Перейти до вмісту

Нема зарядки. Де копати?


Recommended Posts

2 дні назад було все норм. Потім на дорозі пропала зарядка на акумулятор, на генераторі їде без проблем без нагрузки. Акумулятор сам має 12.5 В, при підключених клемах - 11.82 В. Вмикаю "запалювання" починає плавно падати до 10.6 В, при спробі запуску стартера падає до 2.4-4.3 В і реле клацає. З буксиру заводиться, на холостих оборотах спочатку була зарядка та коли чуть газу дати стрілка амперметра падає нижче нуля і вже не рухається. Інколи при роботі двигуна на холостих оборотах починають мигати всі прибори і стрілка амперметра "скаче" біля нуля вправо і вліво.

Ставив акумулятор на зарядку від 220 В - показало, що на 80% заряджений.

Всі заміри напруги здійснювались з клем акумулятора.

Чи може бути, що перегазував, відповідно генератор давав більший струм і підбив діоди, тому на холостих обертах вони інколи справляються, а при високих пробиваються... Міряв напругу на клемі генератора "+" відносно корпуса на холостих оборотах напруга скаче від 10 до 400 і більше В - дуже нерівномірно пульсуюча напруга... Діоди і Реле ще не міняв.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Але коли вмикаю "запалювання" стрілка на амперметрі відхиляється в "-", а коли вмикаю габарити вона ще більше відхиляється в "-"... Жодного разу не "зависала".

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Как это ни банально звучит - проверь качество контактов на клеммах аккумулятора....

"при спробі запуску стартера падає до 2.4-4.3 В і реле клацає" если АКБ заряжен на 80% и исправен такое падение наряжения возможно, если плохой контакт на клеммах аккумулятора - сними, протри (зачисть аккуратно), и хорошо обожми....

когдато была аналогичная "беда" - чего только не проверяли, а оказалось..... КЛЕММЫ!!!

внешне были чистые, но оказались окисленные....

Удачи! :dance:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ну дальше по цепи смотри:стартер,амперметр,замок зажигания.Проверь наличие 12 вольт на гене(возбуждение).Замени шоколадку.Если и это ни к чему не приведёт-смотри сам генератор!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

если после зарядки от сетевого ЗУ АКБ не дает хорошего разрядного тока то АКБ гайки.  Возможно внутренний обрыв где-то. У меня такое было. Все было хорошо, приехал, заглушил двигатель, а через 5 мин завестись не смог. При проворачивании ключа напряжение падало ниже 5 В. На ХХ АКБ 12 с копейками. С толкача завелась, и по приборам все было ОК!

 

Як перевірити чи стартер в нормі?

 

Попробуй подкинуть заведомо живой АКБ и поверни ключ зажигания.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Друже, прийизди (нема на цьому компу укр мови, вибачте) до мене, я дам тоби лопату та покажу де копати, а я тим часом тоби зарядку зроблю. :)

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Як перевірити чи стартер в нормі?

Имеется ввиду клеммные плюсовые выводы(точнее один "плюсовой"со стороны задней крышки стартера правый) на втягивающем(гайки подтяни).Но мысль с аккумом тоже имеет право на жизнь,попробуй другой аккум.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

А генератор і стартер можна зняти без оглядової ями? Генератор ніби можна, якщо зняти радіатор і пропелер, а стартер?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Друже, прийизди (нема на цьому компу укр мови, вибачте) до мене, я дам тоби лопату та покажу де копати, а я тим часом тоби зарядку зроблю. :)

Дякую, але тоді я як не знав, так і не знатиму що в таких випадках робити, тільки копати і вмітиму... ))))

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

"при спробі запуску стартера падає до 2.4-4.3 В"  у меня аккумулятору 6 лет и БК-06,(который при заводке стартером фиксирует минимальное напряжение ) и  ниже 9 вольт,насколько я помню никогда не было

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

предлагаю отсоединить провода от генератора заменить аккумулятор и проверить сам стартер, заодно и аккумулятор, а потом если все нормально пробовать присоединять провода к генератору и смотреть зарядку. Начать с шеколадки потом проверить щетки.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Вчора зняв акумулятор, поставив на зарядку від 220В - сьогодні завелась з першого разу, навіть амперметр на приборці почав показувати зарядку, але коли ввімкнув всі прибори - зарядка пропала і більше не з'являлоась. Тепер знаю що стартер робочий і акумулятор має шанси на життя, проблема в генераторі. Думаю на діоди, в першу чергу, і на реле...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

... Начать с шеколадки потом проверить щетки.

Шоколадку знімав, прочищав контакти, щітки - все в нормі. Щітки мають десь по 1-1.3 см.

Вчора купив шоколадку, але сказали що коли один з діодів вилетів - вона одразу згорить, тому побоявся ставити, щоб за новою не їхати. Хочу перевірити діодний міст, але не знаю як...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

предлагаю отсоединить провода от генератора заменить аккумулятор и проверить сам стартер, заодно и аккумулятор, а потом если все нормально пробовать присоединять провода к генератору и смотреть зарядку. Начать с шеколадки потом проверить щетки.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Меняй шеколадку, проверяй возбуждение и все сопутствующие провода. У москалях система зарядки это акум для возбуждения и генератор с шеколадкой и все. Проверь клемы по системе. Возьми робочий генератор и поставь, сразу узнаеш где что искать.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Вчора замінили шоколадку і щітки і все запрацювало!!!  :moil:

Всім дякую за поради!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Гість
Ця тема закрита для публікації повідомлень.
×
×
  • Створити...