Перейти до вмісту

AZLK 2140 Mister Green


Остап

Recommended Posts

На рахунок ЄПХХ ше не читав толком..так статейку Закладкою зробив і все.....Час, час вирішує питання (ЄПХХ, підбір жикльорів, возвратка в бак, установка, педаль на трос переробити), в мене он пічка зараз тече, і ущільнювачі протікають лобового і заднього.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • Відповіді 196
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Найкращі автори в цій темі

Опубликовані зображення

вибачаюсь, але мені зараз легше кинути посилання, на повідомлення, в якому є схема підключення блоку ЕПХХ Солекс у моєму гаражі.

далі роздуми, як його (ЕПХХ) за потреби обійти

! головна ідея в тому, щоб на електроклапан подавалася напруга, коли запалення ввімкнене.!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

попри розповіді спєца, котрий ставив карб, що "заводські настройки треба ретельно переналаштовувати" - отак. (згідно з книжкою) - схоже ні***...чого ніхто не замінював))). влаштовує

щодо рекомендацій - є тема для роздумів і запитань; а тут супостата по кістках розбирають)))

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

ДЯкую. :)

Братись за то читання.....чи ні, я вже не раз заходив.....довго не витримую.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

еххх...

монтаж солексу - "на перший час"

а "настройка и смесеобразование" - не кваплячись, під каву ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Та я вже те все читав , а це останнє навіть роздрукував раз монтаж солексу....але зупинився на БСЗ. Єдине шо не осилив "настройка и смесеобразование"

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 5 місяців потому...
  • 1 місяць потому...

Пожалеешь потом!!! Очень пожалеешь поверь!!!! Я уже через это прошел!!! Денег сейчас темболее нет, но всеравно хочу два моси восстановить...

 

Самый маленький ремонт, Купи кольца новые и прокладку под голову, можешь и вкладыши шатунные и коленвала поменят заодно на ту размерность что сейчас стоит, полюбому новые в плюсе. Замени, подымишь сс и уменьшишь расход, Хоть пару раз в месяц но всетаки нужна машина.  Не продавай!!!!!!!

  • Upvote 3
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Остап, надумаєш робити ремонт двигла давай приїжай, розберем подивимося.

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...
  • 1 місяць потому...
  • 3 тижні потому...

Сьогодні приїхали приколи на рульову трапецію. Прийдеться ставити. :)

Оригінальні шарніри Газ.

Втулки маятникового важеля силіконові.

Пильники силіконові на шарніри.

 

 

Бо калатає на пів Львова коли по бруківці їду.

post-14213-0-67955900-1406840924_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Та мені вже замінив то діло дядя Саша на СТО, якось заїду на естакаду, то сфоткаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Мушу зробити правильний вибір з мотором 1.5. Є два варіанти:

 

1. Робити капіталку своїми руками, з тими деталями які я хочу (з тих кращих що в списку), Моторист сказав якшо хочу робити сам, то хай приїзджаю в його гараж афігєнний, він мені допоможе, інструменти в нього всі є, які треба і не треба. Ну заплачу йому, думаю, символічно за допомогу і навчання...оренду інструментів і гаража. Гараж не такий як в мене, а просторий, з великою ямою, з світлом, пічкою.

+ буду робити для себе - шо зроблю то буду мати, а зроблю певне непогано, бо мені на ньому ганяти;

+ буду знати шо там всередині, якість деталей;

+ навчусь капіталити мотор.

- час

 

2. Його сусід по гаражу сам зробив собі капіталку (з такими ж намірами як в першому плюсі в першому варіанті), проїздив на ньому 7000 км, мось вже був гнилий дуже і він вирішив його всього варити, бо займався тим ділом....розібрав його, але потім забухав і забив, в результаті мось був порізаний на метал. Мотор залишився. Хотів мені продати зі всім навісним, але мені того не треба зовсім, і він сказав шо познімає. Моторист казав що він рвав землю клаптями на тому моторі (певне вже після обкатки), компресія всюди була хороша однакова, казав розганяли до 140 - ка легко. Каже (господар мотора): тільки збирався замінити пружини на клапанах, але лежать вони поки на столі в гаражі, бо його машина на велику збила...а так добрий робочий мотор. Моторист в свою чергу говорить що перед тим як його мені ставити ми його розберемо (піддон і голову знімемо) і глянемо як там і що....ну і домовитись так щоб поставити, поїздити...а тоді вже гроші, залежно від результату роботи мотора. Тобто без намахатєльства. Хоче той мужик за мотор 150 зелених. 

 

+ час;

+ економія грошей скоріш за все (якщо все як по маслу працюватиме), ну і мотористу певне менше заплачу;

+ економія топлива на завезти - привезти; 

- не навчусь капіталити мотор;

- не буду знати якості і стану складових мотору, хоча якщо то такий чесний чоловік, то розкаже. 

 

І ще одна обставина: на мотор той чекати треба місяць, поки мужик з розтяжки не вибереться і не вийде з лікарні.


Міняй і не забудь фотозвіт виконаних робіт  :) .

Пильники добрі: не потріскали, не порвались. Але треба декілька запасних замовити при можливості...

Чогось з двох шарнірів потекло...здається найнижчих. Не знаю чи забити на то...чи терміново шось робити. Може він літолу забагато напхав туди...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

 

Все змінилось. Поки що 1.5. Є два варіанти:

 

1. Робити капіталку своїми руками, з тими деталями які я хочу (з тих кращих що в списку), Моторист сказав якшо хочу робити сам, то хай приїзджаю в його гараж афігєнний, він мені допоможе, інструменти в нього всі є, які треба і не треба. Ну заплачу йому, думаю, символічно за допомогу і навчання...оренду інструментів і гаража. Гараж не такий як в мене, а просторий, з великою ямою, з світлом, пічкою.

+ буду робити для себе - шо зроблю то буду мати, а зроблю певне непогано, бо мені на ньому ганяти;

+ буду знати шо там всередині, якість деталей;

+ навчусь капіталити мотор.

- час

 

2. Його сусід по гаражу сам зробив собі капіталку (з такими ж намірами як в першому плюсі в першому варіанті), проїздив на ньому 7000 км, мось вже був гнилий дуже і він вирішив його всього варити, бо займався тим ділом....розібрав його, але потім забухав і забив, в результаті мось був порізаний на метал. Мотор залишився. Хотів мені продати зі всім навісним, але мені того не треба зовсім, і він сказав шо познімає. Моторист казав що він рвав землю клаптями на тому моторі (певне вже після обкатки), компресія всюди була хороша однакова, казав розганяли до 140 - ка легко. Каже (господар мотора): тільки збирався замінити пружини на клапанах, але лежать вони поки на столі в гаражі, бо його машина на велику збила...а так добрий робочий мотор. Моторист в свою чергу говорить що перед тим як його мені ставити ми його розберемо (піддон і голову знімемо) і глянемо як там і що....ну і домовитись так щоб поставити, поїздити...а тоді вже гроші, залежно від результату роботи мотора. Тобто без намахатєльства. Хоче той мужик за мотор 150 зелених. 

 

+ час;

+ економія грошей скоріш за все (якщо все як по маслу працюватиме), ну і мотористу напевне менше заплачу;

+ економія топлива на завезти - привезти; 

- не навчусь капіталити мотор;

- не буду знати якості і стану складових мотору, хоча якщо то такий чесний чоловік, то розкаже. 

Пильники добрі: не потріскали, не порвались. Але треба декілька запасних замовити при можливості...

Чогось з двох шарнірів потекло...здається найнижчих. Не знаю чи забити на то...чи терміново шось робити. Може він літолу забагато напхав туди...

 

ого цікаво.

перший варіант хороший

і другий не поганий

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

якщо порахувати 150 доларів на сьогоднішній курс. це трохи багато
це ж 1945грн

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Не послухав я нікого і все таки догнув свою лінію - буду робити двигун собі сам. З допомогою одноклубника Chupakaprи, якому дуже вдячний за прихисток і інструменти - теплий гараж в якому є світло, кьорхер, і т.д. 

 

При розбиранні було виявлено що кріплення коробки (болт з шайбами) вирвав кузов, що з одної, що з іншої сторони на місці кріплень кронштейну коробки по три отвори, пішли тріщини...то все діло треба буде варити, придумувати "людські" кріплення (не на одному болті), наново висверлювати отвори. Завіз кардан до майстра - зігнутий в двох місцях: на шліцовій частині, котра входить в підвісний підшипник, і в другій частині кардану на кінці, біля того ж підшипника. Як не вдастся йому то діло виправити і збалансувати, змушений буду новий купляти.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз

×
×
  • Створити...