Перейти до вмісту

Не розумію причину - провал


Recommended Posts

Двигун нормально запускається, працює на холостих і відкриванні дроселю другої камери.

Проблема: якщо різко натиснути на педаль газу реагує раз через раз, не розкручується нормально, спочатку дуситься, потім може вийти на високі оберти або просто заглохнути. Зрушитись з місця дуже важко (1 і 2 передачі) поки не втопити до поліка. На більшій швидкості можна рухатися просто за рахунок роботи другої камери.

Складається враження, що глючить перехідна система або насос.

Насос рахую, що працює так як з чайника струя йде.

Допоможіть.

Двигун 412Д, карб. К126Н, замінені свічі (при роботі сухі, колір елетродів світло-сірий до світло-коричневого) і високовольтні кабелі.

Карб. кілька раз повністю розбирав, промивав і продував.

Трамбльор чистив також.

На карбі міняв середню частину. Не допомогло.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

рiвень бензину в поплавковiй в нормi? складаеться враження що забитi жиклери першоi камери. викрутити i продути зверху. я звичайно так роблю i допомагаэ.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Насос маю на увазі "ускорительный".

Жикльори продував компресором повністю всі і канали в частинах корпусу. Рівень в поплавковій тримається однаковим на різних режимах роботи (вище половини, якщо брати по віконичку). 

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

у мну была такая же проблемка...я просто сразу поменял прокладну на ускорительный насос ... и почистил свечи и всё пучком)

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Вони бувають вередують, сітка в ному є?  Бувають з нею проблеми.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Мембрану або діафрагму міняв. З подачею палива рахую все дбре, рівень в поплавковій камері тримається на високих обертах.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

проверь подсос воздуха. додтяни подсос и газни если лутше делай вывод. :D

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

мені теж це саме всі говорять =) ,аналогічна біда й не лікується, ще й бензин їсть немов всюдихід.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 4 тижні потому...

А може причина в стстеми запалення. наприклад вийшов з ладу конденсатор, або ви поставили силіконові нові високовольтні проводи (а у них опір більший і для класичної системи запалення не підходять), або не працює вакуумний регулятор випередження, або зазор в контактах неправильний, або бігунок чи кришка пробивають і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Система зажигания тут совсем не причем и силиконовые провода отлично работают с классической системой зажигания.

126 карб всегда отличался повышенной аппетитностью, так что для тебя же лучше будет купить ДААЗ 2140, хотя бы б/у, и ты приколишься от того как моторчик будет работать и расход снизится до 8.5 - 10 л. по городу(все зависит от тяжести ноги на педали газа). Так что решай что для тебя лучше, мудохаться с этим или получать удовольствие от езды...

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Может быть все дело в настройках карба, у меня было подобное, пока не подрегулировал винты количества и качества, качество уменьшил, количество сделал больше. Либо еще могут быть виноваты контакты в распределителе.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Ага, или винт ЦО. К карбюраторщику поедте. У меня так почти пол бака за 30 км вылетело от эксперемнтов.

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

D.mon,я вас поддерживаю на все 100! у меня правда такая проблемка была из за контактной группы трамблёра.хотя я сейчас себе поставил вебер(ЭТО ТАКАЯ ВЕЩЬ ЧТО УЖАС!!!!! МАШИНА ЗВЕРЬ)только проблемы с хх нет у меня вакуумной трубки и я не знаю куда там и что ставить! :cap:

Посилання на коментар
Поділитись на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтесь для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...