Stas Опубліковано: 23 квітня 2016 Скарга Поширити Опубліковано: 23 квітня 2016 ой а почему у меня нет детонации )) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 23 квітня 2016 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 23 квітня 2016 Можливо компресія недостатня для виникнення детонації. Сьогодні узнав витрату газу. Попередня заправка показала витрату 12.5 в змішаному режимі. Сьогодні 11.5л\100км. Маршрут приблизно той самий. Що цікаво на минулому моторі з пиляною головкою -1.5мм, (газ з однієї заправки) витрата була на рівні 10л\100км, і то по місту. По трасі десь 8 карб озон2105 з врізаними штуцерами. Зараз стоїть солекс 1.7, з великими дифузорами, змішувач камфорку зверху поставив. Можливо толком ще не обкатав мотора, але не повинен така витрата.. Думаю назад озона поставити з найменшими дирками, щоб на економію зажати пдачу газу.Хай буде не така шустра, зате ощадлива. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 4 травня 2016 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 4 травня 2016 Журба сталася з моїм мотором. Вчора стартер розлетівся. Хотів зложити з двох одного, так не вийшло- однакові ззовні але різні в середині. Редукторний стартер хорош, коли робить, але майже не ремонтопридатний. Зняв стартера їз 41-го у товариша, ще робочого, тільки бендікс поміняти, а розтин показав повну дупу- втулки якоря під заміну, щітки перепаювати... Позичив на роботі волговського... А ще в піддон вода трохи попадає. Емульсії нема, масло звичайного кольору. коли міняв масло вибігло грам100 води спочатку. Думаю, що під гільзою сочиться. Заллю герметік радіатора флакон чи два,там буде видно. А так мотор супер, пре файно. Вже першу 1000км розміняв. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
leon Опубліковано: 5 травня 2016 Скарга Поширити Опубліковано: 5 травня 2016 а что случилось с редукторным? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 5 травня 2016 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 5 травня 2016 На фото видно- планетарка в хлам розлетілась і заклинило стартер. Слабке місце то ступиця шестерень планетарки. Осіі на яких обертаються шестерні повилітали. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
NEPTUN Опубліковано: 5 травня 2016 Скарга Поширити Опубліковано: 5 травня 2016 Ты этим стартером крутил мотор после сборки? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
leon Опубліковано: 5 травня 2016 Скарга Поширити Опубліковано: 5 травня 2016 у меня херсонский с 2007 года крутит и все нормально (покупался на донорство), на втором, новее который, единственное надо бендикс заменить, а ровно год отработал и пружинки ослабли. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 5 травня 2016 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 5 травня 2016 Ты этим стартером крутил мотор после сборки? Так цим стартером. Крутив він доволі шустро. Колінвал не шліфувався, гільзи як і поршня бу. мотор від невеликої мантіровки легко прокручувався. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 22 травня 2016 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 22 травня 2016 Всім привіт. Поділюсь останніми новинами. Поставив літні колеса на 14". Задня пара 185\70, передня 175\60. керування авто стало краще, перестало "плавати" на нерівній дорозі. Ще поміняв редуктора заднього моста. поставив 3.9. Їхати сало цікавіше. передачі як би "довші стали" Заправив балон до повного. Хочу побачити різницю по витраті газу між стандартом колеса на 13" мотор 1.5 гп-4.22 і тим що в мене вийшло. Перший варіант був цілком економний- в середньому 10.5л газу на 100км по місту.Цікаво що зараз буде. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
trotssergey Опубліковано: 22 травня 2016 Скарга Поширити Опубліковано: 22 травня 2016 С таким редуктором теперь и пятая не нужна)) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 23 травня 2016 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 23 травня 2016 5 передача ще як треба. Сьогодні отримав результат по витраті газу. Змішаний режим траса\місто. витрата 9.8\100. по трасі їхав по тахометру 3000об.хв. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
ancifer Опубліковано: 23 травня 2016 Скарга Поширити Опубліковано: 23 травня 2016 Получается что с редуктором 3,9 на литру расход меньше? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Susanin_Dead Опубліковано: 23 травня 2016 Скарга Поширити Опубліковано: 23 травня 2016 но и разгон тупее Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 23 травня 2016 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 23 травня 2016 Зроблений під газ мотор якраз добре їде з редуктором 3.9. Фото буде ще. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
trotssergey Опубліковано: 23 травня 2016 Скарга Поширити Опубліковано: 23 травня 2016 Ромыч, надо видео разгона тогда сделать) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
leon Опубліковано: 24 травня 2016 Скарга Поширити Опубліковано: 24 травня 2016 C такими колесами (передние маленькие, а задние большие) тачка похожа на драговую. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
NEPTUN Опубліковано: 24 травня 2016 Скарга Поширити Опубліковано: 24 травня 2016 Большие задние колеса и 3.9 редуктор-шоссейный вариант Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 26 травня 2016 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 26 травня 2016 просто фото Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 5 червня 2016 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 5 червня 2016 Досягнув мети по витраті газу, але хочу ще менше. Сьогодні вийшло 8.5л\100км. Траса\місто 50\50.Швидкість біля 70км\г. по тахометру не більше 2500об.хв. Треба зняти багажника з криши, щоб зменшити опір. Ще спробую заправку поміняти і зробити вприск води в карб. А то детонація після 3500об.хв мотора мучить. На холодному моторі добре працює, як нагріється добре, о потужність падає. Їде як звичайна полтораха. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
RamChan Опубліковано: 6 червня 2016 Скарга Поширити Опубліковано: 6 червня 2016 Сьогодні вийшло 8.5л\100км. Траса\місто 50\50.Швидкість біля 70км\г. по тахометру не більше 2500об.хв. Отличный результат! У моего товарища Таврия 10кушает. Режим езды хорош - мне тож так нравится ехать. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 20 червня 2016 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 20 червня 2016 Минулої суботи поміняв прокладки під гільзами. Пробило знов прокладку. Головка шліфована, поверхня рівна. Вся причина в мідних прокладках під гільзами. товщина нових гофрованих кілець після обжиму становить 0.3мм. оце робив одному москвічеводу недавно , так старі совкові обжаті прокладки мають товщину 0.45мм. Цього разу перед тим як виймати гільзи з блока поміряв посадку відносно блока. Посадка получилася -0.15мм. добавив дві прокладки по 0.1мм в кожен горщик. Поставив головку, розподільчий вал встановив трохи раніше по міткам. Мотор став краще перти, детонації стало менше набагато. Там побачу як воно буде, головне щоб працював економно. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
NEPTUN Опубліковано: 20 червня 2016 Скарга Поширити Опубліковано: 20 червня 2016 Я кольца подгильзовые трохе притерал, бо при их выштамповке образуются по краям буртики,если вжать с ними то возможно протекание ОЖ в картер,но при этом они хорошо выперают гильзы по уровню,и я все таки для надежности чуть мазнул их гемретиком перед укладкой Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 20 червня 2016 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 20 червня 2016 Я теж раніше мазав гільзи герметіком, поки прокладки мідні не видушило. Тепер ніяких герметіков. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
NEPTUN Опубліковано: 20 червня 2016 Скарга Поширити Опубліковано: 20 червня 2016 Як це видушело? куди? я трохи змастив,дав хвилин 10 щоб застило и вставляв гильзи,оно у Джоникса так сделал,гильза вышла на 0.1мм выше блока и всё чудово зажалось воды в масле нет,прогладочку ГБЦ мазнул тех.вазелином (спасибо Велдрегу Валерке) дат пропитаться,потом еще раз мазнул и зажал голову 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Pomi4 Опубліковано: 23 червня 2016 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 23 червня 2016 Мідна прокладка тонка, має товщину після затяжки головки 0.3мм, герметік зайвий видушило з під гільзи разом з кольцом. Не всю повністю а тільки трохи, з одного боку. Цього було досить щоб вода потрапила у масло. Зараз іду в гараж робити ходову, міняти шарові... Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз