Перейти до вмісту

Тех осмотр вернут назад


....

Recommended Posts

Мінфін хоче повернути обов'язковий техогляд автомобілів з метою контролю за сплатою транспортного податку як одного з джерел наповнення держбюджету.

1395224676-7705.jpeg
Без техогляду неможливо проконтролювати сплату транспортного податку / infosmi.net

Міністерство фінансів України в рамках реформування податкової системи пропонує з 1 січня 2016 року повернути скасований у 2011 році обов'язковий техогляд для всіх автотранспортних засобів.

 

Мінфін хоче повернути обов'язковий техогляд автомобілів з метою контролю за сплатою транспортного податку як одного з джерел наповнення держбюджету.

"При відсутності обов'язкового техогляду неможливо авто проконтролювати на предмет сплати транспортного податку, тому, за моєю інформацією, вони мають намір (є така пропозиція в Мінфіні) з 1 січня 2016 року повернути обов'язковий техогляд, і при проходженні техогляду контролювати в ДАІ сплату транспортного збору, тоді як раніше хотіли контролювати через страхові компанії, але це нереально", - написав Назаренко.

За його словами, існують великі шанси, що дану процедуру повернуть, адже Україна формально зобов'язалася це зробити до 1 січня 2017 року при підписанні Угоди про асоціацію з ЄС і приєднавшись до Директиви ЄС/40/2009 про загальне техогляді. Але раніше була домовленість, що авто у віці до 5 років техогляду не підлягають, а контролювати сплату транспортного податку планують саме на такі авто.

Крім того, за словами Назаренка, раніше була домовленість, що техогляд повернуть без участі Міністерства внутрішніх справ (МВС), а, згідно з проектом, техогляд будуть проводити акредитовані СТО, але видавати талони і контролювати сплату транспортного збору хочуть доручити реєстраційними центрами МВС.

"Я може і не проти цивілізованого техогляду, але в такому вигляді - категорично проти! Ми будемо робити все можливе, щоб ці проекти так і залишилися проектами. Тим більше, що якщо нам вдасться відбитися від транспортного податку, то і введення в такому вигляді втрачає сенс", - обурився Назаренко.

 

Як повідомляв УНІАН, наприкінці 2014 року керівництво МВС повідомило, що українцям не уникнути повернення техогляду автомобіля, оскільки норма обов'язкової перевірки технічного стану транспортних засобів передбачена Директивою Євросоюзу щодо перевірок придатності до експлуатації автомобілів та автопричепів, яку Україна прийняла разом з Угодою про асоціацію з ЄС, і ця Директива повинна бути впроваджена в Україні, згідно з планами, протягом 5 років.

Обов'язковий техогляд був скасований в 2011 році, а проведення техконтролю доручили комерційним СТО.

Міністерство фінансів 17 серпня представило проект податкової реформи, метою якої були визначені спрощення, уточнення певних норм та запровадження принципу справедливості у відношенні всіх суб'єктів господарювання. Зокрема, проект податкової реформи передбачав введення в Україні податку на нові автомобілі терміном експлуатації не більше п'яти років і збільшення податку на дорогі автомобілі вартістю більше 1 мільйона гривень.

За словами гендиректора ВААІД Олега Назаренка, прийняття ініціативи Мінфіну про введення нового транспортного податку остаточно відіб'є в українців бажання купувати автомобілі і вб'є український авторинок.

19 серпня заступник міністра фінансів Олена Макеєва повідомила, що після дискусії власники автомобілів схвалили дану ініціативу міністерства.

Однак, глава ВААІД Назаренко повідомив, що Мінфін не проводив консультацій і не залучав до роботи над змінами до Податкового кодексу в частині введення нового транспортного податку, який пропонується розширити на всі авто зі строком експлуатації не більше 5 років, представників автомобільних асоціацій і бізнесу.

  • Downvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

такм его теперь оттуда и не выключат, а просто ещё один побор добавят. и страховка не подешевеет. у нас в стране всё так делается.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Пускай вводят, что хотят, только перед этим, зарплаты подымят всем в 3-5раз....

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Снова бегать и тратить приличную сумму на эти талоны. А главное  что страховка и реально останется с прежней ценой.  Как то будет теперь кошерно иметь авто причем любое. 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Пускай вводят, что хотят, только перед этим, зарплаты подымят всем в 3-5раз....

Догонят и еще раз подымут)))  Это капец какойто, Налог платим бензином.  Как это невозможно проконтролировать??  

 

Долбики , и так жить уже невозможно так сделаем так чтоб вообще машины поставить.    Хотябы статистику привели. Что изменилось с отменой ТО. ДТП стало больше например или еще что то.  Я думаю только МРЭО обеднели от этого.  Мудаки в МРЭО ликуют!!  Опять их время пришло

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

такм его теперь оттуда и не выключат, а просто ещё один побор добавят. и страховка не подешевеет. у нас в стране всё так делается.

Страховка вообще это атас... 

Мне через чувака страховка будет в Киеве будет 1100грн...

но у меня с дополнительными 150к ущерба.

И это с учётом того, что у меня до сих пор 1,5 в техпаспорте..

Автоцивілка 1036,80 грн + ДГО на 150000 - 225 грн = 1261,80 грн. Єто цена по полису, по факту ты платишь за всё 1100 грн, или 900 грн только за Автоцивілку. 
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

А никто не обратил внимания, что эта статья появилась именно в "Комсомольской Правде".  

 

И с чего это российская газета так резко и вдруг почему-то озаботилась возвратом техосмотра в соседнем государстве, с которым весьма непростые отношения?  И почему этой инфы более нигде нет в украинских источниках? И вспоминаем, кто такой Назаренко и где он сейчас ...

 

Информационный вброс?  Раскачка ситуации в Украине?  Совпадение?  --  не думаю ...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Очередной вюрос говна на вентилятор?

Пруф на нормальный источник (проект закона, сайт минфина и тд.)

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ну не тільки в газеті, і по радіо і по телебаченню я чув. Сьогодні читаю пресу і знаходжу аналогічні статті. В будь якому укр. суспільство буде не задоволене таким, так як це явний корумпований процес. Я думаю буде петиція до президенту. Ви ж знаєте, що такі петиції можна вже оформляти електронно? (https://petition.president.gov.ua/) 25 тис. і переміщується в розділ "На розгляд". Але це все таки європейський процес. Європа живе з цим. Мабуть і ми будемо по замовчуванню переходити на аналогні схеми

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

А никто не обратил внимания, что эта статья появилась именно в "Комсомольской Правде".  

 

 

 

Источник статьи http://economics.unian.ua/transport/1119659-minfin-hoche-povernuti-obovyazkoviy-tehoglyad-dlya-avto.html

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Пля:

Про це повідомив на своїй сторінці в Facebook генеральний директор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко, посилаючись на власне джерело в Мінфіні.

За його словами, Мінфін хоче повернути обов'язковий техогляд автомобілів з метою контролю за сплатою транспортного податку як одного з джерел наповнення держбюджету.
Детальніше читайте на УНІАН: http://economics.unian.ua/transport/1119659-minfin-hoche-povernuti-obovyazkoviy-tehoglyad-dlya-avto.html

 

Дальше не читал.

ИМХО: очередная мулька, чтобы отвлечь лохторат от реально происходящего в стране.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Пля:

Про це повідомив на своїй сторінці в Facebook генеральний директор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко, посилаючись на власне джерело в Мінфіні.

За його словами, Мінфін хоче повернути обов'язковий техогляд автомобілів з метою контролю за сплатою транспортного податку як одного з джерел наповнення держбюджету.

Детальніше читайте на УНІАН: http://economics.unian.ua/transport/1119659-minfin-hoche-povernuti-obovyazkoviy-tehoglyad-dlya-avto.html

 

Дальше не читал.

ИМХО: очередная мулька, чтобы отвлечь лохторат от реально происходящего в стране.

 

Вот и я о том же!   Вспомним высказывания  этого же Назаренка о "народном восстании на Донбассе" и "о роли России в стабилизации обстановки на Украине"  --  и делаем вывод для чего эти вбросы говна на вентилятор делаются.

 

Это явная игра на расшатывание ситуации в Украине, на культивирование недовольства в обществе.

 

Предлагаю модераторам закрыть эту тему ввиду её явной провокационной направленности.

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Гість
Ця тема закрита для публікації повідомлень.
×
×
  • Створити...