Перейти до вмісту

AZLK 2140 Mister Green


Остап

Recommended Posts

Надо было в поршнях цековки поделать. А так степень ниже, расход больше.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • Відповіді 196
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Найкращі автори в цій темі

Опубликовані зображення

Ну я вже точно лізти не буду, хіба тьфу - тьфу заодно...розхід заміряю і відпишусь =)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

я тоже за цековки в поршнях под клапана-а так это мотор с малой степенью сжатия. .за проделаную работу5+,за то что 2 прокладки поставили2-ока ;)

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Работы много и все красиво,но  при такой цене на бенз,да и мотор 1.5 и так неособо мошный,нужно степень схатия повыше,это и меньше расход,и мошности малеха больше

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

а клапана сам притирал или отдавал в контору?   сколько шлифовали ГБЦ на 1 мм не разу не  достали  клапана до поршней, кроме одного случая когда при  прирезке седел  " мастера" не правильно прирезали фаски на клапанах,  клапана  сели в седла ниже чем нужно и в результате начали доставать до поршней, лечили торцовкой  ножек, как бы мотор  с новой поршневой  компрессию должен иметь  повыше чем 11,5 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ну так =) Все робив один майстер. Дійшов висновку що при шліфовці головки кут площин головки змінились, тому що кришка передня не шліфувалась, і в зборі вийшло так, що площини головкиі кришки на випускних співпадали, а на стороні впускних клапанів кришка виступала за площину головки.

Перед тим як робити капіталку я начитався що 1,5 мм мінус не дістає, тому сміливо сказав шліфанути на 1мм.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

это каким тупым оленем нужно быть чтоб так фрезернуть. она же на линейки ложится.-но изза этого всеравно в клапана не должно упиратся-если конечно перекос не 5 мм

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

это каким тупым оленем нужно быть чтоб так фрезернуть. она же на линейки ложится.-но изза этого всеравно в клапана не должно упиратся-если конечно перекос не 5 мм

 

может шлифовали вручную на кругу для изготовления муки из зерна? ;) 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Забейте в интернете "фрезеровка головки деревообрабатывающим станком" или как-то так. :)):good:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 рік потому...

Проблема всієї системи охолодження, казав чувак який шарить в теплообмінниках, радіаторах, шо тосол пороз'їдав радіатор:

16788401_1818801448360108_310432583_n.jpg16808341_1818800038360249_1156385249_n.jpg

Валило тосолом капєц з тих тріщин, і я так їздив. Через ті дири, по словах майстра, не було тиску в системі, тому коли ставав в корках на прогрітому моторі - температура піднімалась до 95-100

Тосол по всьому підкапотному, і навіть на морді і передній решітці радіатора:

16787987_1818800125026907_1877451456_n.jpg16809132_1818800155026904_1899754657_n.jpg

Сьогодні пішов спати ще й радіатор пічки:

16808409_1818801668360086_665593140_n.jpg

Весь салон в тосолі був....

16808738_1818800025026917_955167137_n.jpg

Так от, то всьо вже я зняв сьогодні, пошарив по нету і що планую:

16809583_1818800015026918_769758750_n.jpg

- радіатори маю вже промиті з донора (промивка гарячою водою, заливка кип'ятку з лимонною кислотою на 3 години, промивка гарячою водою, заливка кип'ятку з содою харчовою на 2 години, промивка гарячою водою - я ше стільки гім..а не бачив, був в шоці): на радіаторі основному два контура відключені, трохи немає сот; радіатор пічки в нормальному стані   412 - 8101060 - 20 16736790_1818724435034476_1083235744_n.jpg16810695_1818754391698147_2050000774_o.jpg

- віддраяти весь корус радіатора пічки і пофарбувати термофарбою

- вчіпити мотор з крильчаткою від Пріори на 4 швидкості

- прогерметизувати термогерметиком всі стики і дирки

- купити паралону, і ущільнити всі щілини (між радіатором і корпусом і т.д.)

- замінити патрубок від радіатора пічки до блоку і впиляти туди кран сантехнічний (шоб зливати по - людськи ОР) + поставити в отвір в кузові гумку для шлангу

- вліпити трійник з болтом в патрубок верхній від пічки (шоб при заливі ОР виходили повітряні корки)

- замінити патрубок від термостата до радіатора, бо там поріз (об корпус), заодно зняти і перевірити термостат від Ниви (кажуть шо якість комплектів нових патрубків до одного місця)

- можливо заміна термоса

- зібрати і залити воду з лимонкою на 1-2 дні, а потім (якшо все буде гуд) залити антифриз G - 12 (тут ще не вирішив що брати)

- ну і в планах дефлектори в панелі на бокові вікна, бо просто капець зимою...

Ніби все, якшо шось забув, то допишу.

На весну треба машину на суперходу, а я її запустив...

Якщо в когось є ще якісь додаткові ідеї - пишіть, буду вдячний.

Ну і успіхів мені =)))

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Морози скінчились, тепер можна й пічку зробити. ))

А з дефлектори взимку зручно, і влітку теж гуд

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

1 минуту назад, Kondit сказал:

Морози скінчились, тепер можна й пічку зробити. ))

А з дефлектори взимку зручно, і влітку теж гуд

Маєш десь глянути? Треба якісь по дизайну підібрати, бо вже надивився жахіть по нету =)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

То в меневони на 41му, і то , жінка подарувала на днюху. Спитаю її де брала.

В мене десь були з 2106, радянські такі, широкі, прозорі, а спереду фіолетові. От вони добрі, бо ширші сучасних рази в три. Як треба то гляну. Але їх те на зажими ставити, або на самиклейку мудрить, і кут підрізати ножовкою сантиметрів 20

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Фото опитування!

17091004_1824628791110707_68762459_o.jpg

Варіанти відповідей:

1. Я знаю де є гумка під лючок в нормальному стані (скиньте посилання);

2. Я завалив це все герметиком (скиньте посилання);

3. Купи 2140 з нормальною гумкою;

4. Я знаю від чого підходить (скажіть будь ласка від чого)

І ще, діло на місці не стоїть - основний радіатор замінений, багато купленого, радіатор пічки віддертий, пофарбований, прогерметизований, пропаралонений чекає установки...

17122045_1824628751110711_489226780_o (1).jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Ну що ж. Щодо пріорівського мотора пічки, то справи з ним в очікуванні. Бо я заліз до ходової. Але так як я купив вживаний, то йому зробили профілактику.

Заліз в ходову, і не дарма. По ходовій замінили:

- верхню ліву шарову

- розрухали закисші поршеньки в супорті на правому колесі

- правий новий верхій ричаг в зборі, тепер в мене і справа і зліва такі

-C86MX_PmhI.thumb.jpg.1b45f7f365687fd71e32fe513e685359.jpg

- замінили підшипники ступиці і саму ступицю на правому колесі

 Ага, ше в мене шоколадка генератора згоріла вкотре....

І гроші закінчувались.....

 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Если что  --  есть в верхние шаровые новые пластиковые вкладыши.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

5 минут назад, Victor сказал:

Если что  --  есть в верхние шаровые новые пластиковые вкладыши.

Дякую, всі шарові вже замінені...=)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Але я розумів що грошей мені на ремонт не вистачить, тому як мені не хотілось робити самому....за ініціативою моїх клубнів (моя ініціатива вже давно перегоріла), ми розпочали...вірніше вони розпочали ремонт самі. А мені вже прийшлось згадувати юнацькі роки, і братись то все збирати назад з ними. =)

Спочатку вони замінили:

- верхню ліву шарову нову

- а потім взялись за нижню ліву......от тут і починається наша історія =)

Знімали ми її декілька годин (і зйомником також) - не вдалось. Вирішили зняти повністю всю ступицю і поставити замість неї з донора....ага, а ше не працював супорт.

 

 

 

18274743_1855034364736816_7786144172911000521_n.jpg

18268550_1855034001403519_6947282777171146374_n.jpg

18222254_1855034038070182_7599817205289066374_n.jpg

18268538_1855033978070188_7368652561738502330_n.jpg

18319297_1855035404736712_4613612532310424204_o.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз

×
×
  • Створити...