vovchik23 Опубліковано: 2 липня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2017 16 минут назад, Shenderko сказал: Офігенна робота зроблена! Прикатуй, донастроюй і ділися, думаю всім буде цікаво, коли воно поїде на всі гроші і сили в нього вкладені. дякую))) обовязково поділюся) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
dimasldo Опубліковано: 2 липня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2017 про газ я так и не понял, расскажи подробней. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
vovchik23 Опубліковано: 3 липня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 3 липня 2017 в карбах врезки, под ними, трубка сплошная и в нее варение штуцера, которые стикуються с врезками на карбах, типа тройник Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
vovchik23 Опубліковано: 3 липня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 3 липня 2017 все таки дійсно довгі ранери, не іде, треба перероблювати, пічалька( але я не засмучуюсь))...зроблю, проіхавшись, відчув, потенціал великий))) і росхід теж))) хтось може підсказати оптимальну довжину ранерів для узама, по Сінгурінді 250-300 мм. здається? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
chaika Опубліковано: 3 липня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 3 липня 2017 та ну, не спіши. попробуй ще карби построїти . Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
trotssergey Опубліковано: 3 липня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 3 липня 2017 Та не... Далеко карбюраторы... Там при нажатии провал обеспечен... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
vovchik23 Опубліковано: 3 липня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 3 липня 2017 23 минуты назад, trotssergey сказал: Та не... Далеко карбюраторы... Там при нажатии провал обеспечен... так и есть( в общем еще пару ночей обеспечены Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
dimasldo Опубліковано: 3 липня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 3 липня 2017 почему ночами занимаешься, днем работаеш? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Susanin_Dead Опубліковано: 4 липня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 4 липня 2017 Прямой длинный участок на ранерах убери и оставь только изгибы. Попытка не пытка. Просто видел несколько раз такую компоновку и ехало вполне неплохо. Попробуй и ты. Заодно узнаем как изменится динамика. Также рекомендую более плавно делать изгиб Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
vovchik23 Опубліковано: 4 липня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 4 липня 2017 днем работаю, розберу посмотрим, прямие участки не получиться( капот не закроеться прийдеться наверное тулить со сторони вакуума, которий мешает( Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
D.Vader Опубліковано: 4 липня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 4 липня 2017 Наполнение цилиндров на нужных оборотах можно регулировать длиной труб и перед дросселем 12 часа назад, trotssergey сказал: Далеко карбюраторы По поводу расстояния Это _заводской_ комплект на плимуте 64-го: И заводской комплект же на крайслере 59-го: Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
D.Vader Опубліковано: 4 липня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 4 липня 2017 Инфо про последнюю фотку - http://www.chrysler300club.com/uniq/allaboutrams/allaboutrams.html Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
vovchik23 Опубліковано: 4 липня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 4 липня 2017 спасибо посмотрю) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
tommy412 Опубліковано: 4 липня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 4 липня 2017 Да тоньше надо делать те трубы и всё. Скорость потока на впуске падает на низах, отсюда и провал. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
chaika Опубліковано: 4 липня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 4 липня 2017 по поводу плимута и крайслера - наверное обьем цилиндра тоже очень важен, а там явно не полтораха в целом. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
D.Vader Опубліковано: 4 липня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 4 липня 2017 5 часов назад, chaika сказал: обьем цилиндра тоже очень важен соотношение между объемом цилиндра и объемом одной впускной трубы Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
chaika Опубліковано: 4 липня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 4 липня 2017 ну понятное дело Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
vovchik23 Опубліковано: 5 липня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 5 липня 2017 в общем сварил колектор, карби стоят в раене вакуума, длинна впускного тракта получилась 240 мм , тех красивих труб аж 640 мм, выставлял по уровну во всех плоскостях, хотя мне лично качество исполнения не понравилось( и ето я девять лет занимаюсь вихлопом и себе сварил такую фигню)) никогда такого не делал, средние раннери получились более менее, а вот крайние вообще пипец, с кусочков лепил в 4 часаи ночи, хотя по сути работать думаю будет, тот первый красивий не работал, а етот хз...фотки залью чуть позже, только домой пришел, жрать охота блин даже стидно показивать, потому и не хотел так варить, но пришлось, ведь на длинних не едет Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
vovchik23 Опубліковано: 5 липня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 5 липня 2017 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Kondit Опубліковано: 5 липня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 5 липня 2017 Зачищай и завяжи термостійкою стрічкою. Головне робота, зовнішній вид доробиш Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
vovchik23 Опубліковано: 5 липня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 5 липня 2017 дякую, подумаю над цим) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
D.Vader Опубліковано: 5 липня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 5 липня 2017 Отето б еще плиту на фланцах к ГБЦ для жесткости Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Susanin_Dead Опубліковано: 7 липня 2017 Скарга Поширити Опубліковано: 7 липня 2017 а почему цельная плита вышла только для карбов? Вот непонятно мне как оно будет шлифоваться... после сварки в любом случае метал повело есть же в интернете чертежи цельной плиты к ГБЦ Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
vovchik23 Опубліковано: 8 липня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 8 липня 2017 для чего цельная? легче и дешевле раздельно, вот на карби да,..... и так карбы раздвинули, чтоб центра более менее совпали, карби интересные, когда получал удивился, в два раза меньше Деллорто))) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
vovchik23 Опубліковано: 9 липня 2017 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 9 липня 2017 всім привіт) завтра везу новий колектор на шліфовку і потім довгожданна зборка)) куплю може хто має нішу бардачка з торпедо класичноі сороковки, дякую...тему прокупівлю поки не створюю Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз