Гість Saylir Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 еще не закончил, но вес думаю уже не поменяется Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Garri-g Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Неплохо тока место вокруг верхней втулки маловато или мне кажется? Как там снизу збрил тоже все? Будеш експериментировать. Фрезеровку по кругу правильно сделал! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість Saylir Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 снизу оставил ребра, а насчет верхней втулки я не первый, вроде работает Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість Шурик Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 а выточку на шатуну ,ты до какого диаметра делал,и на какую глубину? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість Saylir Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 стыдно сказать, но "на глаз" а если честно, то все зависет от резца, и когда начинаешь точить все становится видно Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Garri-g Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Saylir писал(а): снизу оставил ребра, а насчет верхней втулки я не первый, вроде работает Я спрашивал не слишком ли мало понятно что оно работает. просто на фотке не скажеш сразу какова осталась толщина металла вот я и спрашивал. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість Saylir Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 верхняя головка без втулки 3.5 мм Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Garri-g Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 ну в принципе да нормально, то на фотке кажется что тонко... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість redlin Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Какой инструмент используются в облегчении Шатунов? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Garri-g Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 ТОчило с широким кругом для "грубого" облегчения, Фортуна с насодкой для приклеивания наждачніх кругов, бормашинка если надо где то в недоступном месте снять. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість Saylir Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 и балгарка забыл добавить еще и токарный станок Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість redlin Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Saylir писал(а): и балгарка можете рассказать как их взвешивать правильно фотки и теде тепе Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість Saylir Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 ну как я делал так это взял один шатун снял все что считал нужным, потом каждую его часть взял за эталон и остальные шатуны подгонял к этой массе так же по частям. ну и в финале проверил центр масс Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість redlin Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Saylir писал(а): ну как я делал так это взял один шатун снял все что считал нужным, потом каждую его часть взял за эталон и остальные шатуны подгонял к этой массе так же по частям. ну и в финале проверил центр масс Центр масс ето как? поподробней раскажи покажи нарисуй если нетрудно Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість Saylir Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 http://moskvich-club.na.by/stories/index.php?text=engine3 тут достаточно подробно описано Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість redlin Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Saylir писал(а): http://moskvich-club.na.by/stories/index.php?text=engine3тут достаточно подробно описано Спосибо Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Kondit Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 По ходу Есть желание малехо облегчить шатуны на будущий 1,7, кто возмется толково сделать (и за скоко$) - стучим в личку. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Zazik Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 kondit писал(а): По ходуЕсть желание малехо облегчить шатуны на будущий 1,7, кто возмется толково сделать (и за скоко$) - стучим в личку. Андрюха,а на кой тебе их облегчать?выведи их в один вес на ВМС.и поменяй втулки под пальцы.да прибудет тебе счастье.не парь себе мозг. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Kondit Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 ВМС -це що? втулки поміняю само собой, а де вивести -проблема Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Zazik Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 kondit писал(а): ВМС -це що?втулки поміняю само собой, а де вивести -проблема http://vms.kiev.ua/cgi-bin/site.cgi?ide=2&lid=1лучше отдай им шатуны,втулки и новые пальцы.они тебе все сделают.Фузик и я отдавали именно туда. я возил два комплекта шатунов делать. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
SERGEYVFS Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 я делал тамже Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Kondit Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Понял, повезу туда Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість Saylir Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 признаюсь чесно что в облегчении шатунов 80% настроя это удовольствие от работы с металом, мне даже не так интересно что это изменит в работе двигателя как сам процесс облегчения Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість Шурик Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Ну каждому то свое Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість ifeis Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 550грамм вот вес у них после облегчения. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз