FROZTEN Опубліковано: 7 березня Автор Скарга Поширити Опубліковано: 7 березня Сезон можна вважати відкритим. 41 запустився з пів оберту, та й поїхав катати мій зад вечером))) 1 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Lancer90 Опубліковано: 7 березня Скарга Поширити Опубліковано: 7 березня "6 хвилин тому, FROZTEN сказав:" Сезон можна вважати відкритим. 41 запустився з пів оберту, та й поїхав катати мій зад вечером))) Вітаю! Я думав що сезон відкривається для 2140, а 2141 на кожен день) 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
FROZTEN Опубліковано: 7 березня Автор Скарга Поширити Опубліковано: 7 березня "18 хвилин тому, Lancer90 сказав:" Я думав що сезон відкривається для 2140 2138 зараз стоїть уже більше року, поки туди руки не доходять. Та і лишилось там, по суті, зовнішній вигляд виправляти, та й таке подібне. А 41 то нова машина по суті, в салоні нічого не посміє скрипнути, підвіска працює ідеально, її практично не чути, вона десь там далеко й глухо працює. Ну і кузов майже не гнилий. Таке жалко на кожен день довбати, зимою так точно. Літом то ще куди не йшло. Минулого року на ньому стільки наїздив, бо стільки з ним довбався - треба було шось назад брати)))) Хоча з іншої сторони - в мене всі з моїх авто (крім моєї 2108, котра з пробігом 20тис) були на кожен день, бо буває починаю на чомусь кататись - то їзжу на цьому кожен день по всіх справах, на роботу, з роботи і так далі. Так і з 2138 було в 23 році і раніше. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Lancer90 Опубліковано: 7 березня Скарга Поширити Опубліковано: 7 березня "1 хвилину тому, FROZTEN сказав:" 2138 зараз стоїть уже більше року, поки туди руки не доходять. Та і лишилось там, по суті, зовнішній вигляд виправляти, та й таке подібне. А 41 то нова машина по суті, в салоні нічого не посміє скрипнути, підвіска працює ідеально, її практично не чути, вона десь там далеко й глухо працює. Ну і кузов майже не гнилий. Таке жалко на кожен день довбати, зимою так точно. Літом то ще куди не йшло. Минулого року на ньому стільки наїздив, бо стільки з ним довбався - треба було шось назад брати)))) Хоча з іншої сторони - в мене всі з моїх авто (крім моєї 2108, котра з пробігом 20тис) були на кожен день, бо буває починаю на чомусь кататись - то їзжу на цьому кожен день по всіх справах, на роботу, з роботи і так далі. Так і з 2138 було в 23 році і раніше. Згадуючи Станіслава з каналу Москвич на Москвичах, є машина їздова а є колекційна) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
FROZTEN Опубліковано: 7 березня Автор Скарга Поширити Опубліковано: 7 березня "8 хвилин тому, Lancer90 сказав:" є машина їздова а є колекційна Ну у мене "колекційна", то хіба та 2108. Інше все має хоч трошки та й використовуватись, інакше нашо воно))) А якщо так, то ту 2108 навіть і не знаю нащо купляв, певно щоб школярам не дісталась)) От і стоїть з 21 року уже, як купив так і поставив)) Ось там уже жалко навіть пробіг намотувати)) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Lancer90 Опубліковано: 7 березня Скарга Поширити Опубліковано: 7 березня "7 хвилин тому, FROZTEN сказав:" Ну у мене "колекційна", то хіба та 2108. Інше все має хоч трошки та й використовуватись, інакше нашо воно))) А якщо так, то ту 2108 навіть і не знаю нащо купляв, певно щоб школярам не дісталась)) От і стоїть з 21 року уже, як купив так і поставив)) Ось там уже жалко навіть пробіг намотувати)) Ммм, повністю на рижому салоні...краса) Гарніше тільки бордовий салон якийсь рідкісний був на 2109, там і карти бордові були і торпедо здається. В мене 2108 була на нудному сірому салоні, життя вона до мене побачила капець скільки і кругів спідометра теж) пофарбована була пензликом. Печалька загалом) 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
dimasldo Опубліковано: 7 березня Скарга Поширити Опубліковано: 7 березня 1 час назад, FROZTEN сказал: Сезон можна вважати відкритим. 41 запустився з пів оберту, та й поїхав катати мій зад вечером))) Святогор? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
FROZTEN Опубліковано: 8 березня Автор Скарга Поширити Опубліковано: 8 березня "{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, dimasldo сказав:" Святогор Та ні, мій звичайний 41 1989р ))) Приборка рар200 і центральна консоль від свята просто. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
FROZTEN Опубліковано: 9 березня Автор Скарга Поширити Опубліковано: 9 березня Поставив ковпачки ступиць, тепер так: 2 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Lancer90 Опубліковано: 9 березня Скарга Поширити Опубліковано: 9 березня Краса! А тепер поліруй полички) Дуже гарні диски! 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
FROZTEN Опубліковано: 9 березня Автор Скарга Поширити Опубліковано: 9 березня "1 годину тому, Lancer90 сказав:" А тепер поліруй полички Їх хтось до мене лаком задув, котрий тепер злазить місцями. Його всього треба здерти, потім шліфанути та залачити, але уже по нормальному. Хочу їх на проточку віддати, але з таким вилітом ніхто за це за адекватні гроші братись не хоче)) 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Lancer90 Опубліковано: 10 березня Скарга Поширити Опубліковано: 10 березня "{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, FROZTEN сказав:" Їх хтось до мене лаком задув, котрий тепер злазить місцями. Його всього треба здерти, потім шліфанути та залачити, але уже по нормальному. Хочу їх на проточку віддати, але з таким вилітом ніхто за це за адекватні гроші братись не хоче)) Мда...і нащо таке робити? Воно ж як нормально заполіроване то не брудниться і легко змивається. А як лак облазить острівцями то таке собі. Ну вміють люди часом зіпсувати річ, що вдієш 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
FROZTEN Опубліковано: 10 березня Автор Скарга Поширити Опубліковано: 10 березня "1 годину тому, Lancer90 сказав:" Воно ж як нормально заполіроване то не брудниться і легко змивається У мене колись були диски з полірованими полками (101 стиль здається) на Е38, то після кожної мийки чи дощу алюміній люто окислявся, особливо якщо помити хімією - взагалі кабздець. Їх треба постійно натирати-полірувати. Я тоді був ше школяр нерозумний, не шарив за то все, то загробив ті диски в повний треш за пару місяців. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Lancer90 Опубліковано: 10 березня Скарга Поширити Опубліковано: 10 березня "1 годину тому, FROZTEN сказав:" У мене колись були диски з полірованими полками (101 стиль здається) на Е38, то після кожної мийки чи дощу алюміній люто окислявся, особливо якщо помити хімією - взагалі кабздець. Їх треба постійно натирати-полірувати. Я тоді був ше школяр нерозумний, не шарив за то все, то загробив ті диски в повний треш за пару місяців. Ну як алюмінієві ковпаки на запорожці в мене. З чорними дисками дуже додають блиску колесам. Але пару мийок - знову мутне все стає. Але якщо не філонити і поліролькою лякати регулярно то блищить як в кота очі) або як в собаки щось інше) 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
FROZTEN Опубліковано: 23 березня Автор Скарга Поширити Опубліковано: 23 березня Не думав, що я можу такий прикол видати - поїхати за пів країни за реногором і притягнути його на буксирі через ті ж пів країни назад, при чому за 1 день)))) 2 4 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Lancer90 Опубліковано: 23 березня Скарга Поширити Опубліковано: 23 березня "{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, FROZTEN сказав:" Не думав, що я можу такий прикол видати - поїхати за пів країни за реногором і притягнути його на буксирі через ті ж пів країни назад, при чому за 1 день)))) Ну а шо, вже нормальна пригода. Часом треба протруситися) Вітаю з покупкою! І чекаємо деталі покупки) 1 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
MADCAT Опубліковано: 24 березня Скарга Поширити Опубліковано: 24 березня Поздравляю)) сам когда-то на такое решился)) ждём подробностей)) 2 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
dimasldo Опубліковано: 24 березня Скарга Поширити Опубліковано: 24 березня 21 час назад, FROZTEN сказал: Не думав, що я можу такий прикол видати - поїхати за пів країни за реногором і притягнути його на буксирі через ті ж пів країни назад, при чому за 1 день)))) Даже и не знаю, тут плакать надо или радоваться:)) Поздравляю, теперь хотелось бы больше подробностей, где купил, какое состояние общее, пробег, цена, какие планы, что сподвигло на подвиг? п.с. не так давно и я решился на подвиг, тоже пол страны проехал, обратно правда своим ходом:) 2 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
FROZTEN Опубліковано: 24 березня Автор Скарга Поширити Опубліковано: 24 березня "{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, dimasldo сказав:" хотелось бы больше подробностей Купив на металоприйомці під києвом, доставка його сюди вийшла десь в 4 тис грн (це газ і поїсти + ще всяке). Сильно його не роздивлявся, але пороги і дно ціле, його уже переварили повністю судячи по всьому. На пробіг навіть не звернув уваги, здається десь в районі 200тис, якщо не помиляюсь)) Як буде дяка то буду ставити на хід. Іскра у нього є, але бензин не поступає, хоча насос ніби гудить, хоч і дуже тихо. В бак заляти попробував - все витікає на землю, бо патрубок горловини дірявий. На тому спроби і залишив)) В багажнику підозріло валяються упаковки від бензонасосу та паливного фільтру. Ще ГБО стоїть, але на кнопці не світяться діоди, тому щось десь обірвано або не підключено. Плани - скоріш за все буде донором для "повного стоку", бо він, само собою, по техпаспорту, то відновлювати його сенсу особливо нема. Хіба що поставити туди двигун попростіше та й продати. Для сіл та районних центрів машина по техпаспорту ще може існувати, а вот у львові уже ніяк, будь де провафлиш якийсь знак чи ще щось - евакуатор, а з штраф стоянки уже не забрати, бо це зробити лиш власник по тп може)) Такий собі варіант позбутись реногора))) На фото він уже на моїх колесах, так він був на "фрезі". 1 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Lancer90 Опубліковано: 24 березня Скарга Поширити Опубліковано: 24 березня "{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, FROZTEN сказав:" Купив на металоприйомці під києвом, доставка його сюди вийшла десь в 4 тис грн (це газ і поїсти + ще всяке). Сильно його не роздивлявся, але пороги і дно ціле, його уже переварили повністю судячи по всьому. На пробіг навіть не звернув уваги, здається десь в районі 200тис, якщо не помиляюсь)) Як буде дяка то буду ставити на хід. Іскра у нього є, але бензин не поступає, хоча насос ніби гудить, хоч і дуже тихо. В бак заляти попробував - все витікає на землю, бо патрубок горловини дірявий. На тому спроби і залишив)) В багажнику підозріло валяються упаковки від бензонасосу та паливного фільтру. Ще ГБО стоїть, але на кнопці не світяться діоди, тому щось десь обірвано або не підключено. Плани - скоріш за все буде донором для "повного стоку", бо він, само собою, по техпаспорту, то відновлювати його сенсу особливо нема. Хіба що поставити туди двигун попростіше та й продати. Для сіл та районних центрів машина по техпаспорту ще може існувати, а вот у львові уже ніяк, будь де провафлиш якийсь знак чи ще щось - евакуатор, а з штраф стоянки уже не забрати, бо це зробити лиш власник по тп може)) Такий собі варіант позбутись реногора))) На фото він уже на моїх колесах, так він був на "фрезі". Я майже вгадав. Їхати в подорож за Святом можна через: 1. Ідеальний кузов 2. Реномотор 3. УЗАМ 2.0 4. Жага пригод) Сподіваюся він стане в нагоді, бо металоприйомка не найкраще місце, а так ще послужить 1 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
FROZTEN Опубліковано: 9 годин назад Автор Скарга Поширити Опубліковано: 9 годин назад Був сьогодні в "накопичувачі", поколупався трошки з реногором. Чого добився: Поставив новий бензонасос magnetti marelli MAM00028, до того там стояв від 2109інж насос просто вкинутий в колбу. Новий насос бенз качає, тиску дофіга (як зняв шланг з рампи, то звідти фонтан нормальний бризнув). Уже гуд. Залити в бак, правда, прийшлось 15л, щоб насос хоч діставав бенз, бак був сухий повністю, ні краплі)) далі не було іскри - там стояв замок від 2110 з релюхами, котрий не дуже то і контачив. Взяв інший замок який у мене там валявся - з ним уже йшов плюс на головне реле, з'явилась іскра, але форсунки не показували ніяких ознак життя, то видалив емулятор форсунок від ГБО2, підключив форсунки як має бути по штату, напряму. Все ще нічого - то вирішив подати на них +12 напряму, коли вони під тиском. 1, 3 та 4 форсунки таким чином "роздуплились", почали клацати, та було чути як пшикає пальне з них. А от форсунка 2-го циліндру ну ніяк не хотіла відлипати таким чином, не клацає. Також ВВ провода стояли не в правильному порядку, та на катушках хтось їх не правильно підписав, то підключив їх як має бути. В такому сеті запускається на 1 секунду і тут же глохне (на 3 циліндра, звійсно-ж, одна форсунка в ауті). Чому - хз )) Контакти головної моторної колодки чистив ще перед тим. Пробував також напряму насос з плюсом форсунок заживити - те саме, тобто це не живлення насосу чи форсунок. Якщо в наглу крутити стартером далі, як він оце секунду попрацює - всеодно заглохне і вже більше не схоплює, хіба іноді хлопає в глушак або у впуск. Якщо вимкнути запалювання та увімкнути назад і пробувати запустити - запуститься знову на секунду і обрубиться. На рамці радіатора лежав шмат якогось роз'єму, вже як приїхав додому нагуглив, що це роз'єм ДПКВ (здається саме частина, котра йде з сторони самого ДПКВ). Десь вичитав, що якщо його не правильно підключити - саме і буде так себе вести, запускатись на секунду і глохнути. Не знаю, наскільки це правда. Можливо до нього вже хтось лазив і щось там накрутив. На жаль нагулити цього там неможливо було, бо там зв'язку немає ні в одного з операторів)) От тепер думати, що там ще може бути, бо як буде нагода знову туди з'їздити, то хотілось би таки його уже якось оживити, а не тягнути на тросу)) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
scor.p Опубліковано: 7 годин назад Скарга Поширити Опубліковано: 7 годин назад может рхх залип? если педаль газа нажать мож заведется? тазиковского эбн от боша кстати вполне хватает. если стакан со временем разломаешь, то от калины нормально колхозится. форсунку закисшую подключи на минус, а плюсом короткими тычками тыкай на аккум. должна раздупдится со временем. я так с покупными форсами как то час или даже больше сидел. поначалу абсолютно глухо было. а потом все 4 ожили. а вообще диагностика через ноут вагком на ftdi и ddt2000 очень сильно облегчит жизнь и поиски причин. там и датчики с ошибками. и обороты видно даже когда стартером крутишь. чек в приборке есть? загорается и тухнет? после попытки запуска не загорается? помойму дпкв один из немногих датчиков на который чек загорится. но это не точно. надо почитать. проверь массу моторной косы. она в районе рампы и ресивера спереди прикручивается. двойной черный провод выходит из жгута форс. если не прикручен, тож могут быть веселые ситуации как у тебя. еще метки проверь. маховик в окошке и прицел на кожухе и шестеренке распредвала. (если что, на шкиве ключ на 18) зы. главное правило реноговно 1й цилиндр у маховика. ззы. цветная электросхема по реномотору хорошая в книге зарулем своими силами. да и не только электросхема там хорошая. а еще много чего хорошего, весьма полезная книга. и цветная. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
FROZTEN Опубліковано: 5 годин назад Автор Скарга Поширити Опубліковано: 5 годин назад "{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, scor.p сказав:" может рхх залип? если педаль газа нажать мож заведется? Пробував, якщо з нажатою педаллю запускати - чути, що обороти намагається набирати, але всеодно глохне через секунду. "{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, scor.p сказав:" а плюсом короткими тычками тыкай на аккум от значить треба буде так бавитись)) "{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, scor.p сказав:" вагком на ftdi и ddt2000 десь у мене валявся якраз на фтді вагком, треба буде знайти "{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, scor.p сказав:" чек в приборке есть? загорается и тухнет? после попытки запуска не загорается? чек є, але не горить в принципі "{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, scor.p сказав:" проверь массу моторной косы. она в районе рампы и ресивера спереди прикручивается. першим ділом її почистив, має все гуд бути. Там ще якийсь провід з штекером з жгута форсунок виходить, але нікуди не підключений (не такий як у форсунок). І підключати його нікуди)) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
scor.p Опубліковано: 3 години назад Скарга Поширити Опубліковано: 3 години назад 2 часа назад, FROZTEN сказал: Там ще якийсь провід з штекером з жгута форсунок виходить, але нікуди не підключений (не такий як у форсунок). І підключати його нікуди)) это на клапан адсорбера. и он даже залит чтоб лишних мыслей не возникало. и еще около эбу в жгуте помойму кондиционерный разъем есть. 2 часа назад, FROZTEN сказал: десь у мене валявся якраз на фтді вагком, треба буде знайти ддт2000 лайт. винда желательно хп. и на восьмерке я запустил в режиме совместимости. на более свежих не пробовал. браузерный ддт2000 сильно дикая и древняя дичь. хотя в основном мануалы для него. но ставишь всю пачку. а запускаешь именно лайт. там еще драйвера на сам шнурок надо аккуратно приколхозить. платы в шнурках то все поддельные. и не всегда драйвера с официального сайта разработчика оригинальных микросхем становятся, ибо есть защита. у меня два шнурка. на один только с родного диска стали. но всеравно надо постигать этот дзен. иначе дорого и долго наугад тыкаться и менять все подряд. 2 часа назад, FROZTEN сказал: Пробував, якщо з нажатою педаллю запускати - чути, що обороти намагається набирати, але всеодно глохне через секунду. еще может быть ему много или мало воздуха. форсы сикают нормально? мож банально топлива не хватает. еще иногда форсунки могут пропускать бенз или долго закрываться и его просто заливает. искру на всех выходах катушек проверь (только при помощи свечки. проводом на кузов нельзя). заодно глянешь не пропадает ли она внезапно при заводке. на дпкв может мусор прилипать. снимать его канеш не очень удобно. ставить еще неудобней. и проверь шланг и разъем дад. поидее у реноговно 2 основных датчика. это дпкв и дад. без остальных(или если они глючат) он в принципе заводится и работает. или попробуй на какомнить эфире или очистителе карба запустить.(только огнетушитель рядом держи, а лицо подальше. вдруг чихнет) зы. из области удивительного проверь выхлоп. мож там кто то гнездо сделал. я свой мотор тож чуть ли не неделю заводил. поитогу оказалось на купленной проводке(брал отдельно от мотора) небыло перемычки питания на эбу. и никто не догадался и не подсказал. книга и схема тогда очень выручили... 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз