Перейти до вмісту

Верные друзья 2125 и 2137


Pomi4

Recommended Posts

Я покупал кольца 0.6 с учетом кантиков от штампа, использовал ровную плоскость с наклеянной наждачкой,притер колечки убрав эти канты,получил 0.5мм, чуть мазнул гильзу,одел колечки,чуть блок мазнул,дал мин.10-15 застыть герметику и установил гильзы на место.Без прижима гильзы выглядывали на 0.1мм,и так сложилось что голову установили только через пару дней.Как может кольцо сместиться в сторону-не пойму

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • Відповіді 617
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Найкращі автори в цій темі

Опубликовані зображення

Добре коли добре. Тепер я ретельно все перевіряю перед тим як щось зробити. Сім раз відміряй- один раз відріж, чи склади :ok: . А ще книжки треба читати :book:  по ремонту , таблиці з допусками посадок. А то вже четвертий раз головку знімав :crazy: .

  Вчора поміняв шарові. Поставив розбірні, з прес-масльонками. Почало сильніше руля тягнути вправо. до заміни шарових тягнуло трохи. Поміняю розбиті шарніри рульового, а там видно буде. Якщо буде так само тягнути звернусь на сто щоб розвал сходження зробили.

post-10843-0-82200300-1466798503_thumb.jpgpost-10843-0-69472400-1466798622_thumb.jpg

 Замінив смазку в передніх колесах, відрегулював підшипники. Накат відчутно став кращий( смазка в підшипниках полуосів поміняв раніше).

 А ще сьогодні визначив витрату газу.  вийщло 7.6л\100км в змішаному режимі.  Мабуть такий результат бо на вулиці спекотно і мало заправили в балон.

 Місяць назад поміняв заправку. Робота мотора помінялась - зменшився хх з 1000об.хв до 600-700. На низах трохи гірше стало тягнути,на верхах зменшилась детонація на добре прогрітому моторі. А ще після заміни прокладки гбц краще став працювати, якось легше, мабуть розподільчий вал поставив на зуб раніше. далі буде....

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Знайшов трохи часу, зробив задню підвіску.  Викинув половину пакета ресор, залишив 5 листів із 11. Поставив пружини. На дорозі стала м'якше і кліренс поднявсяpost-10843-0-73536000-1467098540_thumb.jpgpost-10843-0-39614500-1467098647_thumb.jpg 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Мешок картошки приблизит кузов к мосту. Плюс ко всему ето только собраная подвеска, усядется немного

у седана было 6 листов, если чё

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Пружини з передніх стоїк малолітражки сеат. Чашки-упори під пружини від них же. Зрізав по два витка.

     В пасажирського седана так 6 листів,але кожний лист наступний від корінного менший на скільки то там сантиметрів. Я залишив  довгі листи і кілька середніх, короткі всі вийняв. Хотів щоб навантаження від сили тяжіння рівномірно розподілити між ресорою і пружиною. На практиці буде видноскільки мішків цементу зможу взяти без фанатизму. Колись раніше, коли ресори не були просівші( 11листів) загружав в багажник 17 мішків цементу, при тому ще була відстань від подушки на мостові до лонжерона десь до 5см. Цеглу, камінь ракушняк, капусту , буряк кормовий грузив насипом..... Тепер є причеп, все важке і брудне вожу причепом. Середнє навантаження 4-5чел +інструмент слюсарний+ кілька пакетів. Взагалі хочу пневмо  :new_russian: .

    Частіше би так конституцію приймали би, хоч би ще по два вихідних кожен тиждень. Я би більше часу приділяв би своїм рідним, і возикам теж. Москвічи в мене працюють до поки працюють. От на цих вихідних зробив профілактику після заміни прокладки гбц. перетяжка гайок гбц, натяжка цепа, регулювання клапанів,  виставив зазор в свічках. заодно компресію поміряв. Стрілка на компресометрі зайшла за обрій- надуває більше 16кгс по кожному циліндру. Ще поміняв карба. Замість солекса2141 (під1.7) з верхнім змішувачем для газу поставив Озон2140 врізанні штуцери в дифузори. Робота мотора стала зовсім протележна.Якщо на солексі гарно перло з низьких обертів так до 3500, то на озоні явно тягне від 2500 і більше.  Мені цікаво як це покажеться на витраті газу. 

  Далі буде з фото....

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

сороковый ОЗОН был придуман именно под наш мотор поетому в любом случае он поедет лучше, у нас ведь не жужжадка

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Не довго сарайка Їздив. Вчора вранці по дорозі на роботу вирішив спробувати на що мотор здатен. Йшов на зліт, підйом трохи крутий і затяжний. Температура води була градусів 50, повний балон газу, і рівень масла. Оберти мотор набирав дуже шустро, і от на середині підйому на обертах  приблизно 4500 відвалилась третя ступінь в ракети :crazy: . Тяга впала, а в заді потягнувся густий шлейф диму. І тоді я зрозумів що народжений повзати літати не буде. Москвіч- ні бе ні ме, якщо хош літати треба бемеве ;) . На трьох котлах їхало відносно непогано- 3000об.хв стабільно і півтора літра масла на 60км. Третій поршень частково розплавився і вилетів у вихлопну. Краплі розплавленого алюмінію видно білими шаршавими цятками на фото. Хотів же зробити подачу води, щоб зменшии температуру заряду в гільзах. Колхозити бажання відпало в мене на довго. складу штатний мотор 1.7..    П,С, комп глючить... фото буде дещо пізніше...

 

post-10843-0-76595700-1467320757_thumb.jpg

post-10843-0-56157500-1467320933_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Эх, жаль... Такой проект классный был!

Штатный 1,7 говоришь? Что-то мне подсказывает, что с твоей головой сток не получится...  ;)

 

З.ы: ирония о третьей ступени порадовала.  :goodd:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Саме головне,не засмучуйся,складеш 1.7 і буде ракета)) тільки третю ступінь треба гарно пофіксити,краще скотчем в декілька слоїв :crazy:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

ето ж как быстро ты шол что до отстрела третьей ступени дотянул?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Запчастини були хороші.... то в мене нога важка, щоб менше давив гашетку, то може ще поїздив. Але, хто зна скільки, і коли та третя ступінь відпала би. Мотор працював за4500 об. коли то халепа сталася. Що не робиться, то на краще.

            Тільки що з гаража вернувся. Багато роботи зробив..... вкладиши ще із совдепіі, коліно 0.25 корінь\шатун, шийки в нормі. поршня теж норм, кольца нові- прима. В головку поставив нові луганські 39.5 впускні і совєтскі випускні клапана. Багато часу провозився з кпп і кулісою. Куліса була розбита сильно, а в коробці розбиті втулки подовжувача на кардан. о це мотор пустив димове, аж легше стало. Залишилося поставити радіатора і капота..... далі буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Поставив сьогодні капот, радіатор, залив води. Трохи покатався, десь 70км. Пре мотор файно всі ступені працюють добре :ok: . Поки на обкатці більше 2500 крутить не буду, а так їде добре. Передачі включаються туг, поки куліса після ремонту

..                   Зараз мене найбільше цікавить витрата палива, яка буде. Якщо було 8л\100км а стане не менше 10. Взяти цю ізницю в 2л і помножити на гіпотетичний кілометраж що  маю проїхати за рік то приблизно 22-25тис.км. переплата становитиме приблизно 4000грн по ціні газу 9грн. тре задуматися, може підшукати малолітражку на кожен день...

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Поставив сьогодні капот, радіатор, залив води. Трохи покатався, десь 70км. Пре мотор файно всі ступені працюють добре :ok: . Поки на обкатці більше 2500 крутить не буду, а так їде добре. Передачі включаються туг, поки куліса після ремонту

..                   Зараз мене найбільше цікавить витрата палива, яка буде. Якщо було 8л\100км а стане не менше 10. Взяти цю ізницю в 2л і помножити на гіпотетичний кілометраж що  маю проїхати за рік то приблизно 22-25тис.км. переплата становитиме приблизно 4000грн по ціні газу 9грн. тре задуматися, може підшукати малолітражку на кожен день...

Да, можна Ланоса купить, хорошая малолитражечка, 12 л порадуют, думаю  :))   И не так уж и дорого в принципе, из салона 200 тысяч, в кредит где-то в 300-350 встанет.   :ok:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Малолітражка поки зачекає. Буду продовжувати колхозити москвіча. подарували кпп мені, ну як, майже подарували, поможу замінити двигуна на Фиаті. Кпп цікава, таких раніше не бачив, трохи не така як в полонезі. Доведеться кузова різати сильно. Саме головне то передаточне число п"ятої- 0.56. Я думаю що ця кпп покаже потенціал узам 1.7. Зараз розберу, подивлюся що тре замінити, бо вибиало перше передачу. post-10843-0-22440800-1468749759_thumb.jpgpost-10843-0-14030300-1468749938_thumb.jpg

 На минулому тижні зробив на сто розвал\сходження. Наскільки класно сарайчик став рулюватися. Пустивши руля нікуди не тягне, а то уводило в право.    Далі буде...

      

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

из-за хобота ето хорошая коробочка, я такую только один раз видел

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз

×
×
  • Створити...