Гість roman_81 Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 підскажіть будьласка!!!!!! як вийти з положення? розібрав двігатель требуєтся ремонт ! заклинив вал! забило магістрали ! і запороли вкладиші шатунні 3-4 ! причина непоступало масло на вкладиш! 3-4 шатуна! остальні вкладиші цілі царапин немає.Понятно вал треба шліфанути 100% но проблема така що кого неспитаю на станціях ніхто нехочить братися за таке діло як викрутити пробки колінвала ??? він сильно забитий тому запороло 3-4 шатун тиск був під кінець слабенький! як ті пробки відкрутити пробували ударною викруткую но все марно! а висверлювати ніхто нехоче гратись з тим! плачу реальні гроші! 200 гривень зато щоб висверлити ізакрутити! а почистити вал я сам почишчу! вкладиші в Тернополі продають тільки заволжзкі / нормальні вони чи то барахло????? та вже поршневу кину нову! але одні кажуть брати розточити гільзи! але поршня незнаю як виглядають під 95 бензин!???? підкажіть!? може вкогось є фотографії поршнів 95 бензину? бо поршневу внас на базарі продають недобру тоя знаю точно! взяв поршень витер на сухо гільзу а він летить як помаслі! він жеш має йти своєю вагою!???????????? дайте пораду прошувас!!!!!! +380962454228 або емайл напишіть Bohay81@mail.ru Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
hitman47 Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Коленвал на стандарный 1,5 можно легко купить по поршням есть тема гдето по вкладышам бери ЗМЗ Кольца прима удачи с капиталкой Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
SERGEYVFS Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 нечого у висверлюванні тяжкого нема, але треба попотіти. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
chaika Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Я щоб повисвердлювати пробки і потім закрутити потратили з товаришем 2 вечори. За 200 грн дійсно можна купити колінвал для 1,5л, може вжей проточений. від смайликів рябить в очах. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
hitman47 Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Зазик помойму за 120 проточеній продавал, но наверное его уже нет Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
SERGEYVFS Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 вже нема, ця робота якраз коштує 150 гривень з пробками. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Тимоха Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 если хочешь за 100р продам колено со своего двига (точено 0,25) , но по ходу нужно точить... если че, гоу в лс Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Ridgik Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 SERGEYVFS писал(а): вже нема, ця робота якраз коштує 150 гривень з пробками. ні, в Києві ця робота буде коштувати 200грн це щоб колінвал проточити + 80грн шоб почистити. може є десь дешевше Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
axm412 Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Ёптель! у меня ж колено лежит проточеное под 1 ремонт. За 200 могу отдать + твоя доставка Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Zazik Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 axm412 писал(а): Ёптель! у меня ж колено лежит проточеное под 1 ремонт. За 200 могу отдать + твоя доставка Леха,а оно промыто?пробки новые закручены? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість roman_81 Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 хотілось б знати якщо ця робота коштує 150 грн.!? тобто почистити + пробки! до де таке роблять і за скільки часу таке робится? дехто мені пропунували тут колінвал готовий! але смисил ? як у мени їх є аж три шт. івсі шліфовані крім того що один запораний! ноїх треба всіх одно значно чистити! як їх ввикрутити? та підкажіть будьте добрі! невже так важко відписати детально? за кольца написали що брати пріма а на форумі тут є німецькі якісь!? кажуть що і ці непогані!? з вкадишами розібрався! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Zazik Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 roman_81 писал(а): хотілось б знати якщо ця робота коштує 150 грн.!? тобто почистити + пробки! до де таке роблять і за скільки часу таке робится? дехто мені пропунували тут колінвал готовий! але смисил ? як у мени їх є аж три шт. івсі шліфовані крім того що один запораний! ноїх треба всіх одно значно чистити! як їх ввикрутити? та підкажіть будьте добрі! невже так важко відписати детально? за кольца написали що брати пріма а на форумі тут є німецькі якісь!? кажуть що і ці непогані!? з вкадишами розібрався! дорогой товарищь,пробки коленвала не выкручивают,а высверливают.а потом туда закручивают новые на герметике и кернят их керном или зубилом.я свой коленвал возил на проточку,так мне там сразу эту процедуру сделали.так,что можешь эту процедуру сделать сам с кем то.про кольца скажу тебе что можешь смело ставить ПРИМУ польскую и спать спокойно.но можешь и ГЕТС купить. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
chaika Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Да, если б пробки можно было выкрутить то они б сами выкрутились еще при работе мтора. Тоесть их нужно только высверливать, и это гемор еще тот. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
axm412 Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 на моем - пробки не менялись, его так проміли и продули Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Серж Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Я сам высверливал, и чистил, но 1- набор сверел,2 пробки колена, есть алюминевые а есть металические металические с конусной резьбой , ходят прекрасно и те и другие. 3 самое главное мечики два штуки, первый и второй номер .После того как высверлиш надо объязательно прогнать резьбу. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість Стах Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Не стоит заморачиваться на пробках. Каналы прочищают разлохмаченным тросиком, в сочетании с налитым туда растворителем типа бензин. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Roller Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Лично я выкручивал всё 4 пробки в домашних условиях... Во первых- нужно хитро раскернить вмятины от заводского кернения - самодельный керн в виде маленькой отвертки . Примерно выравниваются нитки резьбы этой операцией. Во вторых ,изготавливается большая Т- образная отвертка с перпендикулярным рычагом (я делал её из арматурной стали ,затачивал строго по ширине и длинне паза пробки и закалил её в конце ). Предварительно залил верх заглушки растворителем и дал покиснуть немного.... И вот в третьих - колено держать нужно жестко (лучше в тисках-,зажав коленвал ТОЛЬКО ЗА ЩЕКИ ПРОТИВОВЕСОВ !) . Главное давить очень сильно и уверенно на саму пробку сверху ,и медленно начинать откручивать и не СПЕШИТЬ ! В противном случае срывается шлиц на пробке, и тогда уже лишь сверло только спасет ).... хотя я и после этого умудрялся выкручивать пробки (своей хитрозадумкой,с которой могу поделиться интересующимися,а не с простыми 3/14здоболами ) . В момент перекуров заливаем опять резьбу , чтоб откисала грязь. Мучений много , но жалеть не будете - я вот начистил ценый спичечный коробок гр грязи то стружкой , и был от неё просто в охе !!! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Roller Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 А пробок колена с конической резьбой быть не может- и нех вестись на уловки барыг ! Настоящая пробка имеет резьбу М 18 шаг 1,5 мм ! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Серж Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Roller Уважаемый если не видел сам ето не значит что ее нет , а по етому чтоб не оказатся самому 3/14здоболом выбирайте выражения Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Roller Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Серж,я как раз не тебя ... Человеку нужно выкрутить пробки , а не читать сообщения не в тему. А на счет пробок с конической резьбой -это фигня ,для такой пробки отверстие должно быть соответственно с конической резьбой - какой в колене вообще не присутствует ! Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
dikij Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Стах писал(а): Не стоит заморачиваться на пробках. Каналы прочищают разлохмаченным тросиком, в сочетании с налитым туда растворителем типа бензин. + 100! Чистил не один коленвал, использовал Уайтспирит, ёршики из тросиков и спицу. Чистится на ура, из-под каждой пробки выковыривал по две чайных ложки разной каки Моторы ходят. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Гість Pegasoff Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Стах писал(а): Не стоит заморачиваться на пробках. Каналы прочищают разлохмаченным тросиком, в сочетании с налитым туда растворителем типа бензин. Не стоит заморачиваться это как понимать? Можно не выкручивая пробок почистить каналы? Да ерунда это. Пробки выкручивать обязательно!!! Каналы чистить обязательно и очень добросовестно, потому как разрыхлённые тросиками части закоксовавшегося в каналах масла с грязью потом давлением выносятся к отверстиям подачи масла на вкладыши и частично или полностью перекрывают их. У себя каналы чистил бинтом накрученным на спицу через выкрученную пробку до совершенно белого состояния бинта. Потом продул компресором и закрутили новые пробки. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Maskal Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Всегда пользуюсь ударной отверткой,предварительно сверлом убрав керновку. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
космич Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 и я выкручивал в домашних условиях... сложно но можно Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Plaha Опубліковано: 23 липня 2010 Скарга Поширити Опубліковано: 23 липня 2010 Проточил себе колено, но каналы чистить отказались. Сказали что с пробками возиться сильно долго. Взял у знакомого ударную отвертку она у него на полке пылилась. Но как ей пользоваться ни он ни я незнаем .Расскажите только сильно не смейтесь Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз