Перейти до вмісту

Гараж: ~ М 412 ИЭ ~ "Москалик"


yurrenko

Recommended Posts

«Москалик»

Усім привіт! Мене звати Юра. На moskvich.net я не так давно але за цей короткий час Форум став невід’ємною частиною мого вільного часу, а Гугл вже декілька місяців завантажений пошуком ключових слів «Москвич», «ИЖ», «412» і всього, що з ним пов’язано. Ніколи раніше не міг подумати, що буду задротити на форумах, вишукувати інформацію, аналізувати «за» і «проти», приймати кінцеве рішення. Останнє дається дуже складно, бо з технічними науками ніколи не мав нічого спільного. Знання у сферах електротехніки, радіотехніки, машинознавства і т.д. є мізерні і слабкі. За освітою економіст, працюю по спеціальності але, всерівно, практична робота відрізняється від пройденої теорії у ВНЗ. Веду до того, що, читаючи теми форуму, іноді ні фіга не розумію з прочитаного, що аж хочеться задати хмару дурних і примітивних питань. Тому прошу з розумінням поставитись до мого дилетантизму і щирого бажання зберегти «залізного члена родини» на ходу, забезпечити комфорт і безпеку пасажирів і самого себе, звичайно).

Відкриваю ворота свого гаража і знайомлю вас зі своїм другом «Москаликом»:2014_09_21.thumb.jpg.0e854af65f77bed2309bfe6c2cc3d282.jpg2014_09.21_3.thumb.jpg.781db11f16fbd02f1ea3115f9d4e8bf8.jpg2013_10.31_2.thumb.jpg.47c9e8024dc9df208d85defc53739c2f.jpg

 

Комплектація автомобіля: «Москвич-412ИЭ-029».

Рік випуску: 1990 рік.

Колір: «біла лілія».

Пробіг: 40528 км

Двигун

412 ДЭ (чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розподільним валом і клапанами).

Діаметр циліндра, мм – 82;

Хід поршня, мм – 70;

Робочий об’єм, л – 1,48;

Ступінь стиску – 7,2;

Потужність, кВт (к.с.) – 49 (66,6).

Ходова частина

Передня підвіска: незалежна, пружинна з поперечними важелями, зі стабілізатором поперечної стійкості;

Задня підвіска: повздовжні напівеліптичні ресори (кількість листів – 7 шт.);

Амортизатори підвіски передніх і задніх коліс: гідравлічні, двосторонньої дії, телескопічні.

Колеса

Профіль ободу: 4 1/2j-13

Покришка: 165/80R13

Гальма

Передні: дискові з чотирьох циліндровою скобою;

Задні: барабанні, колодочні з одним гідравлічним циліндром;

Привід гальм: гідравлічний роздільний, за допомогою двуполостного головного циліндру типу тандем, з вакуумним підсилювачем, з регулятором тиску в приводі задніх гальм, з сигналізуванням виходу з ладу одного з двох незалежних контурів.

 

Генератор: 58.3701 (допускається застосування генератора 29.3701-01);

Розподільник запалювання: Р-147-В; (замінив на БСЗ: розподільник запалювання  5406.3706 (МЗАТЕ))

Свічі: А-17Д;

Комбінація приборів: ИЖ КП-2

 

Змінено користувачем yurrenko
Зміна характеристик авто
  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • Відповіді 125
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Найкращі автори в цій темі

  • yurrenko

    yurrenko 34 публікації

  • KSV

    KSV 21 публікація

  • D.Vader

    D.Vader 15 публікацій

  • FG

    FG 9 публікацій

Опубликовані зображення

Доброго дня, приветствуем на форуме.

Спрашивайте ответим.

А фото салона,  подкапотки желательно, ну и девушки :D.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Привет. хороший москвич и девочка на первом фото хороша... :))

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

ПЕРЕДІСТОРІЯ

З’явився Москалик у нашій родині у вересні 1990 року. Майже через 1 рік після мого народження)) мій ровесник. Купив його мій дідусь. З гаражу Москалик виїжджав лише влітку протягом 1-2 місяців коли до нас приїжджали родичі в гості, і возив нас на природу. Коли літні канікули закінчувались Москалик відправлявся в гараж на осінньо-зимово-весняну сплячку до наступного приїзду родичів. І так було з року в рік. Дідуля не був механіком, тому перед початком кожного сезону кликав свого колегу по роботі для технічного огляду. Я був маленьким хлопчиком, який від’їздив половину літа у Москалику, і тоді я не звертав увагу чи траплялись якісь поломки, який був розхід бензину і т.д. Здавалось, що машина ніколи не ламалась, не перегрівалась, не глохнула без причини. До 2012 року дідуля наїздив з нами 33 тис.км. Відсвяткував свої 82 роки і віддав Москалика мені у користування. Звичайно, я був дуже щасливий з цього приводу. Я ще не підозрював скільки клопотів, роботи і частково розчарувань на мене чекає))). Тільки я почав їздити на «Москалику» так почали вилазити всілякі болячки: то він не заводився, то почав глохнути, то пічка перестала працювати (як вияснилось була забита гірчицею), то з бензонасосом щось трапилось, то карбюратор прийшлось міняти і т.д. ))) Я тоді ще не був одружений, тому грошей не було шкода, щоб це все ремонтувати.

Було зроблено заміну: карбюратора, бензонасоса, радіатора, датчика рівня бензину в баку, рідного радєйка на автомагнітолу, блоку запобіжників, ламп у передніх фарах, клаксона.

Поставив: центральний замок, шумоізоляцію, дві колонки на задню полку, ущільнювач від ВАЗ по периметру моторного та багажного відсіку, пластмасові підкрильники, праве і ліве дзеркала, ліквідував протікання води (через антену, форсунки склоочисника, по тросику повітрозабірника вентиляції салону, по проводах від лівого контролю поворотів до блоку запобіжників, з нижнього кутика лобового скла зі сторони водія).

Незважаючи на капризність Москалика, я його ще більше полюбив і зріднився з ним. Полюбила його і моя дружина, і мої друзі. Робили багато виїздів на річку, відпочинок на природі, в гори, їздили в ліс збирати гриби. Але в 2015 році Москалик став не надійний. Міг перегрітися, внаслідок чого глохнув, і не заводився. І так траплялось серед лісу. Тому в період, коли завагітніла дружина, а потім народилась донечка ми надавали перевагу батьковій Toyota Avensis. До цього всього велику роль відіграв розхід бензину в 14 літрів і більше на 100 км…!

Так Москалик простояв до квітня 2018 року. Ми якраз вирішили продати гараж, а в придачу ще і Москалика. Я вже домовився з покупцем про зустріч, підготував його до продажу (помив, ліквідував різні дрібні несправності)… але в останню ніч перед продажем передумав і залишив Москалика в сім’ї. Дуже багато спогадів з ним пов’язано!

Думаю, що така печалька може бути пов’язана з тим, що машина ж не бачила толкового майстра, не мала відповідного догляду.

Даю Москалику другий шанс і надіюсь, що мої сподівання стосовно нього виправдаються! )

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

2 часа назад, yurrenko сказал:

Даю Москалику другий шанс і надіюсь, що мої сподівання стосовно нього виправдаються! )

Даааа, статейку написали красиво, хотя я батин москвич тоже не смог продать, а он в 100 раз убитей Вашего, да и пробег почти пол лимона. Москвич (как на мое мнение) довольно надежная машина, но! это уже и морально и физически устаревший автомобиль, ждать от него 10000 и более км пробега без ремонтов не надо, да и современные з/ч на него сомнительного качества. Если хотите более менее надежной работы от авто, его надо учиться ремонтировать самому, и дешевле и Вы будете всегда знать в каком он техническом состоянии и что от него ожидать.

ПС Колхоз зеркала глаза режут, сток лучше.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

2 часа назад, KSV сказал:

Колхоз зеркала глаза режут, сток лучше.

Зеркала глаза не режут, сейчас за недорого лучшего не найти. А обзор справа всегда нужен. Стоковое же только одно, ставилось слева, размер не сильно разрешал увидеть надёжно обстановку сзади.

Правильно, что решил открыть гараж!

Если машина запала в душу, то учись ремонтировать и всё наладится. Машина ещё не изношена и будет не сильно напрягать в ремонте, хотя за столько лет её существования будут вылезать проблемы по замене резиновых изделий. Советую лить масло хорошее: полусинтетику хорошую, не дешёвую. Лично я в свои Москвичи, хоть и с опозданием, лью Ликви Молли полусинтетика при пробеге одного 85 тыс. (движок с нуля, второй, сама машина 220 т.); а в другой Москвич залили ZIK  X7 синтетика 10w40, после небольшого промывочного пробега в 1 тыс. на масле MANNOL (Двигатель и машина 30 тыс. пробега).

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

18 часов назад, FG сказал:

то учись ремонтировать и всё наладится

Спочатку мав надію на майстрів... але останні декілька місяців показали, що не можна на всі 100% надіятись на когось! Все залежить від людини, яка береться за роботу: на скільки вона відповідальна, чесна і дотошна в своїй справі. На жаль, сьогодні всі хочуть чим менше працювати, а грошей чим більше отримувати. Це логічно...АЛЕ... це ж автомобіль! Безпека повинна бути максимальна.
Ну, ось, були у мене проблеми зі стартером. Я б сказав не стабільна робота. Іноді, такий звук при заведенні виникав, що важко описати, чути було, напевно, на сусідню вулицю. Таке ніби удар і скрегіт одночасно. З немалими зусиллями ключем на 19 зняв стартер і дали майстру на "діагностику". Він сказав, що стартер нормальний і віддав. Всетаки, вчора з тестем я розкрутили стартер і ось що побачив всередині.IMG_20180718_190409.thumb.jpg.45aa76c7d4d6ce6c40f55c2fbd66f589.jpgIMG_20180718_190310.thumb.jpg.fdc45a1257f42ce39b86748b62f11979.jpgIMG_20180718_190243.thumb.jpg.03521c1970ec31d2de4869b870b0d11f.jpgIMG_20180726_190442.thumb.jpg.d5e0b46cdf0eee951d2b4b20c6fdaef3.jpgIMG_20180726_190424.thumb.jpg.d059aff520beee7d7a9e44b5a1f07939.jpgIMG_20180726_192657.thumb.jpg.fa69d49e0eafc5d70c6f3e6454408619.jpgIMG_20180726_192631.thumb.jpg.9d6e52c95a3315df4e970e8678d0ad33.jpg Змазав невеликою кількістю масла втягуюче, щоб зменшити тертя, а також систему з бендіксом. Як результат при рухах стало легше ходити.

Питання:

1.Контакти в  такому стані ж не можуть давати нормальну і стабільну роботу стартера, чи не так? Відчистив шкуркою до блиску. Мідну "шайбу" перекинув на інший бік. А мідні болти повернув на 180 градусів (у зв'язку з невеликою виробіткою у міцях дотику з мідною шайбою);

2.Щітки стартера візуально ще в нормальному стані? ( забув заміряти розмір)));

3.Що ще варто перевірити чи зробити в цілях профілактики стартера?

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

29 минут назад, yurrenko сказал:

Спочатку мав надію на майстрів... але останні декілька місяців показали, що не можна на всі 100% надіятись на когось! Все залежить від людини, яка береться за роботу: на скільки вона відповідальна, чесна і дотошна в своїй справі. На жаль, сьогодні всі хочуть чим менше працювати, а грошей чим більше отримувати. Це логічно...АЛЕ... це ж автомобіль! Безпека повинна бути максимальна.
Ну, ось, були у мене проблеми зі стартером. Я б сказав не стабільна робота. Іноді, такий звук при заведенні виникав, що важко описати, чути було, напевно, на сусідню вулицю. Таке ніби удар і скрегіт одночасно. З немалими зусиллями ключем на 19 зняв стартер і дали майстру на "діагностику". Він сказав, що стартер нормальний і віддав. Всетаки, вчора з тестем я розкрутили стартер і ось що побачив всередині.IMG_20180718_190409.thumb.jpg.45aa76c7d4d6ce6c40f55c2fbd66f589.jpgIMG_20180718_190310.thumb.jpg.fdc45a1257f42ce39b86748b62f11979.jpgIMG_20180718_190243.thumb.jpg.03521c1970ec31d2de4869b870b0d11f.jpgIMG_20180726_190442.thumb.jpg.d5e0b46cdf0eee951d2b4b20c6fdaef3.jpgIMG_20180726_190424.thumb.jpg.d059aff520beee7d7a9e44b5a1f07939.jpgIMG_20180726_192657.thumb.jpg.fa69d49e0eafc5d70c6f3e6454408619.jpgIMG_20180726_192631.thumb.jpg.9d6e52c95a3315df4e970e8678d0ad33.jpg Змазав невеликою кількістю масла втягуюче, щоб зменшити тертя, а також систему з бендіксом. Як результат при рухах стало легше ходити.

Питання:

1.Контакти в  такому стані ж не можуть давати нормальну і стабільну роботу стартера, чи не так? Відчистив шкуркою до блиску. Мідну "шайбу" перекинув на інший бік. А мідні болти повернув на 180 градусів (у зв'язку з невеликою виробіткою у міцях дотику з мідною шайбою);

2.Щітки стартера візуально ще в нормальному стані? ( забув заміряти розмір)));

3.Що ще варто перевірити чи зробити в цілях профілактики стартера?

Добрий день,  вітаю на форумі!, , раджу пройтися шкуркою нульовкою по мідних болтах для кращого контакту ну і по гайці звісно, також раджу перевірити шат самого якоря, втулка можливо розбита. .   

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

1 Так нормально работать не будет. Все правильно описали, только пятак не шкуркой затереть, а надфилем выровнять чтоб не было раковин и затереть, а болты развернуть.

2 Щетки визуально отличные, но посмотрите пятно соприкосновения с ламелями, должно быть не менее 70%, если меньше - на замену.

3 Люфты во втулках. Больше без стенда ничего не проверить самому.

Венец визуально хороший.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

48 минут назад, yurrenko сказал:

Спочатку мав надію на майстрів... але останні декілька місяців показали, що не можна на всі 100% надіятись на когось! Все залежить від людини, яка береться за роботу: на скільки вона відповідальна, чесна і дотошна в своїй справі. На жаль, сьогодні всі хочуть чим менше працювати, а грошей чим більше отримувати. Це логічно...АЛЕ... це ж автомобіль! Безпека повинна бути максимальна.
Ну, ось, були у мене проблеми зі стартером. Я б сказав не стабільна робота. Іноді, такий звук при заведенні виникав, що важко описати, чути було, напевно, на сусідню вулицю. Таке ніби удар і скрегіт одночасно. З немалими зусиллями ключем на 19 зняв стартер і дали майстру на "діагностику". Він сказав, що стартер нормальний і віддав. Всетаки, вчора з тестем я розкрутили стартер і ось що побачив всередині.IMG_20180718_190409.thumb.jpg.45aa76c7d4d6ce6c40f55c2fbd66f589.jpgIMG_20180718_190310.thumb.jpg.fdc45a1257f42ce39b86748b62f11979.jpgIMG_20180718_190243.thumb.jpg.03521c1970ec31d2de4869b870b0d11f.jpgIMG_20180726_190442.thumb.jpg.d5e0b46cdf0eee951d2b4b20c6fdaef3.jpgIMG_20180726_190424.thumb.jpg.d059aff520beee7d7a9e44b5a1f07939.jpgIMG_20180726_192657.thumb.jpg.fa69d49e0eafc5d70c6f3e6454408619.jpgIMG_20180726_192631.thumb.jpg.9d6e52c95a3315df4e970e8678d0ad33.jpg Змазав невеликою кількістю масла втягуюче, щоб зменшити тертя, а також систему з бендіксом. Як результат при рухах стало легше ходити.

Питання:

1.Контакти в  такому стані ж не можуть давати нормальну і стабільну роботу стартера, чи не так? Відчистив шкуркою до блиску. Мідну "шайбу" перекинув на інший бік. А мідні болти повернув на 180 градусів (у зв'язку з невеликою виробіткою у міцях дотику з мідною шайбою);

2.Щітки стартера візуально ще в нормальному стані? ( забув заміряти розмір)));

3.Що ще варто перевірити чи зробити в цілях профілактики стартера?

і також прокладочку поміняти  ,бо бачу коли знімали кришку втягуючого розлізлася.   

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

 Добавлю від себе трохи по стартеру. В принципі зуби на маховикові ще нормальні і походять, ото у втягуючому п*ятно контакту перемикаючої шайби налагодити і буде нормально крутить. Воно ж видно,що на одному боці взагалі контакт слабий і тоді годі говорити про нормальну прокрутку стартера, бо сила струму на тому малому п*ятні буде губитися і не покрутить нормально стартер.

Далі як налагодити: дивись сам на місці, чогось шайба лягала добре на один болт а на другий тільки трохи доторкувалась. Розверни на 180 градусів болт який сильно підношений, вирівняй напильником поверхні. Може на болтові де малий контакт якийсь горбик наріс і тому нормально не прилягало, зачистити рівно його, розверни мідну шайбу другою стороною, там поверхня рівна і ще походить. Думаю буде все добре, струм при нормальних контактах піде на обмотку стартера достатній і стартер буде розкручуватися добре. Змазувати втулки стартера тільки маслом, можна тим що в моторі. Також помазати маслом шліци по яким ходить бендикс. Прокладку на кришці втягуючого реле можна не міняти, вона перервалася і мабуть друга частина знаходиться на корпусі втягуючого. Просто ставиш кришку на місце і частини прокладки між собою знову знову будуть на своєму місці, там же нічого не тече. Якщо зовсім небуде тієї прокладки то не страшно.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Дякую, хлопці, за поради! Я так зрозумів, що зробив зі стартером все, що зміг. Буду бачити його роботу і з часом треба буде зняти порівняти стан контактів і втягуючого!
На рахунок прокладки: вона розірвалась на дві частини. Я їх поставив на місце і додатково посадив на герметик. Думаю, від цього гірше не буде)))

Завтра планую ставити БСЗ. Даю посилання на інструкцію по якій буду збирати все до купи ( https://www.drive2.ru/l/4899916394579347456/)
Цієї інфи буде достатньо? Чи ще є нюанси?

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

4 часа назад, yurrenko сказал:

Іноді, такий звук при заведенні виникав, що важко описати, чути було, напевно, на сусідню вулицю. Таке ніби удар і скрегіт одночасно.

Є, навіть , не підозра, а впевненість в необхідності ревізії якоря відносно статора:- мають бути задирання. Ще треба перевіряти якор в токарному верстаті на відсутність дисбалансу ( відсутності дисбалансу можна не очікувати, його не буде). Це 117, він дуже довгий, має здатність до викривлення, в мене такий є, скреготів і гуркотів, і вдаряв  одночасно, виправленню не підлягає, треба новий стартер

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Сьогодні поставив стартер на своє місце. Трохи задовбався, щоб закрутити ті дві гайки))) Ну, дуже вже незручно їх крутити!

Якби мене попросили завести машину із закритими очима - то я би не впізнав свого Москалика! Пів оборота і машина працює. Різниця до профремонту і після- суттєва. Потрібно звикати до нового заведення машини. Дякую усім за поради)

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Також сьогодні замінив рідні ущільнювачі дверей на ВАЗівські зі сторони кузова. IMG_20180727_205014.thumb.jpg.80f86cb7e59775bb208642bb54f90d68.jpgIMG_20180727_204443.thumb.jpg.399eb671373f5ecd945bef3a8be6ea78.jpg (https://detali.zp.ua/ua/catalog/5963-uplotnitel_dveri_2101_07_1sht/#incats)

Зафіксувались елєгансько, дверки ущільнились ідеально. Єдине за чим буду скучати - це за закриванням дверей мізинцем))). 

Після монтажу ущільнювачів відрегулював усі замки, щоб полегшити закривання дверей. Звісно, не буде як раніше, але це питання часу, звикнеться.

І так пасажири ніколи не могли повірити, що в Москвичі можна НЕ ГРИМАТИ дверима! У мене завжди аж серце країлось від їхніх надмірних зусиль.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

2 часа назад, yurrenko сказал:

Ну, дуже вже незручно їх крутити!

Неудобства там нет вообще, Вы попробуйте снять/поставить стартер на некоторых ино! И москвич покажется детским велосипедом!

Просто купите правильный набор инструмента, и это упростит жизнь в десятки наз. Я наборы не покупал, у них гдето 40-60% насадок (инструмента) не используется (если не заниматься проф ремонтом), а купил по отдельности качественные воротки, удлинители, карданчик и головки от 10 до 32, ключ рожок/накидок от 6 до 24, а самые ходовые типа 10, 13, 17, 19 в двух экземплярах, да и старыми рожковыми не брезгую, ну и за 32 года верчения гаек/болтов насобиралось разного рода спец инструмента, в 90% самодельного, типа завернутого зю образно гвоздя, спецом для снятия/установки задних колодок (вещь вообще незаменимая!), завернутого под 90 градусов рожкового ключа со спиленными губками  итд, ну и десятка два отверток разной длины, толщины и назначения, и еще много чего, но это все накапливается постепенно, а для начала покупаем самые ходовые головки и накидки, а остальное уже само насобирается.

И тогда Вы поймете что в гараже гайки можно и в удовольствие крутить, типа отдохнуть морально от работы итд.

  • Upvote 2
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

7 часов назад, KSV сказал:

Неудобства там нет вообще, Вы попробуйте снять/поставить стартер на.....

Москвичевский БАТЭ с волгокрышкой:goodd: я на этой неделе поставил. Верхнюю гайку крутил накидным, слегка искривленным, ключем

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

10 часов назад, KSV сказал:

в гараже гайки можно и в удовольствие крутить

Цілком погоджуюсь, що потібно мати підходящий інструмент для будь-якої роботи! Так економиться час, зусилля, нерви і настрій ) Прийдеться мені збирати свою колекцію інструменту, а то  разом з Москаликом отримав в багажнику декілька рожкових ключів, фігурну і плоску викрутки)))

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Друзі, допоможіть порадою!

На цьому тижні, якщо буде вільний час, планую ставити БСЗ. Даю посилання на інструкцію по якій буду збирати все до купи ( https://www.drive2.ru/l/4899916394579347456/)
Цієї інфи буде достатньо? Чи ще є нюанси?

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Да здесь и советовать нечего, человек все красиво описАли, схема есть, а нюансы есть всегда, то что-то мешает, то проводка не хватило, то резьба сорвалась итд, все это решается по месту, я провода обмотал-бы черной тряпичной изолентой. Если комплект есть - брать и ставить. Главное в ремонте ничего не отрезать/отламывать когда кажется что лишнее или мешает, бо потом оказывается что оно все надо и приходится варить или покупать новое, но это касается будь какого ремонта.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 8 місяців потому...

Усім привіт! Давно не писав в гаражі Москалика, але час від часу заходив на Форум, щоб почитати щось цікавеньке.

Повернусь у весну минулого року)))

Найбільшою проблемою (не враховуючи розхід бензину в 14 літрів і більше) була ненадійність виїзду, бо Москалик зупинявся і не заводився через перегрівання бензонасосу. Охолоджена вода в багажнику і ганчірка рятували ситуацію. Але це не є вихід! Почали з системи охолодження двигуна. Злили тосол і промили систему з допомогою «5-ти хвилинки». Після цього багато разів промивали звичайною водою, поки не витікала з системи чиста вода. До цього вона була рижа і з шматочками сміття. До серпня місяця їздив на воді і періодично замінював її. Я помітив, що об’єм залитої мною води становив 7-8 літрів тоді як в технічних характеристиках зазначено 10,3 літра. Ще в 2012 році ми ставили б/в радіатор (пише на ньому 412), можливо, він має менший об’єм і тому така різниця в літрах?!

Наступним кроком була заміна бензонасосу. Один дядя порадив мені взяти бензонасос WEBER. У нього такий встановлений і нарікань жодних нема! Навіть казав, що замовить мені через знайомого. Ну я замовив, звичайно… а прийшов мені ось такий насосік:IMG_20180717_165809.thumb.jpg.bc72487bce7399a2a9af3104605624e6.jpg

Ну і фіг з ним. Ставлю його – їзда і час покаже, який він в дії. Трішки фоток з монтажу. Також замінив шток, бо на попередньому була виробітка.

IMG_20180717_171626.thumb.jpg.f42db530d82584efbf9cc6fb801c0f69.jpgIMG_20180717_165906.thumb.jpg.5f7338f7a86103df058a174db2804286.jpgIMG_20180717_170352.thumb.jpg.aa3920b631f3a20ab178e9d1f4279cd5.jpgIMG_20180717_192621.thumb.jpg.8c65421225d3a4bd7a2a980ea52a5816.jpg

 

Після цього я, нажаль, не мав можливості приділити час Москалику. Робота і всілякі життєві проблемки забирали весь вільний час. Куплений комплект БСЗ лежав на полиці незадіяний (поставив лише вчора).

Перед зимівлею якось вирішив прокататись але не зміг завести авто. Невідомо чи це були проблеми з новим бензонасосом, чи щось інше вилізло. Залив в систему антифріз і закрив гараж до весни…
Тиждень тому добрались до карбюратора і виявили, що пластмасовий поплавок наповнений бензином і корпус самого карбюратора (правда не знаю в якому саме місці, бо роботи проводили без мене) має кривизну, нібито заводський брак. Щось там шліфанули, поміняли поплавок на новий латунний, налаштували карб і Москалик поїхав! Тепер можна було починати роботи з заміни системи запалювання на безконтактну. Вчора все закінчили і я не впізнав своє авто! Настільки було приємно їхати! Це як наркотик) Чекаю завершення свят, щоб можна було далі працювати над покращенням багатьох моментів. Фото по БСЗ закину завтра.

 

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

В процесі робіт з заміни системи запалювання виявили мікротріщину в основі горловини радіатора, яку одразу підпаяли. Замінили пробку радіатора (виробник LUZAR 72.00 грн.).IMG_20190420_191402.thumb.jpg.0537850a6738b0f9c0ee449d16940523.jpg

Встановлював безконтактну систему запалювання по інструкції, яку знайшов на нашому Форумі

(https://moskvich.net/topic/1245-%D1%83%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D0%B1%D1%81%D0%B7-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D1%87%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2-%D1%81-%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B0%D0%BC%D0%B8/?do=findComment&comment=45371).

Дякую за допомогу!

Мій комплект складається з (ціни станом на липень 2018р.):

1.     Розподільник запалювання 5406.3706 (МЗАТЕ) – 1144,00 грн.

2.     Котушка запалювання 2108-099, Таврія 3122.3705 (МЗАТЕ) – 223,00 грн.

3.     Комутатор 2108, 2109, 21099 7-контактний 0729.3734 (ВТН) – 135,00 грн.

4.     Миттєва діагностика + аварійне запалювання БСЗ Ваз 2108,2109,21099 в одному блоці – 41,00 грн.

5.     Джгут дротів БСЗ 2108 (2108-3724026 Україна) – 38,00 грн.

6.     Проводи високовольтні Tesla TS T634H (Чехія) – 211,00 грн.

РАЗОМ витрат: 1792,00 грн.

Почну з дротів і роз’ємів на них – лайно неймовірне!!! IMG_20190423_201456.thumb.jpg.3b2fc8d2189610966e4190577c0f77d8.jpg

Знайшли у знайомого електрика аналогічний джгут проводів з хорошими роз’ємами, які надійно фіксуються і не злітають. Знімаються без жодних додаткових зусиль чи підважування викруткою. У куплених дротах багато ізоляції, а січення в 2 рази менше!

Для кращого тепловідведення комутатора встановив додатковий радіатор. IMG_20190420_161827.thumb.jpg.73701d246723c76f1137e6d2aea82982.jpg

Котушка стала без жодних проблем на місце старої.

Заміна розподільника запалювання та ВВ проводів, а також кріплення блоку АЗ і МД не викликали жодних проблем. IMG_20190424_213822.thumb.jpg.c4c9cddf45631ab1a4fa0e52b6e9292e.jpgIMG_20190424_213838.thumb.jpg.3a4d6f2bc9b65e2d6db423bc1b26953f.jpg

Дуже доступно описані всі кроки в Інструкції, тому процес монтажу приніс лише задоволення. А особливо – це результат проведеної роботи! Москалик завівся без жодних проблем, працював рівно, спокійно!

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Бензиновий фільтр

Усім привіт! Допоможіть, будь ласка, вирішити питання із встановлення бензинового фільтра. Впевнений, що це питання на Форумі піднімаю не вперше, але в пошуку не знайшов відповіді.

Тому прошу дайте рекомендації і поради з власного досвіду:

1.     Розташування фільтра (хочеться подальше від двигуна)!?

         1.1 Чи можна ставити фільтр вище ніж бензонасос( IMG_20180717_165040.thumb.jpg.2e02eb7bb89d4f256802083df413d785.jpg) ?

2.     Фільтр з відстойником чи без?

3.     Виробник, модель, особливості будови, матеріалу і т.д.

4.     Які використовувати бензинові шланги ? Бажано конкретне маркування.

Якщо на форумі вже є обговорення на цю тему, то киньте посилання. Буду вдячний!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • yurrenko змінив заголовок на Гараж: ~ М 412 ИЭ ~ "Москалик"

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз

×
×
  • Створити...