Elektrod

Електрокоректор фар на м-412

20 сообщений в этой теме

 Після довгих років експлуатації даного чуда (м-412), було виявлено один неприємний факт, при навантаженнях (два чоловіка ззаді + кілограм 100 в багажнику) мої поїздки куди небудь супроводжувались постійним бликанням зустрічного транспорту щоб я переключився на ближній, хоча я і так на ньому був (фари були опущені більше чим потрібно, коли їздив сам світило дуже близько). Переривши наш форум, нічого з цього приводу не знайшов, полазивши на тазо сайтах все що я знайшов так це те що можна поставити горшки під фари з ниви яка випускалась десь в 94 році, яка мала такі ж круглі фари і мала електрокоректор. Мотнувшись в нас по авторинку, пошукавши в неті б/у горшків я незнайшов, а нові по 240грн якось накладно. До того ж там є ряд недоліків, потрібно десь найти ті рідкісні горшки, під них найти рідкісні радянські електрокоректори (хоча візуально схожі на чері амулет яких в неті б/у багато) так ще й до того вони стоять в низу горшка де до них не долізиш і де саме "сухіше". 

Порившись на сайті http://zapchasti.ria.com/uk/ знайшов собі електрокоректор за 60 грн, два привода і салонний регулятор з автомобіля  "диво ланець", хоча принцип підключення у всіх одинаковий. У мене лижав вже довго з лянчії, в середині один в один з ланосовським підключав до регулятора ланоса працює,єдина відмінність в формі корпусу тобто можна брати хоч з опеля, хоч з ауді на 99 відсотків вони однакові, різниця тільки у формі.

І так почнем:

post-10853-0-29014400-1417281314_thumb.jpg Двигун з редуктором ізнутрі

post-10853-0-56500400-1417281315_thumb.jpg плата керування до якої я припаяв провода щоб не шукати під них заводські фішки вигляд ззаду

post-10853-0-92568100-1417281316_thumb.jpg теж саме вигляд з переду (V+ плюс)  (G провод керування) (GND маса)

post-10853-0-00689900-1417281318_thumb.jpg напів зібране

post-10853-0-70414400-1417281318_thumb.jpg зібране вигляд ззаду, обрізав заводську фішку з задньої кришки і витягнув провода

post-10853-0-75035900-1417281319_thumb.jpg вигляд збоку

post-10853-0-13739200-1417281321_thumb.jpg в горшку, знімаєм верхній регулювальний болт і трошки розсвердлюємо під шток привода

post-10853-0-55850600-1417281322_thumb.jpg також  прорізаєм  "дирку" для корпуса привода

post-10853-0-58116700-1417281323_thumb.jpg і в рамкі 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ну всё, конечно, шикарно, но хотелось бы увидеть фото горшка с уже приделаным корректором.

И от какой машины, собственно, корректор?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

починаємо збирати

post-10853-0-49099500-1417284367_thumb.jpg прикручуємо привод, обмотав ізолентой для кращої герметичності (жилізячки це кріплення зі звичвйної розетки 220В, дуже добре стали)

post-10853-0-69592300-1417284368_thumb.jpg вигляд з переду

post-10853-0-70076100-1417284369_thumb.jpg не дуже добре видно, але разом зі штатними проводами протягнув ще один провод від контакту G

post-10853-0-74228000-1417284370_thumb.jpg усе обоюдно заливаєм силіконом, попередньо підмостивши декілька слоїв ізоленти між гострим торцем горшка і проводами

post-10853-0-93401400-1417284371_thumb.jpg вид так сказать ізнутрі

post-10853-0-53900600-1417284374_thumb.jpg невеличкий розріз в несучій конструкції авто, а то шось привода дуже пузаті попались  :)

post-10853-0-11702300-1417284376_thumb.jpg прикручуєм горшок, і підключаєм провода V+-підключаємо до плюса ближнього, G-до провода який ми протягнули, GND-до маси

post-10853-0-87280100-1417284377_thumb.jpg ставимо рамку

post-10853-0-22399700-1417284379_thumb.jpg вигляд зверху в зібраному стані, ще не зовсім придумав як але потрібно прикрити, бо по валу привода може затекти вода в корпус в сам привод вкручується наш штатний регулювальний болт різьба один в один

post-10853-0-32856600-1417284380_thumb.jpg салонний регулятор, прикручений під панеллю зліва від руля, може не зовсів зручно але і крутити постійно не потрібно


ви просто тему читаєте швидше ніж я пишу, ща ще схеми будуть і коментарі, я ще тільки розійшовся  :crazy:


daewoo lanos в народі просто диво ланець

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

daewoo lanos в народі просто диво ланець

Я не знаю в каком народе "диво ланець", но на его родине и моей тоже - г. Запорожье, его точно так не называют  :)) .

2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

post-10853-0-97115200-1417286050_thumb.gif схема підключення

Салонний регулятор- плюс для нього 56b я взяв від габаритів на головному перемикачі того що на торпеді зліва, це найближча точка до мого регулятора. Масу 31 по місцю прикрутив. Контакт G регулятора з'єднуємо з контактом G приводів. Контакт 58, з'єднав з підсвіткою на тому ж головному перемикачі. Сама фішка на регулятор підходе від деяких авто сигналізацій і від блока живлення комп'ютера. Також можна сам регулятор не ставити, тобто сам регулятор це два резистора і один змінний резистор звісно ж певних номіналів, тобіш їх можна заміти звичайними деталями і наприклад врізати в обмежений простір, чи поставити  не регулятор а перемикач і підібравши опір матимемо наприклад два положення фар для не завантаженої машини і для завантаженої. Особисто я з корпуса салонного регулятора витягнув обмежувач, який механічно обмежував коліща регуліровки, тепер маю майже 360 градусів оберту коліща і на виході майже сантиметр ходу привода замість 3 мм у ланоса, Тепер можна хоч цапа ставати, а фари будуть світити на дорогу а не по горобцям. 

Тепер стосовно міфів. На сайті ланоса вичитав що мол коли вмикаєш ближній то фари світять під ваші настройки, а коли вмикаєш дальній то фари автоматично задираються щоб світити далі, так от у тих схемах що я найшов це атомобілі форд, опель, фольцфаген десь до 96 року вип, класіка тобіш тази, ланоси, і тд, у всіх них схеми одинакові, і ніяких піднімань на дальньому не передбачені, а враховуючи візуально внутрішню конструкцію то столь частих перемикань привод невитримає.

Недоліки. Поки що в мене ніби два недоліки, 1- Потрібно їх зверху чимось накрити, там є вище фото де я пишу що ще  не придумав як їх прикрити, це те місце, можна вирішити проблему там я думаю за 5 хвилин, але ж потрібно над чимось пофілософствувати щоб не було скучно. 2- подивіться на мою аватарку, коли так знову намерзне на фару а я крутну коректор, швидше за все він не зможе її зірвати і тут два варіанта або згорить привод або там стоїть захист, в ході установки перевірити забув хоча скоро воно й так перевіриться.

Також хотів би сказати що планую рамку до якої кріпиться сама фара поставити на шарнір, це дозволить зняти оті три пружинки які її кріплять бо судячи по звуку то приводам важко, хоча редуктор червячний і зусилля досить не пагане  на приводі, пальцем так просто і не задавиш.

Поки що катаюсь 2 місяці з ними і довольний шо слон  :). Ніби то як все написав, постараюсь пізніше викласти ще й відео як робе сам коректор.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Я не знаю в каком народе "диво ланець", но на его родине и моей тоже - г. Запорожье, его точно так не называют  :)) .

Без образ, але ж вершиною автомобілебудування вважається ланос польської зборки, в той час коли німці і всі інші випускали те що дійсно можна назвати автомобілем а не ланцем,  а в запоріжжі тим часом штампували свою версію вершини автомобілебудування під назвою диво секс, для вас можна просто дево сенс на якому коробку передач потрібно міняти частіше ніж резину, а коли ви глохли серед поля в мінус 20 отут то починався справжній се...с. :))  Одного разу читав книжку від сенса, йшла в комплекті з завода, там написано коли збираєтесь в далеку дорогу прихватіть з собою датчик колінвала і бензонасос, краще б вже писали збираєтесь в дорогу, краще не потрібно.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Продолжение про ЭКФ будет? И его работу видео??

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Продолжение про ЭКФ будет? И его работу видео??

З приводу продовження, в мене вже стоїть і напевно нічого доробляти не буду  можливо шарнір буду робити щоб зняти пружини, але це буде вже з весни, а так то напрям заданий і я думаю з часом тут буде багато інших фото і пропозицій з чого і куди впхнути а там обирай варіант який подобається. Відео я думаю десь на протязі тижня зроблю і викладу, хоча з приводу відео ЄКФ як ЄКФ, в піднятому стані світе десь на 10 метрів, опускаємо фари вниз вони починають робити бз-з-з-з і десь за секунд за 5 світять за 3 метри від авто. А взагалі щас схожу на перекур в гараж і зніму хоча самого ефекта не дуже буде видно. Через 15 хв буде відео

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Почему-то больше всех автосов слепят деошланосы и шевролеавео, работающие в таксо. Хоть и оборудованные этими корректорами.

Нет, это не дальний у них, часто вижу как при мне переключаются с дальнего на ближний, но он лупит мне прям в харю.

Таксо получается гружёные например 4-5 человек, жопа садится а свет встречным в харю. Так что  не знаю, не знаю, очень часто наблюдаю такое, может это косяки конкретных экземпляров.

Но вообще по сути доработка довольно полезная, особенно для любителей пригрузить машин :)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

ето проблема не в машыне , а в прокладке меж рулем и сиденьем, им уже впадло регулировать фары.

для етого делается автокоректор фар.

для круглых фар есть выход получе. фары Гольф 2, там есть и тюнинг оптика, и место под коректор предусмотрено.

размер наш. я себе оптику делал на основе етих фар, чтоб в процесе коректор кинуть, ничего не переделуя, обошлись 2 депошные фары целых 150 грн. 

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

обошлись 2 депошные фары целых 150 грн. 

На разборке брал?

Так у тебя ж, вроде, по-меньше в диаметре оптика...

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

нет новые, стоят копейки, ну может для меня, я их брал за основу.

 

 

ну да. шас цена немного поднялась уже 215 грн за шт, я брал гдето год назад.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 30.11.2014 в 09:43, SERGEYVFS сказал:

ето проблема не в машыне , а в прокладке меж рулем и сиденьем, им уже впадло регулировать фары.

для етого делается автокоректор фар.

для круглых фар есть выход получе. фары Гольф 2, там есть и тюнинг оптика, и место под коректор предусмотрено.

размер наш. я себе оптику делал на основе етих фар, чтоб в процесе коректор кинуть, ничего не переделуя, обошлись 2 депошные фары целых 150 грн. 

У меня тоже с гольфа оптика лежит, а что с корректором как и куда устанавливается? Или ты еще не ставил?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
6 часов назад, VICTOROVI4 сказал:

У меня тоже с гольфа оптика лежит, а что с корректором как и куда устанавливается? Или ты еще не ставил?

В рамку вставляется коректор, 3 провода тянеш в салон, ето +12 бл свет, масса, и сигнал, и ставиш крутилку в салон. Я думаю ето не трудно, коректоры гольфовские найти ток надо.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

SERGEYVFS Найти бы корректоры теперь с гольфа.а горшки наши не мешают?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А зачем они надо, я имел введу фары гольфа с родной рамкой, в ней крепеж под коректор.

Можно и в нош сток добавить коректор.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
24 минуты назад, SERGEYVFS сказал:

Можно и в нош сток добавить коректор.

Да, я уже седни смотрел сороковую фару  - легко, идея уже есть. К винту присобачить микромотор с редуктором, посредством гибкого вала. Микромотор приклепать к отражателю фары, а если не хватит места для него, то вывести микромотор в моторный отсек, так же с гибким валом на рег.винт По ходу решать, оставить винт в первоначальном положении, или развернуть наоборот. Можно корректировать из салона только вертикалку, но можно, таким же макаром, и горизонталку тоже

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Адаптивный свет,не смеши.

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас