Перейти до вмісту

ИЖ 21251 1990 р.в.


Mаксим

Recommended Posts

ИЖ 21251 1990 р.в. Із слів попереднього власника: рідний пробіг десь близько 200 000 км.

У 2010 році був проведений капітальний ремонт двигуна, ходової, поварений та пофарбований кузов, всі ремонти своєчасно із заміною деталей та розхідників. Після цього всього він проїхав близько 40 000 км.

В мене машина десь з кінця липня. За того часу до сьогоднішнього дня було багато чого зроблено, тай далі буде робитись. треба багато часу щоб сісти і все описати!

Фото будуть на днях, а поки що ось:

58b3cdc05f64.jpg8264a73e42b4.jpg

b7ebc6cf5872.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

С виду весьма нехудо!

Навскидку действительно немало "нестандартного" - "мелочей, которые облегчают жизнь ;-) "

как твои впечатления об аппарате (кроме "багато зроблено"). Бо робити - це є одне задоволення, а їздити - декілька інше))) ?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ну мої враження про цей апарат хороші, все таки це моя власна машина і для мене вона найкраща, яка б вона і щоб з нею не було!

робити - це є одне задоволення, а їздити - декілька інше

Я їзджу на ній майже щодня, і отримую задоволення від їзди на ній, але й і люблю потроху щось зробити в ній, довести до пуття, підтримувати в хорошому технічному стані.

Ось майже за три місяці, скільки вона в мене є зробив наступне:

1) Кузов. Зварювальні роботи (замінив трохи підгнивший і весь розтрісканий поперечний усілітєль між передніми лонжеронами на профільну трубу квадратну, правий передній піддомкратник, полатав дірки в полах передніх, зробив нові кріплення траверси кпп),

замінив бензобак, підфарбовування, відновлення в деяких місцях антикорозійної обробки.

Замок багажника рідний по причині відкривання ляди на ходу замінив замком капоту з жигулів копійки, відкривається тросіком з салону.

2) Задня підвіска: замінив втулки ресор, пальці, сєрьгі, амортизатори та їх втулки.

3) Трансмісія : заміна всього зчеплення(корзини, диску, вижимного, підшипника колінвалу, всієї гідравліки), кпп на іншу б.у. з попереднім її ремонтом, поміняв хрестовини в кардані.

4) Двигун: заміна масла, жигульовський маслофільтр, регулювання клапанів, повна чистка і переборка карбюратора, встановлення електронного запалювання і іридієвих свіч DENSO, заміна стартера на болгарський високооборотістий,

заміна всіх патрубків, шлангів і хомутів що є.

5) Проводка: багато чого не робило з приладів чи світлових сигналів, за схемою відновлював рідну прводку 2 дні віддзвонюючи по одному проводку і деякі міняв, міняв деякі перемикачі, реле та БУС. Додатково прокладені проводи й реле під свої потреби.

6) Пічка. Промитий і запаяний 3-х рядний радіатор. Поставив замість рідного мотору моторчик для жигулів класіки лузар на підшипниках кочення з крильчаткою взборі, зробив три швидкості мотору за допомогою перемикача з жигуля вісімки і додаткового опору. Збираючи все це в корпус стики на герметік, а щілі з боку до радіатору забив шматками теплоізоляції.

Додатково тройнічок для видалення повітряної пробки.

6) Салон: Замінив передні сидіння на такі ж з 2140, задні позашивав і обтягнув чохлами.

7) Склоочисники: поводки двірникі від жигулів укорочені, щітки 38 мм до них, заміна форсунок і бачка з моторчиком на жигульовські.

Додатково поставлені спереді ПТФ, а ззаді додатковий ліхтар заднього ходу, паралельно рідному.

Всього точно не написав, бо вже й не згадаю

Ну і пару фото:

e886d0d53ae8.jpg

bc480fd23456.jpg

7c7a754f8ba2.jpg

dcda5736a6ee.jpg

e9e3e6bf429b.jpg

daf8c2d32d7c.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Є одна така неприємна проблема: в салон тягне вихлопними газами, ззаду. Вроді все плотненько, уплотнітєлі на двері і на ляду нові, але все одно десь проходять.

Питання до власників комбі - як боротись з цією проблемкою? думаю може доточити кусок труби до глушника?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Є одна така неприємна проблема: в салон тягне вихлопними газами, ззаду. Вроді все плотненько, уплотнітєлі на двері і на ляду нові, але все одно десь проходять.

Поставь на место уплотнительную резинку капота перед лючком воздухозаборника, он клеится и прижимается двумя саморезами по краям. На двух последних фото в первом сообщении виден след от неё, но самого уплотнителя нет, вижу что стоит ВАЗ-овский уплотнитель по кромке моторного отсека, но видимо он не достаточно плотно прилегает к капоту....

Восстанови родной и запаха в салоне не будет.

Удачи!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Кошак в штатной комплектации или уже тюнинговый?)))

Кошак це мій! породистий, британський. просто бігає за мною де б я не був і що б не робив :)

А за резинку під капот зрозумів, поверну на місце.Там вона була, але струхла. Виріжу із стандартного уплотнітєля дверного пройому москвича і вклею туди. Але й так через пічку свіже повітря йде як вона працює, з підкапотки нічого не просочується

Але мені здається та й пасажири ззаді кажуть, що запах дезь із заду заходить, від вихлопної труби.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Cлучается, что выхлопная труба оказывается точно напротив правого клыка заднего бампера и выхлоп по клыку как по продолжению трубы огибает бампер и "дует" как раз в стык крышки багажника и задней панели...

в такой ситуации малейшая неплотность будет достаточной для проникновения запаха от выхлопа в салон

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Врізав паливний зворотній клапан від ВАЗ 2108 перед бензонасосом у шланг.

18afbb886f7b.jpg

Тепер бензин не повертається назад в бак по трубці після простою авто.

Після невеликого ДТП та й за порадою друзів вирішив весь час пристібатись за рульом.

Поставив інерційні ремені безпеки від якогось Фіату. Не хотілось для цього придумувати нові кріплення в кузові і тому стало все на стандартні за допомогою пластини товщиною 5мм, в якій просверлив 3 дірки 12мм: в одну прикрутив кінець ремня, в другу саму катушку, а через третю закрутив все це до кузову. Також прийшлось перешити їх під рідну защіпку.

d58903b13e1c.jpg

21247e94d745.jpg

51ffd9bade55.jpg

Не знаю хто як ставив собі інерціонніки, но ці катушки в мене під сидіння до центру по висоті не влазили.

Тепер як вони в мене стоять то не можна відсунути на самий максимум сидіння, салазки впераються в катушки.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

На М-2140SL инерционные ремни ставил завод, катушка крепилась в штатное отверстие, там же где у тебя прикручено всё это к кузову, катушка была полностью закрытая и на первый взгляд должна была бы мешать задним пассажирам....

но по собственному опыту - нет не мешает, у меня стоят ремни "родные" от SL и на предусмотренном заводом месте, пассажиры на заднем сидении не жалуются и переднее сиденье полностью сдвигается назад.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Инсталяция ремней не верна, точнее методом проб и ошибок. Болты простые... сталь 5мм ну, может и выдержит. Як враженя від зворотнього клапана?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Инсталяция ремней не верна, точнее методом проб и ошибок. Болты простые... сталь 5мм ну, может и выдержит. Як враженя від зворотнього клапана?

Що не вірно поставлені- згоден, просто не хотів курочити кузов, в майбутньому переварю закладну гайку в порозі ближче, ще одну таку саму і стандартні болти.

Від клапана враження позитивні. Раніше після того як постоїть машина день і більше приходилось довго підкачувати в ручну чи маслати стартером щоб загнало бензин в карбюратор. А з ним цього робити не треба, заводиться з півоберту.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Після установки клапана не міряв. Ще літом виставляв рівень за книжкою. Але робота мотора на всіх діапазонах і динаміка розгону з клапаном не змінилась. Думаю він нічим не заважає роботі карбюратора й бензонасосу.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

За останній час замінив:

передні фари та лампи на нові галоген,

сальник полоусі та мастило в мосту

Під обшивку дверей поклеїв телоізоляцію утеплітєль - тепер немає сквозняків.

Поставив тахометр. Вкліпав від 2141 в саморобний корпус. Жигульовські пробував підключати то на холостих показують "0".

Останнім часом катаюсь без крильчатки вентилятора, бо знею мотор не нагрівається до робочої температури та й довше прогрівається.

Їзджу в себе по мєсту та ось в Київ сьогодні їхав забрати подарований кардан переходний під ваз кпп : 50 км туди і назад, то він більш 90 ніколи не нагрівається.

термостат верхній, провірений, працює як треба, радіатори чисті, патрубки, шланги нові, в системі тосол -40, пробок немає. стоять жалюзі і тросік в салон, закриваю їх до набору 80 градусів.

Це нормально що система охолодження так працює?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Вполне нормально, немного больше года ездил совсем без вентилятора,

да же летом мотор больше 900-950С не грелся,

потом поставил эл/вентилятор + лампочку-контрольку на его включение , в движении мотор нмкогда не греется выше 900С, да же в городе, вот при длительных стоянках летом в пробке - вентилятор включается на несколько минут....

когда ездил без крыльчатки в пробках приходилось изредка глушить мотор, что бы не включать вентилятор печки для охлаждения, так что если у Вас нет пробок можно и летом обходиться без крыльчатки хотя это и немного рисковано - следить нужно внимательно за температурой.

Установка эл/вентилятора решает эти проблемы на 100%!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Дякую, jew_zp.ua за відгук про температурний режим!

Да, я за електровентилятор, бо примусова та крильчатка це прошлий вік, маслає коли треба і не треба, і літом прегрівавсь був.

В мене є такий б.у. з фіат крома. пробував його і так і сяк ну він не стане. буду літом щось перероблювати під встановлення ел. вентилятора, але так щоб зберегти жалюзі. треба буде тонкий вентилятор знайти і шось з ним мудрити.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Где-то в гаражах, кажетсяв 412-х у D.mon в "Белый Котофей, витдел вариант смещение радиатора вперёд и при этом сохранены жалюзи только немного укорочены - подрезены снизу таким образом что бы нижний габарит был над полочкой передней панели... вентилятор при этом расположен за радиатором перед двигателем, что да же лучше для эффективности обдува.

поищи описание и фотки, возможно этот вариант тебе подойдёт или натолкнёт на свежую мысль...

Удачи! :hi:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Останнім часом катаюсь без крильчатки вентилятора, бо знею мотор не нагрівається до робочої температури та й довше прогрівається.

Тоже без крильчатки катаюсь с октября, но с ел. вентилятором перед жалюзями.. Вопрос: а ты шланг от кастрюли к жаровне одеваешь сейчас? Идет подогрев карба от коллектора?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Дякую, jew_zp.ua за відгук про температурний режим!

Да, я за електровентилятор, бо примусова та крильчатка це прошлий вік

А я за надежность,а это примусова крыльчатка)Електро я бы ставил как доп,через тумблер!

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

...в майбутньому переварю закладну гайку в порозі ближче...

можно обойтись и без приваривания гайки, а установить внутри порогов шины на заклепках с предварительно нарезанной резьбой, как я сделал в стойках:

http://moskvich.net/...post__p__260828

Предварительно я тоже хотел крепить к порогу и заганял шины внутри порога через имеющие в них овальные проемы. Но позже решил сменить место креплений барабанов под сами сидения, благо конструкция креплений сидений позволяла.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Сьогодні їхав із включеними склоочисниками, шось відпало і не працює лівий дворнік, впав і болтається від руки, наче не зв'язаний з моторчиком.

а правий працює і шось в механізмі шоркає коли включені склоочисники

Що там може бути?

як відремонтувати?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Треба знімати всю панель, щоб зняти дворніки, інакше не получится. А подивитись що сталось візьми ліхтарик і залізь зі сторони бардачка, знизу, там і побачиш тягу яка відпала від трапеціі.

Класний комбік. Колір як у мого і з того самого року. :friends:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Та розберусь завтра, думаю що тяга відпала якась на ліву сторону, по книжці погледів вже.

Панель предню не хочеться знімати в мороз більш 10 градусів бо знаю вже яка то морока.

А комбік в мене перефарбований, жигульвський колір "сафарі" називається.

а за техпаспортом рідний колір "лотос".

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Позавчора на ходу вибило свічку в 1-шому циліндрі. додому десь близько 2км доїхав на трьох циліндрах :boredom:

Сьогодні мав трохи часу і зняв головку блоку, повезу з того тижня токареві, щоб нарізав різьбу під футорку.

Машину тримаю під накриттям, гаража поки немає місця де зробити, бо двір довгий і вузький.

34306f60803d.jpg

Щоб виїхати треба прокидати сніг через весь двір близько 35м до дороги.

Попутно при ремонті, з причини недогріву мотору при їзді зимою, хочу перейти на нижній термостат від АЗЛК 2140, поставив укорочену помпу зі шківом яку придбав на форумі у Санька і ставлю ел. вентилятор з жигуля за радіатор.

f68b588009d2.jpg

Остається такий зазор між помпою, при тому що радіатор видвинутий вперед, від жалюзей прийдеть відмовитись тепер.

dc308bedc721.jpg

Також думаю зробити подачу на пєчку із задньої заглушки ГБЦ через пробку з різьбою і таким уголком, що стоїть на запасному моторі після к/р:

d1c4aca88bc9.jpg

Підкажіть хто робив забор на пєчку звідти, як прокладали шланг до радіатора пєчки?

Сам додуматись не можу...

Треба десь в кузові бити нову дірку під шланг?

Чи взагалі може не вартує робити звідти подачу?

В мене подача стандартно справа від мотора з уголка з блоку.

0b246a3763e6.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...