Перейти до вмісту

Как регулировать белорусский редуктор


Recommended Posts

Люди, распишите пожалуйста, как регулировать белорусский редуктор (новогрудка). А то что-то не попадаю я с этими двумя винтами.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Желательно сфотографируй его. А то они вроде бывают немного разные.

И в чём собственно проблема?

Впрочем,попробуй так: Маленький открути примерно на пол-оборота,большим добейся работы без провалов. Затем играясь ХХ на карбюраторе и маленьким винтом на редукторе добейся нужных оборотов и устойчивой работы двигателя. При этом маленький должен быть выкручен примерно от 1/4 оборота до 1,5. Это примерно как винт качества на карбюраторе.

Если устойчивая работа двигателя получится при открученном малом вине более 1,5 оборота,тогда снова закрути его до пол-оборота и большим добейся устойчивой работы. А потом снова поиграйся ХХ и малым винтом,если потребуется.

Если после этих регулировок окажется что на бензине возросли обороты ХХ,то это номально. Но если сильно возросли-ищи компромисс. ab.gif

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Винт Х.Х, я вообще закрутил и регулирую качеством и дозатором.Дозатор желательно поставить один.Если хочеш экономии дозатора два и закручиваеш вторую камеру полностью.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

мне настроили на сто где устанавливали, после того низких холостой меня доставал тем што б двиг колбасило и глох когда длительно торможу, так отмотал 2,5 сотни, сегодня невыдержал, вспомнил што мастер говорил што на редукторе винт для холостого хода, завел движок (прогретый был), нашол на редукторе легко доступный сверху винт што возле ваукумной трубки, покрутил в одну сторону, движок задергался и заглох, повторил процедуру только винт в обратную сторону холостой увеличился и стал стабильным, глянул на тахометр ниже 1 тис об, так начал человеком чуствовать себя движок не глохнет, появилось розряжение в впускном колекторе на холостом, теперь как и при бензине стрелка (економетра) розмещена.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

По своему опыту объясню. Верхний маленький закрути до упора большой выкручиваеш почти полностью поймал самые устойчивые хх теперь закручиваеш большой винт по чуть чуть по мере падания оборотов выкручиваеш маленький обороты поднимаються. Выкрутил таким образом маленький на 1-2 оборота и все т.к если большой закрутить сильно то машина хреново будет заводиться и может глохнуть при маленьком нажатии на педаль газа

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 10 місяців потому...

Може хтось підкаже,де можна знайти інструкцію по цьому газ-редуктору ? Встановлюю саме  такий - Новогрудський . Там якісь два штуцери зверху нього виходять ,мабуть вони для вакуму ,та чого їх  взвгалі два  :beer: ?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Може хтось підкаже,де можна знайти інструкцію по цьому газ-редуктору ? Встановлюю саме  такий - Новогрудський . Там якісь два штуцери зверху нього виходять ,мабуть вони для вакуму ,та чого їх  взвгалі два  :D ?

2? мож для тосола ?!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

...ні,це штуцери діаметром у 6 мм. а ті що для тосолу Ф-15 мм. та ще два  є ,але ті  вже для вхіду та виходу газу..

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Я зпочатку без ХХ регульював його ( підгазовував ) - викручував великий гвинт,поки не зникла  "тупість"  за різкого  набирання обертів ,а потім маленький гвинт  ( що зверху біля штуцерів ) викручував  поки не  "впіймав" максимальні  стійкі оберти ,... А далі вже крутити дозатор-трійник на свій лад - єкспериментально.. :goodd:

Що цікаве - те що маленький гвинт  ХХ  "ловив" підвищені стійкі оберти дуже у малому діапазоні обертання ,приблизно  3/4 оберту ! Та при цьому відкрученим  до порогу падіння обертів двигуна, виходить десь 1,5 - 2 оберти ( від положення повного завернутого положення )... :D

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 роки потому...

Питання до усіх ,хто єксплуатує такий Новогрудський редуктор ; Які у кого проставки над карбюратором чи врізки , або міжкорпусні проставки ( карбюратори "Озон" ), Чи немає провалів під навантаженням ?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

и тогда и сейчас стоят врезки в карб (Солекс) менялись только редукторы был Новогрудка и сейчас Томасето всегда работало хорошо.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Томасетто справно працює в другій машині,а от "Новогрудок" вже висмоктав усі нерви . ХХ регулюється відмінно , а глибокий провал при натисканні педалі під навантаженням (на ходу) , ніяк не виліковується. Вже і переберав мембрани,і т.п... що цікаво - коли на нейтралі газуєш , оберти набираються чітко ...За то коли перев,яжеш скотчем половину входу повітря на "каструлі" фільтра - і немає провалу і їде нормально :ph34r: ... крутив та настоював усе що можливо вже - а результату немає ,особливо після заміни повітряного фільтру - геть перестала перескватися машина ,вимушений тепер на бензині їздити..

Може хто скаже - для якіх об,ємів двигуна цей редуктор ( маркування 2101 - 4442 )?! В моєму варіанті УЗАМ 1,7 з Солексом 073 та проставка зверху...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

у новогрудк редуцирует и банально не хватает топлива вот и мозг выносит.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...