Перейти до вмісту

Заводская шумоизоляция на классике


Recommended Posts

Слышал, что на Москвичах 412-2140 и даже 408 в стоке под резиновыми ковриками на полу были какие - то войлочные прокладки, выполняющие роль шумоизоляции. На моем 412-м 1975 г.  (экспортный вариант) их вроде бы не было. Кто знает, поделитесь тайнами заводской комплектации)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

На моем ИЖ комби 1987 года эта заводская шумка стояла с завода, и сейчас неплохо сохранилась, у товарища тоже комби но ранний 1977 года, такая же шумка стоит и у него, тоже заводская!

Еще видел на 2140 1983 и 1982 года такую же...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Войлок там лежит практически по форме родных ковриков. Но от него толку немного, даже больше веда, так как он сильно набирает влагу, от чего авто гниет.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Войлок теж не простий, а з якоюсь прослойкою аля бітум, принаймні сам мат воно робить значно тяжчим. В мене на люксі з завода залишилось буквально 2 шт, через що зараз шумкою планую зайнятись, а то дуже вже все голосно.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Подтверждяю,на Иже 412 74года под ковриками лежала какая то хрень войлоком это назвать нелья...вопчем что из отходов текстиля а сверху смола с рисунком в крупную клетку,сыпалась вместе с подложкой жутко.Может когда оно с завода от нее есть толк,но спустя 30 лет ей дорога в мусорник

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Також підтверджую, на ИЖ-2125 1976 року випуску були в комплекті коврики типу пресованої технічної вати з смоляною основою, яка армована сіткою з кордної нитки з нерівномірним вікном десь 1см на 1 см. Ця смоляна основа при перегинанні тріскалась і трималася лише дякуючи армованій сітці. Сама ж технічна вата при потраплянні вологи, як гумка вбирала її в себе, і створювала несприятливі умови для підлоги.

 

Окрім ковриків, з даного матеріалу на ИЖ-2125, що йшли на експорт, які ззовні відрізнялися від звичайних наявною хромованою передньою решіткою, хромованими 2-ма дзеркалами спереду на крилах, молдингами на лобовому склі та молдінгу на задньому склі, були підкладки під бокові карти на бризговики біля передніх крил, та закрита підкапотна перегородка разом з ребром жорсткості за торпедою зліва над ногами водія, та справа над ногами переднього пасажира. 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...