Garri-g Опубліковано: 6 липня 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 6 липня 2015 Надо было в поршнях цековки поделать. А так степень ниже, расход больше. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 6 липня 2015 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 6 липня 2015 Ну я вже точно лізти не буду, хіба тьфу - тьфу заодно...розхід заміряю і відпишусь =) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
scoryc Опубліковано: 6 липня 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 6 липня 2015 я тоже за цековки в поршнях под клапана-а так это мотор с малой степенью сжатия. .за проделаную работу5+,за то что 2 прокладки поставили2-ока 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 6 липня 2015 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 6 липня 2015 5+2=7. 7/2=3.5 Незадовільна оцінка. Хоча б на четвірку... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
scoryc Опубліковано: 7 липня 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 7 липня 2015 Работы много и все красиво,но при такой цене на бенз,да и мотор 1.5 и так неособо мошный,нужно степень схатия повыше,это и меньше расход,и мошности малеха больше Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 7 липня 2015 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 7 липня 2015 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Dimon_F Опубліковано: 8 липня 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 8 липня 2015 а клапана сам притирал или отдавал в контору? сколько шлифовали ГБЦ на 1 мм не разу не достали клапана до поршней, кроме одного случая когда при прирезке седел " мастера" не правильно прирезали фаски на клапанах, клапана сели в седла ниже чем нужно и в результате начали доставать до поршней, лечили торцовкой ножек, как бы мотор с новой поршневой компрессию должен иметь повыше чем 11,5 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 8 липня 2015 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 8 липня 2015 Ну так =) Все робив один майстер. Дійшов висновку що при шліфовці головки кут площин головки змінились, тому що кришка передня не шліфувалась, і в зборі вийшло так, що площини головкиі кришки на випускних співпадали, а на стороні впускних клапанів кришка виступала за площину головки. Перед тим як робити капіталку я начитався що 1,5 мм мінус не дістає, тому сміливо сказав шліфанути на 1мм. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
scoryc Опубліковано: 8 липня 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 8 липня 2015 ничего не понял-головку что закосили при шлифовке?высоту гбц в студию Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 8 липня 2015 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 8 липня 2015 Не помню шо там наміряли...шось типу того мається на увазі: Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
scoryc Опубліковано: 10 липня 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 10 липня 2015 это каким тупым оленем нужно быть чтоб так фрезернуть. она же на линейки ложится.-но изза этого всеравно в клапана не должно упиратся-если конечно перекос не 5 мм Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
27-й Опубліковано: 10 липня 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 10 липня 2015 это каким тупым оленем нужно быть чтоб так фрезернуть. она же на линейки ложится.-но изза этого всеравно в клапана не должно упиратся-если конечно перекос не 5 мм может шлифовали вручную на кругу для изготовления муки из зерна? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Igorek Опубліковано: 10 липня 2015 Скарга Поширити Опубліковано: 10 липня 2015 Забейте в интернете "фрезеровка головки деревообрабатывающим станком" или как-то так. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 10 липня 2015 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 10 липня 2015 Все буде добре є Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 6 січня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 6 січня 2017 Півтори роки я вже нічого не пишу.... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 17 лютого 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 17 лютого 2017 Проблема всієї системи охолодження, казав чувак який шарить в теплообмінниках, радіаторах, шо тосол пороз'їдав радіатор: Валило тосолом капєц з тих тріщин, і я так їздив. Через ті дири, по словах майстра, не було тиску в системі, тому коли ставав в корках на прогрітому моторі - температура піднімалась до 95-100 Тосол по всьому підкапотному, і навіть на морді і передній решітці радіатора: Сьогодні пішов спати ще й радіатор пічки: Весь салон в тосолі був.... Так от, то всьо вже я зняв сьогодні, пошарив по нету і що планую: - радіатори маю вже промиті з донора (промивка гарячою водою, заливка кип'ятку з лимонною кислотою на 3 години, промивка гарячою водою, заливка кип'ятку з содою харчовою на 2 години, промивка гарячою водою - я ше стільки гім..а не бачив, був в шоці): на радіаторі основному два контура відключені, трохи немає сот; радіатор пічки в нормальному стані 412 - 8101060 - 20 - віддраяти весь корус радіатора пічки і пофарбувати термофарбою - вчіпити мотор з крильчаткою від Пріори на 4 швидкості - прогерметизувати термогерметиком всі стики і дирки - купити паралону, і ущільнити всі щілини (між радіатором і корпусом і т.д.) - замінити патрубок від радіатора пічки до блоку і впиляти туди кран сантехнічний (шоб зливати по - людськи ОР) + поставити в отвір в кузові гумку для шлангу - вліпити трійник з болтом в патрубок верхній від пічки (шоб при заливі ОР виходили повітряні корки) - замінити патрубок від термостата до радіатора, бо там поріз (об корпус), заодно зняти і перевірити термостат від Ниви (кажуть шо якість комплектів нових патрубків до одного місця) - можливо заміна термоса - зібрати і залити воду з лимонкою на 1-2 дні, а потім (якшо все буде гуд) залити антифриз G - 12 (тут ще не вирішив що брати) - ну і в планах дефлектори в панелі на бокові вікна, бо просто капець зимою... Ніби все, якшо шось забув, то допишу. На весну треба машину на суперходу, а я її запустив... Якщо в когось є ще якісь додаткові ідеї - пишіть, буду вдячний. Ну і успіхів мені =))) 2 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Kondit Опубліковано: 17 лютого 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 17 лютого 2017 Морози скінчились, тепер можна й пічку зробити. )) А з дефлектори взимку зручно, і влітку теж гуд Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 17 лютого 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 17 лютого 2017 1 минуту назад, Kondit сказал: Морози скінчились, тепер можна й пічку зробити. )) А з дефлектори взимку зручно, і влітку теж гуд Маєш десь глянути? Треба якісь по дизайну підібрати, бо вже надивився жахіть по нету =) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Kondit Опубліковано: 18 лютого 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 18 лютого 2017 То в меневони на 41му, і то , жінка подарувала на днюху. Спитаю її де брала. В мене десь були з 2106, радянські такі, широкі, прозорі, а спереду фіолетові. От вони добрі, бо ширші сучасних рази в три. Як треба то гляну. Але їх те на зажими ставити, або на самиклейку мудрить, і кут підрізати ножовкою сантиметрів 20 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 2 березня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 2 березня 2017 Фото опитування! Варіанти відповідей: 1. Я знаю де є гумка під лючок в нормальному стані (скиньте посилання); 2. Я завалив це все герметиком (скиньте посилання); 3. Купи 2140 з нормальною гумкою; 4. Я знаю від чого підходить (скажіть будь ласка від чого) І ще, діло на місці не стоїть - основний радіатор замінений, багато купленого, радіатор пічки віддертий, пофарбований, прогерметизований, пропаралонений чекає установки... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
witjock Опубліковано: 2 березня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 2 березня 2017 как вариант,купить на Али https://ru.aliexpress.com/store/222033 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 12 травня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 12 травня 2017 Ну що ж. Щодо пріорівського мотора пічки, то справи з ним в очікуванні. Бо я заліз до ходової. Але так як я купив вживаний, то йому зробили профілактику. Заліз в ходову, і не дарма. По ходовій замінили: - верхню ліву шарову - розрухали закисші поршеньки в супорті на правому колесі - правий новий верхій ричаг в зборі, тепер в мене і справа і зліва такі - замінили підшипники ступиці і саму ступицю на правому колесі Ага, ше в мене шоколадка генератора згоріла вкотре.... І гроші закінчувались..... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Victor Опубліковано: 12 травня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 12 травня 2017 Если что -- есть в верхние шаровые новые пластиковые вкладыши. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 12 травня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 12 травня 2017 5 минут назад, Victor сказал: Если что -- есть в верхние шаровые новые пластиковые вкладыши. Дякую, всі шарові вже замінені...=) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Остап Опубліковано: 12 травня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 12 травня 2017 Але я розумів що грошей мені на ремонт не вистачить, тому як мені не хотілось робити самому....за ініціативою моїх клубнів (моя ініціатива вже давно перегоріла), ми розпочали...вірніше вони розпочали ремонт самі. А мені вже прийшлось згадувати юнацькі роки, і братись то все збирати назад з ними. =) Спочатку вони замінили: - верхню ліву шарову нову - а потім взялись за нижню ліву......от тут і починається наша історія =) Знімали ми її декілька годин (і зйомником також) - не вдалось. Вирішили зняти повністю всю ступицю і поставити замість неї з донора....ага, а ше не працював супорт. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз