Перейти до вмісту

Робимо двигун 1.7 Які комплектуючі варта брати.


Остап

Recommended Posts

Я напевне може мабуть думаю вже хочу скласти двигун 1.7.

Отже, трохи я почитав, трохи покопався, та поради в тих хто робив мотор потребую. Хочу забезпечитись хорошими комплектуючими.

Ось що я вирішив брати:

 

Кільця під гільзу:

http://detali.zp.ua/catalog/52066-kolco_pod_gilzu_mednoe_moskvich_komplekt_4_sht/?c=64

 

Поршнева група:

http://detali.zp.ua/catalog/91515-porshnevaja_m_2141_ufa/?c=64

 

Кільця: певне Гетсе, але може дешевше і краще щось порадите.

 

Колінвал:

http://moskvich.net/topic/17938-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%BC-%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B2%D0%B0%D0%BB-1-7-1-8-248-%D0%B3%D0%B1%D1%86-%D0%BA%D1%83%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D1%89%D0%B8%D0%BD%D1%83-%D0%B8-%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%B3%D0%B8%D0%B5-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%8B%D0%B5/ (допоможіть визначити стан, чи вартує він тих грошей, чи варта його брати)

 

Сальники:

http://detali.zp.ua/catalog/58660-salnik_kolenv_m_412_pered_zad_80105109835_k_t/?c=64

Хотілося б кращі, наприклад: Corteco  12013896B Сальник уплотнительный      63 грн

Corteco 12013896 Сальник колінвала      38 грн, але вони потребують переробки...я шось в тому сумніваюсь, хоча - "Я себе задний ставил Corteco 80х100х10 от ваз 2108. стал в крышку идеально)))". Бажано без переробок.

 

Головка: є дві в тій ж темі де колінвал, але по грошах хочу зекономити і якість їхня погана мені здається. Думаю свої голову "відреставрувати", сточити 0,5 мм, це здається стільки потрібно, щоб камера згорання була схожа до 248 голови.

 

Сальники клапанів: 

http://detali.zp.ua/catalog/58856-salniki_klapanov_m_412m_2140_sinie_komplekt_8sht_71022/?c=64

http://detali.zp.ua/catalog/52701-salniki_klapanov_m_412m_2140_zavod_komplekt_8sht/?c=64

http://detali.zp.ua/catalog/58857-salniki_klapanov_m_412m_2140_chernye_komplekt_8sht_71022/?c=64

Не шарю взагалі чого вони такі різні, порадьте щось.

Що ще основне потрібно буде в головці замінити? Що краще брати.

 

Ланцюг, зірочки певне ще нормальні з минулого ремонту (1 рік назад мені робили "ремонт"), а також маховик. Кажуть є якісь полегшені...де їх взяти...і воно мені треба?

 

Прокладки паронітові.

 

Герметик Віктор Ренцз певне. 

 

Якщо щось забув, нагадайте, виправте, підкажіть. 

 

Ну і взагалі що покращене можна було б поставити зразу.

 

 

Ага! Зробимо пару ходів наперед: стоїть БСЗ ДК, бензонасос Пекар, генератор і стартер рідні,  карбюратор 21083 - як то все буде з 1.7 працювати, і що зробити щоб було файно. Надіюсь тільки жикльори міняти.

 

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

post-14213-0-96373500-1382303487_thumb.jpg
post-14213-0-72932700-1382303486_thumb.jpg
post-14213-0-74437400-1382303483_thumb.jpg

 

post-14213-0-17422300-1382303480_thumb.jpg
 
Рідному 412-му, правда в мене там проблемка в кріпленні піддона - зірвана різьба в одному отворі...не знаю шо з тим робити.
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

на 412 блоке посадочное 89мм.под гильзу, надо переходная поршневая.http://moskvichavtozapchast.com.ua/products/search/1/342/?keyword=%EF%EE%F0%F8%ED%E5%E2%E0%FF

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

то я вам пример привел,а с ценой везде по разному))можно и свои гильзы расточить.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

О, ви мене випередили....читав я про це. Але так швидше циліндри спрацюються...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Блок гарний...

Вже виглядае як 1.7...

Серунок с сайта про поршневую конечно красивый...

Посмотрел я свои гильзы 1.7 - как бы совсем не такие... обработка, клейма, букоффка R в литье...

Поршни без кольца обкатки...

То така УФА, як ваш покорный слуга правнук Мао Дзе Дуна...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

То напевне буде дешевше гільзи розточити, купити тільки поршня, кільця...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Если честно, то не очень большая разница выходит гривен 100-150 где то, + посчитать ещё бенз съездить туда назад два раза (отдать забрать). Такая операция оправдана только если точить 100% совковые качественные гильзы у нормального расточника

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Да поршни конечно Уфу не купиш. Гильзы если точат хорошо и правильный хон делают у ваших мастеров то конечно точи. Если нет покупай мелитопольские.

 

Кольца лучше всего Гетце. Потом 2е место NPR. Потом Прима, потом остальное гавно из трубы.

Коленвалов 1,7 тут навалом. Смотри предложения.

 

Сальники передний БМВ, задний Мазда. которые ты выписал. Лучше один раз переделать чем потом маятся и за голову хвататься что потекло.

 

ГБЦ если будеш ремонтировать ну сам понимаешь все зависит от состояния. Так что вот развбери свою. Проверь постель распредвала и направляющие. Потом уже можно думать что и как с ней делать.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Та в тому то і справа шо боюсь попасти на якихось халявщиків, шо стосується гільз. Я ше не пробивав контори у Львові, але приблизно уявлення маю. Познайомився з дядьком, казав шо навчить капремонт робити...правда він ше не вкурсі шо капремонт з невеликими доробками буде :). Не знаю як до того віднесеться.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Дядьки...

Цэ канечно хорошо...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

85 літ має, всьо життя мотористом пропрацював. От такий от дядько, беззубий.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

кстати те кольца медные что по ссылке под гильзы не очень... Лучше брать обычные плоские и проверить микрометром их толщину. А то взял как то не глядя, а как дошло дело до сборки ужаснулся, все четыре разной толщины. Пришлось менять. Гы! Когда менять понес меня еще бабища эта продавчиня упрекнула, мол это кольца для настоящих мотористов. Это сделано специально что бы зазоры подгонять. :))   

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

85 літ має, всьо життя мотористом пропрацював. От такий от дядько, беззубий.

Ленiна бачив...

  • Upvote 1
Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Все змінилось. Поки що 1.5. Є два варіанти:

 

1. Робити капіталку своїми руками, з тими деталями які я хочу (з тих кращих що в списку), Моторист сказав якшо хочу робити сам, то хай приїзджаю в його гараж афігєнний, він мені допоможе, інструменти в нього всі є, які треба і не треба. Ну заплачу йому, думаю, символічно за допомогу і навчання...оренду інструментів і гаража. Гараж не такий як в мене, а просторий, з великою ямою, з світлом, пічкою.

+ буду робити для себе - шо зроблю то буду мати, а зроблю певне непогано, бо мені на ньому ганяти;

+ буду знати шо там всередині, якість деталей;

+ навчусь капіталити мотор.

- час

 

2. Його сусід по гаражу сам зробив собі капіталку (з такими ж намірами як в першому плюсі в першому варіанті), проїздив на ньому 7000 км, мось вже був гнилий дуже і він вирішив його всього варити, бо займався тим ділом....розібрав його, але потім забухав і забив, в результаті мось був порізаний на метал. Мотор залишився. Хотів мені продати зі всім навісним, але мені того не треба зовсім, і він сказав шо познімає. Моторист казав що він рвав землю клаптями на тому моторі (певне вже після обкатки), компресія всюди була хороша однакова, казав розганяли до 140 - ка легко. Каже (господар мотора): тільки збирався замінити пружини на клапанах, але лежать вони поки на столі в гаражі, бо його машина на велику збила...а так добрий робочий мотор. Моторист в свою чергу говорить що перед тим як його мені ставити ми його розберемо (піддон і голову знімемо) і глянемо як там і що....ну і домовитись так щоб поставити, поїздити...а тоді вже гроші, залежно від результату роботи мотора. Тобто без намахатєльства. Хоче той мужик за мотор 150 зелених. 

 

+ час;

+ економія грошей скоріш за все (якщо все як по маслу працюватиме), ну і мотористу напевне менше заплачу;

+ економія топлива на завезти - привезти; 

- не навчусь капіталити мотор;

- не буду знати якості і стану складових мотору, хоча якщо то такий чесний чоловік, то розкаже. 

 

І ще одна обставина: на мотор той чекати треба місяць, поки мужик з розтяжки не вибереться і не вийде з лікарні.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Я також хочу переробити із стокового 1.5 на 1.7 ,мужики просвітіть щодо того яка різниця між камерами згорання на 248 і стоковій (412) голові Яку краще брати ,як і що треба зробити щоб вона вкупі з 412 блоком норм працювала??

Питання по шатунах вони залишаються  стоковими??

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 9 місяців потому...

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...