scor.p Опубліковано: 28 жовтня Скарга Поширити Опубліковано: 28 жовтня 38 минут назад, chaika сказал: Чекайте пропаювать. Йому ж лише перевірити. А шо, воно з узомом на бсз не робитиме? Наче люди ставлять і на машини з узомами приборки РАР. на бсз иногда колбасило. когда стрелка хаотично прыгала вверх. там чегойта перепаивали для стабильной работы.(во всяком случае мне паяли сразу и все было хорошо. а ребята кто просто ставил иногда мучались с дискотекой) если есть хороший паяльщик, пропайка сходу не помешает. чтоб просто потом туда не лазить. если нет такого человека - ну ставим как есть и дальше будем посмотреть. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
FROZTEN Опубліковано: 28 жовтня Скарга Поширити Опубліковано: 28 жовтня "{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, chaika сказав:" Наче люди ставлять і на машини з узомами приборки РАР. RAR200 від рено якщо підключити до БСЗ по принципу звичайного карбового таха - мінус мікросхема в таху. Є карбові RAR180, у них "високовольтний" тах. "{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, космич сказав:" Генератора нема, але це вже щось зрозуміле. Дякую. Взагалі є ще коммутатори 7 контактні, з виходом під тахометр з самого коммутатора. На деталях точно є. Можна з таким спробувати перевірити, але як на мене купувати коммутатор лише для перевірки тахометра таке собі. Якщо приборка з реногора і її не тулили до узамів чи шохомоторів то нічого їй нема і не буде. Хіба от стабілітрон як я казав може трошки збоїти, і то не обов'язково. У мене все ок в стоковій рар200, нічого з нею не робив. Зовсім рідко буває припадки стрілка ловить, дригається чи ляже на максимум на пару секунд - це якраз стабілітрон при тепловому розширенні починає барахлити. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
космич Опубліковано: 29 жовтня Автор Скарга Поширити Опубліковано: 29 жовтня А если просто тестером прозвонить? Не получится? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
MADCAT Опубліковано: 29 жовтня Скарга Поширити Опубліковано: 29 жовтня Я по ошибке поставил РАР 200 в пикап, с БСЗ тахометр работал, и думаю будет работать, а на РАР 180 он дергается как припадочный, причем сразу после запуска(( 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
космич Опубліковано: 29 жовтня Автор Скарга Поширити Опубліковано: 29 жовтня Нет у меня БСЗ. Проверить на машине ни как. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
MADCAT Опубліковано: 29 жовтня Скарга Поширити Опубліковано: 29 жовтня Стоп, а на зеленом же инжектор стоял? Или я уже отстал от времени, и там его уже нету?) 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
космич Опубліковано: 29 жовтня Автор Скарга Поширити Опубліковано: 29 жовтня На зелёном да, но там узам на секу, там тахометр я так и не запустил. Да и в коме он сейчас. Заморожен до лучших времён. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
MADCAT Опубліковано: 29 жовтня Скарга Поширити Опубліковано: 29 жовтня Ну если он заводится то по идее можно там проверить, с выхода секу он должен заработать 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
FROZTEN Опубліковано: 29 жовтня Скарга Поширити Опубліковано: 29 жовтня "{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, космич сказав:" там тахометр я так и не запустил Підтяжку на 12в до сигнального провода через резистор в 1ком робив? І який там тахометр пробував підключити? АЕПовський від карба - то там цілу схему треба колхозити. Рар200 підключити до секу3 елементарно. От не пам'ятаю, чи не запускаючи машину можна тахометр там перевірити. "{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, MADCAT сказав:" Я по ошибке поставил РАР 200 в пикап, с БСЗ тахометр работал, и думаю будет работать Якщо і буде - то не довго. Рано чи пізно мікросхема полетить. Може навіть моментально, тут як повезе. У катушки як БСЗ, так і КСЗ викиди ерс (эдс) самоіндукції до 80 вольт доходять. "{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, MADCAT сказав:" а на РАР 180 он дергается как припадочный, причем сразу после запуска Міняти стабілітрон треба. Він там в скляному корпусі, видно вже ледве контачить всередині. "{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, космич сказав:" А если просто тестером прозвонить? Не получится? Нема сенсу, з цього нічого ясно не буде. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
космич Опубліковано: 29 жовтня Автор Скарга Поширити Опубліковано: 29 жовтня Вот именно по этой схеме и подключал. Ни так, ни так не работает. И у меня на зелёном приборка АЭП. С БСЗ она работала отлично и я её хотел оставить. Но видимо я чего то неправильно подключал, лампа чек (та которая подсос) у меня тоже не заработала. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
FROZTEN Опубліковано: 29 жовтня Скарга Поширити Опубліковано: 29 жовтня "{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, космич сказав:" приборка АЭП АЭП по такій схемі не запрацює. На АЕП високовольтний тахометр. Там треба підвищуючу схему використовувати. Або об'єднувати сигнали з котушок через діоди і підключати по принципу як на бсз. Це все чому - тахометр ТХ193\ТХ200 від АЭП якраз і працює від викидів самоіндукції котушки запалювання, використовуючи їх як сигнальний імпульс. А секу3 генерує слабкий логічний сигнал, який підходить тільки низьковольтним тахометрам. Низьковольтний тахометр це якраз той, котрий стоїть на РАР200. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
MADCAT Опубліковано: 30 жовтня Скарга Поширити Опубліковано: 30 жовтня @космич извини за флуд в гараже, я чуть покопался по своим приборкам, выяснил следующее, возможно @FROZTEN добавит информацию: Приборок у меня нашлось аж 3, одна РАР180 и 2 РАР 200 В РАР 180 стоит тахометр ТХ200C1/R, не помню про КСЗ, с БСЗ работает, но стрелка дергается. Микросхема LMS 2711 РАР 200 с красными стрелками-если я не путаю то была снята с донорского Москвича, с УЗАМом и БСЗ. Я ее ставил себе на пикап, с БСЗ она нормально работала. Маркировки на тахометре нет, маркировки на микросхеме тоже нету РАР200 с белыми стрелками-снова если я не путаю-была снята с донора 214145, внутри тахометр 2182.3801.00 с микросхемой LMS 2711, ее я пока никуда не подключал. У всех на шкале с обратной стороны надпись ТХ 200А, но у верхней (РАР 180) шкала тахометра отличается. На просторах интренета пишут так Цитата тахометры TX200C1/R и 2182.3801.00 - РАЗНЫЕ. 2182.3801.00 - работает на всех двигателях! TX200C1/R - работает на всех, кроме рено! будьте внимательнее! отличие 2182 от ТХ200 в том, что добавлены сопротивления для работы с ЭБУ рено. @космич а в чем вобще вопрос по проверке? Продают приборку и нужно проверить ее работоспособность, или приборка уже есть в наличии, он не работает? 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
космич Опубліковано: 30 жовтня Автор Скарга Поширити Опубліковано: 30 жовтня У меня есть две приборки под рено. Работоспособность неизвестна. Мне нужна одна приборка рабочая полностью для последующего свапа реномотора. Знакомый москвичист из под Киева купил себе реногор. А там тахометр сломан и стрелка тупо приклеена к шкале. Знаю что такое богатство у нас не найти. Вот и пытаюсь как то помочь. Если оба таха рабочие, то я бы один подарил. Но как проверить чтобы ничего не сломать. Я не сильно электрик и умные приборы в моих руках часто пускают дым. Поэтому и распрашиваю чего и как. Спасибо всем за помощь. И, кстати, это флуд. Это очень полезная информация. Имея дырявую память, такие вещи меня очень выручают. Особенно хорошо когда есть у кого спросить. Дай вам Бог здоровья. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
MADCAT Опубліковано: 30 жовтня Скарга Поширити Опубліковано: 30 жовтня Ну если других вариантов не найдется-могу предложить проверить их у себя на машине, у меня есть инжекторный москвич. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
FROZTEN Опубліковано: 30 жовтня Скарга Поширити Опубліковано: 30 жовтня "{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, MADCAT сказав:" Приборок у меня нашлось аж 3, одна РАР180 и 2 РАР 200 Відрізнити який в якій тахометр дуже просто (якщо ніхто нічого, звійсно-ж, не колхозив до цього). Тахометри у яких шкала "широка", тобто шкала від 0 до 1000 обертів по ширині така ж, як і всі інші градації, тобто відстань на шкалі як у 0-1000об 1000-2000об і так далі однакова. - Це "низьковольтні" тахометри під інжекторні двигуни (інколи ставились і на карби, але в купі з 7-контактним комутатором, але це дуже і дуже велика рідкість!). Також можна і по шкалі самої приборки відрізнити - якщо є лампа чек енжин, то тахометр там 99% саме під інжектор, низьковольтний, з "широкою" шкалою. "{# [0:годин][1:годину][2:години][3:години][4:години][11:годин][12:годин][13:годин][14:годин][*1 :год][*2:год][*3:год][*4:год][?:год]] тому, MADCAT сказав:" отличие 2182 от ТХ200 в том, что добавлены сопротивления для работы с ЭБУ рено. Опір там доданий як підтяжка плюса до сигнального провода. Сам же карбовий тах з РАР-ок зазвичай на мікросхемі KEFA(індекс не згадаю), там сама мікросхема ніби то може переварювати високовольтні сигнали без проблем. (Але даташити до них знайти не реально, тому я не впевнений чи це правда, а байки з азлктім це все ж не істина в першій інстанції ) У всього іншого там і номінали інших деталів відрізняються від схеми до схеми. Я особисто б не ризикував підключати будь який тахометр, навіть котрий з "вузькою" шкалою, а також особливо ті, що без маркувань, до котушки бсз чи ксз. Штука рідкісна, вгробити її таким чином мало кому треба. Краще використовувати комутатор 7 контактний або підключати до БУД(якщо інжектор). P.S. - у мене два приклади підключень низьковольтних тахів до котушки є, дві РАР-ки без тахометрів)) P.S.2 - "Дьоргана" стрілка як я і казав виправляється дуже легко. P.S.3 - Таки да, досить флуду 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
космич Опубліковано: 30 жовтня Автор Скарга Поширити Опубліковано: 30 жовтня Я не понял, мы шо в теме про цветы? Какой флуд? Вы о чём? Я тут умнею изо всех сил, а вы говорите флуд. У меня уже много приборок, но я и не знал что в них столько различий. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
космич Опубліковано: 4 листопада Автор Скарга Поширити Опубліковано: 4 листопада Пропал холостой ход. Мотор тупо глохнет. А если с подсосом то только до упора, по другому не хочет. Глянул быстро под капот, провода на месте подтёков никаких не видно. У нас очень сильный ветер. На улицу лучше не выходить. Что с машиной, не понятно. Надо лезть в карб. Когда нажимаешь газ мотор работает. Опять клапан ХХ? Что ж так часто то. Недавно менял жеш. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
scor.p Опубліковано: 4 листопада Скарга Поширити Опубліковано: 4 листопада озон? солекс? скорее всего под жиклером хх или гдет в его тракте мусор. если на солекс клапан хх гарантированно дохлый есть, то откуси нафик ему носик и поставь. как погода устаканится будешь разбираться. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
космич Опубліковано: 4 листопада Автор Скарга Поширити Опубліковано: 4 листопада Озон. Отдельно стоящий клапан. В прошлый раз такое было, я клапан заменил. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
scor.p Опубліковано: 4 листопада Скарга Поширити Опубліковано: 4 листопада 1 час назад, космич сказал: Озон. Отдельно стоящий клапан. В прошлый раз такое было, я клапан заменил. так он иногда щелкает так, что даже в салоне слышно) под капотом диагностируется за 10 секунд даже в нынешний ураган. или с регулятора шайбу ампутировать... если сам регулятор не развалился то поидее шлангочку с него на коллектор одеть мимо клапана да и все. хотя мне в хорошие времена попадались не работающие регуляторы. сильно мощная пружина помойму внутри была. даж при снятии шлангочки он не всегда канал закрывал. с эпхх головнины помойму больше чем толку... хотя призрачная идея экономии топлива будоражит умы. это да... 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
MADCAT Опубліковано: 4 листопада Скарга Поширити Опубліковано: 4 листопада Переключить шланг от коллектора на карбюратор, минуя электроклапан-не получится? Если появится ХХ то дело в клапане. Я кстати недавно с подобными симптомами искал папе на жигулях холостой ход, оказалось винт качества смеси покинул тот карбюратор 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
космич Опубліковано: 4 листопада Автор Скарга Поширити Опубліковано: 4 листопада Где то у меня есть ещё один новый клапан. Завтра поищу. Надеюсь погода наладится. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
trotssergey Опубліковано: 4 листопада Скарга Поширити Опубліковано: 4 листопада Да, ветер пипец... сегодня прицеп тягало по дороге.. Деда, откуси иголку у клапана. Эти клапана вечно мозг напрягают. Димон тут прав 100% 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
космич Опубліковано: 5 листопада Автор Скарга Поширити Опубліковано: 5 листопада Нечего там откусывать. Клапан выносной, отдельностоящий. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
FG Опубліковано: 5 листопада Скарга Поширити Опубліковано: 5 листопада Виносний то електро, а він управляє в карбюраторі пневмоклапаном. Ось там відкусюють кінчик штока з шайбою. Шайба це і є клапан. Коли порветься мембрана, то пружина прикриває шток із шайбою і не працює холостий ход. Поки немає нового пневмоклапана, то робимо так, а штуцера на пневмоклапані і на впускному колекторі заглушуємо перегинанням трубочок. 1 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз