Перейти до вмісту

Перегрів бензонасоса Москвич, установка PIERBURG 7.21772.50.0 на УЗАМ М2141


Recommended Posts

З приходом жари постала проблема перегріву оригінального бензонасосу Пекар, як всі пишуть приходилось возити тряпочку і водичку з собою та нервово очікувати несподіваної зупинки, ще й в незручному місці:D

Переходити на електробензонасос не хотілось через брак часу, доробляти обратку і мудрувати з усім іншим. Було прийнято рішення спробувати встановити механічний імпортний бензонасос PIERBURG 7.21772.50.0 від ВАЗ 2108, можна і від класики ВАЗ 2101-2107 PIERBURG 7.21771.50.0 (штуцери розміщені в правильних напрямках для УЗАМ, але вихідний дивиться вверх). На корпусі бензонасоса вибитий виробник SOFABEX Made in France, а на етикетці упаковки вказаний MS MOTORSERVICE D-74196 Neuenstadt Germany.

20210704_195026.thumb.jpg.2b89744bd2f5bfc449d45af35bcc5627.jpg20210702_170855_1.thumb.jpg.c2d1b0bcafbb8311c6ffc6c1fe3399ff.jpg

 

Недоліком даних бензонасосів є відсутність лапки ручної підкачки бензину і їх нерозборність. Як я пізніше зауважив ще однією незручністю в моєму варіанті бензонасоса PIERBURG 7.21772.50.0 виявилось те, що вивідні штуцери розміщені в зворотніх напрямках на відміну від пекара, вхід направлений до переду двигуна, а вихід до заду, прийшлося мудрувати із паливними шлангами.

Ідея не є новою і не моя, натхненням була стаття на цю тему на Drive2.ru та інші статті з даного ресурсу.

Прочитавши знайдені мною статті на цю тему, я взявся встановлювати собі даний бензонасос, отож хочу поділитися нюансами моєї установки, можливо і не все правильно зробив.

Як описував учасник вищезгаданої статті, що в нього шток упирався в корпус бензонасоса і спавді при примірюванні це можна помітити.

20210703_103406.thumb.jpg.cdfa0ac3ddef22742bdd4e6b2e5feb34.jpg

Я також прибрав цю перешкоду тоненьким надфілем, прийшлось трошки і самому прогрітись:moil:в процесі примірювався до заводської форми прокладки бензонасоса УЗАМ.

20210703_105837.thumb.jpg.917996a7a6a74503bd98d4864ad7bd8d.jpg20210703_115709.thumb.jpg.1ce4bd8e0ed4af439e0e750f7de98765.jpg20210703_115851.thumb.jpg.7e90ece646495d94e68d02457d2a92d1.jpg20210703_115944.thumb.jpg.fddc4342dcf5341adb9a95b778e055fb.jpg

В прочитаних мною коментарях до подібних статтей в інеті ніхто не жалівся на перегрів даного бензонасоса, але дехто описував, що з часом ламало пластикову лапку приводу мембрани або розклепувало шток бензонасоса. Оскільки бензонасос не призначений для УЗАМ двигуна, я вирішив виставити вихід штоку не по інструкції з книжки.

Перша прокладка від головки і термопрокладка добре сиділи після зняття Пекара, отож я їх і не знімав, на піддонкраченому передньому колесі і включеній 4 передачі, обертанням колеса повернув положення розпредвалу в положення з максимальним виходом штоку бензонасоса. Після чого встановив бензонасос на його місце на шпилках і прижав силою корпус в напрямку штоку, щоб штоком натиснулась в максимальне положення лапка приводу мембрани бензонасоса і в такому положенні заміряв зв'язкою щупів відстань між термопрокладкою і фланцем бензонасоса, яка склала 3мм. Отже прокладки повинні покривати цих 3мм товщини, щоб шток не міг зламати лапку або розклепатися. Я підклав на сірий герметик 4 прокладки з параніту по 1мм, але оскільки я такі раніше вже використовував і знаю, що вони просідають до товщини 0,8мм, отож отриманий зазор повинен бути в межах 3,2мм, який є з запасом більшим на 0,2мм за максимально допустимий вихід штока в бензонасос. Шпильки в мене саморобні і довші за стандартні, щоб гайки не зривали різбу, гайки були затянуті з зубчатими прокладками і з значним зусиллям, можливо з часом ще напевно буде їх потрібно трохи підтягнути після теплового просідання прокладок.

20210703_130811.thumb.jpg.6d9ea50998c45fdf45362e124fea453b.jpg20210703_142214.thumb.jpg.aac3d123f29f2cbbd678e2a5609196fa.jpg20210703_142221.thumb.jpg.67b23ec33a30457e2294ce71c547f595.jpg

Тепер залишилось під'єднати паливні шланги, що зробив в такий спосіб:

20210703_163214.thumb.jpg.8e68b61875791615135ae5e8ad2c3f92.jpg20210703_163220.thumb.jpg.192c8dc194a94ccfe41c82b9149cb14e.jpg

Закачування бензину відбувалося прокручуванням стартера двигуна, яке відбулося дуже швидко, що мене неабияк здивувало:big-boss:

Зробив тестовий заїзд в 5км, все вроді працює добре, а далі покаже час і не підведе німецько-французька якість виробу:declare:

Можливо дана інформація буде комусь у пригоді:ok:

 

  • Upvote 8
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Чем он отличается от пекара и подобных? Да ни чем!!! С плюсов малость качественней, а с минусов гемор при установке, вроде все такое-ж, а надо переделать, и не доделав в спешке есть шанс все поломать при езде. да и выходит он два, три года и в мусор! Второе, во второй теме писали о металлических клапанах на пекар, еще добавлю возможность ремонта и замены клапанов и эти насосы переходят в разряд вечных! Вот мой вариант доработки пекара:

https://moskvich.net/topic/27834-машина-на-лето-м412иэ/?do=findComment&comment=727518

Их у меня два, в обеих я установил эти клапана, только корпус первого выровнял на камне, что не есть гуд, так как уменьшает тело насоса, а вот второй ровнял прессом (тисками) с легким нагревом. Второй лежит в запасе, а на первом я катаю, и вот с момента его установки (года два уже прошло) я забыл что такое перегрев насоса, мокрые тряпочки, проехал триста метров после стоянки в 15-30 минут и стал на час пока все не охолонет! Итд. Я забыл за это все!!! Но здесь роль играет комплекс мер, а я добавил вот такой девайс:

https://moskvich.net/topic/27834-машина-на-лето-м412иэ/?do=findComment&comment=723735

И парой постов ниже его первая установка. Затем переделка:

https://moskvich.net/topic/27834-машина-на-лето-м412иэ/?do=findComment&comment=728137

Далее в разрез контактов ЭБНа установил светодиод, который вывел в салон, и который сигнализирует когда ЭБН работает (тоесть когда не работает МБН), а это случается в бешеную жару когда в МБНе, фильтру и в трубках закипает бенз!!! И вот тогда МБН за эти триста метров пути (пока бенз не уйдет с карба) не может его прокачать, а в паре (ЭБН и МБН) его прокачивают за 5-10 сек и я это вижу! А еще круто то что утром сажусь в машину, включаю зажигание ЭБН накачал бенз в карб, чирк - и уехал, и забыл что такое после простоя в 2-3 дня, в жару или мороз дрочить ручкой МБН что-б накачать пустой карб, или в -20 что-б не дрочить, то по 20-30 сек крутить стартером еле вращающийся, замерзший двигатель. И я все это прошел, и уже два года катаю и пекар и ЭБН, правда и карб ТЛДЕ, и я писал как этой зимой ланцы, джигули и довольно много ино у меня во дворе танцевали с бубном и вызывали шаманов, а я такой выходил каждое утро, не открывая капота чирк и уезжал, и это было круто!!!!!!! Смотреть как на меня смотрят с отвисшими челюстями и паяльными лампами в руках!!! И тогда мысли о доцельности ЭБНа отпадают вообще!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Вот, кстати видео как я завожусь, ну и как работает ЭБН с зазика:

https://moskvich.net/topic/27834-машина-на-лето-м412иэ/?do=findComment&comment=731560

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В 04.07.2021 в 21:32, KSV сказал:

Чем он отличается от пекара и подобных? Да ни чем!!! С плюсов малость качественней, а с минусов гемор при установке, вроде все такое-ж, а надо переделать, и не доделав в спешке есть шанс все поломать при езде. да и выходит он два, три года и в мусор! Второе, во второй теме писали о металлических клапанах на пекар, еще добавлю возможность ремонта и замены клапанов и эти насосы переходят в разряд вечных!

Ну є одна суттєва відмінність, клапана в PIERBURG розміщені в пластиковій частині бензонасоса, яка я так думаю виконана з термопластика і не піддається такому нагріванню, як верхня металева частина бензонасоса Пекар, яка і сама розширюється від перегрівання і віддає своє тепло розміщеним в ній клапанам, які деформуються і престають виконувати свою функцію і насос перестає через цю причину качати паливо. І ще одне, будова бензонасоса PIERBURG нам достовірно невідома чи він мембранний чи плунжерний і якого типу і якості там стоять клапана. Ссилка на цікаву статтю Drive.ru, особливу увагу звернути на коментарі до неї в яких відбулася цікава дискусія, деякі люди там стверджують, що такі бензонасоси у них в будь-яку погоду безвідмовно вже служать по 5-10років:book:

Я особливо не нахвалюю свій вибір, оскільки поки не знаю як себе буде вести PIERBURG, оскільки не було ще пока для нього жари. 

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

50 минут назад, Osjan сказал:

клапана в PIERBURG розміщені в пластиковій частині бензонасоса

Если качество клапанов галимое, то не важно в каком они корпусе установлены! В пекаре я ставил дополнительно пружинные кольца что-б при нагреве (и расширении) корпуса под давлением бенза клапана не выпадали, а резиновые кольца не дают возможности бензу протекать мимо клапанов и как следствие насосу качать по кругу через себя, а не в карб, + какое там внутри качество мембран клапанов? На пекаре с завода какой-то войлок, который через год перестает держать давление и они не качают, + мембраны, они от нашого бенза лопаются, а на этом насосе их поменять нельзя. Ну и самый главный фактор - в жару бенз кипит жостко и МБНы его просто не могут прокачать! А в Вашем случае нет даже рычага ручного привода! И если бенз закипит - придется прокачивать маслая стартером! А он какает с не очень большой частотой! КВ делает два оборота, а РВ один! пусть стартер провернет двиг два раза за секунду, при этом насос качнет один раз, при "прокачке" стартер за 20 сек качнет насос 20 раз, а ЭБН с заза (пусть он и механически-мембранный (такой как и МБН, только с эл приводом)) при прокачке воздуха (паров бенза) за 1 секунду делает 7-10 качков! А за 20 сек сделает 140-200 качков. Вот и все арифметика! И в придачу - если откажет МБН, то в аварийном режиме на ЭБНе с заза можно довольно долго проездить.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

1 час назад, Osjan сказал:

І ще одне, будова бензонасоса PIERBURG нам достовірно невідома чи він мембранний чи плунжерний і якого типу і якості там стоять клапана. Ссилка на цікаву статтю Drive.ru, особливу увагу звернути на коментарі до неї в яких відбулася цікава дискусія, деякі люди там стверджують, що такі бензонасоси у них в будь-яку погоду безвідмовно вже служать по 5-10років:book:

Можна і взяти до уваги думку тих людей з вищезгаданої статті:declare:

Хотів би побачити і прочитати негативний відгук про дані бензонасоси, маса ж людей їх користує і вже роки, а практичних негативних відгуків немає, тільки теоретичні:big-boss:

41 минуту назад, KSV сказал:

И если бенз закипит - придется прокачивать маслая стартером!

Ну тут також цікавить в якому місці бензин має нагрітися і закипіти, якщо теоретично немає горячих детаталей з якими він контактує, навідміну від горячої верхньої частини корпуса Пекара.

Я не ставлю в конкуренцію чи обговорення ЭБН, стояло питання з мінімальними переробками зробити менш-більш надійну систему подачі бензину.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

38 минут назад, Osjan сказал:

Можна і взяти до уваги думку тих людей з вищезгаданої статті:declare:

Можно. Я ведь не писал что он "кака" и работать не будет!

39 минут назад, Osjan сказал:

Ну тут також цікавить в якому місці бензин має нагрітися і закипіти,

То что я видел - пластиковый прозрачный фильтр, типа "аврора", самый обычный! При этом ни до чего не касается, а висит на щлангах над впускным колектором. Внутри него появляются бульбы и насос не качает, ни в движении, ни маслая рукой мех привод! Бульбило минут 20, когда перестало - накачал и поехал! Где еще кипел в этот момент - не знаю, и насос и трубки не прозрачные!

43 минуты назад, Osjan сказал:

стояло питання з мінімальними переробками зробити менш-більш надійну систему подачі бензину.

Пекар - переделок не то что минимум, а вообще нет! Я только устранил заводские косяки (новые алюминиевые клапана) и косяки от времени (выровнял поведенный корпус). Да и установка ЭБН от заза переделок не требует. А вот дорабатывая насос не предназначенного для этого двига легко можно что-то повредить безвозвратно! Хотя-б перестараться в доработке напильником, или не доработать и штоком все вывернет!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

47 минут назад, KSV сказал:

То что я видел - пластиковый прозрачный фильтр, типа "аврора", самый обычный! При этом ни до чего не касается, а висит на щлангах над впускным колектором. Внутри него появляются бульбы и насос не качает, ни в движении, ни маслая рукой мех привод! Бульбило минут 20, когда перестало - накачал и поехал! Где еще кипел в этот момент - не знаю, и насос и трубки не прозрачные

Ну цей процес я в себе на пекарі спостерігав, бензин закипає саме в бензонасосі і утворює парову пробку випарів бензину, яка і продавлюється в бензофільтр і видавлює з нього бензин назад у бак, але аж ніяк цей бензин не закипає у бензофільтрі. Бензонасос остиває, пари конденсуються все приходить в норму і бензин у фільтрі "бульбанув" закачався і поїхав далі:pardon:

47 минут назад, KSV сказал:

Я только устранил заводские косяки (новые алюминиевые клапана) и косяки от времени (выровнял поведенный корпус).

Не факт, що це панацея для пекара, алюмінєвий корпус клапанів не компенсовує впливу повишених температур на запірні тарілочки і сальніки клапанів, які міняють свої властивості під дією перегріву, основне завдання максимально обмежити температурну дію на ці деталі бензонасоса, що і в PIERBURG як мені видається було реалізовано через використання у верхній частині саме пластику.

Що я встиг зауважити в себе в авто, що нижня алюмінєва частина бензонасоса нагрівається пристойно, а верхня пластикова майже не відчуває теплову дію від двигуна, її температура на рівні температури підкапотного простору.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

1 час назад, KSV сказал:

Я только устранил заводские косяки (новые алюминиевые клапана)

Відгук стосовно алюмінєвих клапанів з нашого форуму yukon32 Опубликовано: 23 мая, 2012, якось не хочеться надіятися кожен раз на фортуну, що пронесе. Мій пекар чудово працював до тих пір поки температура в тіні не перевалила за 35 градусів, а на сонці я вже навіть і не говорю, яка була. Тут бензонасос і здався, а я здивовано шукав причину такої несподіванки:)

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

15 часов назад, Osjan сказал:

він мембранний чи плунжерний

Неправильная классификация. Они все диафрагменные, плунжерные насосы только ТНВД

 

13 часа назад, Osjan сказал:

температура на рівні температури підкапотного простору.

Замерял летом, возле аккумулятора при прогретом моторе колебалось от 49 до 55 градусов

14 часа назад, KSV сказал:

И если бенз закипит - придется прокачивать маслая стартером!

У меня на кактусе есть груша перед тнвд

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

6 часов назад, D.Vader сказал:

Замерял летом, возле аккумулятора при прогретом моторе колебалось от 49 до 55 градусов

Навіть якщо і так то це не 90 чи більше, яка є на самому двигуні, 49-55 думаю не критична для клапанів бензонасоса.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

1 час назад, Osjan сказал:

49-55 думаю не критична для клапанів бензонасоса.

Для клапанов нет, а вот для бенза - да, он начинает кипеть примерно при 50.

21 час назад, Osjan сказал:

бензин закипає саме в бензонасосі і утворює парову пробку випарів бензину, яка і продавлюється в бензофільтр і видавлює з нього бензин назад у бак

у меня фильтр до насоса, и бульбы шли аж никак не с трубки насоса или трубки подачи а именно появлялись на самом элементе! с чего я делал заключение что кипит по всей системе! при этом тряпочка мокрая на насосе лежала и прокачать паровую пробку я в ручную рычажком не мог никак! аж пока не переставало кипеть! и только тогда мог прокачать.

21 час назад, Osjan сказал:

Тут бензонасос і здався, а я здивовано шукав причину такої несподіванки:)

Не факт что насос сдался, не надо недооценивать кипение бенза, особенно когда нет обратки, тоесть полной циркуляции бенза через бак где он благодаря обьему и месту расположения охлаждается.

Продолжать дискуссию нет желания. Я никого не агитирую, при этом знаю массу людей которые как на жикулях так и на узамах ставили насосы дааз после пекара и хвалили не реально. И знаю людей которые покупали новый пекар и в первую жару выворачивало клапана! Лично я новый дааз не покупал (как и пекар), а вот два пекара реанимировал, а два дааза имея качественные рем комплекты, выведя плоскости в идеал - восстановить не получилось! По этому для себя и сделал вывод - пекары (особенно современные) по надежности хромают, но только их можно реанимировать, а все остальные после выхода со строя только выбрасывать! и даже не думать восстановить!!! По этому и принял решение что два клапана и мембрана хорошего качества это в разы дешевле чем новый насос! А если он еще и не с узама, так еще надо "правильно" доработать и при этом не ушатать!!! 

Так что каждый для себя решает сам что покупать или восстанавливать! 

ПС Даже здесь на форуме есть много людей (некоторых знаю даже лично), которые вообще выбросили МБНы, заглушили отверстия сняв толкатели, и установили ЭБНы и радуются жизни! 

ППС и в защиту своей конфигурации системы питания скажу такое - за полтора года такой езды, максимальное время за которое заводился двиг (вращал стартером) составляло 1,5-2 секунды, а в 99% стартером двиг вращаю примерно 0,2-0,5 секунды! При этом не важно машина простояла ночь в минус 20, или в плюс тридцать, проехал 100 км при +40 за бортом, заглушил и через пол часа (или сразу) завожу - она всегда заводится с пол тыка! А теперь сделайте видео, как в адскую жару, проехав 10-100 км, заглушили двиг (оставив машину на солнце) как она заводится через 5 минут? А как через 30? А как она заведется простояв 3-10 дней летом? А зимой? При этом не открывая капота! 

21 час назад, Osjan сказал:

Відгук стосовно алюмінєвих клапанів з нашого форуму yukon32 Опубликовано: 23 мая, 2012,

Упс, что человек написал? Пекар? А болт там - ДААЗ, я про него выше написал!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

50 минут назад, KSV сказал:

Для клапанов нет, а вот для бенза - да, он начинает кипеть примерно при 50.

Я теж нікого не стараюсь агітувати і якщо проявиться на Pierburg вище згаданий ефект то я об'єктивно про це напишу. На ЭБН немає бажання переходити, оскільки є наміри перейти взагалі на інжектор F3R, але немає на часу)

50 минут назад, KSV сказал:

Упс, что человек написал? Пекар? А болт там - ДААЗ, я про него выше написал!!!

На скільки я зрозумів, мова в його повідомленні йшла про Пекар і його парові пробки, виходячи з тої ситуації його особиста думка схилилася до використання ДААЗ.

50 минут назад, KSV сказал:

Продолжать дискуссию нет желания.

Погоджуюся, в цьому немає особливої потреби.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В 04.07.2021 в 19:46, Osjan сказал:

Недоліком даних бензонасосів є відсутність лапки ручної підкачки бензину

Они используются на машинах вместе с электронасосами подкачки, потому лапки там нет. В будущем можешь поставить возле бака электронасос и реле времени, чтобы при включении зажигания он там секунд 5 работал и выключался. Тогда не надо будет стартером маслать после долгого простоя. 

А вообще, железобетонный способ раз и навсегда избавиться от пробок - это обратка бензина в бак, чтобы через насос все время шел поток и охлаждал его.

  • Upvote 4
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

2 часа назад, GreenMile сказал:

Они используются на машинах вместе с электронасосами подкачки, потому лапки там нет.

Взагалі цікавий факт, оскільки даний бензонасос призначений саме для ВАЗ 2108, хіба там ще був додатковий електробензонасос?

2 часа назад, GreenMile сказал:

А вообще, железобетонный способ раз и навсегда избавиться от пробок - это обратка бензина в бак, чтобы через насос все время шел поток и охлаждал его.

Тут звичайно погоджуюсь, але це якщо б планував залишатись на двигуні УЗАМ, а так це для мене тимчасова міра для його більш-менш стабільної роботи.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

16 часов назад, Osjan сказал:

Взагалі цікавий факт, оскільки даний бензонасос призначений саме для ВАЗ 2108, хіба там ще був додатковий електробензонасос?

Ну это же не оригинал, а заменитель, подозреваю, Пирбург на базе одного какого-то насоса решил наклепать модификации на все корчи подряд, изменив немного посадочные, а лапка в насосах для инокорчей не предусмотрена :) 

В хондах старых карбовых стоит два насоса - электрический для подкачки и рабочий механический.

Необходимость ручной подкачки проистекает же не из самого насоса, а из того, что бензин из поплавковой камеры испаряется после длительного простоя. Если ездить каждый день, то и с родным насосом качать не надо ничего.

 

17 часов назад, Osjan сказал:

Тут звичайно погоджуюсь, але це якщо б планував залишатись на двигуні УЗАМ, а так це для мене тимчасова міра для його більш-менш стабільної роботи.

Обратка, в общем, для любого двигателя будет полезна, хотя, если просто машину поменять... :)  

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В 7/6/2021 в 21:10, GreenMile сказал:

Они используются на машинах вместе с электронасосами подкачки, потому лапки там нет. В будущем можешь поставить возле бака электронасос и реле времени, чтобы при включении зажигания он там секунд 5 работал и выключался. Тогда не надо будет стартером маслать после долгого простоя. 

А вообще, железобетонный способ раз и навсегда избавиться от пробок - это обратка бензина в бак, чтобы через насос все время шел поток и охлаждал его.

правильная регулировка толкателя даж на родных насосах дает нужный эффект. причем от книжного его вылет скорее всего будет отличаться...

если насос не качает как надо, то никакая обратка тебя не спасет.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

18 часов назад, GreenMile сказал:

Обратка, в общем, для любого двигателя будет полезна, хотя, если просто машину поменять... :)  

 

Для свапу на F3R наскільки я розумію обратка не потрібна там бензонасос в баку стоїть?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

35 минут назад, Osjan сказал:

Для свапу на F3R наскільки я розумію обратка не потрібна там бензонасос в баку стоїть?

Вы издеваетесь? При чем здесь до обратки месторасположение насоса! Как я понимаю ф3р инжухторный? А он без обратки работать не будет! Или он на карбе?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

15 минут назад, KSV сказал:

Или он на карбе?

Фонте 3 всегда на инжекторе. N - моно, R, P - распределенный, 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

43 минуты назад, KSV сказал:

Вы издеваетесь? При чем здесь до обратки месторасположение насоса! Как я понимаю ф3р инжухторный? А он без обратки работать не будет! Или он на карбе?

Я не вникав дотошно як там на інжекторі, якось собі думав, що лишній тиск прямо в баку вже за нососом скидується назад в бак:)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В 08.07.2021 в 09:23, scor.p сказал:

правильная регулировка толкателя даж на родных насосах дает нужный эффект. причем от книжного его вылет скорее всего будет отличаться...

если насос не качает как надо, то никакая обратка тебя не спасет.

Та вопрос в том, что и абсолютно исправные насосы с правильным вылетом штоков не качают на горячую.

Я уже этот случай, наверное 100 раз рассказывал. 26 апреля 2008 года, ездили мы киевской тусой на ДР Авторадио. Фузик хотел поучаствовать в слаломе, но бенза у него оказалось мало ну и все решили ему скинуться: чтоб не сосать из бака (да и шлангов не было ни у кого) просто снимали подводящую трубку с карба, заводили двиг, и на холостых на том бензине, что был в камере карба, движок работал и сколько мог качал насос в бутылку. Так вот, у всех бензин на горячую (только приехали) еле тек из трубки,  - тонюсенькая струйка, даже у меня с абсолютно новым "пекаром", который якобы пробок не ловит и шток был отрегулирован как надо. И как только обливаешь насос водой - просто в момент из шланга начинал валить полный напор. Проверено было на 4-5 машинах - у всех одно и то же.

img_3055.thumb.jpg.227eb2cbec12cb2e65a8bcf0a627a750.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Помню когда то поставил трубку прозрачную. и тоже с нагревом насос не работал. Видно было. насос в ручную засасывает и назад выходит. Тоисть отказывал впускной клапан.  Клапана подбирал и проблемы не было. По идее насос качает и воздух.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

ну вы блин даёте.

такая большая статья, а ссылки на насос нету.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...