Mexahik Опубліковано: 20 лютого 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 20 лютого 2013 Доброго вечора всім. От вирішив свій гараж зробити, з"явився в мене москаль)) Машина в цілому в хорошому стані але є деякі нюанси через її вік (1972 р.). Машина стояла десь близько 10 років, пробіг теж в принципі маленький - всього 80 тис. Але стояла на колодках, а не на колесах. Тобто ходова ще нормальна. Поміняв колеса, масло, фільтр паливний і прийшлось робити всю електрику, бо якись олень перепутав клеми на аккумуляторі. Також поміняв бак та колодки задні. Коли вже збирався виїжджати, то він перестав заводитись. Попала вода в циліндри... Прогнила прокладка. Після її заміни прокатався кілометрів 50 і випав сніг))) машина з грудня стоїть на колодках. Тиждень назад залив воду і спробував завести. Він завівся але я помітив що капає вода під випускним колектором. Знайшов звідки капає, також прогнили прокладка. Але проблема в тому, що я не знаю як колектор зняти - знизу де він приєднується до вихлопної його шильки просто поржавіли, тобто на них фактично вжей різьби нема, гаки не можливо відкрутити. Можна якось зняти ту кришку і не знімати колектор? Також не працює задня передача, потрібно купити ремкомплект на тяги. Цим займусь як стане тепліше. Також спідометр не показує, треба буде теж під машину лізти. А так наче все ок. Кузов не гнилий, тільки в багажнику трошки іржі є. Ну і на дверях і багажнику потрібно "уплотнитель"(на українській це слово перекладається круто))) поміняти. Буду вдячний за допомогу та поради. Фото будуть трошки пізніше Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
chaika Опубліковано: 20 лютого 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 20 лютого 2013 Маєш на увазі " у щіль нювач" ? ))) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
leon Опубліковано: 20 лютого 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 20 лютого 2013 открутить полностью коллектор от мотора, и открывается доступ к той пластине на блоке, ее желательно найти целую либо изготовить их нержи потом на прокладку с герметиком. По уплотнителям (ущільнювачам) дверей купить готовый универсальный отрезать нужной длинны Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Mexahik Опубліковано: 20 лютого 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 20 лютого 2013 Маєш на увазі " у щіль нювач" ? ))) так))) а скільки його метрів потрібно? leon дякую, завтра буду пробувати... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 20 лютого 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 20 лютого 2013 ВІтаємо в клубі. Давай фото машинки. Колектор треба відкрутити від головки, там 8 шпильок. Відсунути на сторону. Тоді можна дістатись до бокової кришки. Ровеньских тут трохи мало, можна на пальцях полічити. Будеш біля Румянця, заїжджай в гості. На прохідній спитаєш Ромі4а. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Mexahik Опубліковано: 23 лютого 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 23 лютого 2013 Добрався сьогодні до машини. Відкрутив колектор але всеодно не зміг добратись до тієї пластини, до нижніх болтів не може ключем достати.... А що найкраще від іржі допомагає, може ті шпильки можна ще розмочити чимось. Можливо вд40? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 23 лютого 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 23 лютого 2013 Так, відмочують вд40. А ще дуже добре допомагає молоток. Легенько постукати в торець болта, тоді він легенько відкрутитися. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Mexahik Опубліковано: 27 лютого 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 27 лютого 2013 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
BonjornoПопуас Опубліковано: 27 лютого 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 27 лютого 2013 ух красавчик, то у тебе там ще 2140стоїть? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Mexahik Опубліковано: 27 лютого 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 27 лютого 2013 трошки сьогодні полазив в машині і пару питань з"явилось. Може двигун троїти часом від того, що свічки стоять 20д а не 17? і ще люфт доволі великий, що дивитись в першу чергу. Гайку пробував затягувати - не допомогло. ух красавчик, то у тебе там ще 2140стоїть? то тестя, але він вже гнилуватий Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
chaika Опубліковано: 27 лютого 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 27 лютого 2013 прям РВЕ усїх)) Класний номер. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Tinlaven Опубліковано: 27 лютого 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 27 лютого 2013 Може... Тому є необхідність їх викрутити, оглянути, перевірити зазор між електродами...а якщо довго не були в роботі, то краще замінити на нові... А в чому люфтить? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Mexahik Опубліковано: 27 лютого 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 27 лютого 2013 дивився, вони чорні, матовий нагар чорний на них. Свічки нові - проїхали десь 80-100 км. Троїть на низьких оборотах. Ну руль крутиш, а колеса не повертаються, в цьому плані люфт)) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Tinlaven Опубліковано: 27 лютого 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 27 лютого 2013 По свічках... Якщо чорний матовий, то або переливає карбюратор, або двигун довго працював на холостому ходу чи з підсосом... По рульовому... Перше - зношені шарніри рульової трапеції, друге - треба регулювати боковий зазор черв"яка і ролика регулювальною гайкою на кришці рульового редуктора... Почни з перевірки трапеції... А машинка класно виглядає! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Mexahik Опубліковано: 27 лютого 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 27 лютого 2013 Дякую. Гайка це та що біля випускного колектора? і як краще перевірити трапецію? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Tinlaven Опубліковано: 27 лютого 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 27 лютого 2013 Нєа, не та...То гайка маятника рульового управління... З лівого боку рульова колонка (труба) в підкапотному просторі входить в редуктор, який закріплений на лівому лонжероні. Кришка цього редуктора дивиться вгору. На ній є спеціальна гайка з великою плоскою контрагайкою. На цій гайці є шестигранна пробка для заливу масла.... Перевірити трапецію краще удвох...Один крутить руль вліво-вправо на невеликий кут, а другий дивиться під машиною на характер руху елементів трапеції і рукою прощупує наконечники тяг на предмет стуку... крутити для регулювання треба гайку 9, відпустивши попередньо контрагайку 8. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Mexahik Опубліковано: 27 лютого 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 27 лютого 2013 дякую, до кінця тижня доберусь. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
ais-berg Опубліковано: 27 лютого 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 27 лютого 2013 Доброго вечора всім. От вирішив свій гараж зробити, з"явився в мене москаль)) Машина в цілому в хорошому стані але є деякі нюанси через її вік (1972 р.). Машина стояла десь близько 10 років, пробіг теж в принципі маленький - всього 80 тис. Але стояла на колодках, а не на колесах. Тобто ходова ще нормальна. Поміняв колеса, масло, фільтр паливний і прийшлось робити всю електрику, бо якись олень перепутав клеми на аккумуляторі. Також поміняв бак та колодки задні. Коли вже збирався виїжджати, то він перестав заводитись. Попала вода в циліндри... Прогнила прокладка. Після її заміни прокатався кілометрів 50 і випав сніг))) машина з грудня стоїть на колодках. Тиждень назад залив воду і спробував завести. Він завівся але я помітив що капає вода під випускним колектором. Знайшов звідки капає, також прогнили прокладка. Але проблема в тому, що я не знаю як колектор зняти - знизу де він приєднується до вихлопної його шильки просто поржавіли, тобто на них фактично вжей різьби нема, гаки не можливо відкрутити. Можна якось зняти ту кришку і не знімати колектор? Також не працює задня передача, потрібно купити ремкомплект на тяги. Цим займусь як стане тепліше. Також спідометр не показує, треба буде теж під машину лізти. А так наче все ок. Кузов не гнилий, тільки в багажнику трошки іржі є. Ну і на дверях і багажнику потрібно "уплотнитель"(на українській це слово перекладається круто))) поміняти. Буду вдячний за допомогу та поради. Фото будуть трошки пізніше главное не опускай руки и бог в помощь. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Mexahik Опубліковано: 27 лютого 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 27 лютого 2013 дякую. такого глобального робити покищо нема нічого. треба крило заднє пофарбувати і вже думаю над тормозами. в педалі короткий хід та нажимається важкувато. Просто нюанс в тому, що допомогти фактично нема кому. в старого машини ніколи не було, та і в дідів теж не було, тому розбираюсь сам)) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Seryk Опубліковано: 27 лютого 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 27 лютого 2013 Хороший апарат Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 27 лютого 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 27 лютого 2013 М-мм, класика. Гарно зберігся, вигляд шикарний . Бачу щиток приборів уже новий. Рідну приборку не хочеш поставити, бачив у Сан Санича на Динамо. Нова приборка, і не дорого хотів. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Mexahik Опубліковано: 27 лютого 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 27 лютого 2013 то така рідна приборка хочу десь знайти дзеркала хромовані і такі щоб на двері чіплялись і треба сам козирьок на щиток приборів або може можна з чогось зробити? і ще паливний фільтр фактично на двигуні лежить, йому нічого літом не буде коли температура велика буде? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Mexahik Опубліковано: 2 березня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 2 березня 2013 Сьогодні пробував відкрутити таки колектор, побризкав вдешку і через годину пішов відкручувати. так нічого і не вийшло. дуже не зручно крутити і хитається разом з двигуном випускний.... напевно прийдеться його зрізати... буду шукати новий. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Mexahik Опубліковано: 6 березня 2013 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 6 березня 2013 Сьогодні натрапив на старі фотки. Сиджу скучаю, поки що коштів нема та і погода ремонту не сприяє. Знайшов фото першого і покищо останього нормального виїзду на москалі. Гарно там було... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
VVV Опубліковано: 6 березня 2013 Скарга Поширити Опубліковано: 6 березня 2013 ... і ще паливний фільтр фактично на двигуні лежить, йому нічого літом не буде коли температура велика буде? Із свого досвіду скажу, що краще паливні фільтр та шланги поможливості подалі від двигуна розташувати, підігрів бензину в цьому місці непотрібний Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз