Перейти до вмісту

Кпп,підвісний,редуктор заднього моста. Теоретики, досвідчені допоможіть.


Остап

Recommended Posts

Сталось так шо злетіла мені гальмівна колодка в барабані і заблокувало колесо..опинився я на трамвайній колії. Рішення було прийнято моментально: мега швидко познімати колодки, вчіпити на місце колесо і зїхати з колії. Рішення було не вірним. До того як мало стояти три чи чотири трамваї в пробці не дійшло....накрився старий домкрат. Скажено втоплюючи педаль газу,я ривками на трьох колесах забрав машину вбік. Диміло сильно. Бруківочка червоніла =) 

 

Потім привезли домкрат, я познімав ту всю систему і доїхав до хати без гальмів. Далі все зробив як має бути, їздив.  Почало шкребти, через тиждень взагалі як кусок метало перемололо, аж машина здригнулась. Поки доїхав по трошки до місця стоянки вже постійно гриміло, машина здригалась. Таке враження шо в великий міксер кидаю каміння.  Зараз наважусь доїхати тільки до місця ремонту (естакада), тому мушу бути готовим, запастись. Якщо редуктор, то новий міст, а може навіть і піввісі + всі нові комплектуючі на ресори і т.д. Якшо підвісний підшипник, то його треба. Дуже надіюсь шо коробка жива, бо то певне найгірше. Ну а якщо все разом, то, то.....куплю іншу машину.

 

Я думаю що в редукторі всі зуби позбивало і молотить їх там, перемелює.

Хто, що може підтвердити чи спростувати панове? Допоможіть зекономити багато часу, витративши трошки свого.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Предполагаю дифф с сателитами накрылся

Якшо міст, то найкращий варіант, бо шумів, гудів.

Кпп Полонез

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Его недолго перебрать. Нужны новые сателиты и новая оська. Это если бюджетно.

Или редуктор в сборе на замену. Какой смысл весь мост менять

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ну мог просто подшипник посыпаться, но наверное он бы за раз высыпался и все. Думаю стоит поддомкратить колёса и покрутить, звук даст о себе знать. Диф и сателлиты посыпались бы за раз... Скорее всего... Покрутите в подвешенном состоянии колёса, будет видно. Ещё от большой нагрузки могут иголки на крестовине полопаться, они тоже скрежет дают, писк и треск.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Его недолго перебрать. Нужны новые сателиты и новая оська. Это если бюджетно.

Или редуктор в сборе на замену. Какой смысл весь мост менять

Не знаю яке рішення прийняти, якщо так.

Перекинути міст менше часу і проблем, а навіть якшо більше. + треба поміняти всі втулки, хомути, прокладки, бо в мене того всього вже немає. Ше не знати шо я зберу з тих сателітів...  мені колись х - болти законтролили дротом по кругу.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Если менять сателлиты с осью, то раскручивать болты шестерни не надо. А при желании можно и подшипники не трогать. Выбил контрящий штифт, выбил ось. Провернул шестерни и вытащил, потом в обратном порядке. Главное проверить люфт шестерён и посадку оси.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Народ, я хотів знати вашу думку, щоб це могло бути.... Якщо редуктор, то я міняю цілий міст 100%, це буде ефективніше, скорше, простіше і надійніше. Просто коли я поїду на естакаду, то мушу мати зразу міст на заміну. 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

То піддомкрать зад авто, покрути колеса на нейтралі та послухай шурхіт. Як нема, то вже до коробки, як є, то перекидай міст, далі по свободі розберешся.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Судя по тому, что раньше с заблокированным колесом рвал редуктор, то похоже на обрыв чашки сателлитов в районе подшипника. А если говорить о точности, то это то же самое, что сделать диагностику типа: "в каком ухе у меня жужит?". Подними по очереди задние колёса и при снятом ручнике хорошо их с помощью монтажки, вставленной в прорезь диска, поболтай. Если будет ощущение люфта на конце полуоси в районе редуктора - то диагноз выше описан.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Шурхіт - минуле. Зараз таке враження шо в редуктор кості людськи підкидають, аж машина здригається.

Питання: Чи  можуть з коробки такі звуки бути.  Я на ходу дивився як муфта крутиться....чьотко, файно крутиться. Але таке враження що під мною хрустить - б"є, може підвісний.....а може віддає.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Уже три часа обсасываешь свою проблему. Думаешь не слыша и не видя машины, а чисто стуча по кнопкам тебе поставят точный диагноз? О чём можно ещё говорить - подними, послушай, сделай хоть что-то, а потом спрашивай.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Уже три часа обсасываешь свою проблему. Думаешь не слыша и не видя машины, а чисто стуча по кнопкам тебе поставят точный диагноз? О чём можно ещё говорить - подними, послушай, сделай хоть что-то, а потом спрашивай.

Я зрозумів, дякую за пораду.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 3 місяці потому...

:)  Забув вже про тему. Гума підвісного повиривалась, от воно і тарабанило, далеко їхати не міг - заїхав до мегамайстрів, які чим тільки не збивали той підвісний.....замінили. Тепер треба балансувати кардан  :wacko:.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Як будеш міняти міст то ні в якому разі за жодних обставин не став нові стремянки (ті що мост до ресори стягують) вони розтягуються краще ніж резинка на трусах, в мене друг так двічі губив задній мост на ходу, якщо вони потребують заміни візьми краще десь б.в.

пс. іноді кардан краще новий купити це якнайменш дешевше ніж поміняти підвісний та дві хрестовини, да й зробити це самому можна легко,  а з ремонтом часто треба звертатись до майстрів

псс і ще доречі у мене якось кардан на 2 частини лопнув майже новій, шліцева частина відврвалась, так зварили і нічго не балансували)) Після заміни підвісного кілька разів я теж не балансував його

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...