otto68 Опубліковано: 2 липня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2014 Доброго времени суток! у меня стоит двигатель М-408 честно сказать уже немного замахал непонятно тот двигатель Вот и думаю о покупке УЗАМа 412.многие увеличивает объем УЗАМа Вопрос такой: насколько увеличить объем?? чтобы немного рвал с места, хорошо разгонялся и расход чтобы не был слишком большой Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Даниель Опубліковано: 2 липня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2014 Какой москвич? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Victor Опубліковано: 2 липня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2014 1.7 или 1.8 на 331'ом блоке. Или же оставляй 408'ой -- он лучше на низах чем 1.5, и для неспешной езды. А если хочешь небольшой расход, то тебе не к нам, а на форум тавроводов. Москвич никогда не отличался экономичностью, даже в совдеповских нормах списания ГСМ (см. справочник НИИАТ за 1982'ой год) ему выставлена норма на литр больше чем у ВАЗ. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
NEPTUN Опубліковано: 2 липня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2014 Хочешь ездить по пенсионерски с запасом мощности - 1.8, хочешь гонять - 1.7. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Даниель Опубліковано: 2 липня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2014 Хочешь ездить по пенсионерски с запасом мощности - 1.8, хочешь гонять - 1.7. а что 1.8 меньш оборотистий чем 1.7 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Veldreg Опубліковано: 2 липня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2014 а что 1.8 меньш оборотистий чем 1.7 Он тяговой, но никак не оборотистый)))) 1,9 оборотистый! Я всем советую 1,7л, он по расходу меньше будет и давануть хорошо можно!)) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
belovkcc Опубліковано: 2 липня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2014 Узам г-но и этим все сказано 4 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Евгений Днепр Опубліковано: 2 липня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2014 вот так вот ребя, сколько москвичей было выпущено, на всех был гомняные двигателя. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
belovkcc Опубліковано: 2 липня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2014 Ну как бы на выпуске 41 ых у конструкторов мозг включился и хоть 6 ые, фордо и рыно моторы стали пихать:-) :-) :-) Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Евгений Днепр Опубліковано: 2 липня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2014 не вижу смысла переубеждать, пусть будет так 2 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
otto68 Опубліковано: 2 липня 2014 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2014 Какой москвич? Москвич 412 иє Он тяговой, но никак не оборотистый)))) 1,9 оборотистый! Я всем советую 1,7л, он по расходу меньше будет и давануть хорошо можно!)) що потрібно зробити щоб обєм став 1,7??? я новачок ще не дуже добре знаю це все) Узам г-но и этим все сказано твої пропозиції??? вот так вот ребя, сколько москвичей было выпущено, на всех был гомняные двигателя. то тоді який двигун в тебе стоїть? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Kondit Опубліковано: 2 липня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2014 для 1,7-1,8 потрібно колінвал та перехідна поршнева група, все збирається на 412 блоці Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
REDChupakapra Опубліковано: 2 липня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2014 перш ніж ставити таке двигло потрібно ходова шоб нормальна була. Мав у використанні 1.7 шо сказати їздило добре поки їздило. Зараз стоїть 1.5 того для Львова вистарчає з головою. Якшо ставиш 1.7 відразу коробас нормальний. 1.7 їсть так само як і 1.5 - все залежить від величини тапка на педалі газу. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
otto68 Опубліковано: 2 липня 2014 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2014 перш ніж ставити таке двигло потрібно ходова шоб нормальна була. Мав у використанні 1.7 шо сказати їздило добре поки їздило. Зараз стоїть 1.5 того для Львова вистарчає з головою. Якшо ставиш 1.7 відразу коробас нормальний. 1.7 їсть так само як і 1.5 - все залежить від величини тапка на педалі газу. Чупакапра)))) чув про тебе та все ніяк неможемо зустрітися. і шо казав 1,7 рвав трохи чи ні? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
otto68 Опубліковано: 2 липня 2014 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2014 для 1,7-1,8 потрібно колінвал та перехідна поршнева група, все збирається на 412 блоці а головку не треба міняти або доробляти? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Kondit Опубліковано: 2 липня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2014 залишається 412 голова Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
otto68 Опубліковано: 2 липня 2014 Автор Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2014 залишається 412 голова можеш детальніше сказати який колін вал. яка поршнева має бути????? Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Серега Викторович Опубліковано: 2 липня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2014 412-я на 1,7 - барахло. Либо переходная 412 с увеличенными клапанами, либо 248. Карбюратор с диффузорами побольше... По хорошему бюджет тыщщи 4 по запчастям. "Типа 1,7" - тыщщи 2. Это без учета масла, тосола и прочей немелочной мелочевки. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
shmetal Опубліковано: 2 липня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2014 Можно и 412-ю голову оставить, просто можно фрезернуть немного её и будет нормально. Тебе ж не на гонках учавствовать, а такой движок будет и экономный и довольно резвый. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Серега Викторович Опубліковано: 2 липня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2014 Блин, автор, не морочь нам головы этими ненужными деталям - коленами, головами... Собираешься покупать двигатель - покупай сразу 1,7 и не парься. А еще лучше - сразу москвич с 1,7. По итогу выйдет дешевле, чем покупать мотор 1,5,потом мучительно переделывать в 1,7, потом через месяц поехать и не понять на что тратил деньги ))))))) 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Евгений Днепр Опубліковано: 2 липня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2014 то тоді який двигун в тебе стоїть?Стоковый 1.5, так для жоповозки хватает, но всеравно иногда хочется притопить, задумываюсь о свапе БМВ, или же если повезёт найти тотже 1.7 за приемлемую цену. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
romchig Опубліковано: 2 липня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2014 Да это всё так, из разряда хотелки. Любая хотелка зависит от толщины кошелька и "жадности" владельца. Есть немного свободных денех - 3317 или 3318 в сборе, тут что душе угодно, в зависимости от стиля езды. Если затраты со "скрипя зубами" да любой рабочий собраный узам. Хочеться чегото качественого - тогда собирать самому да и то хз какой будет пробег и что за капиталка, да и качество зч как угадать... А сейчас вполне реально найти хорошую полторашку, и поставить её без проблем и переделок. Главное чтоб мотор был жив и безпроблемным. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
REDChupakapra Опубліковано: 2 липня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2014 купівля двигла це ціле мистецтво. Якшо низ ще нормальний то голова може бути ушатана далі нікуди. Якщо збирати самому двигло то треба робити по уму але то в ціні і по часу вилітає в добру копійку. 1 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
АндрейПогребняк transiver Опубліковано: 2 липня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2014 Жадный и бедный москвичист может попробовать найти живой стоковый 1.7... Но это почти не реально. И ещё можно клюнуть на объяву, 1.7 из 1.5 ! И получить на шею передел с 1.5 коленом и поршневой 1.7... с компрессией 7 и расходом топлива 13л. ( сальниками за 5 грн, дохлой старой 412 ГБЦ и убитым маслонасосом ... ) Самый распространенный прикол... 3 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Анатолий 412 Опубліковано: 2 липня 2014 Скарга Поширити Опубліковано: 2 липня 2014 Узам г-но и этим все сказано Дайте мне на 10 минут права модератора, я этого троля забаню пожизненно!!! 3 Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Створіть акаунт або увійдіть для коментування
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз