Shenderko Опубліковано: 27 вересня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 27 вересня 2013 В рядах москвичеводів загально відомо, що при розробці АЗЛК-2141 відправною точкою був такий автомобіль, як Simca/Crysler 1308. Simca 1308 Зокрема, майже повністю, з неї було взято пасажирське відділення, двері, їх проєми, дах і т.д. Основа підлоги і передок були повністю перепроектовані, тому що застосували, спереду пружинний Мак-ферсон, а ззаду - балку. Крім того двигун розмістили поздовжньо. У Сімки ж була торсіонна підвіска в круг і поперечний силовий агрегат. Названі вище конструктивні зміни, були проведені одразу ж після початку робіт по новій моделі і вилились у прототип "Максимка". По суті, кузов Сімки випатрошили, приліпили нову морду і дещо підкоректували задок під установку балки. Дизайн, м"яко кажучи не фонтан - чотириоке неясно шо. Був це 77 рік. Максимка У 1981 році представили більш менш доведений зовні, прототип 2141. Відмінності порівняно з серійним є доволі значні але основний образ дуже близький, а порівняно з "Максимкою" земля і небо. При чому, образ доволі сучасний і красивий по тих часах. Я завжди дивувався, як художникам-конструкторам АЗЛК вдалось створити щось таке і навіть радувався за їх, як тоді здавалось, самостійний успіх. Зважаючи, що кузов їм прийшлось копіювати по наказу зверху без права особливо його перекроювати. Прототип АЗЛК-2141 1981 рік До пори до часу я вважав стилістику 41го всетаки самостійною, тому що аналогічних авто просто не бачив і не знав. До сьогоднішнього дня... Коли бороздив простори azlk-team, в темі "Вгадай автомобіль по картинці" натрапив на такий автомобіль як Renault Fuego. Поки дивився прев"ю, реально думав що це Москвич купе. Трохи погуглив і от що виявилось. Рено, передньопривідне купе з поздовжнім розташуванням двигуна, випускалось з 80 року і було доволі прогресивним - кузов продувався в аеродинамічній трубі, бампера інтегровані пластикові, що було рідкістю в той час, блок-фари, вписані в силует поворотники. Говорю тільки про дизайн - технічна сторона то вже інші аспекти. Renault Fuego Відповідно, мабуть АЗЛК отримало в розробку "струйову" машину з якої успішно і злизали передок 2141. Для мене схоже абсолютно все: контури фар, ребра жорсткості на капоті, бампери, їх форма, характерна лінія стику з крилом. Навіть розміщення протитуманок і те однакове, єдине французи додумались виконати напливи і обіграти світлотехніку. В представленні не має потреби До запуску у виробництво 2141 трохи прилизали, десь скруглили, підправили. Схожості з Реношкою можливо і стало трохи менше. Але як кажуть: "Пацана не скрыть за широкими штанами". Так що, товариші москвичеводи діліться своїми точками зору, розсудіть чи мають мої доводи право на життя. Можливо десь не правий і притягнув факти за вуха... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
chaika Опубліковано: 27 вересня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 27 вересня 2013 Так, думаю мають. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Igorek Опубліковано: 27 вересня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 27 вересня 2013 А прототип 41-го очень мало отличается от серийного. В отличие от вазов. Сравнить прототип десятки и то что ээээ... получилось на выходе. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
timosaha Опубліковано: 27 вересня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 27 вересня 2013 У меня досих пор некоторые железки гдето валяются с Толбот-Симка-Крайслер. Задняя полка багажника у меня на машине стоит, ставится один к одному. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Garri-g Опубліковано: 27 вересня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 27 вересня 2013 Бампера на таврию очень похожи у рено!!! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
tyninger Опубліковано: 27 вересня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 27 вересня 2013 Здерли ... скопіювали ... підгледіли і т.д. і т.п. - а скільки схожих теликів і холодильників , а про меблі ??? Та тоді такі були модні тенденції і вони визначали зовнішність авто. Відкрию таємницю ))) - толкові інженери на стадії розробки свого витвору завжди звертаються за "порадою" до аналогічних робіт, а от для чого : використати вдале рішення , чи витворити щось нове і оригінальне та досконаліше, то вже немає значення. Якщо не помиляюсь , то творців лише два відсотки, а всі інші просто споживачі і практично нічого нового в життя людства не приносять. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Shenderko Опубліковано: 27 вересня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 27 вересня 2013 Поради порадами але чомусь в союзі все по аналогах ліпили, від елеметарного до автомобілів і електроніки. Відправна точка звичайно має місце бути, всетаки тяжко в сучасному світі щось створити, повністю оригінальне без запозичень. Але чого те ж саме Рено, не цитувало нікого, а створювало самобутній дизайн? Чи взяти хоча б американські автомобілі 60-70х. Побудовані в масі своїй на одних і тих же платформах, деякі навіть кузови одні і ті ж використовували але за рахунок міксування навісних панелей, бамперів, оптики створювались цікаві і несхожі авто. А в наших, що фантазії не вистачило? Розумію, що треба було зробити дизайн такий як "там", експорт теж не на останньому був. Але ж нащо так відверто дерти? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
samosviat Опубліковано: 27 вересня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 27 вересня 2013 2141 не только на симку похож а и на пассат б2,и тогда и сейчас моду и форму кузова навязывают дизайнеры,а инженеры воплощают.представить в то время выпустили бы 2141 с каплевидной формой кто б его купил?это как всё ровно лапти с вербы делать и попробывать продать,так и делали что бы и на экспорт продовать машина должна была быть похожей на какой-то европейский брэнд . Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Shenderko Опубліковано: 27 вересня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 27 вересня 2013 samosviat, оно то конечно так, однак такой подход череват по нескольким причинам: во-первых, отношение к копии соответствующее, а особенно на Западе, это не Китай; во-вторых, Рено сняли с производства в Европе в 1986, а 2141 встал на конвеер в 87, по сути не только с заимствованием но уже и несколько устаревшим. Вот тут и вскрывается основной недостаток копирования, которого нет при грамотном собственном проектировании - теряется время, машина попросту уже не соответствует современным тенденциям. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Kondit Опубліковано: 27 вересня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 27 вересня 2013 задня частина фуего - порше 924, Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз