Перейти до вмісту

2141 "Полный Сток"


FROZTEN

Recommended Posts

"{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, Gagai сказав:"

в полном инже переходная плита под впускной

На 2141 не встає фордовський ресівер. Так то би само собою, зробити перехідну пластину і балдіти.

З тим що встає на 41 по висоті, а це волговським (змз 4062) дуже багато танців з бубном - в мене немає такого аргонщика, який зможе таку деталь нормально зробити і не запороти (там помимо просто відрізати-приварити ще й гнути треба доволі сильно волговські раннери під узамовські фланці). Значно простіше зробити переходну пластинку під моноінж ваговський.

"{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, Gagai сказав:"

Реперный диск, насос, топливопровод, катушка зажигания нужны в обоих вариантах

Читати пости вище, вже давно стоїть secu3

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • Відповіді 85
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Найкращі автори в цій темі

Опубликовані зображення

3 часа назад, FROZTEN сказал:

На 2141 не встає фордовський ресівер. Так то би само собою, зробити перехідну пластину і балдіти.

З тим що встає на 41 по висоті, а це волговським (змз 4062) дуже багато танців з бубном - в мене немає такого аргонщика, який зможе таку деталь нормально зробити і не запороти (там помимо просто відрізати-приварити ще й гнути треба доволі сильно волговські раннери під узамовські фланці). Значно простіше зробити переходну пластинку під моноінж ваговський.

Читати пости вище, вже давно стоїть secu3

 

так вольвоколлектор ставили неоднократно. там можно с аргоном. а можно и без. переходник по форме вообще не сложный. из пластины.

  • Like 1
  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В мене Вольво з аргоном.

Можна й пластину.

Але дросель майже впирається в радіатор, тому і там дуже бажано зробити новий фланець і приварити.

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Вирішив придбати "самі правильні" свічки для узаму з доступних - NGK B7ES.
Виставив зазор 0.9-1мм приблизно (з коробки було щось типу 0.6-0.7). Поставив їх - а тахометр сказився, почав епілептично дригатись, вольтметр з ним на пару, та й до того ще й появились помилки синхронізації з дпкв.

Поставив назад які і стояли, свічки які колись з октавії тур зняв, Denso W20TT з зазором 1.1мм.

А діло то в чому? НЖК свічки не мають резистора, навідміну від денсо. І ВВ провода у мене "без опору". От вся електроніка і казиться від розрядів катушки прямо на мінус. Ось така у мухи ср..ка. :)

Прийдеться купити вв провода нові, звичайні, "з опором". Ну або старі з октавії спробувати)) 
Ну, або перед тим ще зробити більші зазори на нжк, щось по типу 1.2мм, і спробувати так.

photo_2024-04-10_21-42-43.thumb.jpg.72aa757d6a1d4c258cd3bafba48b59a6.jpg

  • Like 1
  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Чим більший зазор - тим важче котушці. Поставити наконечники (люльки) з опором, мені поовода з опором не дуже подобаються. Можна купити наконечники свічні, та на розподільник окремо, опори їх повинні бути 5 та 1 кОм відповідно, та силіконові проводи нульового опору.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, KSV сказав:"

Чим більший зазор - тим важче котушці. Поставити наконечники (люльки) з опором, мені поовода з опором не дуже подобаються. Можна купити наконечники свічні, та на розподільник окремо, опори їх повинні бути 5 та 1 кОм відповідно, та силіконові проводи нульового опору.

Розподільника нема ж))))))
Та і модулю (котушці) 2112 1.2мм то не проблема)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, FROZTEN сказав:"

Розподільника нема ж))))))

Одна котушка на 4 циліндра?

"{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, FROZTEN сказав:"

Та і модулю (котушці) 2112 1.2мм то не проблема)

Судячи з того що чудило - проблема, тільки комплексна! Нуль опору - плюс зазор, даже якщо зробіш опір - збільшений зазор це не хорошо.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"25 хвилин тому, KSV сказав:"

збільшений зазор це не хорошо

Ну, на 2112, по суті, нормальний зазор це 1.1-1.2мм, тому це не є прямо аж вже збільшений. Як не поможе або буде щось далі не те - просто поставлю звичайні провода з опором, якраз підберу по довжині щось більш оптимальне, бо ті що зараз сильно довгі. (Перед тим знайду старі від октавії, спробую їх)

"31 хвилин тому, KSV сказав:"

Одна котушка на 4 циліндра?

Так да, то ж Secu3t стоїть.

 

Тим часом, поміняв сьогодні подушки двигуна на якісь типу "білороусь", по 300грн за штуку з промюа. Ті що стояли ще заводські, одна зовсім порвалась навпіл, друга ще як ніби то жива, але дуже вже була м'яка, тобто теж не працювала. 
Один нюанс - з новими на холостих вібрація в салоні жесть, дуже вже вони жосткі. Двигун під капотом стоїть як вкопаний. Ну, думаю може з часом трошки розійдуться і не будуть вже такі жосткі. :)
Як ні то прийдеться мудрити подушки від Е30.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Не. Не размягчатся. Я пробовал. В гараже где то валяются.

  • Like 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В 28.03.2024 в 15:30, FROZTEN сказал:

Потрохи обкатую, потрохи налаштовую. Ще поки не поставив датчик температури, все думаю зробити "перехідник" для нього, щоб поставити замість заглушки в колекторі.

Також провалилась чудова ідея прикрутити датчик детонації на місце, де по штату прикручується мінус на двигун, там хтось ще до мене зірвав різьбу, криво розсверлив і не зміг нормально її нарізати, тому треба думати щось інше.

З мінусів поки:

-Гремить задній підшипник первинного валу в КПП.

-Синхронізатор 3ї передачі не подає признаків життя.

-Нижні втулки задніх амортизаторів акустично вимагають заміни.

Ну і всяке ще по дрібницях.

P.S. Якщо у когось, мало-лі, завалявся десь моноінжектор від VW Golf 3 - готовий придбати. :)

IMG_20240328_113746.thumb.jpg.84da8ac0598df74d23ff716bce39a4b5.jpg

IMG_20240328_121136.thumb.jpg.aad0867dba5da3fb012d1978ee3072b2.jpg

45454-1.thumb.png.36fa2935d7ae33cede0e7139cde4ede9.png

Красавец москаль, диски на любителя конечно, но красиво, хозяину зачёт в наше время и заниматься так машиной.

О рар 200, мож уже спрашивал где достал?

  • Like 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"47 хвилин тому, dimasldo сказав:"

О рар 200, мож уже спрашивал где достал?

Та валялось в загашнику)) 
Раніше реногор у знайомого пішов в розбір, от приборку собі і хапнув з нього. Десь ще валялось 2-3 штуки рар 180. Правда без тахометрів.

  • Like 1
  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз

×
×
  • Створити...