнути треба доволі сильно волговські раннери під узамовські фланці). Значно простіше зробити переходну пластинку під моноінж ваговський.

"{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, Gagai сказав:"

Реперный диск, насос, топливопровод, катушка зажигания нужны в обоих вариантах

Читати пости вище, вже давно стоїть secu3

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • Відповіді 91
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Найкращі автори в цій темі

Опубликовані зображення

3 часа назад, FROZTEN сказал:

На 2141 не встає фордовський ресівер. Так то би само собою, зробити перехідну пластину і балдіти.

З тим що встає на 41 по висоті, а це волговським (змз 4062) дуже багато танців з бубном - в мене немає такого аргонщика, який зможе таку деталь нормально зробити і не запороти (там помимо просто відрізати-приварити ще й гнути треба доволі сильно волговські раннери під узамовські фланці). Значно простіше зробити переходну пластинку під моноінж ваговський.

Читати пости вище, вже давно стоїть secu3

 

так вольвоколлектор ставили неоднократно. там можно с аргоном. а можно и без. переходник по форме вообще не сложный. из пластины.

  • Like 1
  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В мене Вольво з аргоном.

Можна й пластину.

Але дросель майже впирається в радіатор, тому і там дуже бажано зробити новий фланець і приварити.

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Вирішив придбати "самі правильні" свічки для узаму з доступних - NGK B7ES.
Виставив зазор 0.9-1мм приблизно (з коробки було щось типу 0.6-0.7). Поставив їх - а тахометр сказився, почав епілептично дригатись, вольтметр з ним на пару, та й до того ще й появились помилки синхронізації з дпкв.

Поставив назад які і стояли, свічки які колись з октавії тур зняв, Denso W20TT з зазором 1.1мм.

А діло то в чому? НЖК свічки не мають резистора, навідміну від денсо. І ВВ провода у мене "без опору". От вся електроніка і казиться від розрядів катушки прямо на мінус. Ось така у мухи ср..ка. :)

Прийдеться купити вв провода нові, звичайні, "з опором". Ну або старі з октавії спробувати)) 
Ну, або перед тим ще зробити більші зазори на нжк, щось по типу 1.2мм, і спробувати так.

photo_2024-04-10_21-42-43.thumb.jpg.72aa757d6a1d4c258cd3bafba48b59a6.jpg

  • Like 1
  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Чим більший зазор - тим важче котушці. Поставити наконечники (люльки) з опором, мені поовода з опором не дуже подобаються. Можна купити наконечники свічні, та на розподільник окремо, опори їх повинні бути 5 та 1 кОм відповідно, та силіконові проводи нульового опору.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, KSV сказав:"

Чим більший зазор - тим важче котушці. Поставити наконечники (люльки) з опором, мені поовода з опором не дуже подобаються. Можна купити наконечники свічні, та на розподільник окремо, опори їх повинні бути 5 та 1 кОм відповідно, та силіконові проводи нульового опору.

Розподільника нема ж))))))
Та і модулю (котушці) 2112 1.2мм то не проблема)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, FROZTEN сказав:"

Розподільника нема ж))))))

Одна котушка на 4 циліндра?

"{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, FROZTEN сказав:"

Та і модулю (котушці) 2112 1.2мм то не проблема)

Судячи з того що чудило - проблема, тільки комплексна! Нуль опору - плюс зазор, даже якщо зробіш опір - збільшений зазор це не хорошо.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"25 хвилин тому, KSV сказав:"

збільшений зазор це не хорошо

Ну, на 2112, по суті, нормальний зазор це 1.1-1.2мм, тому це не є прямо аж вже збільшений. Як не поможе або буде щось далі не те - просто поставлю звичайні провода з опором, якраз підберу по довжині щось більш оптимальне, бо ті що зараз сильно довгі. (Перед тим знайду старі від октавії, спробую їх)

"31 хвилин тому, KSV сказав:"

Одна котушка на 4 циліндра?

Так да, то ж Secu3t стоїть.

 

Тим часом, поміняв сьогодні подушки двигуна на якісь типу "білороусь", по 300грн за штуку з промюа. Ті що стояли ще заводські, одна зовсім порвалась навпіл, друга ще як ніби то жива, але дуже вже була м'яка, тобто теж не працювала. 
Один нюанс - з новими на холостих вібрація в салоні жесть, дуже вже вони жосткі. Двигун під капотом стоїть як вкопаний. Ну, думаю може з часом трошки розійдуться і не будуть вже такі жосткі. :)
Як ні то прийдеться мудрити подушки від Е30.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Не. Не размягчатся. Я пробовал. В гараже где то валяются.

  • Like 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В 28.03.2024 в 15:30, FROZTEN сказал:

Потрохи обкатую, потрохи налаштовую. Ще поки не поставив датчик температури, все думаю зробити "перехідник" для нього, щоб поставити замість заглушки в колекторі.

Також провалилась чудова ідея прикрутити датчик детонації на місце, де по штату прикручується мінус на двигун, там хтось ще до мене зірвав різьбу, криво розсверлив і не зміг нормально її нарізати, тому треба думати щось інше.

З мінусів поки:

-Гремить задній підшипник первинного валу в КПП.

-Синхронізатор 3ї передачі не подає признаків життя.

-Нижні втулки задніх амортизаторів акустично вимагають заміни.

Ну і всяке ще по дрібницях.

P.S. Якщо у когось, мало-лі, завалявся десь моноінжектор від VW Golf 3 - готовий придбати. :)

IMG_20240328_113746.thumb.jpg.84da8ac0598df74d23ff716bce39a4b5.jpg

IMG_20240328_121136.thumb.jpg.aad0867dba5da3fb012d1978ee3072b2.jpg

45454-1.thumb.png.36fa2935d7ae33cede0e7139cde4ede9.png

Красавец москаль, диски на любителя конечно, но красиво, хозяину зачёт в наше время и заниматься так машиной.

О рар 200, мож уже спрашивал где достал?

  • Like 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"47 хвилин тому, dimasldo сказав:"

О рар 200, мож уже спрашивал где достал?

Та валялось в загашнику)) 
Раніше реногор у знайомого пішов в розбір, от приборку собі і хапнув з нього. Десь ще валялось 2-3 штуки рар 180. Правда без тахометрів.

  • Like 1
  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Поміняв обидві ті жосткі подушки на якісь з запасів, Б.В. але цілі, нормальні, не розтягнуті-зплющені. Вібрації пропали, але не зовсім, тому на глушник, зразу після кріплення його до КПП, присандалив гофру - вібрацій зовсім не стало. Тепер тільки трошки підсікає глушник на з'єднаннях резонатора. Як виправити - х.з.) По два хомута вже поставив, майже нічого не дало. Керамічних герметиків і стрічок для ущільнювання з'єднань глушників хватає на 1-2 години.

Також водійське сидіння "уплотнив". Замінив в ньому пінокомплекти на практично нові (таки найшов у себе, здається з якоїсь малопробіжної машини пасажирська сідушка була), пружини постягував широченними стяжками (без фанатизму, а то рЕпнуть) і натягнув на них термоусадки (шоб не скрипіли метал по металу), ну і поролону трошки вирізав по формі і поклав під пінокомплекти з боків. Рідні шкурки натягнулись прям тугенько. Зате тепер бокові підтримки прямо потужні, з сідушки тепер не випадаю в поворотах, нема ризику зламати руль тримаючись за нього))) Треба буде ще зробити те саме з пасажирською.

  • Upvote 3
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Знайшов причину тугого зчеплення. І як я раніше цього не помітив, ще й коли все було знято))
А діло в чому - якийсь недоумок відтяжну пружину педалі присандалив навпаки, тобто вона не "допомагала" нажати на зчеплення, а навпаки, відтягувала педаль вверх, роблячи суттєвий спротив натиску. Вона ще й натягнута була як струна, жесть. 
Із за цього, до речі, неможливо було "плавно" пустити зчеплення, воно завжди чуть чуть кидалось, бо педаль дуже вже "стремилась" вистрілити в початкове положення. А це уже в свою чергу дуже деструктивно впливало на коробку. От задній підшипник первинного валу і розгатило, що він у мене створює дуже й дуже не приємні звуки на холостому)))

Після того як поставив пружину як треба - до вушка між кріпленнями вакуумника, то педаль стала неймовірно м'якою, аж занадто. Як на октавії тур)))

Якось так.

 

IMG_20240328_113903.jpg

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, FROZTEN сказав:"

Знайшов причину тугого зчеплення. І як я раніше цього не помітив, ще й коли все було знято))
А діло в чому - якийсь недоумок відтяжну пружину педалі присандалив навпаки, тобто вона не "допомагала" нажати на зчеплення, а навпаки, відтягувала педаль вверх, роблячи суттєвий спротив натиску. Вона ще й натягнута була як струна, жесть. 
Із за цього, до речі, неможливо було "плавно" пустити зчеплення, воно завжди чуть чуть кидалось, бо педаль дуже вже "стремилась" вистрілити в початкове положення. А це уже в свою чергу дуже деструктивно впливало на коробку. От задній підшипник первинного валу і розгатило, що він у мене створює дуже й дуже не приємні звуки на холостому)))

Після того як поставив пружину як треба - до вушка між кріпленнями вакуумника, то педаль стала неймовірно м'якою, аж занадто. Як на октавії тур)))

Якось так.

 

IMG_20240328_113903.jpg

Ну бачиш, складно одразу знайти всі місця це хтось раніше кулібнічав, тим паче їздиш собі і їздиш, хз як воно там з завода має стояти. В мене на минулій роботі така газель була, куди кожен з 4 водіїв приложив руку і шось приколхозив)))

  • Like 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Если що, то есть родной коллектор с форсунками. И с топливной рампой. 

И, вроде, есть 72й дроссель под этот коллектор

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"4 хвилини тому, trotssergey сказав:"

Если що, то есть родной коллектор с форсунками. И с топливной рампой. 

Ціна?)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

На днях тут замінив масло, вирішив спробувати mannol molibden замість "ельфу". Фільтр взяв мановський. Масло не те щоб в'язке, але цокіт клапанів став значно тихіший. Подивимось як буде далі.

photo_2024-06-13_22-13-41.thumb.jpg.a563ec19331cbd933bddc45f97812e4e.jpg

Воював з стуком в задніх амортизаторах, поміняв всі с\б, виточив товстіші верхні втулки які "грибки" розпирають - толку нема, самі аморти видно гепають, хоча доволі таки тугі. Ну і ладно, поки буде гепати, міняти їх зараз бажання немає.

Поки грався з тими амортизаторами знову познімав всі обшивки багажника, на цей раз їх зашумив, з внутрішньої сторони на них войлочну шумку на самоклейці понаклеював, на арки і навколо них вібру, ще і на днище її трохи. Правда заводську віддерти була та ще забава, місцями сама осипається, місцями пів години шкрябати шпателями і щітками з нагрівом.
Ну і раз уже ззаду "зашумив" то і двері треба, в них заводська шумка давно вже полущилась і калаталась в дверях. Там її всю здерти не зміг, де не здерлось - залив грунтовкою жирно й поверх віброю 4мм заліпив. Двері тепер класно клацають без резонансів. :)

Ну а раз уже поліз в двері, то таки спробував примастирити заводські тросикові склопідйомники від 2110, поки тільки на пасажирську дверку. У рідного майже повністю відломились "повзуни", скло жостко перекошувало при підйомі. Результат в цілому задовільнив, скло опускає\піднімає за приблизно 3 секунди, працює безшумно, лиш ледве "зудить" моторчик. На водійський склопідіймач поки не хватило ентузіазму, його вже колись потім, як буде не лінь і проводку зразу зробити і все інше. 

Що там ще, центральний замок поставив на всі двері (раніше "тимчасово" було лиш на водійській). Не без нюансів, задня права дверка заклинила і ні туди ні сюди, потім якось буду розбиратись.

-1.thumb.jpg.dd7a64aec617e935f0004fa418ae34f0.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз

×
×
  • Створити...