Перейти до вмісту

Москвіч 2140


Street Racer

Recommended Posts

То шо чихает-норм) Я са на подсосе минут 5 еду, пока не прогреется немного)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • Відповіді 73
  • Створено
  • Остання відповідь

Найкращі автори в цій темі

Найкращі автори в цій темі

Пуск (дергаемся), прогазовка, на малых оборотах все устойчиво. А так нужен подсос, раньше правда дергалась и ехать не хотела совсем холодная.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Чи можна їхати на трохи витягнутому "підсосі" при ше недостатньо прогрітому двигуні?

Канешно можно, вплоть до прогрева двигателя,правда апетит палева слегка увиличивается!)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Дякую. Акумулятор брав новий в себе на базарі ISTA, донецький 60ампер-часов. Сказав продавець  шо на 55 зараз мало і проблема знайти, бери на 60 буде працювати, дав гарантію 1 рік.

Ну и с каких пор Исту в Донецке делают???И как понимать что 55А сейчас мало???Наверное. стоит тебе менять батарею по гарантии.Либо продавец тебя ,либо ты... :lucky:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ну беру 60 с запасом всегда, оно не помешает. Если там стартер и генератор в адеквате. То сново Иста себя показала, две уже выпросил по два года поработали.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Мабуть твій акум просто треба гарно зарядити. Він просто не вспіває добре заряджатись від генератора при частих заводках, тому він так і "здох". Вобще рекомендовано для Москвича на 55А. А гонитва за 60-ми акумами обертається для автолюбителів не довгим строком їх життя. Це коли за ними не наблюдати і періодично не дозаряджати.

А ще необхідно перевірити чи дає зарядку реле-регулятор. При газуванні, на зарядженому акумі, тестером повинно показувати до 14,2В. Зараз з'явилося багато акумів з кальцієм у пластинах, на них є напис "са/са". Так для них потрібно більше напруги для зарядки, аж 14,5-14,7В. Глянь що написано на нім і дай відповідь.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Мабуть твій акум просто треба гарно зарядити. Він просто не вспіває добре заряджатись від генератора при частих заводках, тому він так і "здох". Вобще рекомендовано для Москвича на 55А. А гонитва за 60-ми акумами обертається для автолюбителів не довгим строком їх життя. Це коли за ними не наблюдати і періодично не дозаряджати.

А ще необхідно перевірити чи дає зарядку реле-регулятор. При газуванні, на зарядженому акумі, тестером повинно показувати до 14,2В. Зараз з'явилося багато акумів з кальцієм у пластинах, на них є напис "са/са". Так для них потрібно більше напруги для зарядки, аж 14,5-14,7В. Глянь що написано на нім і дай відповідь.

Акумулятор без кальцію а свинцевий. Ось він тут четвертий у табличці http://uaz-upi.com/tovarnyi-katalog/akb/plazma

Проблем з акумулятором вже немає якщо відключати масу.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

В мене щось почавсь труситись двигун на холостому ході і робити з перебоями непостійно. Буває таке що якшо їхати накатом на машині при вимкненій передачі і гальмувати то двигун глохне взагалі. Підкажіть будь ласка в чому шукати причину моєї проблеми: карбюратор промив почистив і перевірив ще раз установку моменту запалення, перевірив усі свічі( вони нові, працюють нормально, слабкий світло-коричневий нагар)  та з'єднання всіх проводів і  ковпачків, але не допомогло. Ще до цього була проблема на ходу згорів варіатор котушки запалення то я щоб доїхати додому навпряму замикав контакти, тоді варіатор замінив. Може це якось вплинуло на роботу двигуна на холостому ході?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Відключав ВУ і мотор працює краще чим з ним, перебоїв не чутно. З підключеним вакуумним підсилювачем двигун працює з перебоями на холостому ході, наче троїть. А коли гальмувати то на холостих двигун взагалі глохне. Яке є вирішення моєї проблеми?  Міняти ВУ?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Добрий ранок. Вакуумний підсилювач гальм поміняв у себе на б.у робочий з такого самого москвича за 50грн. Знімаючи свій замітив, що він був залитий тормозною рідиною, а той інший наче нормальний, працює. Підкажіть як правильно прокачати в кінці систему щоб не горіла та лампочка сігнального пристрою. Сам пристрій справний, при пркачуванні блимає лампа але загасити її не вдається.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

залитий тормозухою він,в тебе манжетам ГТЦ вже прийшов кінець(під заміну їх,бо буде тормозна знову у вакуумі)а вже потім :beer:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

залитий тормозухою він,в тебе манжетам ГТЦ вже прийшов кінець(під заміну їх,бо буде тормозна знову у вакуумі)а вже потім :00:

Я ше не ставив ГТЦ поставив тільки вакуум. моєму ГТЦ вже піпа, при їзді було чути що при гальмуванні робив тільки один контур - передні колеса, а тут ше він потік. Новий ГТЦ фенокс у нас 230 грн. я взяв б.у. за 50грн вроді без підтьоків переберу його, куплю ремкломплект манжет і поставлю.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Твой ГТЦ-тоже б.у., причём бесплатный, почему бы его сначала не попытаться перебрать?

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Здарова Макаров!!! :claping:

Хороший моська, и я его где то видел уже! :good:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Здарова Макаров!!! :claping:

Хороший моська, и я его где то видел уже! :good:

Твого я тоже бачив, за сьогодні-завтра постараюсь зробити свою машину, подзвоню і зустрінемось

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

.... як правильно прокачати в кінці систему щоб не горіла та лампочка сігнального пристрою. Сам пристрій справний, при пркачуванні блимає лампа але загасити її не вдається.

Там все доволі просто...

d8cd055acdd9.jpg

Клапан 1 це клапан для випуску повітря молого контура гальмів (великі целіндри передніх коліс)

На практиці може таке бути що поршень сигнального пристрю знаходиться в іншій стороні, тоді за допомогою малого контуру лампочка не гасне, або якщо "прогавив" (нажав педаль далі ніж треба, не втримав в положенні коли лампочка погасла) і вона погасла та знову загорілась, тоді треба зробити все те саме але вікручувати  інший клапан на тому ж колесі - клапан великого контура...

:claping:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Здрастуйте. тормоза в мене вже зовсім погані, особливо перед. Підкажіть, як знімати колодки тормозні із передніх супортів? Я витягнув два шплінта з супортів і тягнув колодку на себе то вона не витягується. ще треба поміняти шланги гальмівні на перед, подивитись супорта. Там усе рідне, все заржавіло бо нічого там не робилось, не мінялось, шланги потріскані, трухлі. там поністю все ржаве, як повідкручувати ті шланги? лижеться сильно трубка, що зажимається в шланг, боюсь зломати. Поможіть порадами ;):help:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Колодки могли прикипеть к поршенькам-ударь сбоку молотком через проставку; шланги выкручивай трубным ключом(бэмкой)-не бойся сломать-если что, высверлишь остатки резьбы-всё равно суппорты перебирать.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Заезжай к мне на выходных, все сделаем! :big-boss:

Да треба до тебе під'їхати на гараж, щоб ти мені допоміг :) Краще це діло довірити майстру, та набратись від нього розумних порад і досвіду, ніж лізти мені новачку і наломати дров :friends:

А фари ти мені виставив зачотно, їжджу вночі під їх світлом і ненарадуюсь! :beer:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 5 тижнів потому...

Ось сьогодні, після трьохтижневого простою на колодках машина нарешті почала їздити! Повністю перебирав гальма: Вакуумник і головний циліндр стоять старі, працюють нормально. Було замінено всі трубки (крім тих, що йдуть від ГТЦ до сигнального устройства та тої що під днищем іде до задніх коліс від трійніка і до "колдуна"), шлаги на нові, а також супорти передні на б.у. в гарному стані, циліндрики задні на нові міняв літом.

Дуже дякую моєму другу з нашого форуму AZLK-2140 який мені дуже багато чого допомагав та давав розумних порад!

педаль тормоза щось стала сильно м'якою, але гальмує машина наче нормально. При різкому натисканні в пол педалі блокує задні колеса! це нормально?

Прокачавши тормоза не горіла червона лампа на приборці від сигнального пристрою, а це поїздив і почала чомусь горіти!

викрутив виключателя із сигнального устройства то звідти потекла гальмівна рідина. я так розумію вона в простір самого пристрою поміж ущільнювальні манжети на поршеньках не має протікати в той простір де поршеньки і шарик?

Що тепер треба, заново все прокачувати?

І взагалі як правильно прокачувати гальма?

так як у книжках пишуть:

1.Великі циліндри супортів лівого, правого переднього колеса

2. малі циліндри лівого, правого переднього колеса

3. заднє ліве

4. заднє переднє.

Чи від дальньої точки, правого заднього колеса, потім лівого, потім переднє праве зразу всі три клапанція, а за ним преднє ліве?

я прокачував так як пишуть в книжках.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 6 місяців потому...

Давно я тут нічого не писав.

Машина ось вже десь півтора місяця стоїть на приколі після того як стуконув мотор, пробило стакана пружини на передній балці і лопнула вона сама, вирвало стабілізатор догниває напіврозібрана.

271d6ddaf781.jpg

Ну витягнув мотор, розібрав, провернуло вкладиша на 3тьому шатуні.

ГБЦ була так побита корозією, що раковини були місцями глибше 5мм сам не знаю як так,

нажаль її фото нема, вона пішла в метал.

Взявши з мотору вже шліфований колінвал на 0.5 корінні і 0.75 шатунні і повіз до токаря на шліфовку, то той помірявши, сказав що як шліфонути шатунні то все одно залишаться зазубрини на одній шийці і сказв його викинути.

Потім я знайшов у знайомих мотор б.у. з машини яка пішла на метал, який довго валявсь десь 10 років. Дав за нього 400 грн

На нього я знав колись ставили нову гбц. До мене вона попала пробігавши 28 тисяч.

Ну і взявсь капіталити того мотора: вимив всі деталі, дешо лишив, дещо відбракував. Поїхав шліфонули мені колінвал на 0.25 всі шийки ,проточили гільзи під 82.5мм поршня, фрезернули гбц на 0.5мм, прозінькували сідла клапанів та нарізали в пробці гбц різьбу півдюйма трубну.

За все віддав 300 грн. зроблено якісно.

Зібрав майже мотор окрім деякого навісного. Поставив нові уфімські поршні 82.5 під 92 бенз, поршневі кільця пріма, заволжзькі вкладиші, косозубу помпу фенокс, всі прокладки, манжети замінив новими.

Додатково поставив маслофільтр жигульовський через перехідник(просто не було нормального рідного корпусу фільтра), заспокоювач цепа грм з мотру бмв м10, вкрутив кранік в блок для зливу води щоб не мучитись байпасний канал від 4того циліндра з рубашки на помпу шлангом, забор води на отоплювач із задньої пробки гбц.( штуцер під шланг для тої пробки переточив з сан. технічного коліна для фітінгів 15мм.)

фото роботи нажаль нема, небуло чим, ось деякі фотки мотору зараз

c891e2704e02.jpg

26c9083ff1f5.jpg

0589da3f68cb.jpg

3401285b71ff.jpg

bda5a9d0e0b7.jpg

b404960d0412.jpg

735c5b2889bd.jpg

9106e4957990.jpg

67e761c79c41.jpg

3f9629cbf3a5.jpg

71dc19ea9fe3.jpg

92f99817e236.jpg

А ось шо з кузовом, особливо з передком, згнили передні лонжерони :cray:

підваркою і латкою тут не обійтись, тупо нема до чого, струхло все зсередини . треба повна їх заміна.

Ось лівий

6a49adb35c27.jpg

а то правий

c0cf09ff031f.jpg

acb7d9d557a3.jpg

Навіть згнила розпорка, полочка радіатора між ними

5c91295ca6f8.jpg

0d19dfd76fc2.jpg

По кузову ше гнилі і мяті пороги, лонжерони задні гнилуваті, потріскані, вуха ресор продавлені в салон.

задні крила гнилі зверху біля стиків у кришки багажника і після дощу машину заливає водою.

Ну я хотів здати цей кузов на метал, та й всі кажуть, но рідні не дадуть того зробити бо документи на цю машину переоформлені на мені тай самому якось жалко їх викинути коли кузов піде на метал. Казали щоб робив його потроху з часом

В районі за заміну предка на москвич ніхто не береться, а тягнути кудись кузов на поварку не дадуть мені, бо це дуже дорого буде.

Так що прийдеться мені вчитись варити, брати полуавтомат і відновлювати цей кузов.

Тим більше що в мене є дві такі залізяки, які взяв даром

42fa5b87cf36.jpg

а також пара нових передніх дверей. Є хороший мужик торгаш автодеталей з Житомира, наш знайомий, можу в нього для себе брати любі деталі до москвича по закупочній ціні і ціни на них набагато нижчі порівняно з іншими. Зможуть мені покрасити машину на сто бесплатно.

Но дуже хочеться зараз їздити, оскілки в цьому році мабуть не вдасться робити той кузов із за матеріальних проблем та із за відсутності умов для цього там обладнання, гаража з ямою то шукаю інший більш менш нормальний кузов взборі на мостах з документами, і зібарти з тих деталей шо є другу машину. а поступово буде робитись та перша.

.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз

×
×
  • Створити...