Перейти до вмісту

AZLK 2141 by Lancer90


Lancer90

Recommended Posts

Для тормозов есть специальная смазка суппортов Bosch "SUPERFIT", а медная для этого не годится. Её скоро на хлеб будут намазывать - куда только не наносят. После некоторых фанатов медной смазки пока машину сделаешь, то руки как у памятника "медный всадник" - всё в медяхе.

  • Like 2
  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • Відповіді 367
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Найкращі автори в цій темі

Опубликовані зображення

"35 хвилин тому, Gagai сказав:"

Для тормозов есть специальная смазка суппортов Bosch "SUPERFIT", а медная для этого не годится. Её скоро на хлеб будут намазывать - куда только не наносят. После некоторых фанатов медной смазки пока машину сделаешь, то руки как у памятника "медный всадник" - всё в медяхе.

Дякую!

Спробую)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"11 хвилин тому, Gagai сказав:"

image.thumb.png.8e0332e799b755cb6a2417826e20ec4c.png

На розетці прочитав відгук....чувак помазав на мотоциклі колодки і тормозний диск)))

Каже: шось поначалу фігово тормозив)))) блін, ну де такі беруться ..

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Рестайлінг морди Мосяна. Дякую @космич за суперовий підгон, сподіваюся тепер продув буде краще і вентилятор молотити стане менше)

IMG_20240404_194958.thumb.jpg.22c2d8cfb332e35890865f5fa2c56b63.jpg

  • Like 2
  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Красота. С таким бампером бомбезно смотрится 

А мне больше нравятся новые решётки.

  • Upvote 3
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"36 хвилин тому, космич сказав:"

Красота. С таким бампером бомбезно смотрится 

А мне больше нравятся новые решётки.

Я багато по місту катаюся, в мене вентилятор майже не затикається коли в районі +20 і вище, плюс вічно по пробкам. Ну що казати, за рік 8000 по місту наїжджаю, при тому що то на форді то на Москвічу. На двох виходить 16+ тисяч)

Так що обдув не завадить)

 

  • Like 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 4 тижні потому...

Увага знатоки)

Чи має включитися карлсон коли напряму перемикаєш контакти на датчику на радіаторі?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"43 хвилини тому, Lancer90 сказав:"

коли напряму перемикаєш контакти

має, датчик просто замикає контакти. 
Там синій провід йде до блоку запобіжників від того датчика - це мінусовий провід від котушки реле вентилятора. 
Якщо не включається - дивись запобіжник або реле. Ще роз'єм до самого вентилятора. Могли ще з'явитись мікротріщини в пайці в блоку запобіжників навколо того реле, тоді теж контачити не буде.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Коротше, прикол: вентилятор напряму від акума працює, підключаю все, перкмикаю датчик - реле клацає, вентилятор не включається

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Сигнал и печка на том же предохранителе. Работают?

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"18 хвилин тому, космич сказав:"

Сигнал и печка на том же предохранителе. Работают?

Працюють, і те і те

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"18 хвилин тому, Lancer90 сказав:"

Працюють, і те і те

Майже закипіла, включив запалювання, реле клацнуло, заміряв напругу на роз'ємі - 9 вольт. Хіба хватить вентилятору щоб розкочегаритися? 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"31 хвилин тому, Lancer90 сказав:"

Майже закипіла, включив запалювання, реле клацнуло, заміряв напругу на роз'ємі - 9 вольт. Хіба хватить вентилятору щоб розкочегаритися? 

То може без нагрузки 9, а під нагрузкою взагалі в нулі падає. Роз'єми перевіряти, або не парити мозок та й розгрузити штатний блок зробивши окреме реле вентилятора. То якщо лінь знімати блок. У мене він наприклад на герметику стоїть і знімати його це той ше прикол, тому я б просто зробив в обхід на окремому реле, взявши плюс від акуума зразу. 

Ще як варіант - спробуй реле переставити місцями з якимось іншим, може то саме реле підгоріло, мало лі.

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"6 хвилин тому, FROZTEN сказав:"

То може без нагрузки 9, а під нагрузкою взагалі в нулі падає. Роз'єми перевіряти, або не парити мозок та й розгрузити штатний блок зробивши окреме реле вентилятора. То якщо лінь знімати блок. У мене він наприклад на герметику стоїть і знімати його це той ше прикол, тому я б просто зробив в обхід на окремому реле, взявши плюс від акуума зразу. 

Ще як варіант - спробуй реле переставити місцями з якимось іншим, може то саме реле підгоріло, мало лі.

Думаю варто лізти в блок. А почалося все з того що вент. не включився, додому приїхав поки шарпав роз'єм то один контакт відвалився. Поміняв його, думав так все просто)))

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

1 час назад, Lancer90 сказал:

Майже закипіла, включив запалювання, реле клацнуло, заміряв напругу на роз'ємі - 9 вольт. Хіба хватить вентилятору щоб розкочегаритися? 

при включеном вентиляторе померяй на кузов по очереди массу и + чтоб понять где потеря.

  • Like 1
  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, chaika сказав:"

Вангую не масу.

Я теж сподівався що буде просто маса. 

Поміряв при замкнутому реле відносно акума плюс і мінус що йдуть на вентилятор. Маса нормальна, на плюсі - 7 вольт на заглушеній, 9 вольт на заведеній. Міряв так:

Щуп на мінус акума - другий на плюс вентилятора, потім щуп на мінус вентилятора, другий на плюс акума

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз

×
×
  • Створити...