74 сообщения в этой теме

1528454697524-1174612128.thumb.jpg.42fd4280bc96df5c71907d3ae01c5438.jpgМій ре-експортний 41 92р.в. з фордівським дизелем,купив літом 16року з невідомим пробігом(трісла шестерня в одометрі) на одметрі було 280т.к

Текли зтц,80% рідна фарба,чорно-сірий салон,мохнаті карти,латані пороги і днище,одним словом звичайний 41 з дизельним мотором.

В КПП гп 4.1,ніякої 3.7 я там не знайшов,шестерня 5ї на підшипнику,очки нового зразку з двома болтами під ключ на 12.

Двигун працював нормально недимів брав 1.5л масла на 10т.к.,до ста розганяв за 20сек.зразу після покупки поміняв ремені грм і ролики,розхід 5-6-7л на сотню,але роки брали своє компресія була слабкою при -15 він незаводився,завод допустив страшний косяк поставивши дубовий впускний патрубок без гармошки хомут від вібрації двигуна постійно відкручувався і між корпусом воздухана і патрубком в двигун засмоктувало пісок і дрібні камінці які мабуть вбивали цей Мотор ще з тої пори як цей автомобіль зійшов з конвеєра АЗЛК.(і ще нехило той мотор засерала система ЕГР,через неї на впускних клапанах прямо шапки всякої налиплої срані були)

ИМХО 300т.к для такого двигуна не пробіг.

І от в кінці 17року я рішив шо капіталити цей двигун нема смислу і купив двигло з мондео 2 99року. з усім навісним за 400$.

Вкинув нове двигло в москвич і поняв що турбіна від мондео не підійде,впуск в турбіну дивиться на рульову тягу і між ними відстань 2 см при вивернутих до упора в ліво колесах,турбіну прийшлося замінити на сієровську вона розвернута впуском вперед впускний колектор також прикрутив від сієри,а інтеркулер і впускний колектор від мондео поки шо почекають))).

ТНВД Бош залишив зі старого мотора (на нього тре тільки прикрутити кришку з турбокоректором).

Враження від нового Генрі бомбезні,при наддуві 0.7кг/см2 розганяється до сотні за 15сек,для 5ї передачі тяги йому вистачає,обганяю тепер тільки на 5й.

ІМХО Г.П 4.1 для нього коротка(треба як мінімум г.п 3.9 і калоші R15))),на 5ій з 80 до 140 їде бадьоро,розганяв до 160.

Після 4х років і майже 90т.км пробігу володіння цим авто можу сказати шо фордівське двигло реально круте,і після заміни на турбодизель питань до нього нема ніяких,а от гальма,КПП і особливо зчеплення (2106) мене дістало конкретно

152845535357137328310.jpg

152845497644017152882.jpg

5

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Нарешті хтось з наших розпишу толком про дизелях

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Що цікавить?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

усе.)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
17 минут назад, chaika сказал:

усе.)

Не все зразу)

Зараз поки перебираю коробку на заміну,бо в рідній корпус диференціала розбитий.

Пробував дунути в нього 1бар пре дико,але побоявся за Мотор бо нема поки що інтеркулера,і головний косяк що при 1бар злегка пробуксовує нове зчеплення (диск і корзина 2106),так що буду ставити маховик і корзину з мондео (діаметр 228мм)а диск з хюндая.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

С открытием БЖ, неплохая альтернатива рено и узам :)

полезешь в КПП сфоткай колокол фордовский интересно какой он :)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
16 минут назад, dimasldo сказал:

полезешь в КПП сфоткай колокол фордовский интересно какой он :)

Тяжолий и чугуниевий:)))

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
8 минут назад, Bigynandruha сказал:

Тяжолий и чугуниевий:)))

ждемс фото :)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Дуже цікавий гаражик! обов,язково слідкуватиму. Але будь ласка треба протерти трохи обьєктив камери перед тим,як зробити фото,бо перше фотографія....шось дуже туманна)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
10 минут назад, NEPTUN сказал:

Дуже цікавий гаражик! обов,язково слідкуватиму. Але будь ласка треба протерти трохи обьєктив камери перед тим,як зробити фото,бо перше фотографія....шось дуже туманна)

ОК)Дякую!

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Забыл спросить, колокол на новый мотор сел беспириделак?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
35 минут назад, dimasldo сказал:

Забыл спросить, колокол на новый мотор сел беспириделак?

Так,всі фордівські форкамерні дизелі 1.8 мають однаковий блок

І ще їхні молодші брати 1.8тдді і 1.8тдці(вони ставилися на фокуса і коннекта) їм також підійде цей колокол.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

О, в мене на 2141 диск с Хундая.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Только что, chaika сказал:

О, в мене на 2141 диск с Хундая.

Діаметр 230мм?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

та ні, в мене УЗОМПОВЕР, в мене лише 215.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
7 минут назад, chaika сказал:

та ні, в мене УЗОМПОВЕР, в мене лише 215.

Жаль,було б готове рішення,мені треба в районі 225-230.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Я бачив на 2141 зчеплення 230 мм, ну там був знов таки УЗОм і КПП Ауді, Корзина і диск теж були Ауді. Як воно на наші шліци стає я не знаю.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
6 минут назад, chaika сказал:УЗОм і КПП Ауді

Ну так то кпп Ауді.

Я вроді найшов диск хундай сантафе 2.0бенз. 225мм.

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

На сколько мне известно для дизелей диск сцепы идет с дополнительными демфирующими пружинами для плавности процесса передачи момента.Может не стОит тулить диск от бензовых версий?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Оооо дададад, не знаю почему но дизельные 2141 мне оч дико нравятся. Может потому что меня на таком возили тыщ писяд в студенческие годы? 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
3 часа назад, NEPTUN сказал:

На сколько мне известно для дизелей диск сцепы идет с дополнительными демфирующими пружинами для плавности процесса передачи момента.Может не стОит тулить диск от бензовых версий?

Добрий вечір! Ось рідний диск від мого двигуна.

1528573093430-1418672269.jpg

Ніяких додаткових демпферів він немає

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

вот, что еще вспомнил как обстоят дела с лапами двигателя, какие стоят подушки, фото можно?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Це ліва сторона 

15286493296671069134446.jpg

З права фільтр мішає нормально сфоткати,подушки стандарт,балка тоже стандарт.

1 час назад, dimasldo сказал:

вот, что еще вспомнил как обстоят дела с лапами двигателя...

Думаю зварити такі лапи не проблема.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

получаться лапы тоже подошли  на новый мотор со старого верно?

вибрации на кузов передаются?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Так лапи підійшли,піддон тоже зі старого мотора,новий генрі працює м'якше і тихіше ніж старий.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас